Voormalig ovulatietest-meiden

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Pientje01, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gehad hoor. Kan een bloedvaatje zijn. Anders voor de zekerheid de gyn bellen hoor dan kijken ze gewoon even.

2. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

ja, ik denk ook bloedvaatje, want ik heb nergens verder last van!wel spannend dat je binnenkort mag testen.. ga je dat ook doen of wacht je gewoon af wanneer je ongi komt?

3. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb plechtig beloofd...geen testen deze maand voor mij! Afwachten dus...! Maar het schiet alweer op. Lijkt veel sneller te gaan deze maand. Heb jij nog wat van joyce en emmie gehoord op een ander forum?

4. AHzondag

emmie wel maar joyce eigenlijk niet.
    maar geloof wel dat alles goed gaat met haar!
    kan me wel voorstellen dat het nu sneller gaat, omdat je er nu niet de hele dag mee bezig bent of je kwaaltjes voelt enzo...

5. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Meiden

Sorry dat jullie zo weinig van mij horen, ik ben er dan ook niet zo veel meer. Ik lig 's avonds al om 8 uur op bed omdat ik dan meestal zo moe ben.

Sam is het bloeden we gestopt inmiddels?

Pien Hoe is het met jou meid

emmie en met u?

Ow ik ga jullie even prive berichten met mij hyves ok x

6. AHzondag

ja bloeden is helemaal weg, zal wel niks geweest zijn.

ja vinden jullie het leuk om elkaars hyves te zien?

7. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Alles goed hier. Voel me niet zo lekker, maar dat komt door de verkoudheid en een drukke week. Mijn energie is een beetje weg. Vanmiddag en vandaag lekker op de bank hangen.

Verder alles goed. Mijn ouders, schoonouders, broer, zus en schoonzus zijn inmiddels op de hoogte.
    Waren alle gelukkig zeer enthousiast. Mijn schoonzus het meest :D

8. AHzondag

leuk dat iedereen zo enthousiaist was!
    ik voel me ook alles behalve lekker!
    vanmorgen flink de binnenkant van mijn wc pot gezien haaha

9. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden, even een paar dagen druk geweest!
    Balen dat jullie je niet zo lekker voelen! Maar...het is voor het goede doel!
    Ik heb helaas geen Hyves, dus daar kan ik niet met jullie mee babbelen, sorry! Hier verder alles goed. Ik ben weer mijn relaxte zelf dus volgende maand.....gaan we er weer voor!! Deze maand een heel klein kansje, maar daar geloof ik niet zo in.

Kus!!!

10. AHzondag

nou ik hoop dat je volgende maand wel echt zwanger bent als je er deze maand niet in gelooft, maar ga jezelf niet weer gek maken he!
    ach met mij gaat het iets beter. heb nu wel de binnenkant van wc pot gezien, maar dat is minder erg dan de hele dag misselijk zijn! verder hebben we donderdag de echo en ik vindt het spannend maar ook beetje eng! wat wel een beetje help tegen demisselijkheid is vroeg naar bed gaan geef mijn lichaam toch meer rust!

11. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh sammie wat spannend!! Voor het eerst jullie kleine beebje bekijken. Zo bijzonder. Dan weet je zeker dat je die misselijkheid er bij kan hebben. Wel heel lastig hè? Ik had altijd een plastic zakje mee in de trein voor het geval dat. En heb wel een paar keer in het gangetje gestaan hoor ;)
    wie weet is het deze maand wel raak maar voel nog niks. Heb me er
    ook al lang bij neergelegd dat we er deze maand niet voor zouden gaan. Prima zo. Ik ben echt tot rust gekomen en kan er nu weer wat realistischer naar kijken. Geen gestress meer. Die tweede komt er echt wel! Kus voor jou!!

12. AHzondag

jah dat is zo, dan het ook zo werkelijk dat er echt iets in zit!
    ik voelde ook helemaal niks had een gevoel van misschien is dit nu goed maar verder helemaal niks.
    ach hee;p vroeg naar bed gan help ook wel tegen de misselijkheid. dus doe dat dan maar, lekker gezellig voor mijn mannetje...

13. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Nou, ik heb iets mee energie nu. Verkoudheid is weg. Maar wel bijna heel de dag door misselijk. Voel me ook opgeblazen.

Sammie, leuk dat je donderdag de echo krijgt. Ik moet nog 2 weken wachten. Vrijdag de eerste afspraak bij de VK. Ben benieuwd. Heb wel wat vragen :D
    Waar heb jij de zwangerschaps bh('s) gekocht? Ik voel dat mijn bh's niet zo lekker meer zitten. Maar heb geen idee waar ze te koop zijn. Wil er ook geen goud geld aan uitgeven, maar ik heb van mezelf een D cup (en sommige bh's een E), dus het moet wel stevig zijn.

Pien, goed om te horen dat je je al beter voelt. Met frisse moed er tegenaan, maar wel op je gemak, anders ben je terug bij af.

14. AHzondag

ik heb meegroei bh's bij de hema gekocht.
    ze zijn niet echt steving denk voor jou dan, maar ik heb een c en dat zit prima, wilde er ook niet zoveel aan uit geven.
    misschien hebben ze ook andere? bij een hunkemuller of livera misschien?

15. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Bij de hema bij ons in de wijk kon ik er geen vinden. Misschien moet ik het centrum in. Daar is de hema groter. Ik ga van de week eens even kijken wat ik kan vinden. In het centrum zitten diverse winkels waar ik misschien iets kan vinden.

16. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de prenatal hebben ze ze ook. Ik had ze ook van de Hema trouwens en vond ze prima.

Ik kan me niet meer zo goed voorstellen hoe misselijk ik was, maar als ik mijn zwangerschapsdagboek terug lees...hihi! Wel leuk om allemaal op te schrijven trouwens. Je vergeet anders echt dingen!!

17. Joyce012

Joyce012 Actief lid

7 aug 2010
    395
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Meiden

Hoe is het hier?
    Met mij is alles goed, bijna 13 weken alweer hiii nou ja alweer.... moet zeggen dat het echt voorbij is gekropen

Vandaag ga ik lekker shoppen op rotterdam zuidplein, mannetje moet een paar wintertruien hebben en ik wil nog kijken voor wat leuke positiekleding

Overigens moet ik veel plassen zeg... gister had ik ook onwijs veel dorst maar even aankijken anders toch even de Gyn bellen

xx

18. AHzondag

nou dat dorst hebben en veel plassen ken ik wel. nachts wordt ik er helemaal gek van, moet elk uur wel plassen en wat drinken bah! toch maar meer overdag drinken en plassen. ja vindt het dagboek ook heel leuk om bij te houden. joyce zou je een foto willen maken van je buik ben heel nieuwsgierig haha...
    ik ben al 6 cm gegroeid rondom mijn buik. vind het wel veel... maak me echt druk over mijn jurk haha

pien spannend nog een klein weekje en je mag er weer voor gaan he,

emmie, mijn hema is ook niet zo groot en had net gelukt dat ze mijn maat een keer hadden. vroeger dacht heel nl heeft 75b maar nu ik gegroeid ben heeft iedereen 75c haha

19. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joyce: geniet ervan vandaag meid! Heerlijk een dagje shoppen! Wat heerlijk dat de onzekere tijd voorbij is! Ik ben ook benieuwd wat een mooie buik je krijgt. Al een voorgevoel of er jongetjes of meisjes in je buik zitten? Ik had vanaf het begin het idee dat ik een jongetje kreeg. Voor de gein al de Chinese kalender bekeken? En Emmie en Sammie?

Leuk hoor vrijdag naar de vlk Emmie. Ik vond het altijd leuke bezoekjes!

Ik kom net terug van de kinderboerderij tussen de buien door. Kan zo genieten van mijn kleine manneke. Hij vindt het echt fantastisch daar!

20. Pientje01

Pientje01 Actief lid

16 jun 2010
    208
    0
    0
    NULL
    NULL
    En sammie hoe was de echo?

Deel Deze Pagina