zo sorry voor de late reactie maar lig heel vroeg in bed eigenlijk. met mij gaat het sinds vandaag wel wat lekkerder, alleen merk dat ik weer te veel gegeten heb meteen, zo stom! dinsdag weer een nieuwe echo en heb zo'n angelsound gekocht. altijd leuk haha.. hoe voelen jullie je? pien kan je er weer tegen aan? hoop het echt dat jullie nu ook een keer zwanger mogen zijn!
Ook ik ben veel afwezig geweest. Drukke week en lig ook vrij vroeg op bed. Pff, ben de misselijkheid nu wel zat. Ben echt heel de dag door misselijk. Gelukkig heb ik tot nu toe alles erin gehouden. Hoorde vandaag (onofficieel) van mijn moeder dat mijn nicht uit Limburg ook zwanger is. En ze is ook 7 weken en nog wat dagen. Maar officieel weet ik nog niks. Mijn oma kon haar mond niet houden, haha!! Zou echt zo super zijn als we ook op dezelfde dag zijn uitgerekend. Maar dat hoor ik waarschijnlijk ergens volgende week. Ze heeft ook aankomende week de termijn echo en dan gaat ze het al vertellen (wij willen toch echt wachten tot 12 weken). Ik weet dat ze al ruim 7 jaar geleden begonnen zijn. Ze zijn er regelmatig een lange tijd weer mee gestopt omdat het niet lukte. Dus net als Pien even een adempauze, maar dan wat langer. Ondertussen heeft ze meerdere miskramen gehad. Dus ik ben superblij voor haar. Vind het ook nog leuker, dat we allebei even ver zijn. Alleen jammer dat ze 200 km bij mij vandaan woont. Sorry, wou het even kwijt, het is alweer een heel verhaal. Pien, ik hoop voor je dat deze adempauze je goed gedaan heeft en dat het snel raak mag zijn. Ik duim voor je.
nou het is wel leuk voor haar dat ze ook zwanger is. ik heb gewinkeld met mijn schoonzus en haar vriend en mijn schoonmoeder. wat een dag was dat haha... pff werd er op een gegeven moment wel heel moe van! we hadden ook wel het idee dat ze extra veel gingen kopen omdat wij erbij waren, soms kan je dat gewoon aan mensen merken haha... ze hadden een speelkleed gekocht omdat wij die ookal hadden. ze heeft bij een babywinkel korting omdat ze daar alles heeftr gekocht, maar het leuke ervan is dat alles ook duurder is. dus ja waar is je korting dan??? we kwamen in een andere winkel was diezelfde speelkleed 10 euro goedkoper zonder haar korting haha.. moesten wij stiekem wel een beetje om lachen. is heel gemeen maar je voelt de jaloezie gewoon heel sterk. jammer vindt ik dat.. verder zijn wij echt aanbieding shoppers haha... alles is al zo duur. ze wilde ook met mijn op zwangerschapscursus, nou heb er vopor bedankt. ga toch niet een puf cursus doen met 10 anderen en dan voor gek zitten (sorry als jullie wel zo'n cursus willen of hebben gedaan, maar denk er zo over) nou verder wel een leuke week gehad. dinsdag weer een echo heb er zo zin om de kleine weer te zien en hopelijk is alles goed! Emmie wanneer moet jij voor de echo ? ik snap dat je de misselijkheid zat bent, ben ik ook. gelukkig heb ik gelezen hoor, gaat het na de 10de week weer minder worden omdat dan je hcg op een bepaalde hoogte blijft! zo weer een heel verhaal getikt haha
Wij hebben woensdag om 16.45 uur de echo. Ben zo benieuwd. Jammer dat het zo'n wedstrijd is van hun kant vandaan. Je hebt groot gelijk dat je op de aanbiedingen af gaat. Alles is zo duur bij elkaar. Je bent een dief van je eigen portemonnee als je niet kijkt waar het goedkoper kan. Ikzelf ben veel van in de winkels kijken en op internet de spullen goedkoop opzoeken. En voor sommige dingen is marktplaats perfect Een cursus weet ik nog niet. Een vriendin is zwanger en doet met haar vriend de cursus: Samen bevallen. Volgens haar is het super leuk en heel leerzaam. Ook voor de man. Nou ik zie het nog wel. Ergens vind ik het wel wat hebben.
Alles is gelukkig goed. Wauw, wat een wonder om je eigen kindje voor het eerst zo te zien. Het hartje klopt goed. Dooierzak is intact. Dus alles prima. Ik ben 2 dagen verder dan ik zelf dacht. Uitgerekende datum is 11 juni. Omdat ik nog voor de 9 weken zit, moet ik over 2 weken terug komen voor het bloedprikken en dan krijg ik nog een echo. Mogen we ons wonder weer bewonderen Voor mij is het nu toch wel weer een stukje echter. Toch nog wel een raar idee dat dat kleine kindje (dat even zwaaide) in mijn buik zit. Sammie, had jij de 2e echo al gehad? Alles nog steeds goed?
ja heb gisteren de tweede echo gehad. alles is goed, mooi kloppend hartje en we zagen de armpjes en beentjes en een heel groot hoofd haha.. we moeten over 3 weken terug komen dan zou ik 13 weken zijn. moet dan eerst bloedprikken en dan horen we gelijk alle uitslagen. we zijn nu uitgerekend op 3juni
Ik zit eigenlijk nog steeds in de relax stand. Zag net dat ik waarschijnlijk wo as mijn ei heb, maar laat de ovulatietesten deze maand nog even achterwege. We gaan vanaf dit weekend wel weer extra veel klussen hoor!! Ik hoop wel echt dat het bij ons ook snel raak is!
ja meestal wel als je wat minder erom doet. wij waren op vakantie dus dan ben je ook ontspannen. ik hoop ook echt dat het snel raak is!
Sammie...wat mooi! Bijzonder hè?! Jullie kindje!!! Hoe lang moet je nu wachten tot de volgende echo??
over 3weken mogen we weer! hey is heel bijzonder hoor om te zien dat er zo'n kleintje van binnen ziet. al een beetje aan het klussen?
Helaas heeft hier de buikgriep toegeslagen. Mijn vent ligt dus op bed. Weinig te klussen dus helaas.....
Hoi dames, Ik laat me hier ook weer even horen. Ben zo weinig online geweest. Zo moe elke avond. Dus ik zit weinig op het forum. Nou wij hebben zaterdag de babykamer gekocht. Via marktplaats. Zo netjes nog. Scheelt ons ongeveer 700 euro met de nieuwprijs. Mijn man kon zich niet inhouden, dus heeft zelfs alles al in elkaar gezet. Nu nog verder aankleden en een muur verven en we zijn er klaar voor. haha!! Wel raar om te zien dat de waskamer nu ineens een babykamer is. Mijn echo staat in mijn album. Volgende week woensdag weer. Ben zo benieuwd.
leuk emmie dat als je babykamer hebt. dacht dat ik vroeg was, maar jij hebt al staan! die van ons komt de 23ste zo spannend om dan alles neer te zetten en vooral in te ruimen. volgende week gaan we trouwen! dan is het eindelijk zover.