Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi hoi

haha ik stoor me er ook niet aan hoor! ben zelf gewoon Mega nieuwschierig altijd hahaha! ookal gaat het om een ander hahaha.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik dacht, straks komt het over alsof ik expres niet test ofzo ;)

Zometeen op tijd naar bed, ik merk dat ik een beetje moe ben van het vele buiten zijn vandaag :) Maar heerlijk ook natuurlijk, lekker slapen :)
    Nu eerst nog even een bibliotheekboek vinden :( Ik heb een tijdje geleden een boek over babymassage geleend, maar nu kan ik hem nergens meer vinden ;) Heel irritant! Van dat soort dingen kan ik nu echt balen, maar hopelijk vind ik hem nog.

Sanne, hopelijk slaap je vannacht iets beter!

Salapio, hoe was je eerste werkdag?

Sterre, hoe was het vanavond?

Loe, hoe is het met je hoofdpijn?

Ricmar, succes morgen met de eerste meting!

Slaap lekker allemaal!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oeps, dubbel :D

4. Loe

Loe Niet meer actief

Mijn hoofdpijn is er weer. Jakkerdejak. Maar nu wel meer dan overdag hoor.

Boek foetsie. Dat ken ik. Misschien bij andere eventuele boeken over zwangerschap of gym of zoiets?

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Heb wel alles gelezen maar ben een zeef :D

En ik denk ook geen rare dingen over je hoor Mosa, maar vind het wel storend dat je mijn nieuwsgierigheid niet bevredigd ;)

Sanne, vervelend hoor die nachten, wel fijn dat je op korte termijn afspraken hebt bij de KA (en je bedoelt mei denk ik?)

Wandelwagen, veel kindjes al uit de babybak. Mirre 'pas' met 6 maanden (en ze lag toen al maanden met dr koppie omhoog als ze lag om toch maar iets te zien ... ;)). Maar ik denk dat we het niet zo lang gaan volhouden met Tobe. Die is echt een Lange Wapper, ik denk dat hij over een cm of 5 al klem ligt!

Lekkere groentjes komen voorbij .... ik lust alle groenten behalve tuinbonen (en Mirre vindt die zaaaalig).

Melisa, wat fijn dat het goed gaat met je schoonouders!

Tobe wilde in eerste instantie niet uit de fles drinken, werd woest! Maar mn moeder is gelukkig heel geduldig en toen ze zacht Tobe Tobe ging zingen pakte hij toch de fles. Onze stemmen lijken erg op elkaar, maar kan ook toeval zijn. Hij heeft de fles helemaal leeg gedronken (arme Mirre, geen mamamelk voor haar dus). En rond 20u weer eerst drama, maar uiteinlijk dronk hij ook de fles bij mn man ... die ging ook Tobe Tobe zingen, maar ja ... mannenstem is toch anders ;)

Mirre heeft gisteren de hele middag in het badje gespetterd in de tuin. En ook Tobe moest er van haar even in ... :D

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mirre heeft gisteren een poepie op het potje gedaan :D. Het was lekker warm in de tuin dus opa had het badje opgeblazen en Mirr eliep dus lekker in dr blote togus. Ze stond alleen op toen ze nog niet helemaal klaar was dus de grootste drol lag op het pad ... en het meest hilarische (aldus Jan) was dat oma er in ging staan *grinnik*. Mirre vond het helemaal geweldig!

Ik moest wel een traantje wegpinken dat ik dit mooie moment heb gemist ;)

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Loe, hopelijk heb je goed geslapen en is de hoofdpijn nu weg!

Salapio, Veda was met 4 maanden al 67,5 cm en lag dus ook klem in de kinderwagenbak, vandaar de vroege omschakeling naar de wandelwagen. Maar gelukkig heeft die een goede ligstand.

Wat fijn dat Tobe uiteindelijk toch uit de fles gedronken heeft! Dan zit je toch iets gerustgestelder op je werk lijkt me. Maar ging het werken ook goed?

En grote Mirre! Goed zo! Wel grappig dat ze al opstond toen ze nog niet klaar was en helemaal dat oma er in ging staan :D :D
    Knuffie dat je het gemist hebt!

All, mijn temp was weer hetzelfde :)
    Fijne dag!

8. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Helaas Mosa, koppijn niet over.:( 't valt nog wel redelijk mee nu. Straks weer even in de buitenlucht, hopelijk is t daarna ietsie minder weer. Heb wel prima geslapen hoor.
    Tis een mooi kaartje he. Meer ga ik niet meer zeggen nu even, want anders heb ik de enorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrme drang om toch maar even in de pinda te stappen en je de test persoonlijk te brengen. :p

Salapio, wat een bak joh van de drol hihi. Moest erg lachen. :)Vond tobe het lekker in het water?

Vriendlief is vanmiddag vrij, dus da's wel gezellig. Eigenlijk de hele dag maar ze hebben het zo druk en koninginnedag valt uit, dus dan vanochtend maar even werken zei hij.
    Mooi weertje al he!:D

Oja, ik heb gisteren een positiespijkerbroek gekocht. EIN-de-lijk! :)(heb al zo'n tijd een buik dat ik niet meer in mijn normale broeken kan). Had alleen twee driekwart broeken die ik dus om en om droeg. Eigenlijk wil ik helemaal geen 40 euro uitgeven aan een broek die ik hierna niet meer zal dragen, :xmaar ik denk dat er gewoon maar even niet op moet letten hihi. ;)Het is er eentje zonder buikband, heerlijk. :DMet twee ingezetten stukjes aan de zijkant en verder beetje boyfriend model geloof ik. Hij zit lekker, ik denk dat ik hem maar houd!:p

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, fijn dat je een goede spijkerbroek hebt kunnen kopen!
    Ik heb hele lange benen dus zelfs zonder zwanger te zijn, is het bij mij altijd lastig om leuke broeken te vinden. Tijdens mijn zwangerschap heb ik er één van Esprit gevonden die lang genoeg was, maar wel 95 euro. Toen moest ik ook even slikken, maar toch maar gekocht. Daarna heb ik geen andere broek meer kunnen kopen die lang genoeg was ;)

Het scheelt wel dat je de rokjes en jurkjes tijd opgaat nu, of hou je daar niet van? Ik ben normaal niet zo van de jurkjes, maar tijdens mijn zwangerschap in de zomer heb ik ze veel gedragen, zat heerlijk met het warme weer.

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, ik snap niet dat je zelf denkt dat je niet zwanger bent. Hoe verklaar je die enorm hoge temp dan?!?!?!?!? Hup Loe, stap in de pinda :D

(of zal ik zelf ... ;))

(tis dat ik mn nichtje van school moet halen en daarna ga lunchen met de familie)

(en ook wel een heel ver end met twee kleintjes)

11. Loe

Loe Niet meer actief

hihi, ja salapio, ik snap t ook niet hoor, mosa is zo koelbloedig. :pEn nee, ik erger me niet. Echt niet. Ben gewoon super super super nerveus! ;)Over jouw aankomende test! Volgens mij geldt morgen als eind van de week, dus morgen is een mooie dag toch?:D
    (hihi, zal er nu over ophouden hoor)

Ik heb ook geen korte benen trouwens, lengte 34. Maar dan ook nog het ene been wat langer als het andere, grr. Bij esprit kun je inderdaad kiezen voor lengtes. Die maternity jeans zijn gewoon onbetaalbaar. :$Ik charter er misschien wel eentje op marktplaats, maar ik wil uitlopende pijpen en niet die rechte of skinny, daar heb ik echt geen figuur voor en ik voel er ook niet thuis in.;)

VAndaag nog even naar de wibra: de boobies groeien ook, evenals de omvang. Ze hebben daar leuke gevulde bh's met motiefje en beugel voor 4.99. Heerlijk zitten ze. Hopelijk hebben ze ze nog.:)

Zo, genoeg gekletst, tijd voor koffie!

Hey Hannelore!:)

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm ... Tobe voor het eerst in het ledikant gelegd (hij is ook bijna uit zn wieg gegroeid). En hij is erg aan het protesteren (doet ie eigenlijk nooit). Maar in zn wieg leg ik m op zn zij (klem tussen twee handdoeken) en dat durf ik niet zo goed in zn ledikant. Maar misschien dat ik het toch maar doe, met alleen een handdoek tegen zn buikje aan.

13. Loe

Loe Niet meer actief

oja salapio, mocht je vandaag naar den haag, haarlem of utrecht (even gezien jouw locatie) heel toevallig, dan kun je gratis parkeren hihi. :DParkeerwachters staken voor betere cao.

14. Loe

Loe Niet meer actief

ja dat hij niet om kan rollen, goed plan toch salapio? Alleen kunnen ze dan niet opschuiven naar achter en dan alsnog op de buik rollen of zeg ik nou iets heel raars?

15. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tja ... dat kan natuurlijk. En laatste had ik Tobe op ons (vrij zachte) bed gelegd ... op zn rug. En toen ik terug de kamer in kwam lag hij op zn buik heel fanatiek op zn duim te zuigen :D

Maar ik heb m toch maar op zn zij gelegd, duim in zn mond en het is stil. Snap het wel: ik kan ook niet op mn rug slapen, Mirre sliep ook bizar slecht tot het moment dat we haar op dr zij zijn gaan leggen (en niet lang daarna draaide ze zich sowieso naar dr buik). Heb zn deur wel open gelaten en ga gewoon regelmatig even spieken.

16. Loe

Loe Niet meer actief

Mag je eigenlijk je teennagels lakken of is nagellak niet zo goed?

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou het niet opeten of diep inademen. Verder kan het voor zover ik weet geen kwaad ;)

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Melisa: Fijn dat je je weer wat beter voelt.
    Super zeg dat het met Chelsey en je schoonouders zo goed is gegaan! Een stap een de goeie richting.

Sanne: Vervelend dat de nachten zo'n drama blijven. En dat Feli straks een nachtje in het zkh moet blijven is inderdaad niet leuk maar je doet het om haar te helpen. En je mag er lekker bij blijven dus erg fijn voor je.
    Bumbo is een stoeltje voor kindjes die nog niet zelfstandig kunnen zitten, het lijkt een beetje op een potje vind ik haha.

Mosa: Ik stoor me er helemaal niet aan, vind het wel spannend. Ik dacht eigenlijk precies andersom, dat jij ons ondertussen wel vervelend zou vinden :p
    Hopelijk valt de schade mee bij jullie auto.

Salapio: Fijn dat oma genoeg geduld had en dat het flesje toch gelukt is.
    Whaha.. oma in de poep van Mirre gaan staan :D
    Zo knap zeg dat Tobe al op zijn buik lag. Hopelijk is het voor de rest goed gegaan vanmorgen.

Loe: Balen zeg dat je nog steeds hoofdpijn hebt. Haha en wat voor soort vervoer is een pinda :D ?
    Tis ook best zonde om geld aan kleren uit te geven die je niet lang draagt maar goed, tis even niet anders, je kan je buik niet inhouden :)
    Lakken kan geen kwaad. Ik zette voor de zekerheid altijd even een raampje open. Ik had tijdens de zwangerschap (en nu nog wel eigenlijk) hele sterke nagels en ze groeide enorm hard dus vond het altijd wel leuk om ze te lakken.

All: School was leuk gister alleen (en nu moet ik niet te hard roepen natuurlijk) vind ik het nogal makkelijk :) Sommige hebben bij wijze van nog nooit een computer aangezet. Maar ja, ik zal niet te veel zeggen anders zak ik straks en heb ik hier een grote mond gehad :p

Vanmorgen bijna 1,5 uur gelopen met een vriendin die ik over heb gehouden aan de zw-yoga en de kids. Lekker genoten van het zonnetje. Noah heeft nu een petje op voor de zon en hij ziet er dan zo stoer uit, lekker ding dat het is :)

Vandaag heb ik niet veel plannen, alleen even wat boodschapjes doen. Ik wil dan ook eens gaan kijken of Noah in de wandelwagen wilt. Hij is toch bijna 6 maanden. Wij hebben er ook 3 standen op dus hij kan nog lekker liggen. Ook past daar het parasolletje op dus het zou wel handig zijn i.i.g.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, ik denk dat het voornamelijk een gevoel is dat ik niet zwanger ben, maar de laatste dagen twijfel ik daar wel meer over. Het is natuurlijk vreemd dat ik nog nooit zo'n lange cyclus heb gehad als nu.
    Ook heb ik af en toe steekjes in mijn lies die ik toen ook had, maar nu geen gevoelige borsten, die had ik toen wel.
    Dus met andere woorden, ik weet het zelf nu ook niet meer.

Maar voor zondag zal ik vast wel getest hebben :D

Loe, ik heb zelfs lengtemaat 36 ;) Maar het zou mooi zijn als je wat via Marktplaats zou kunnen vinden!
    Je bent nu trouwens al weer klaar met het in de kannen plassen of niet? Lekker om weer 'gewoon' op de wc te kunnen zitten hè?

Salapio, hoe heb je het uiteindelijk gedaan met Tobe in het ledikantje, wel opf z'n zij of is hij toch in slaap gevallen op z'n rug? Ik lees het al, gewoon goed in de gaten houden, dan kan het echt geen kwaad.

Sterre, heerlijk zeg, zo'n stuk gewandeld! En heel gezond natuurlijk!
    En fijn dat het gisterenavond meeviel! Maar misschien beginnen ze relatief makkelijk en wordt het later moeilijker? Ik vind het in ieder geval stoer dat je het aan het doen bent!

All, vandaag wordt hier een vrouw van 28 begraven :( Dat is al zielig natuurlijk, maar wat het nog veel zieliger maakt is dat ze zwanger was van een tweeling. Ze heeft een hersenbloeding gehad, en uiteindelijk hebben ze de babies gehaald (die het gelukkig overleeft hebben!), maar zij is dus overleden :( Zoiets is echt je ergste nachtmerrie hè?! Vreselijk voor haar man/vriend en familie!!
    Aangezien ze ongeveer van mijn leeftijd is, zou ik haar kunnen kennen, maar ik heb haar naam nog niet gehoord. Vanmiddag in de plaatselijke krantjes zal er wel een rouwadvertentie staan.

20. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    mosa! jeetje!!!! das wel echt erg :s

Loedinnetje! hoi!!!! alles goed??

Deel Deze Pagina