Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Melisa, wat balen zeg. Veel beterschap! Ze gaan vast wat leuks doen met dit weer.:)

Goh Mosa, Veda die nog meer bloemkool wil haha. Jakkie (vind t zelf echt niet lekker). Ben erg benieuwd wat ze van de broccoli vindt. Arme Noah met zijn broccoli. :$Wat krijgt hij nu?

Salapio, was zeker weer even wennen eerste werkdag?

Djaar en Twinny, jullie gaan zo hard!!

Ricmar, heb je verhaal qua verandering met de afstand gelezen. Hoop dat het goed gaat werken. Nu moet het een keer raak zijn!;)

All, ik heb weinig nieuws. Wil Sterre vandaag wel helpen met grammatica. (succes Sterre) Verder gisterenavond nog zo misselijk, soms word ik 's avonds erg misselijk, jak.
    En ik nies ook nog Melissa, ben benieuwd hoe het morgen en overmorgen gaat. hopelijk is t dan weer de betere kant op!;)

En nu: eten!!!:D

Oja, kan iemand mijn zwangerschapsduur wat versnellen?:D

2. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hoi All

alles nog goed met jullie!?
    Loe je gaat toch ook hard hoor!zelf vind je da niet mss maar voor je et weet heb je je hummeltje al in je armen!
    hoe is het anders met je loe?

foto amélie hieronder :p

3. Loe

Loe Niet meer actief

ach, wat een schatje is Amelie! :D(weet niet hoe ik het streepje op de e krijg hihi) Lief hoor! (en kijk die mooie voetjes):)

Nu, van mij mag t doorgespoeld hoor, zo bij 27 weken, weet ik meer zeker dat t levensvatbaar is enzo en dat de 20 weken echo ok was. ;)Ach ja. Zal je pb-en wat we (waarschijnlijk) gaan krijgen!:D

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, hihi, Noah kokhalzen door brocolli, ik ben dan benieuwd hoe dat morgen hier gaat :)
    En nu iedereen verkouden, balen zeg! Hier kreeg alleen mijn vriend het van Veda, ik gelukkig niet, dus blijkbaar heb ik een hele goede weerstand.

Fijn dat Noah steeds makkelijker wordt!
    En succes met leren dan maar! Misschien kun je wel buiten zitten, dat maakt het misschien iets leuker?

Melisa, misschien wel goed om eens te kijken hoe dat gaat als Chelsey voor het eerst met je schoonouders op pad gaat, een goede oefening.

Loe, ik hou zelf ook niet van bloemkool hoor ;)
    En vervelend dat je 's avonds soms misselijk bent!
    Je zult zien dat voordat je het weet, je voorbij de 27 weken bent hoor! Probeer, als je je goed voelt, er maar zoveel mogelijk van te genieten!

Hannelore, wat een popje is Amélie :) En wat een mooie naam!
    Gaat alles goed met jullie?

All, wat een heerlijk weer is het toch hè?!
    Mijn vriend is vandaag ook vrij, dus gezellig! Hij is nu even naar de fysio, want hij heeft toch aardig last van z'n rug gekregen door die aanrijding pas ;)

5. Loe

Loe Niet meer actief

oh da's wel heel vervelend mosa dat je vriend daar zo'n last van heeft. WEl goed dat hij er wel redelijk snel naar laat kijken.

Het is heeeeeeeeerlijk weer. Maar ik 'moet' van vriendlief rustig aandoen hihi. Wel lief hoor. Ik heb namelijk nog steeds hoofdpijn, snap er geen snars van. Tis geen spanningshoofdpijn, het zit op mijn voorhoofd. Bleh.
    Eh........trouwens, hoe lang was je LF soms Mosa, 18 dagen oid dacht ik? hoe lang is t nu dan vandaag?

All, ik moet zo de kat kammen, nagels knippen, anti vlooi spul in dr nek doen en het ergste: anti-wormpasta achter in dr bek doen. Ahum. Ik zal even niet het liefste vrouwtje meer zijn.

6. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Ik voel me KL*TE:(
    Had vanmorgen een enorme dip
    Begon spontaan te janken tijdens het eten geven aan thijmen omdat ie zo onrustig is met het eten en geen geduld heeft
    Maar ja.............. zal er wel bij horen;)

Donderdag nog 10 weekjes (gelukkig want die hormoontjes blegh gek word je ervan)

Sorry voor mijn ego:)

Thijmen ligt lekker op de grond te spelen met zijn auto en speel en leer beer en kruipt achteruit :D

Mosa wanneer ging je ook alweer een test halen volgende week of nog deze week
    Meid alles kan he wil je niet ontmoedigen of hoe zeg je dat

7. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey hannelore

Hoe gaat het met jou meiske

Ik moet nog 10 weekjes en daarna is het agelopen met de pret
    ha ha ha ha

Mooie foto van amélie mooi snoetje

8. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey bedankt voor de lieve woordjes over mijn prinsesje!
    met ons alles goed!!

loe bedankt voor je pb! hihi

nog een fototje van net!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, maar met dit mooie weer is er toch bijna niets fijner dan rustig aan doen :) Ik weet niet of jullie een tuin hebben, maar anders lekker met een boek/tijdschrijft buiten gaan zitten?
    Wel vervelend van je hoofdpijn! Maar wie weet helpt ook buitenlucht wel daartegen ;)

Mijn lf was eigenlijk altijd 16/17 dagen, dus redelijk lang. Maar aangezien ik niet precies weet wanneer mijn eisprong was, weet ik ook niet op hoeveel dagen na mijn eisprong ik zit. Als ik uit zou gaan van een eisprong op dag 18 (wat jullie dachten en ik toen ook) dan zou ik 25 dagen na mijn eisprong zitten, want vandaag is het dag 43.

Succes met de kat! Geen makkelijke klusjes!

Tijgertje, dikke knuffel voor je dip! Rot dat je je klote voelde!
    Ik weet nog niet wanneer ik eventueel ga testen, misschien aan het eind van deze week, maar dat hangt ook van m'n temp af.
    Maar ik heb eigenlijk nog helemaal niet echt die behoefte, dus ik wacht nog eventjes. Morgen of overmorgen zal ik in ieder geval vast een test halen, kan geen kwaad om die in huis te hebben natuurlijk.

Hannelore, ook al zo'n schattige foto! Lief hoor! Hoe oud is ze nu precies?

10. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    mosa ze is de 7weken gepasseerd!
    gaat snel allemaal!
    tis 'voedertijd' haha!
    en smekken da ze doet,als ik haar bavet bovenhaal!! tis zo'n scheetebeezeke!(typisch belgisch woord?! :) )

ciaokes girls!!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Spannend. Hopelijk word het voor herhaling vatbaar.

Loe: Gister kreeg hij doperwten en vandaag word het tuingroentjes, is worteltjes/bloemkool/erwtjes gemengd. We zijn nu wat gemengde dingetjes aan het geven.
    Balen zeg dat je 's avonds nog zo misselijk bent. Ik werd alleen onwijs misselijk van vlees.. jakkes... dacht dat ik het nooit meer zou lusten.
    En geniet maar van je zwangerschap, het is voorbij voor je het weet.
    Suc6 met de kat.. hihi nee die zal je even niet zo aardig meer vinden vandaag denk ik :)

Hannelore: Leuke foto's!
    Inderdaad een Belgisch woord haha, ik ken het niet en zit toch redelijk dicht bij de grens.

Mosa: Vervelend dat je vriend toch nog zo'n last van de aanrijding heeft gekregen. Hoe is dat trouwens nog verder afgelopen? Auto grondig nagekeken?

Tijgertje: Rot he die hormonstertjes :( Dan is alles je al snel teveel. Nog even volhouden meid.

All: Zo heb mijn rondje voor vandaag weer gemaakt. Bij het prairiehondje weer zijn tandjes laten raspen en even met Noah naar het werk geweest. Ze waren erg benieuwd hoe hij er nu uitzag enzo. En ze vonden hem veel op mij lijken.. ben erg trots.. jongen van mama :p:)
    Nu maar even leren voor vanavond.

12. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Zag weer lieve foto's voorbij flitsen!!

Mosa: vind het toch wel spannend hoor bij jou, hihi!! En goed gevarieerd aanbieden van eten, maakt misschien wel goede eter. Hebben we bij Zoë ook altijd gedaan en ze eet echt bijna alles, wij trouwens ook haha!!

Loe: tja versnellen is lastig, maar je komt er wel hoor meis!

Tijgertje: vertel het ons maar, tis ook niet leuk al die hormonen, weet er alles van!

Verder ben ik weer alles vergeten, ben echt een verschrikkelijke zeef!!!
    Net ff 2 uurtjes door de stad heen gebaggerd en nu niets meer doen hoor!!! Lekker met de pootjes hoog in de tuin. Heb trouwens een schattig truitje gekocht voor Bambam en 3 t-shirts voor Zoë, kado voor kraamvisite donderdag en een nieuwe fles voor bambam, want Etos had 25% op alle babyassescoires......

Oja, plaats ff nieuwe foto in album van ons meisje en van mijn reuze buik!

twinny

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Twinny: Lekker geshopt en hopelijk kunnen genieten van het zonnetje in je tuin.
    Wat is zoë toch een schatje en die buik is lekker groot zeg ;):)

All: Hier is de Bumbo trouwens sinds een week niet Noah-proof meer, hij duwt zichzelf eruit. Vorige week lag hij bij mij moeder ineens op de bank en zaterdag bij mij bijna op de tafel. Het is dat ik em tegen hield. Het word langzaam aan tijd om een stoeltje te kopen denk ik. Bij mijn schoonmoeder vond hij het gister i.i.g geweldig.

Zo en nu even koken want moet om 18.00u weer in de auto zitten naar school.
    Fijne avond!!!

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sterre: veel plezier weer op school

Twinny: mooi buikje hoor.

Mosa: testen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

All: ik ben weer aan de beterende hand denk ik. Voel me weer wat meer mens.
    Mijn schoonouders hebben een uur met Chelsey gewandeld, daarna eten gegeven en verschoond. Ze genoten zichtbaar, en ik vond het heerlijk dat ze het deden. Heb gezegd dat ze gewoon moeten bellen als ze dit nog eens willen doen, want Chelsey kwam helemaal blij terug. Dus we gaan de goede kant op.

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hoi Hoi

Ben ik weer na een dagje werken, kwam kijken of er nieuws was van Mosa ,,, maar neee ze laat ons in spanning

Tijgertje heerlijk die hormomen, ach geef er maar aan toe, je houdt het toch niet tegen

Hannelore wat een heerlijk meisje!! mag je trots op zijn hoor

all mannetje is aan het koken en ik zit achter laptoppie (goed bezig!!)

16. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@mosa oww meid ik ben benieuwd naar je temp/kaartje! ga je hem niet onder je banner van veda zetten;) dan kunnen de nieuwschierige (lees Ik) even mee kijken:p maar knap hoor dat je nog niet test!

@ricmar gezellig dat je mee kletst:) ik vind echt dat jij de volgende mag zijn zich hier aanmeld bij ons clubje! en anders gewoon ook gezellig blijven mee kletsen, vinden we leuk!

@hannelore wat een dropje!!:) en dat word haha ik moest er wel om lachen denk ik wel echt iets uit belgie hahah:)

@sterre suc6 op school!

@melisa, fijn dat je je wat beter voelt, nu hopen dat dit met schoonouders maar vaker mag gebeuren :D dat is wel echt goed nieuws:)

@wat is een bumbo?

@all

feli heeft hier nog steeds drama nachten, elk uur is ze wel wakker geweest,niet normaal huilen huilen huilen! aghh erggg vermoeiend!

kinderarts heeft gebeld, en afspraken staan voor 10 en 20 april, 20 april moet ze heel de nacht ook blijven, en mag er gelukkig 1 ouder bij blijven, ik dus:) ben benieuwd allemaal hoor.. zal wel zielig zijn maarja tmoet echt ff.

al moet ik zeggen gister op het kdv had ze het super goed gedaan:) en hier thuis vandaag ook echt goed, wel bij elke fles 40cc laten staat tot nu toe, maar geen fratsen van 80 of 100 cc laten staan:) en netjes broccoli op duss niets te klagen:D

ook voor het eerst in de wandelwagen geweest vandaag, ik d8 ik moet het toch eens proberen, en ze vond het best leuk haha :) ze zat er eigenlijk ook al aardig stevig in, dus denk dat dit wel kan, wel ineens een grote meid dan hoor...pfoe!

mijn wagen kan zegmaar ook in 3 standen, lig, voor de bak, maar kan ook met wandelwagen ding, lig/zit, en zit.

nu zat ze in lig/zit en ging prima.

nou dames, twas weer heerlijk weer eh! :D i love it. nu ff snel de was afhalen en dalijk eten..al duurt datn og even want het moet nog 3 kwartier in de oven!

nou groetjessss

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Net voor het eerst buiten gegeten 's avonds, heerlijk! Ik hoop dat het nog heel vaak kan de komende maanden :D
    Vanmiddag nog even naar de Intratuin geweest, maar niets leuks kunnen vinden.

Hannelore, alweer ruim 7 weken, dat gaat snel!

Sterre, nu ik het weer bij jou lees, denk ik, o ja ,vlees was heel vies tijdens de zwangerschap :) Vooral de lucht van rauw gehakt kon ik niet tegen!

De auto moet op 10 mei naar de garage en dan halen ze de bumper enzo eraf, dus dan weten we wat er precies voor schade is. Duurt nog even dus.

Twinny, heerlijk dat Zoë zo'n goede eter is! Ik ben het zelf niet zo, maar wil er alles aan doen om Veda wel een goede eter te laten worden, is zo'n stuk makkelijker!
    En wauw, wat een grote en mooie buik! vind je hem veel groter dan tijdens je eerste zwangerschap? En wat wordt Zoë al groot zeg, schattig meisje hoor!
    Je schrijft dat je een fles hebt gekocht voor Bambam, wil je wel borstvoeding geven?

Sterre, maar goed oppassen met het bumbo-stoeltje! Wij willen ook deze week een kinderstoel kopen, volgens mij kunnen ze daar al best eventjes inzitten.
    Succes vanavond op school!

Melisa, wat fijn dat je je weer iets beter voelt! En ook erg fijn dat het goed ging met je schoonouders, wie weet een beginnetje naar een betere verstandhouding? Ik hoop het voor je!

Ricmar, dat doe je zeker goed, je mannetje koken en jij computeren :D De mijne is het gras aan het maaien en ik zit buiten in het zonnetje te computeren, ook goed geregeld :D

Sanne, wat rot dat de nachten nog dramatisch zijn, wat zul je moe zijn! En fijn dat de afspraken gepland staan, wel even rot natuurlijk, maar je moet maar zo denken, het is voor een goed doel.
    En Feli voor het eerst in de wandelwagen, leuk hoor! Heb je er een foto van gemaakt?

All, jullie zijn bijna de eersten die het horen als ik getest heb, dus als ik iets te melden heb, dan horen jullie het echt wel :)
    Ik krijg een beetje het gevoel dat het over komt dat ik niet test om veel aandacht te krijgen hier daarover, en dat is niet mijn bedoeling. Ik denk gewoon écht niet dat ik zwanger ben, en ik weet dat ik het zeker weet door te testen, maar tot nu toe heb ik helemaal die behoefte niet gehad.

Tijdens de 8 maanden dat we er bij Veda over gedaan hebben, heb ik misschien één negatieve test gehad, dus ik ben niet iemand die snel test. Dus ik wil niet dat iemand zich eraan gaat irriteren dat het telkens over mijn 'niet-testen' gaat, dus jullie horen het wel als er iets te melden is ja. En ik zal iedere ochtend netjes mijn temp vertellen :)

Zo, een heel verhaal maar jullie snappen het vast wel :)

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nee hoor, ik stoor me er niet aan haha! We willen gewoon heel graag dat je zwanger bent hihi.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Okidokie :D

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mosa ook ik stoor me er niet aan ik plaag je juist alleen maar een beetje (sorry)

Deel Deze Pagina