Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, wat een verhaal. Ik ken ook iemand van 28 die een hersenbloeding gehad heeft, gelukkig heeft zij het wel overleefd en werd ze pas daarna zwanger. Maar zij had zo thromobolytisch event door de anticonceptiepil!:$

Ik heb mijn bh's haha. Wel een omvang wijder dan wat ik had (de rest was ausverkauft) maar ja, ik groei er wel in en in de zomer is t toch zo benauwd om dat zo strak te hebben. :p
    Mosa, ja heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk geen kannen meer. Sinds vorige week. Heb twee keer gekeken of er echt geen kannen meer bij de voordeur stonden, maar nee, echt niet meer. Wat een luxe he, gewoon op de pot........:D

Mooi dat nagels lakken geen kwaad kan. Ik had namelijk vreselijke teennagels (zwemmersexceem, jak) maar met nagellak valt t niet zo op hihi. Dus dat doe ik meestal zomers. Ik wist niet of het misschien via de nagel opgenomen kon worden, vandaar mijn vraag. Maar gelukkig dus niet. Zal binnenkort weer eens een kleurtje uitzoeken.;)

Sterre, een pinda is in mijn geval mijn fiat panda........heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijke auto!!:D

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Zo zeg wat een verhaal, echt erg zeg. En ook nog zwanger, wat zal het zwaar worden voor degene die ze achter laat. Bij ons zit hersenbloedingen in de familie en we kunnen ons er ook op laten testen maar ik doe dat niet.
    De opleiding is op niveau 2 dus veel moeilijker zal het niet worden. Denk dat als ik straks verder ga en op niveau 3 (administratief) en misschien wel 4 (secretaresse) kom, ik wel aan mijn trekken ga komen haha.

Loe: Wat een luxe he die pot :D Ik zou het een 2e keer weer doen hoor daar niet van maar sjee, wat was ik blij dat ik weer 'nomaal' kon plassen.
    Ook geslaagd voor bh's, goed bezig!
    Jij gaat dus voor knappe tenen in de zomer :) Ik vind dat ook altijd wel leuk en vooral als je open schoenen aan hebt.
    Owwh haha je fiat panda is de pinda :D Geinig. Ben je ook zo eentje die tegen d'r auto praat? ( ik wel :))

All: Waarom zijn de pampers maat 3 altijd uitverkocht? :( Ik heb nog zo'n bonnetje van lekker leven en die zijn na morgen niet meer geldig. Moet ik morgen nog maar even ergens heen sjeesen dan.

Ik heb net weer even door het dorp gelopen hier, moest nog wat dingetjes in de winkel halen en heb Noah in de wandelwagen meegenomen. Hij vond het super leuk, kon hij natuurlijk lekker kijken. Op de terugweg is hij in slaap gevallen en heb hem slapend eruit gehaald, broek en sokken uit gedaan en in bed gelegt haha, hij was helemaal moe.

Oja was ik helemaal vergeten. Ik krijg voor moederdag een laptop, ben helemaal blij :D Wat een rijke zoon heb ik al :p

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden ik heb niet alles terug gelezen ban aan het koken en moet zo weer weg.
    Vandaag Fm en ik weet waarom ik ei pijn heb
    Er zitten 4 follikels 3 links en 1 rechts
    Links is 13 en 2 van 10 en rechts is 11.
    Nu maarhopen dat 2 doorgroeien en de rest niet of minder anders moeten we afblazen.
    Maar goed mijn lichaam heeft gereageerd op snuifje clomid

BM slijm was al mooi dik

4. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    hey meiden,

heb ff niet terug gelezen maar wilde ff spuien!
    ben woest!
    tijdje terug wat besteld bij lecturama, over haken. kreeg je een beginnerslesje en bolletje wol voor 3,88 dat netjes betaald
    nu kreeg ik 2weken geleden een nieuwe zending en dan wordt er iedere 2 weken 15 euro van m'n rekening afgeschreven als ik het wilde houden. nou ik dacht doei. dus terug gestuurd. en nu keek ik vandaag op de rekening jahoor gewoon 1e termijn eraf gehaald.
    ik bellen naar lecturama krijg ik zo'n eikel aan de lijn! klantnr. dus ik gegeven toen vroeg hij een pakketnr. en ik zei dat heb ik niet (Heb ik niet gehad bij het terug zenden moest je voor betalen dus dacht dat hoeft niet) misschien erg stom achteraf.
    dus die jongen zei, nou dan kan ik u niet helpen. zonder pakket nr kan ik niks en ik heb niks ontvangen. dus ik werd natuurlijk woest en heb gezegt ow en als ik die nou niet heb. dan heeft u een probleem mevrouw! ik zei ok, dan ga ik andere stappen ondernemen en heb opgehangen. kon wel janken! en nog. want als dit zo doorgaat heb ik 160 euro weg gegooit!
    ik ga morgen naar het postkantoor en vragen of het pakketje met hetzelfde pakketnr wordt weggestuurd als dat ik het heb gehad want daar heb ik nu zelf op gekeken en dan staat er dat het 22 april weer is afgeleverd. ik denk dus bij lecturama!
    voel me hier echt klote onder. dus hoop dat ik het nog voor elkaar ga krijgen.
    zo heel verhaal maar moest het ff kwijt, en misschien kunnen jullie me gerust stellen of juist niet. omdat jullie het misschien ook wel eens meegemaakt hebben.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zwaaaai!

6. Loe

Loe Niet meer actief

Bubsie, je kunt via je bank incasso's van bedrijven binnen een bepaalde tijd het terug laten storten op je rekening. En volgens mij kun je ook een rekeningnummer laten blokkeren, zodat die niet van jou rekening kunnen halen (dacht ik tenminste). Ik zou even contact opnemen met je bank! En zo nodig met je rechtsbijstand om van dat gedonder af te komen.

7. Loe

Loe Niet meer actief

Vriendlief zegt net je kunt het rekeningnummer laten blokkeren, zodat ze niet meer van je rekening kunnen houden. En ook als het een automatische incasso betreft, kun je die opzeggen. Het geld van deze keer terug laten storten is ook nog mogelijk tot een aantal dagen na de storting. direct je bank bellen dus!

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ja zal ze morgen meteen bellen want die eikels denken zo rijk te worden:x.
    alleen denkt manlief dat ze dan straks komen en ineens het hele bedrag vragen of dat het duurder wordt door incasso ofzo. weet het ook niet meer maar baal hier verschrikkelijk van.

9. Loe

Loe Niet meer actief

nee hoor, stug volhouden. dat is wel hun tactiek wat je vriend zegt. Telkens als er pakketten komen, gewoon brief erbij dat je er niet van gediend bent (niet openmaken) en direct retour afzender. Dat volhouden en dus de bank bellen. Als jij niks getekend hebt, ben je echt niets verplicht. wat naar joh!

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Ricmar: Zo daar krijg je wel eipijn van ja, nu maar hopen dat je geen overstimulatie krijgt.

Bubsie: Op het Tros radar forum kan je dit soort dingen ook kwijt en daar weten ze goed wat je ermee aankan.
    En wat Loe zei, morgen gelijk even de bank bellen. Zij weten/kunnen je waarschijnlijk ook wel vertellen wat je met zulke grapjassen aanmoet.
    Kl*te zeg, maar denk wel dat je van ze afkomt hoor.. dikke knuf voor jou.

Salapio: Zwaai.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Inmiddels weet ik wie het is die overleden is aan de hersenbloeding. Ik ken haar niet, maar haar vriend wel. Niet goed, maar ik ken hem van het uitgaan 'vroeger'. Echt heel zielig, dan zit je met twee kleine babies maar dan zonder je vrouw.
    Wat ik begreep is dat het heel lang geduurd heeft voordat ze zwanger was, en volgens mij is ze met IVF zwanger geraakt. Dus helemaal blij, toen is in januari haar vader van midden 50 overleden, en nu dan dit.
    Wat zal het ook vreselijk zijn voor die moeder :(
    Ik merk toch dat dit verhaal de hele dag in m'n hoofd bleef zitten.

Sterre, wat eng dat hersenbloedingen bij jullie in de familie zit! Maar ik kan me wel voorstellen dat je je niet laat testen.

Oeh jeetje, goed dat je het zegt van die bonnen van de pampers! Moet ik alleen weer even de bonnen zoeken ;) Als ze hier niet ook uitverkocht zijn tenminste ;)

En een laptop, wat leuk! Iedereen aan de nieuwe laptop hier (Sanne, ik en nu jij ook :)).

Ricmar, poeh zeg, 4 follikels! Ik ga heel hard hopen dat er maar twee doorgroeien!!!
    En in ieder geval fijn dat je lichaam gereageerd heeft op de clomid!

Bubsie, logisch dat je woest was, wat ontzettend irritant!! Ik heb er verder geen ervaring mee, maar ik lees al wat goede tips. Heel veel succes ermee, ik hoop dat het snel opgelost is!

Salapio, zwaai!

Melisa, hoe voelde je je vandaag?

All, nou, ik ben vanmiddag langs de kruidvat gegaan, en heb zwangerschapstesten gekocht. Ik weet nog niet precies wanneer ik ga testen, maar als mijn temp hoog blijft, dan doe ik het één dezer dagen. Jullie horen het dan wel.

Verder vandaag nog een flink stuk gewandeld, en nog even langs mijn ouders geweest. Mijn moeder heeft vanochtend anderhalf uur bij de tandarts gezeten voor een behandeling. Ze heeft in totaal 8 verdovingsspuiten gehad en een aantal hechtingen, dus erg goed voelde ze zich niet ;)

Net tot half 9 buiten gezeten, wat was het nog heerlijk zeg!!

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Wat vreselijk zeg voor die vrouw en haar familie. Hopelijk kan je het een beetje los laten maar ik begrijp waarom het toch in je hoofd blijft spoken.
    Het is inderdaad eng dat het in de fam zit. Hier een linkje van mijn nicht: Hchwa-d /katwijkse ziekte. - Hyves.nl het gaat over mijn tante en de ziekte. Mijn tante is tot nu toe de enige, van de héle familie (en dat zijn er een hoop) die het 'overleefd' heeft. Iedereen valt rond de 50 weg :(

Yay iedereen aan de laptop :p.. Ik ben er erg blij mee omdat onze pc op de zolder staat. Vaak als Noah even voor zichzelf aan het spelen is zit ik duimen te draaien beneden, straks kan ik even hier gluren haha. Maar natuurlijk ook voor andere zaken is het fijn ;):)

Oef klink akelig van je moeder. Wat heeft ze laten doen dan?
    Je moet testen als jij er klaar voor bent. Ik zou stiekem ook een beetje bang zijn dat tie negatief is. (hmm kom wel negatief over nu maar zo bedoel ik het niet) Wat vind je vriend er eigenlijk van?

All: Heb net op sbs6 een docu over gilles de la tourette gekeken. Ook niet niks zeg. Soms moest ik wel lachen (kon er echt niks aan doen) maar vind het wel zielig.

Morgen nog 1 dagje werken en dan is het weer weekend, fijn!
    Wat gaan jullie op koninginnendag doen?

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bah zeg, Sterre, echt eng! Is het van je vaders of moeders kant? En heeft hij of zij zich wel laten testen?

Oh, dus je had nog geen laptop? Dan is het helemaal makkelijk! Ik check ook vaak tussendoor of er nieuwe berichtjes hier zijn :) Een laptop hoef je gelukkig ook niet telkens opnieuw op te starten. Weet je al wat voor eentje je wilt/krijgt?

En het is een heel verhaal van mijn moeder, maar het kwam er op neer dat er een ontsteking onder haar kies zat die nogal hardnekkig was. Maar het zat nog dieper dan de tandarts dacht, dus vandaar dat er steeds meer verdoving in moest ;) Hij heeft zelfs haar oogzenuw verdooft :(
    M'n moeder is al helemaal geen held bij de tandarts, en ze heeft in het verleden meerdere zenuwbehandelingen zonder verdoving gehad, maar dit vond ze toch echt de ergste keer. Volgende week de hechtingen eruit, en dan daarna moet de kies weer opnieuw opgebouwd worden, dus helaas is ze er ook nog niet vanaf.

En mijn gevoel is een beetje dubbel over het testen. Ik weet niet goed wat ik hoop, het zou wel érg snel zijn. En natuurlijk zouden we superblij zijn, maar het mocht ook nog wel een paar maanden duren snap je?
    Als ik niet zwanger ben, dan baal ik wel flink van de lange cyclus :x Morgen alweer dag 45 :$

Ik had wel voorstukjes gezien van die docu over gilles de la tourette, maar niet gekeken. Maar het is idd wat, maar ook erg zielig!

Wij gaan met koniginnedag met een aantal vrienden bbq-en, dus hopelijk goed weer. Ik hou niet zo van de drukte/zuipende mensen enzo op de dag zelf, dus zo met een stel vrienden vind ik veel gezelliger dan in een kroeg ofzo te hangen.
    Hier in het dorp treedt Wolter Kroes op :) Nou, daar word je blij van 8)
    En jullie?

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Het is van mijn moeders kant maar zij heeft zich ook niet laten testen.

Nee had nog geen laptop, vonden we tot nu toe niet echt nodig maar nu ik ook met school zit enzo is het toch wel handig. Roy heeft voor mij gekeken en heeft een Dell in gedachten.

Oef klinkt erg naar allemaal van je moeder :( En zenuwbehandelingen zonder verdoving :$... ik heb er 4 gehad maar gelukkig wel met verdoving (ben echt een mietje hoor :))

Ja ik kan me wel voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt. Zou mij ook heel maf lijken als het in 1 keer raak zou zijn.

Gezellig bbq-en, hopelijk word het beter weer dan ze voorspellen. Wolter Kroes :D... hopelijk laat hij zijn gele tanga thuis :p
    Wij hebben nog niet echt plannen. Misschien even over de vrij markt lopen maar dat ligt natuurlijk aan het weer.

Zaterdag ga ik oppassen op de kindjes van een vriendin. De dames zijn 3 jaar & 2 maandjes (waar dat hartje onregelmatig van was tijdens de zwangerschap) Ben benieuwd, kan ik alvast even oefenen mochten wij ooit een 2e krijgen :)

Slaap lekker allemaal!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sterre, leuk en spannend, het oppassen zaterdag! Ga je alleen oppassen of met Roy?

All, ik kan jullie uit de droom helpen, ik had een negatieve test.
    M'n temp is wel wat gestegen dus ik weet nu in ieder geval zeker dat ik een eisprong heb gehad, maar dan blijkbaar pas laat.
    Ik zal zo m'n kaartje nog even plaatsen.
    Ik hoop maar dat het dan niet meer zo lang duurt voordat ik ongesteld word! En de volgende keer maar een 'normalere' cyclus!

Fijne dag allemaal!

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mosa wat jammer maar ja je zei het zelf al
    nu maar afwachten wat je lijf gaat doen

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik zal nog even m'n tempkaartje plaatsen.
    Ik heb maar even zelf een mogelijk eisprong erin gezet, dat is in ieder geval de uiterlijke dag dat hij geweest kan zijn. Want dit is wel echt mijn na-de-eisprong-temp. Dus dan zit ik in ieder geval op 11 DPO en dan moet er binnenkort toch iets gebeuren.
    We hebben ook nog een keer seks gehad rond mijn (nu vermoedelijke) eisprong, dus in principe zou het nog kunnen.

Maar eigenlijk hoop ik snel ongesteld te worden, zodat we er echt voor kunnen gaan :D

Ricmar, geen eipijn meer?

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mosa helaas nog steeds buikpijn, maar dat kon goed kloppen zijn gyn gisteren, dus tja hoort er bij

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ricmar, vervelend hoor! Maar ja, idd ook niet zo gek met zoveel eitjes! Krijg je morgen alweer een meting of zit er langer tussen?
    Wel spannend, de eerste ronde met clomid!

We hebben gisterenavond trouwens een kinderstoel besteld. Eentje die je met en zonder tafelblad kunt gebruiken, dus dat lijkt me handig.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Aaah, ik wil deze (Duketoys.nl | exclusief houten speelgoed) voor Veda kopen :)
    Zou een leuk cadeautje zijn voor haar eerste verjaardag :) Helaas duurt het nog 6,5 maanden :)

Ze hebben hele leuke dingen op die site vind ik.

Edit: het linkje doet het niet goed zie ik. Veda wordt alleen wakker, dus ik kan het niet uitzoeken, maar het is in ieder geval een loopwagen met een kat erop :) Zo schattig, in het roze!

Deel Deze Pagina