Hoi meisjes, ben om 9 uur gebeld en ze hebben 2 cryos ontdooid. 1 is er gesneuveld en 1 plaatsen ze terug om kwart over 1. Ben zenuwachtig!!
Super Sammy! Veel suc6 vandaag. Ik ben vandaag mijn nieuwe kippenhok aan het verven, nu kan het nog die verflucht. Ik ben toch nog niet zwanger haha
Sammy succes.! Nu al lkkr bij mama..!! Sesa een kippenhok.? Wat leuk..! Loontje je bent echt lief.! Maar hoe is het nou met jou.? JustB wiehoe, wat een leuke symptoompjes.. Ik ben vandaag echt happy, wij gaan 1 dec dus tekenen voor ons huis en leefde zo naar de echo toe, dat ik er helemaal niet mee bezig ben geweest, maar nu kan ik het wel en heb er echt zoveel zin in.. Straks even een klusplan in elkaar draaien, wanneer wie ons kan helpen enzow, ben dan ook weer een week vrij, dus hopelijk vlieg ik naar de 12 weken echo.. Sam zie je hangen..!! Haaaaaaaiiii.!
sammy! Vertel, hoe voelt dat kleine eskimootje? Heb je er een goed gevoel bij? Nu lekker broeden he..
Hahaha kaaat jij bent echt super vrolijk!! Ben niet zo overtuigd van de zgn symptoompjes hoor, maar wie weet we wachten af.
Hoezo dat dan Sam.? Josefien heb je geaccepteerd.. En ja JustB ben erg happy.! En enorme trek in patat..! Whaa ach ja gaat ook wel weer over hoor.. En ja ik w8 zeker af met je symptoompjes..
Oh Sammy spannend weer. Mijn gynaecoloog zei dat het goed is er vanuit te gaan dat het niet lukt... Dan ben je rustiger en heb je een hogere kans van slagen, laten we hopen dat het bij jou ook zo is! Verder ben ik happy en is mijn mannetje super trots nu, volgend weekend gaan we het de opa(s en oma's vertellen! Leuk voor de sinterklaas!
@ Kiki: idd een leukkadootje voor je fam. @ Kaat: ik heb ook 2 kippen(chabo krielkippen). Ze heten Chicky en Zorro.Ze hadden al een hok, maar deze is veel leuker
Dank jullie wel! Kaat ik weet het niet. Misschien omdat alles zonder hormonen is geen punctie etc. Ik weet niet heb gewoon niet zon gevoel dat het lukt met zon cryo..
Kiki weet zkr dat jij het leukste sinterklaaskadootje hebt.. Sesa wat leuk zeg.. Elke dag verse eieren dus.. Sammy ja snap je goed hoor, ik heb ook nooit echt vertrouwen gehad in me cryo's, maja er zijn genoeg vrouwen bij die de cryo uitgroeit tot een prachtig wonder dus ja.. Wie weet, ik duim iig.!! Fijne dag dames..!
Ja kaat, ik weet het maar ja vind het wel lekker hoe ik me nu voel. Heb er totaal geen vertrouwen in ben ook niet zenuwachtig of iets. Dus ik wacht gewoon af en mocht het dan wel zo zijn ben ik super blij en ja zo niet op naar de volgende! Hoe is het met jou?
Wie, wat, waar: Benji: 2007 pilstop, sinds 2009 in MMM, feb 2010 zwanger van 1ste iui dochter geboren 18-11-2010 overleden 22-12-2010, sinds maart weer iui gestart maar tot heden iui 1t/m4 mislukt. Caro31: Kinderwens vanaf 2007, sinds 2009 in de MMM, enodmetriose, 2x geopereerd, 1x spontaan zwanger maar een miskraam na 9 wk, 1x IUI, nu 2e x IVF Catharine: dec. 2007 pilstop, dec. 2010 mmm, slecht/geen zaad. ICSI gestart in sept. 2011 in Diaconessehuis Voorburg. Djuuzie: April 2010 pil stop, april 2011 mmm, slecht zaad. ICSI gelderse vallei ede ism UMC radboud. Elize84: mei 2010 pilstop, april 2011 mm; slecht zaad. Start 1e ICSI september 2011, Isala Zwolle Joekie: 2006 pilstop, 6xIUI 2007, 1x ICSI zonder TP. Na pauze nieuwe start in AMC! Josefien: aug 2010 pilstop, oktober eerste icsi UMC Utrecht Justb: April 2010 pilstop, oktober 2011 1e iui, MMC Veldhoven Kaaat: Kinderwens vanaf 2008, begin mmm 01-2010, eerste ICSI nov 2010, nu 2e ICSI, OLVG/AMC, Amsterdam Loontje85: 2008 pilstoep, sinds maart 2009 in de MMM, nu cryo tp uit de 3e ICSI poging, Amsterdam/VUmc Lyanna: Mrt 2010 Mirena verwijderd, sinds september 2011 in de MMM, 1e IUI oktober 2011, zkh. Tjongerschans Heerenveen. Sammy88: 2009 pilstop, sinds september 2010 mmm. april eerste ICSI poging afgebroken groeide niks. eind juni opnieuw, 1 eitje bevrucht, Niet zwanger!.. Eind aug ICSI 2 begonnen. 1 teruggeplaats 7 in de vriezer. Sesa: jan 2011 gestart met donor, niet gelukt, Deal-IVF niet gelukt 40 follikels en OHSS, nu voor de 5de IUI in nov/dec bij Geertgen kliniek Startdatum: Echo/FM afspraken: Justb: 14 nov. (1e FM = 2x17mm) Punctie: Terugplaatsing: IUI: Lyanna: 08-11-2011 Justb: 16-11-2011 Sesa:28-11-2011 Testen: Benji: 18 November Lyanna: 22 november Justb: 1 December Sesa: 14 december Zwanger: Loesie1982 Joekie Kaaat Kiki82 Fieke17 Niet zwanger: Zwanger, maar helaas vmk,mk of ma: Hey meiden! FF snel Ik heb gister een FM gehad, mijn follikel is 15 mm, zondag pregnyl en maandag IUI.Zondagavond komt ook mijn donor langs.Om de kansen te vergroten. Vandaag ben ik weer de hele dag weg naar de landelijke leden vergadering van gipsverbandmeesters. Een druk weekend weer.
Sesa spannend weer, alvast succes voor morgen en maandag.! Sammy ja snap je wel hoor, heb ik ook eens met een cryp poging gehad was er ook totaal niet mee bezig, was die x niet gelukt maja dat zegt niets.. Hier alles goed hoor.. Zo verf en dat soort dingen voor het huisje kopen want donderdag krijgen we de sleutel.. En morgen moet ik weer werken, dus vandaag lkkr op pad de hele dag..
Kaat wat spannend!! Nieuw huisje. Me 2 voor de kerst over als het goed is! Hihi hoop dat ik gelijk baby kamer kan maken.. Pff ik ben toch wel beetje zenuwachtig merk ik.
Oh spannende tijden meiden met een nieuw huis. Wij zijn vorig jaar ook in december gaan tekenen! Lekker groot huis, kamers over nu dus die willen we ook graag vullen!!
Ah begrijp ik justb! Wil ook graag baby kamer maken pff hoop dat het deze x zo mag zijn.. Wanneer ga jij testen? X
@sesa: succes morgen!! @sammy: mijn testdatum is 1 december, maar als ik het op kan brengen en nog niet ongesteld geworden ben wil ik wachten tot 3 dec. @kaaat: superleuk die echofoto whaaaa je eigen kleine prulleke Mijn temp zat 7 dgn strak op 37.1, gisteren ging ie naar 37.0 dus had meteen een depri dag, maar vandaag weer op 37.2... wel een uurtje later dan normaal (wel evenveel uren slaap) Heb vandaag met vlagen last van buikpijn en rugpijn, ms gevoel... maar dat zou wel vroeg zijn. Blijven afwachten dus... Fijne zondag allemaal!