Sterre: Ik snap wat je bedoeld met het gastouderbureau. Mijn zusje gaat oppassen en van mij hoeven ze ook niet zo streng te controleren. Mijn tandvlees is tijdens de zwangerschap erger geworden. Gelukkig viel het allemaal mee bij de mondhygienist en hoef ik niet bij hun in behandeling Ik ben weer helemaal gelukkig.
Veda is nog steeds wakker, maar ze zit nu druk te kwebbelen in haar wipstoeltje Even kijken hoe ver ik kom met reageren. Sheann, hoe was het bij de paradontoloog? Maar wat rot dat je zo'n last hebt van ontstoken tandvlees? Komt dat nog door je zwangerschap of heb je dat vaker? Zo, dat was van korte duur Dan maar even kijken wat Veda dan wil doen...
Nou, wat Veda heeft weet ik ook niet. Ze zat net ontzettend in haar oogjes te wrijven, maar nu ik haar in bed heb gelegd, is ze weer flink aan het huilen. Maar even laten dan maar Afrola, spannende dag dan morgen! Intake op het kdv en dat de makelaar langs komt, hopelijk verlopen beide gesprekken goed! Succes alvast! Ik heb vanochtend ontzettend veel in het huishouden gedaan, dus ik was best een beetje trots op mezelf Hanna, het was idd al een beetje het einde van de opruiming, en dus ook van de winterjassen. Allerlei voorjaars- en zomerjassen hangen nu al weer in de winkels. Maar hopelijk wordt het een mooie lente, zodat we al snel geen dikke jassen meer aanhoeven * Veda is gelukkig alweer gestopt met huilen, misschien beseft ze nu ineens dat zo'n lekker warm bedje nog helemaal niet zo verkeerd is * Benny Beer, nog nooit van gehoord. Wat voor soort restaurant is het? Wel een drukke week dan, maar is het trouwens niet lastig om nu al oudergesprekken te moeten voeren aangezien je nog maar een paar weken aan het werk bent? En weer kiesproblemen lees ik Wel fijn dat hij niets kon zien, maar als je er toch last van hebt is het evengoed irritant. Hopelijk trekt het vanzelf weg. MP, vervelend dat je zo'n last hebt van je hormonen zo nu en dan Lijkt me heel vervelend! Maar goed idee dat je jezelf beloont met een avondje shoppen, zou ik ook zeker doen Maar even serieus, hopelijk voel je je snel weer iets beter. In ieder geval goed beseffen dat het echt je hormonen zijn die je een rotgevoel bezorgen en dat dat, hoe vervelend het nu dan ook is, vanzelf over gaat. Story, Party whatever... Was bij mij dus ook een party, ik neem aan dezelfde Met Gerard Joling op de voorkant Ik lees al dat jij en Afrola dezelfde hadden * ogenblikje, even 2 katten uit elkaar halen Volgens mij vervelen ze zich, maar sinds er eentje toen weg gelopen was, zijn ze niet meer buiten geweest Ik durf het niet, maar mijn vader is al hard aan de slag om iets anders te maken. * Grappige anekdote, lekker slim van die jongen Misschien was hij zo onder de indruk van jouw blauwe ogen Oh bah zeg, weer gedoe met de hypo allergeen Balen, het ging net zo goed! Goed dat je meteen de KA hebt gebeld, hopelijk kan hij nog iets voor jullie betekenen. En verder een knuffel, want het lijkt me heel vervelend om telkens te denken dat het heel goed gaat en dan toch weer een terugslagje En ei-pijn, dat is lang geleden Ik heb nooit wat gevoeld moet ik zeggen. Ik ben wel aan het tempen, zit op dag 10 van mijn cyclus, maar ik heb tot nu toe 3 keer getempt, ik vergeet het telkens Sanne, ik ga denk ik de helft van de ochtenden meteen na de eerste fles eruit, ik vond dat eigenlijk al een beetje 'lui' Maar blijkbaar ben ik niet de enige Wat rot dat Feli verhoging en diarree heeft, hopelijk is het snel over! Zo, he was mijn bedoeling om kort te reageren, maar op de één of andere manier kan ik dat niet Nu snel de kip opzetten, en verder gaan met hapjes maken. Vanavond is PSV-Feyenoord en mijn broer, schoonzus en ouders komen bij ons kijken. Aangezien mijn vader jarig is vandaag (maar viert het vrijdag), wilde ik iets meer werk van de hapjes maken. Dus nu maar vast doen tijdens het koken. Alvast een fijne avond allemaal!
Mosa: Je hebt denk ik mijn berichtje hierboven gemist Lastig als ze zo vervelend zijn. Dan ga ik altijd twijfelen of hij wel genoeg voeding binnen krijgt of genoeg slaapt. Maar ik denk dat ze soms gewoon een baaldagje hebben.
Sheann, dat berichtje had ik idd niet gezien Maar gelukkig dat het meeviel! Van gewroet in je mond wordt volgens mij niemand blij Het scheelt met kv dat je eigenlijk nooit hoeft te twijfelen of ze wel genoeg binnen krijgen (in Veda's geval althans, die drinkt altijd haar flesjes leeg). Een baaldagje kan natuurlijk heel goed, hebben wij ook weleens Maar gelukkig slaapt ze nu. Maar ik vind het nog steeds best lastig aangezien ze 's avonds, 's nachts en 's ochtends zo goed slaapt. Veda slaapt dan dus standaard ongeveer 14/15 uur. Vaak wordt ze nu overdags na ongeveer 40-50 minuten wakker, maar ik weet nooit hoe lang ik dan moet wachten (haar dus laten huilen, als het niet te hard gaat althans) of ze weer in slaap valt en wanneer ik haar moet halen. Dus hoe weet je of je kindje genoeg geslapen heeft voor dat moment of dat hij/zij nog verder wil slapen? Daar blijf ik een beetje mee worstelen, lange dutjes doet Veda op het moment niet overdags. Maar zoals net huilde ze weer even, niet heel hard, maar na ongeveer 5 minuten werd het weer stil en ik denk dat ze weer slaapt. Dan was het zonde geweest als ik haar net opgehaald had. Lastig! Maar ik heb het afgelopen half uur als een razende gekookt, hapjes gemaakt en de afwasmachine leeg geruimd. Nu heb ik zelfs nog heel even tijd over
Sterre, haha, grappig gesprekje bij de roltrappen Hoe dom kan je opmerking zijn he?? Mosa, is Veda al weer wat vrolijker? Ja die oudergesprekken zijn echt geweldig. Ik moet echt oppassen dat ik niet teveel ga zeggen, want ik heb de kinderen nog maar 3 weken natuurlijk. Mijn duo-collega voert de gesprekken en ik spring bij waar het moet. We hadden dinsdagavond juist alle moeilijke gesprekken achter elkaar, dus morgen hebben we het wat makkelijker! Zo voetbal kijken, PSV-Feyenoord. Ajax is natuurljk weer met mazzel door (sorry voor de Ajax-fans hier )
Sheann: Fijn dat je niet terug hoeft! Ik had inmiddels ook de rekening binnen van de mondhygienist.. bijna E50,- Ik word ook mondhygieniste geloof ik..En zoveel heeft ze naar mijn mening niet gedaan in die amper 15 minuten die ik daar in de stoel gelegen heb. Mosa: Lastig hoor met Veda.. ik zou ook niet zo goed weten wat je ermee kan. Ik zou denk ik toch mijn eigen gevoel daarin proberen te volgen. Laat haar even huilen en spreek bijvoorbeeld met jezelf een tijd af hoe lang het voor jou mag duren.. of doe je dat al? Ik merk dat Noah nu ook meer wakker is overdag nu hij wat langer slaapt 's nachts. Hij slaapt gemiddel 8 a 9 uurtjes. Nou jij zal wel een leuke avond hebben nu dat Feyenoord voor staat.. hier beneden zit er eentje flink te balen haha. Hanna: pff je hebt helemaal gelijk over Ajax.. Vind dat de scheids het spel wel weer een beetje bepaald heeft.. maar ja, hij moet ajax natuurlijk een beetje helpen anders winnen ze niet Ik dacht dat je vanavond de gesprekken had.. suc6 voor morgen dan! All: Vanavond even bij mijn schoonouders geweest want ik moest mijn autootje even naar iemand brengen die em na gaat kijken en die woont daar vlakbij. Maandag gaat Noah weer daarheen.. heb ik weer een day-off Zo, en nu lekker nog even bankhangen en dan naar bedje. Hopelijk slaap ik wat beter vannacht maar ik vrees het.. Ik kom na de fles van 06.00u gewoon niet meer in slaap terwijl ik hartstikke moe ben... echt super vervelend
Ik heb trouwens nog zo'n grap van vandaag.. Word ik gebeld op mijn mobiel door een prive nummer... heb ik echt de balen van want 9 van 10 keer is het zo'n callcentre.. en ja hoor Hij: spreek ik met eigenaresse ... van nagelsalon ... Ik: ja Hij: *heel enthousiast* mag ik u dan een héél mooi verhaal vertellen over ... (weet het niet eens meer) Ik: Nee Hij: stilte... Hij: stilte... Hij: Oh..ja.. dan houd het op... Ik: Inderdaad..
Zo, dat was nog eens een leuke voetbalwedstrijd Nu zondag Ajax nog Ajax had idd heel erg mazzel vanavond, jammer hoor! Veda heeft uiteindelijk van 18.00 tot 21.30 uur geslapen, toen heb ik haar wakker gemaakt voor de laatste fles. Daarna weer naar bed gebracht en meteen weer in slaap gevallen Hanna, lijkt me heel lastig dan, de oudergesprekken! Maar fijn dat jullie nu de moeilijke gesprekken achter de rug hebben. Sterre, ik probeer in ieder geval goed te luisteren naar de manier waarop Veda huilt. Als ze meer jammert, dan laat ik haar langer liggen maar met echt huilen ga ik eerder naar haar toe. Maar het blijft een beetje zomaar wat doen eigenlijk als ze huilt na een kort dutje. Maar wie weet is ze binnenkort zo ver dat ze wat minder dutjes op een dag kan doen, maar dan wat langer. Succes vannacht, hopelijk slapen jullie in ieder geval goed, en hopelijk lukt het je morgenochtend toch nog even te slapen! Haha, zo kom je wel van iemand af die je iets wil aansmeren Wij gaan zo maar eens ons bed opzoeken, heerlijk! Tot morgen!
berichtje van woops om 23.45 donderdag mag ik en mykeda naar huis, we maken het goed en mijn verhaal komt nog, het was allemaal heftig maar ze is zo mooi. xxx
Gefeliciteerd Woops! Geniet maar lekker van je mooie meisje! Zo ... nu is het mijn beurt (al dacht ik tijdens de buikgriepsessie dat ik voor zou piepen ...). Ik hou het kort, moet Mirre zo ophalen van de speelzaal en wil nog ff legge. Mirre zit duidelijk in de NEEEEEEEEEEEEEEEE fase . Wat een driftkikker. Gelukkig werkt haar afkoelplekje heel goed, vindt ze zelf ook prettig. (weet trouwens echt niet van wie ze dat driftige heeft *bambi ogen*). Verder ben ik hormonaal in nieuw vaarwater gekomen: labiel is mijn nieuwe naam . Werkt ook heel goed trouwens is combi met ik-ben-2-is-nee driftkikker Knuffie voor jullie allemaal *inclusief kindjes natuurlijk*
Goedmorgen, Mosa: Was inderdaad een interessante wedstrijd tussen feyenoord-psv... eerlijk is eerlijk, feyenoord heeft verdiend gewonnen. Moeilijk he al die huiltjes? Noah is sinds kort een ander huiltje erbij, heel maf. Echt zo van 'ik stel me énorm aan maar als je me NU niet pakt sterf ik ter plekke'... Heel dwingend i.i.g Vaak laat ik hem dan maar even liggen want hij moet niet gaan 'denken' dat dat werkt natuurlijk Woops: Fijn dat je vandaag weer naar huis mag. Lekker met je gezin gaan genieten thuis. Salapio: Inderdaad, nu ben jij aan de beurt en er is niemand die voor kan kruipen Een echt driftkikkertje dus die Mirre Gelukkig vind ze haar afkoelplekje ook wel fijn. Hopelijk kom je er nog aan toe om even lekker te gaan liggen. All: Weer een kl*te nacht gehad Meneer werd om 4.15u wakker... heb ik z'n tut er even in gedaan en toen kwam ie weer om 5.15u Flesje gegeven en gelukkig (thank god!!!) viel ik daarna redelijk snel weer in slaap.. wat fijn is dat zeg Vanmorgen was hij om 8.15 weer wakker en heb hem bij mij in bed gepakt. Daar samen nog een uurtje geslapen. Hij is wel ontzettend grappig vind ik, hij kraait en kirt de hele boel bij elkaar Ook sabbelt hij flink op zijn vuistjes en kwijlt daarbij fijn zijn mouwtjes helemaal onder Hij kan sinds een weekje zich zelf ook op zijn zij draaien, al denk ik wel dat het nog meer per ongeluk is dan bewust. Oja even wat anders. De fysio zei tegen mij dat kindjes van 3 maanden op hun buik, hun hoofdje 30 minuten omhoog moeten kunnen houden.. Noah dus nog bij lange na niet.. die van jullie wel? Het probleem bij hem is dat hij gelijk spuugt als ik hem op zijn buik leg.. en aangezien hij al niet zo goed drinkt wil ik, dat wat erin gaat, er ook graag in houden. Ik pak hem dan altijd schuin tegen mijn borst aan zeg maar en ga zelf wat onderuit gezakt op de bank zitten. Zo ligt hij toch op de buik alleen niet zo plat. Ik zou noah dus ook niet mogen laten 'zitten' (zoals rechtop houden na het voeden) hij mag alleen op de rug of op de buik...Vind het eigenlijk een beetje overdreven allemaal.
Sterre: Chelsey kan dat nu nog niet eens hoor. Ieder kindje heeft een ander ritme. Omrollen doet ze ook nog niet, had ze ook al een maand moeten kunnen. Ik maak me er niet zo druk om. Chelsey spuugde ook de hele tijd, maar dat is nu veel en veel minder, dus nu gaan we pas buik oefenen.
hoi dames ben nu pas weer toe gekomen om wat bij te lezen! @sterre 30 minuten hoofdje op houden lijkt mij nog erg lang, feli kan het opzich best lang vol houden, maar 30 minuten denk ik echt nog niet hoor!! @voetbal hahah ajax gewonnen jeeeej (oke oke.. niet helemaal eerlijk vond ik het ook..maar toch) @salapio hahaha labiel sorry moest er ff om lachen, zijn vast de hormonen meid! en mirre dan net ook 2=nee fase ow ow ow *Knuff* @woops oww vandaag naar huis, lekker gaan genieten meid!! @sterre hahaha ik vind je mee gemaakte verhaaltjes erggg grappig haha lach echt in een deuk hier. @all sorry weet echt al niet meer wat ik allemaal heb gelezen!! morgen moet feli gaan wennen bij het kdv van half 10 tot half 12 aghhh ben er nu al zenuwachtig voor!! en dit zijn ook al mijn laatse paar daagjes vrij oww ik vind het echt Erg!! ga nu dan ook maar snel hier opruimen en doen, want wil dat als ik weer ga beginnen met werken alles lekker opgeruimd en netjes is, zodat ik me daar dan ff niet gelijk Ook nog mee bezig hoef te houden hahah die wasmand dus eens een x leeg wassen enzo hahaha Owja, ik moest naar het concusltaiebureau bellen om te vragen of mij inbakerzak goed was, dat zei het kdv, als het door het cb is goedgekeurd dan mag hij. dus ik vandaag bellen, zeggen ze, ja wij zeggen niet welke wel of niet goed zijn, want daar hebben wij geen richtlijnvoor..:S?? ze zegt wij adviseren echt altijd de Echte doeken (die zijn nog veel strakker dan feli nu heeft, dus voor het afbouwen Totaal niet handig) zeg ze maar, wij zeggen dus niet of een zak wel of niet goed is. ze zegt ja sorry daar heb je dus niet echt zo veel aan, ik zo nee niet echt nee. Maar goed, ik zeg dan gewoon opt kdv dat hij goedgekeurd is, dag hoor haha anders blijven we bezig owja, feli slaapt nu dit slaapje ( van ongeveer half 12) in een gewoon winter slaapzakje! ben benieuwd hoe lange slaapjes ze hier in maakt, want als ze dit ook gewoon kan, is het hele inbakerzak gebeuren verleden tijd natuurlijk! Groetjes!!
Loe: Hartelijk gefeliciteerd!!! Hoofdje omhoog houden: Net een vriendin en mijn schoonzus op bezoek gehad en het er met hun ook over gehad. Zij vonden het ook wel erg lang. Ik denk dat ik ook maar snel een einde aan die fysio ga maken want ik ga er echt met een blok aan mijn been heen. Het lijkt ook iedere keer wel alsof ze wat anders verzint om me daar te houden zeg maar. Sanne: Haha nee aan zo'n antwoord van het cb heb je inderdaad niks. Maar misschien gaat het met het slaapzakje goed en is de bakerzak snel verleden tijd Noah ligt altijd in z'n slaapzakje, dat hoort ook bij het naar-bed-gaan-ritueel. All: Net mijn neefje voor het eerst geknipt. Hij is nu 19 maanden en de echte babyhaartjes werden nu wel heel lang. Manneke had gelijk een heel ander koppie terwijl ik nu alleen even bovenop wat had gedaan