Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ga vandaag aan het werk in de zaak.
    dingen herinrichten en in orde maken voor de opendag.
    we zijngesloten verder dus kunnen mooi doorwerken

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Afrola, spannend hoor, van het huis! Hopelijk pakken de onderhandelingen positief voor jullie uit!
    En Josien bronchitus, wat zielig! Ik hoop dat ze goed opknapt van de frisse lucht in Zwitserland. Héél veel plezier!!

Hanna, veel plezier vandaag op de markten!
    Wij blijven vanochtend gewoon thuis en gaan vanmiddag naar vrienden om te bbq-en, dus ik hoop dat het weer een beetje goed is (voor iedereen natuurlijk).

Ricmar, succes met werken dan! Op zich wel jammer op zo'n dag, maar als jullie dicht zijn dan kun je wel goed opschieten natuurlijk! Is morgen de open dag?

All, ik denk dat ik vandaag of morgen ongesteld zou worden, en dat zou ik ook niet erg vinden. Ik denk dat ik daardoor gisterenavond hoofdpijn had, en m'n temp is vandaag ook iets later.
    Laat ronde 1 dan maar beginnen :)

Hele fijne dag allemaal!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mosa nee hoor de opendag is 16 mei maar we gaan de ruimte nog iets anders indelen.
    en daarnaast ga ik nog wel ebem over de markten we nodigen de kinderen die nu op de vrijmarkt zitten uit, om op de opendag met hun kleedje gezellig bij ons te komen (afgesloten terrrein) kinderen nemen hun ouders mee en zeggen het op school ach dan komen er vast mensen op af.

Daarnaast hebben we een springkussen draai molen zweefmolen.
    dus komt helemaal goed, we zetten bij slecht weer zelfs een circus tent op zodat alles droog staat,

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    oke ik ben zo weg eerst follikel meting..
    meld me later wel weer

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: :D Wat een leuke foto's :D Die Mirre heeft het goed bekeken! En wat een schattig manneke is Tobe.

Pookie: Ook een leuke foto zeg! En fijn dat het cb tevreden is. Leuk he die rapley methode? Ik wil er binnenkort ook mee beginnen. M'n moeder had Noah een lange vinger gegeven tussendoor maar hij heeft em alleen helemaal zacht gesabbeld.
    Over GdlT hadden wij het op het werk ook over, hoe zouden ze het doen als ze geen scheldwoorden kennen? Interessant :)
    He bah wat een rotnieuws van je collega :(

Mosa: Hopelijk is je hoofdpijn vandaag weg.

Hanna: Hopelijk vandaag een betere eetdag.
    Wij gaan vanmiddag naar de markt hier in de stad, mits het niet regent natuurlijk. Heb er wel zin in.
    Jij veel plezier op de bloemenmarkt. Hier hangen trouwens maar weinig vlaggen.

Afrola: Vervelend dat Josien last heeft van bronchitis :(
    Spannend van het huis, hopelijk komen jullie overeen naar ieders tevredenheid.
    Véél plezier in Zwitserland!
    En :$.. nerd van de klas :x.. ;):D

Ricmar: Werkse! Gaan je wel nog iets doen vandaag?
    Suc6 met de meting!

All: Pff echt een drama gehad hier gisteravond. Eerst wilde Noah om 20.00 niet wakker worden, begon helemaal te trillen en huilen. Daarna om 21.00 weer geprobeerd en toen ging het wel. Daarna vrij snel weer naar bed.
    Om 22.00 en om 23.45 werd hij krijsend wakker, helemaal over z'n toeren en ontroostbaar. Het leek ook wel alsof hij nog sliep maar aan het dromen was ofzo, heel raar.
    Ik vanmorgen mijn moeder maar gebeld wat ze met em had gedaan maar er was niks vreemds.. dus wij snappen er niks van.
    Vanmorgen was hij wel weer heel vrolijk :(
    Nou ja, misschien is er toch iets geweest wat hij even moeilijk kon verwerken o.i.d....

Vanmorgen scheen hier trouwens nog een heerlijk zonnetje maar nu ziet het er niet hoopvol meer uit :( Hopelijk veranderd het nog.
    Véél plezier iedereen vandaag!

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ricmar, succes met het werken dan vandaag.
    Hopelijk kan je nu goed opschieten met de dingen die nog gedaan moeten worden.
    Spannend de eerste follikelmeting.
    Die heb ik toen ook gehad met Svinthe...

Mosa, toch waarschijnlijk ongesteld worden...
    Het zou ook wel erg snel zijn he??
    Reken je dit als ronde 0??
    Dan hoop ik dat ronde 1 em gaat worden :D
    Veel plezier bij de bbq. Het weer zou beter worden als ik kijk naar buienradar.

Sterre, Noah dus helemaal van slag gisteravond??
    Zielig is dat dan he.
    Gelukkig heeft hij zijn lach weer gevonden!

7. Loe

Loe Niet meer actief

Pookie, wat een leuke foto! En wat een mooi moppie op je schoot. Fijn dat ze lekker groeit!

Salapio, twee fotogenieke kids hoor!

Mosa, heb je nu nog hoofdpijn? Die van mij valt mee vandaag haha. Toch ongesteld worden ja denk je? Nu, dan kan ronde 1 straks beginnen he.

Sterre, hoe is het nu met noah?

Hanna, succes met de flowers!

Ricmar, en...... hoe staat het met de follikels?

Afrola, beterschap in huis daar! Hoezo nerd van de klas eigenijk? Heb ik iets gemist denk ik?

Sanne, zwaai!

All, ik vannacht tokkie-tokkie geslapen zeg (da's slecht). Hoop geplas en kramp in been. Maar valt me mee hoe wakker ik ben. En vandaag mijn 'zeer geslaagde positie-spijkerbroek zonder buikband' aan, dus moet goedkomen. Straks hier even over de kleedjesmarkt en even de stad in (als er nog mensen staan in de regen dan...)
    Hebben jullie gezien hoe hard het giet in Zeeland? Sneu.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bah zeg, het is heel vies weer hier ;) Hopelijk knapt het vanmiddag nog iets op!

Ricmar, hopelijk zagen de follikels er goed uit en zijn ze niet allemaal doorgegroeid!

Sterre, wat vervelend dat Noah overstuur was gisteren :( Het lijkt er dan idd op dat hij iets moeilijk kon verwerken, maar soms weet je het ook niet. Maar gelukkig was hij vanochtend weer vrolijk!

Hanna, als ik één dezer dagen ongesteld wordt, hebben we helemaal geen seks gehad rond m'n eisprong. En we zouden er pas vanaf de komende ronde voor gaan, dus vandaar ronde 1 :) Maar eerst maar eens ongesteld worden.

Lieve avatar heb je :)

Loe, mijn hoofdpijn is gelukkig helemaal over! Dat is bij mij gelukkig eigenlijk altijd zo, als ik het heb, dan is het 's avonds en als ik dan weer geslapen heb, dan is het weer over.
    Veel plezier met je nieuwe broek en de kleedjesmarkt :D

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh ja, zonde he van de regen...
    Hier regent het ook nog steeds dus vieren we Koniginnedag maar binnen :D

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, té schattig :D

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Balen dat je slecht geslapen hebt :(
    Nerd: Omdat ik mijn grammatica zo goed had gedaan :p

Mosa: Hoofdpijn weer weg gelukkig. Ik heb dat ook, een goeie nacht slapen en de hoofdpijn is weer weg.
    Als je dan toch niet zwanger bent hoop ik voor je dat je snel ongesteld gaat worden en aan de 1e ronde kan beginnen :)

Hanna: Aawwhh wat een leuke foto!!! Laat die Willem A. maar vertekken, we hebben hier een nieuw koninginnetje hoor :D

All: Roy is Noah nog even een fles aan het geven en dan gaan we naar de markt. Het is tot nu toe nog droog gebleven dus we hopen er maar het beste van.. wie weet nog een zonnetje 8) :p

12. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Hoi meiden

Tjee, wat zag ik weer leuke foto's voorbij komen. Wat lijkt Svinthe op mama!! En die mirre en tobe, lekkere lachebekjes. Zag nog een poppetje in Barcelona, ook zo lief..........

Mosa: koppijn misschien van de naderende ongi.....is nu al weer wat beter?

Loe: balen dat je zo slecht hebt geslapen, hopelijk vanacht weer beter.

Ricmar: hoe was je meting?

Sterre: hopelijk slaapt Noah vanavond wat rustiger.

Voor de rest, ik vergeet niemand met opzet:(

Hier gister op kraamvisite geweest bij iemand van het zwangerschapszwemmen. Oh:$ wat zijn babietjes toch klein!!!!! Wel een schatje hoor!
    Verder vandaag erg snel moe en baby druk en pijnlijk!! San is nu met Zoë de stad in samen met oma, maar dat trek ik echt niet meer. Ff rust dus.........

twinny

13. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Wil jullie een hele fijne koninginnedag wensen

Liefs Tijgertje23

14. Loe

Loe Niet meer actief

oef. ik heb weer wat meegemaakt (even ego). ben echt doodop.

Stad was leuk, we waren er klein uurtje, twee paar schoenen gekocht (!) en toen broodje eten. Maar Loe had nog steeds trek en die vond dat ze met dr vriendje nog wel een bakje kibbeling kon halen (stond zo'n grote kraam). Bij het derde stukje schiet er iets heel pijnlijks in mijn keel! Een graat! Ik schrok best, het deed behoorlijk pijn en het wilde niet weg. Nog een stukje vis geprobeerd om het weg te spoelen en een blikje fanta genomen. Niks hielp. Dus wij maar huis-artsen post gebeld want ik kreeg braakneigingen. Konden gelijk komen.

Doc zag niets en moest eerst droge biscuitjes gaan eten in de wachtkamer en hielp helaas niet. Hij kno arts opgebeld en wij moesten naar de poli. tjonge. En ik ben al panischhhhhhhhh voor slangen in keel of neus. Na een half uur kwam deze arts tevoorschijn.

En toen moest dat ding mijn neus in en via mijn neus naar mijn keel. Ik was zo angstig en had al twee maal gevraagd even te stoppen, maar hij ragde die slang er echt in. Deed pijn en ging veel te hard. Dus ....... toen heb ik in alle paniek de slang eruit getrokken. Oeps. Maar ik was echt panisch. Hij was trouwens chagie wel omdat ie op deze dag opgeroepen werd hoor. Hij had gevraagd aan de doc van de spoed eisende of het kon wachten tot 5 uur! Maar doc had aangegeven dat dat niet ging met zo'n graat achter in je keel.

Bij stukjes overgeven kwam er wat bloed mee, want die graat maakte wondjes denk ik. Bah zeg. Wat een toestand. Die arts is na mijn slang eruit trek gedoe boos weggelopen naar een andere kamer en ik was totaal overstuur. Vijf minuutjes beiden gekalmeerd en toen heb ik die hele slang nog tweemaal via mijn neus in mijn keel gehad! Nou, ik vond mezelf best stoer hoor. Ik ben echt panisch voor die slangen (prikken enzo doet me weinig, maar dit wel).

Heb wel verdovende spray in keel gehad, kon geen kwaad voor de baby zei hij. Heb het maar geloofd, wat moet je anders in zo'n situatie. HEt zal ook wel goed zijn.

Toen ie met die slang in mijn neus daarna ook gelijktijdig met een soort tang achter op mijn tong (om de hoek, in mijn keel) ging, toen moest ik weer braken (was slijm) en toen daarna de slang er nog een keer in moest (pfffffffff) was ineens de graat weg.

Dus hoefde gelukkig niets meer. Onder narcose kon niet ivm de zwangerschap. Eind goed al goed nu. Maar ik ben wel bekaf van de inspanning, het overstuur zijn en het gedoe. Ook mijn keel doet behoorlijk pijn, door die graat natuurlijk. Wat een middag.

Voor mij even geen vis meer. Heb even geluisterd met de angelsound naar onze Snuf, was ik was wel bang hoor.Mijn hart ging zo hard en ik was zo overstuur en dan ook nog die spray, poe. Maar het harte klopt nog goed gelukkig!

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje Loe, wat een avontuur zo op Koninginnedag...
    Geen vis meer dus, dat kan ik wel begrijpen.
    Gelukkig is het allemaal goed afgelopen!

16. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,

jaja koninaginnedag, de koningin was hier een paar km verderop in een dorpje naast ons :D haha we zijn niet geweest hoor, veel te druk, en bah poep weer.

@loe jeetje aghh bah zeg ik zou er ook helemaal niet goed van worden dat hij die slang zo ineens keihard door je neus je keel in stopt logisch dat je hem er panisch uit hebt getrokken, niet echt netjes van hem om dat zo te doen!

gelukkig is het uit eindelijk allemaal goed gekomen, maar pfoe wat een belefenis ja!

@pookie oww wat een leuke foto van yuna en jou:) heerlijk hoor zo lekker in barcalona!

@hanna ahhhh wat een TE lieve foto van svinthe met kroontje en vlaggetje op, wat een heerlijk meisje toch ook!

@sterre he wat gek wat er dan met noah was:S gelukkig is het vanzelf weer overgegaan en issie weer vrolijk, maar toch raar.

@mosa ohh oke bijna ongesteld en dan kan ronde 1 beginnen, spannend hoor!

@ricmar hoe was het nog bij je folikelmeting? ik ben wel nieuwschierig, want je had toch best een paar eitjes die goed gegroeid waren?? ik duim voor je !

@salapio wat een leuke foto's ook van tobe en mirre! :D en goed gehandeld hoor afgelopen nacht!

@afrola ohh ik ben benieuwd naar de onderhandelingen, ik d8 altijd dat als je een nieuwbouw huis kocht je niet kon onderhandelen en het gewoon voor die prijs moest kopen, maar dat kan dus schijnbaar wel dan??

@all

pff feli heeft vandaag en gister echt superweinig overdag geslapen, vandag misschien 2 a 3 uurtjes over de hele dag versprijd:D

echt een gekkerd hoor, want elke x wou ze uiteindelijk pas slapen( na heel veel gehuilel, rondgelopen en in slaap gesusd te zijn al lopend) en dan net 3 kwartier voordat ze weer moest drinken dus pas zo in slaap vallen.....

beetje jammer wantje ze werd wel weer wakker voor haar fles.. :S

verder heeft ze wel super goed broccoli gegeten, haha hier dus ookb broccoli poep haha. khep het eigenlijk nog niet met de rapley methode geprobeerd, kan ik wel eens proberen, maar vind het ook wel eng.. dalijk vliegt er ineens een stuk in dr keel ofso?

feli eet eigenlijk ook nog steeds geen fruithap...ik durf het niet zo goed aan de fruitjes ivm krampen en omdat de kinderarts dat ook zei, maarja ze moet er toch een x aan toch?

volgende week donderdag moet ze naar het bureautje, kben benieuwd of ze goed is aangekomen/gegroeid en of hun nog tips hebben m.b.t. haar schema en haar eten.

nou groetjes en fijn weekend allemaal!

17. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    jeetje loe! wat een verhaal joh. nou doe maar lekker rustig aan en hoop dat je kan slapen want die rust kan je nu wel ff gebruiken denk ik. rot vis ook!

mijn mannetje gaat morgen onze nieuwe auto halen!!! eindelijk. zit nu al paar dagen zonder auto. is best raar dus fijn als we de ander auto eindelijk hebben. gelijk groot genoeg voor als de kleine er is.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

We zijn net thuis, en hebben een hele gezellige dag gehad :) Meer binnen gezeten dan bij de bbq, maar dat mocht de pret niet drukken :D Ook ben ik vanavond ongesteld geworden, dus maar goed dat ik tampons meehad. Morgen dus dag 1 van ronde 1 :D

Veda heeft het ook supergoed gedaan, goed geslapen en heel vrolijk als ze wakker was. We waren bij die vrienden die dat dochtertje hebben die 8 wekenj ouders is dan Veda. Omdat zij alles geregeld hadden voor de bbq had ik een Sophie de giraf voor hun dochtertje gekocht, en die viel goed in de smaak :D Ik kreeg net nog een sms-je dat Sophie zelfs mee naar bed was gegaan, daar kon de speen niet tegen op :)

Twinny, ik kan me goed voorstellen dat jij vanmiddag thuis bent gebleven! Hebben Sandra en Zoë het wel leuk gehad?

Loe, jeetje zeg, wat een gedoe vandaag :$ :( En ik denk dat zoiets voor het kindje weinig kwaad kan hoor, zolang je het niet iedere week hebt ;) Maar een dikke knuffel voor de schrik!

Sanne, jij ook al aan de brocolli-poep, lekker hè? :D En ik kan me voorstellen dat je nog even wacht met de fruithapjes, ik denk dat het sowieso wel verstandig is om even af te wachten wat ze op het CB zeggen de volgende keer. Vanaf 6 maanden hoeft ze pas echt te gaan wennen aan ander voedsel dan melk hè, dus tot nu toe hoefde dat nog helemaal niet. Dus komt vast goed allemaal! Hopelijk is ze in ieder geval goed aangekomen!

Ricmar, hebben jullie goed op kunnen schieten vandaag? En hoe was de meting vanochtend?

All, op de achtergrond hoor ik nu allemaal vuurwerkgeluiden. Ieder jaar is hier groot vuurwerk, normaal gaan we meestal wel even kijken, maar nu gaat dat niet zo makkelijk natuurlijk. Maar dat geeft ook niet natuurlijk :)

Hopelijk heeft de rest ook een leuke dag gehad?!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Leuk Bubsie, een nieuwe auto! Wat voor auto is het?
    Veel plezier in ieder geval!

20. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    peugot 307;)

Deel Deze Pagina