Voormalig okt/nov topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kaaat, 7 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

@ josefien: De donor ken ik.Hij woont alleen 250 km van mij vandaan.De eerste 4x heb ik het via ZI gedaan.Maar de laatste 2x heb ik gewoon sex gehad.Das toch veel leuker haha.Maar in ons contract staat wel ZI.

@All: ik heb bruine afscheiding na de iui gister. Hebben jullie dat ook wel eens gehad?Bij de vorige 4x had ik dat niet.Maak me gelijk weer zorgen:(

2. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Spannend Lyanna wat fijn dat je gelijk door kan en dat de utrobollen hun werk doen.! K ga ook voor een roze kerst voor jou en heel veel andere..:)

Sesa wat grappig zeg, wat ik al zei je wilt het toch alleen doen, maar vind het wel goed dat je evengoed een vaderschapstest (noem je dat zo.?!?!) laat doen..
    Bruine afscheiding geen idee, maar kan heel veel zijn he.. Kan ook zijn dat er iets is geraakt en bruin betekend oud, dus meestal geen reden tot zorgen..

Kiki ik zie je hangen beneden.. Hoe issie bij jou.?? Ben heel benieuwd..

3. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, Ja ik heb het zwaar... Zo moe en misselijk en van de week een aantal keer out gegaan, doodeng... Het hoort er allemaal bij maar vind het toch eng dat een zwangerschap zo je leven over neemt... Ik geef mij er maar aan over.. doe een slaapje na het eten en ga vroeg naar bed, het zal wel weer beter worden... Volgende week echo en dan ook maar even de bloeddruk laten testen..

Kaat jij gaat morgen naar de verloskundige? Laat mij even weten voor wie jij gekozen hebt, kom namelijk uit dezelfde mooie stad als jij!

4. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Kiki als eerste wat leuk zeg dat je uit dezelfde stad komt.. Wij hebben dus per morgen een huisje in de weidevenne dus zitten ook in de weidevenne ze zitten tegenover het winkelcentrum, zal later even een linkje opzoeken van hun website..

Wat ontzettend vervelend dat je je zo voelt.. Ik heb lang bloedarmoede gehad en voel dat nu ook wel gewoon wat zwakker, maar niet echt out gaan.. Eng hoor idd, maar het enigste is je eraan over geven en je weet waar je het voor doet he..! Welke datum heb je precies je echo, spannend ook weer he..:) Denk dat ze allemaal spannend blijven.!

5. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Kiki, vervelend zeg dat je je zo voelt, hopelijk gaat het snel over!

@ kaaat, spannend al naar de verloskundige! En tekenen voor je nieuwe huis, druk dagje!!

@ hier: ik hoopte dat de temp deze morgen meer duidelijkheid zou geven of mijn ms gaat komen. Verwachte dat ie gezakt zou zijn en stiekem hoopte ik natuurlijk op een stijging!
    Allebei mis, weer 36,9 zoals gisteren.
    Word ik niet veel wijzer van dus ik verwacht dat ik vandaag of morgen ongesteld word.
    Vooralsnog geen enkel teken dat dat bevestigd maarja, het gaat rn voelt toch allemaal wat anders dan zonder hormonen.

6. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    JustB oow wat irritant dat je nog geen duidelijkheid hebt, maar het geeft mij wel nog hoop hoor..:) Dus ik duim door.. Ben benieuwd of je temp morgen duidelijker uitslag geeft over hoe en wat..:)

Sorry zit alleen op kantoor en moet heel veel doen, maar vind dat ik tussendoor wel lkkr ilegalli mag zpen..:)

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
  8. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijf maar duimen kaaat, baat het niet schaadt het ook niet he!
    Ik heb totaal geen ms klachten en symptomen en blijf naar de wc lopen om te zien of ik dan iig al spotting zie...maar nog niks...

Ik ben ook op m'n werk en zp via mijn foon haha
    Werkze!

9. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Kaaat, Ja ik had daar ook naar gekeken, een van de twee is een oud klasgenootje van mij... Maar als je dan in het geboorte hotel wil bevallen kan dat dan ook? Ik heb 7 Dec weer een echo! Spannend...

10. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    Ja dat kan wel gewoon. Ga het morgen voor de zekerheid nogmaals na vragen, maar de mevrouw van MvM gaf aan dat dat wel kan..:) Wat leuk dat het een oudklasgenootje is..

Oow das volgende week al, spannend hoor..

JustB ook lkkr illegaal dus..;) Ik duim lkkr verder..

11. sesa

sesa Niet meer actief

Hoi Dames,

Ik heb weinig te melden. Ik zit weer lekker te wachten.....
    Hoe is het met de dames die mogen testen?

12. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Vdaag mijn temp gezakt en meteen roze gespot.
    Helaas de 2e iui ook mislukt dus.
    Verwacht dat mijn ms in de loop van de dag wel doorzet.

Heb dus sinds we me iui bezig zijn totaal geen of iig een stuk minder last van mijn maandelijkse klachten, is dat bij jullie ook anders?

Overigens 2x ongesteld op de 15e dag na iui dus qua timing zitten ze dan wel prima in het zh en mijn lf is dus mooi 14 dagen.

Ff wachten tot m'n ms goed doorzet en dan beginnen we maar weer met tellen voor ronde 3

13. Josefien

Josefien Actief lid

1 dec 2010
    152
    0
    0
    Gouda
    Nou, Kaat, jij had een goed voorgevoel: ik ben zojuist ongi geworden! YES! Mag volgende week donderdag voor mijn eerste fm komen. Het gaat weer beginnen, fijn! Ook ga ik ernaast acupunctuur doen, schijnt ook goede resultaten te boeken...En bijgelovig word ik ook steeds meer, haha. Nou ja, baat het niet, dan schaadt het niet.

14. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Justb wat jammer :(:( rot voor je zeg! Sterkte!

Josefien spannend weer beginnen, hopelijk voor de kerst een babytje in je buik!

Sesa wanneer mag je testen?
    Kaat en kiki hoe is het met jullie?

Hier zenuwen, nog geen testdrang.
    Morgen nod, dus anders zaterdag of zondag testen.
    Ik heb nog geen ongi klachten ofzo dus ik weet het niet.
    Hoop dat het goed zit maar we wachten het even af.

15. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sammy: Achja had van begin af aan al geen goed gevoel over, toch hoop je wel dat het goed zit. Kan het ook deze 2e mislukte poging nog goed handlen dus gaan op voor poging 3.
    Het is nog niet doorgezet dus officieel is dit nog niet dag 1 dan.. :(

Spannend voor je! Ga je morgen ook testen!?

16. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.052
    941
    113
    Vrouw
    JustB oownee wat jammer, maar wat fijn om t lezen dat je alweer vooruit kijkt..

Sesa zit je nog steeds lkkr te w88..;) Haha

Josefien ja ik ben zo goed in dat soort dingen voorspellen, prachtig talent vind ik zelf..;)
    Fijn dat het allemaal weer gaat beginnen..En idd baad het niet dan schaad het niet..:) Ga je met of zonder hormonen doen..

Sammy oow zenuwen, maar je mag al bijna, ik duim dat je ongie lkkr weg blijft en je zaterdag een prachtige test komt showen..

Hier naar de verloskundige geweest.. Was leuk en informatief, niet veel nieuws maar wel leuk.. 23 dec me 12 weken echo ben dan ook net 12 weken, dus leuk en in de avond dus manlief kan mee..
    Ook net bij de notaris geweest en trotse mede eigenares van een prachtig paleisje..:)
    Drukke dag dus, ben echt gesloopt, dus zo ff in bad en slapen, maar wel erg leuke dag.. Morgen nog werken en dan een weekje vrij, heerlijk..!! Aftellen tot de 23ste.!!!

17. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kaaat: zit niets anders op dan vooruit te kijken he, ik blijf niet bij de pakken neerzitten, heb hooguit een baaldag maar dan gaan we er weer met frisse moed voor!

Gefeliciteerd met jullie paleisje!
    Zalig idee dat je al meteen een babykamer kunt gaan realiseren!
    Moet er veel gebeuren of valt het mee?

Wij zijn nog steeds niet helemaal klaar haha, maar dat ben je eigenlijk nooit met een eigen huis!

18. sesa

sesa Niet meer actief

@ Kaat: lekker aan het 88 idd.Weer op naar de volgende echo voor jou. Spannend! leuk dat je man ook mee kan @JustB: ik hoopp voor je dat het niet doorzet.En anders weer met frisse moed voor de 3de x

@Sammy: Ik duim voor je mee. Ik mag de 14de testen, duurt nog wel ff:(

@ Josefien: fijn dat je je nu verder kan

19. kiki82

kiki82 Actief lid

14 okt 2011
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sammy spannend hoor, hoop op een positieve test...

Hier gaat het prima op misselijkheid, moeheid en duizeligheid na! Ik weet waar ik voor doe ;)

Ben mij aan het voorbereiden voor het weekend... Opa's Oma's, ooms en tantes verrassen met het nieuws, heb kado dozen gemaakt, foto staat in het album...

Kaaat, leuk zo voor de kerst nog een echo! Had je nog gevraagd over bevallen in het geboortehotel?

20. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    hai dames

hier even een update van mij vanmorgen voor fm geweest had nu ei van 15mm en de andere konden ze nu niet vinden nu mag ik zaterdag weer terug en dan zullen we wel zien of we er 1 of 2 eitjes hebben ook vandaag voor intake geweest ivf mag in januari beginnen want tussen kerst en oud en nieuw zijn ze dicht in het zh dus en als deze 6e iui niet lukt zit ik zo ongeveer rond 20 december dus heb daarna een maandje rust en zodra ik weer ongi ben in jan dan kan ik beginnen ik heb een kort schema gekregen dus mag gelijk op dag 3 beginnnen met puregon en daarna op dag 5 orgalutran erbij spuiten en dan dag 6 of 7 de 1ste fm en dan als alles goed en groot genoeg is dan punctie we zullen het in deze maand gaan zien of we ivf in gaan of niet miss is deze wel raak of die van me rust maandje dat we zelf mogen klussen nou iedereen heel veel succes

Deel Deze Pagina