Ik ben gelukkig alleen een beetje nerveus, hoop dat het allemaal goed is! Kaaat succes en veel plezier, ik moet om 2 uur, laat het daarna zeker weten!
Kaaat en Kiki... Ben erg benieuwd hoe het is gegaan!? Sesa, wat een uitdaging om zo met een donor te "werken"! Hoop dat je resultaat hebt deze keer!! @hier: gisteravond weer lichte buikpijn, beetje opgeblazen gevoel maar voor de rest voel ik niks. Mijn 2e ww is ingegaan dus geduld.... Gaat eigenlijk nog best goed!
Kiki en Kaat, duim dat jullie een goede echo hebben. Hier nog steeds geen ongi te bekennen en vandaag Cd 30.
Hee Lieverds.! Jaaaa het klopt whaaaa onze beauty was al 1,29 cm.. Helemaal goed en een prachtig knipperlichtje gezien.. Nu gewoon verder naar de verloskundige daar volgende week donderdag een afspraak dus dan een datum voor de volgende echo.!! Helemaal happy hier.! Zo vanaf de pc meer.!
Kaat, jaaaaaaa wat mooi!!!! Gefeliciteerd met je goede echo en nu echt lekker op die roze wolk gaan zitten hoor!!! Justb, blijft hier nog steeds wel wat spannend. Geen bloed geeft moed, maar zelf heb ik het idee van niet. Maar we wachten nog maar even. Normaal vond ik het wel lekker een korte cyclus, wist je lekker snel waar je aan toe bent. Gemiddeld 21-26 dagen en dan nu al op dag 30, geduld is een schone zaak.
Kaat wat coool!!!!! ben zooo happyyy voor jee!!!! Gelukkig dat alles goed is!!! Ik morgen tp..... zenuwenn pffff.. hahaha Lyanna wat spannend voor je... Het kan nog steeds hé.. wanneer ga je weer testen???
Thanx dames.!! Lyanna oow blijft wel spannend, maar snap dat je een korte cyclus fijn vind hoor, ik was ook altijd heel regelmatig en vond dat ook heerlijk.. En dan nu langer in onzekerheid.. Ga je morgen nog een keer testen als er nog geen rood is.? Sammy spannend hoor morgen.!! Ik duim.. Krijg je er 1 of 2 terug geplaatst.? Zet later vandaag trouwens een fotootje in me album, dus wie wil spieken let me know.. Dan moeten we even vriendjes worden..
Kaat wil je me vriendje worden haha ben wel benieuwd! Ik krijg er nu 1 terug geplaatst. Ze vinden me nog jong (23) en grote kans dat het lukt vinden ze omdat ik al zwanger ben geraakt en daarna zelfs nog spontaan maar als deze niet lukt mag ik er de x erna 2 mits ze goed ontdooien.
spannende dag morgen Sammy! En daarna weer die lange ww pfff Succes morgen!! Kaaat ik wil ook vriendjes worden haha ben zooo nieuwsgierig naar jullie beauty!!
Dag lieve dames! Ook hier een kloppend hartje ) zit blij! 1.29 cm, 7 dec weer terug voor controle en dan naar de eigen verloskundige! Eindelijk durf ik blij te zijn!
Kiki, jaaaaaaa. Alweer goed nieuws vandaag, gefeliciteerd en nu gauw op die roze wolk. Ennuh, kaat en jij precies gelijk met 1.29 cm.
JAAAAAAA, lieve Kiki en Kaat: wat heerlijk dat jullie kleintjes zo goed groeien en hun hartjes zo mooi kloppen! Dat lijkt me dat toch een superdesuper TOPmoment...Het is jullie heel erg gegund! Ik hoop heel erg dat het bij mij ook ooit zover mag zijn! Mijn gesprek ging goed: we hebben nog 2 cryo's, ik verwacht begin dec ongi te worden en dan hopelijk half dec tp. Alleen als ik pech heb, loop ik dan net tegen de kerstperiode van het zh aan, dan moet ik een extra maand wachten.. Hoop het niet, maar ik blijf positief!
Kiki wowwie mooi he.. En je mag nnog een x terug, leuk..!! Ik ga ook wel vragen hoor bij de verloskundige nog een extra echo.. Josefien spannend hoor.. Vorig jaar kerst testte ik met kerstavond positief.. Dus wie weet jij dit jaar.. Is wel leuk..!! JustB k ga je uitnodigen..
Kaaat wordt dit dan je tweede kindje? Gaf bij de gynaecoloog aan dat ik het niet verwacht had eerste keer raak en daar ook niet vanuit was gegaan, zei ze; dat is de beste methode, minste stress!
Goedemorgen dames! Kiki en kaaat, hoe voelt dat nou die roze wolk? Geniet ervan meiden!! Lyanna, hoe is het met jou, al een 2e keer durven testen? Blijft spannend, of ben je inmiddels ongesteld geworden? @hier, cd20 alweer. Vannacht toen ik naar bed ging werd ik licht misselijk, midden in de nacht werd ik wakker van het zuur Heb een belachelijk stabiele temperatuur, zit al 6 dagen achter elkaar op 37.1. Normaal schommelt ie wel wat met 0.1/0.2. Begon al te twijfelen aan de thermometer maar die doet t gewoon goed