Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Leuke auto Bubsie, en mooie kleur!!

Zo, nu bedtijd :)

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,

hey ik ben de eerste vandaag jeej:D haha;)

@bubsie leuke auto hoor, snap dat je blij bent dat je er weer een hebt, zo zonder is maar niets als je hem gewend bent!

@mosa ja het weer zat misschien niet zo mee bij het bbq-en bij jou? maar gelukkig was het wel heel gezellig:) en leuk dat je sofie de giraffe had mee genomen, ik zit er ook nog aan te denken om hem te kopen voor feli, het is wel echt een leuk ding.

@all

nou feli was hier wer standaart om 4 uur wakker en dan begint het 'gedonder'.

hai zei al neem haar maar bij ons mee in bed, maar ik was streng, en wou dat niet haha! ik d8 dan slapen we zelf ook helemaal niet, en het is niet dat feli dan gaat slapen dusja.

toen even alles gechekd, geen poepbroek,pijntje o.i.d. (voor dat ik dan kon zien/merken) en toen haar heel goed ingestopt en ik d8 de ballen met jou! hahaha, gemeen he, maar het werkte wel...want ze is uit eindelijk wel heerlijk gaan slapen,

en toen werk ik om 8 uur wakker! terwijl ik mn alarm om 7 uur altijd zet om feli de fles te geven! had hai hem blijkbaar prongelijk uit gezet!

oww ik zie dat mosa ook online is, snel mn bericht posten, wie weet ben ik nog eerste;) whaha (geintje hoor!)

Maar goed, hoe feli dr schema vandaag zal zijn, ik weet het ook niet, laat het wel ff aan haar zelf over:)

Nou groetjes, ow volges mij hier zo een poepbroek! snel zijn dus! haha doeii

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Heen en weer loop nachtje geweest voor mij. Svinthe's speen kwijt, Svinthe omgedraaid...zucht! Nou ja, vandaag lekker rustig aan. Ik ben net even naar de winkels geweest en vanmiddag komt een vriendin. Ze blijft gezellig eten.

Sanne, succes met het schema van Feli. Hopelijk komt het een beetje lekker uit!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sanne, fijn dat het doorzetten met Feli toch z'n vruchten heeft afgeworpen en dat ze nog zo lang geslapen heeft!
    En ik was straks niet online hoor :( Ik laat de pagina altijd wel openstaan, maar de klep van mijn laptop was dicht, dus of het er dan wel uit blijft zien dat ik online ben?

Hanna, vermoeiend nachtje zo te lezen. Veel plezier vanmiddag met je vriendin!

Sterre, veel plezier (en succes!) met oppassen!

Melisa, ben jij inmiddels eigenlijk alweer opgeknapt? En kon je gisteren nog wel naar je zus toe?
    Hoe is het eigenlijk met je temp?

All, de vorige keren dat ik ongesteld was, viel het wel mee, maar nu ben ik het echt heel erg ;) Inclusief krampen enzo, heel irritant. Gelukkig een rustig dagje vandaag.

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, balen dat je ongesteldheid nu zo erg is....
    Hopelijk de laatste keer voorlopig hahahaha!!
    Gelukkig heb je weinig te doen vandaag.

6. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Heerlijk geslapen hier (sorry voor de nachtdames)
    2x eruit om te plassen, t wordt minder he.:p

Goed gedaan Sanne en wat fijn dat Feli zo lekker doorgeslapen heeft daarna. :)

Bubsie, niceeeee car!:D

Mosa, ahum jullie dag was inderdaad vast een stuk gezelliger dan de onze haha. En lief dat je zo'n sophie hebt meegenomen! Was de bbq lekker?
    Zo erg ongesteld? misschien toch door een langere lf, dat het baarmoederslijmvlies nog verder opgebouwd wordt dus er meer is af te breken? :(

Wij vanavond bbq! Verlaat feestje van een trouwpartij. Het is op een grote boederij ergens waar je zelf je vleesje moet braden. ik heb astma dus ik vermoed dat vriendlief dat voor mij mag doen haha. Maar lijkt me erg gezellig, dus heb er wel zin in.:) (niemand heeft me geloof ik nog gezien daar sinds ik zwanger ben......):D

Hanna, succes met de dag vandaag en veel plezier met het bezoek!:)

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen meiden!

Ook hier een uitslaper! (nu nog genieten zo lang het kan). Aangezien ik geen enkel idee heb van wat ik vandaag ga doen (behalve naar de verjaardag van mijn vader) zie ik het allemaal wel.

@Sanne; goed gedaan meid!! Hou vol, misschien is dit wel de oplossing.

@Bubsie; leuke auto hoor, mijn vorige was ook een 307, heel fijn!!

@Loe; en daarom ben ik al bang van vis eten (hoewel ik het dus wel vaak gewoon lekker vindt) Dis vandaag voor jou geen vis op de bbq?!

@Hanna; drukke nacht met de koningin gehad?? Vele plezier vandaag

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zwaai!

Knuffie voor Loe! En voor de mama's met slapeloze nachten ;). Mirre werd hier weer wakker rond half 6 (waarschijnlijk door de regen op haar schuine ramen/dak), maar Jan heeft haar weer naar bed gedirigeerd en ze is weer in slaap gevallen tot 7u. En Tobe zit in een hazenslaapfase, slaapt een uurtje en wordt weer wakker. Hij ligt nu al een half uurtje soms een beetje te mopperen in bed, maar geen gebrul dus hij mag nog even blijven liggen.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, gezellig dat jullie vanavond een bbq hebben, maar het weer werkt vandaag helemaal niet mee hè?!
    De bbq gisteren was érg lekker, ze hadden er flink veel werk van gemaakt :)
    Maar veel plezier vanavond!

En ik denk nog steeds dat mijn eisprong gewoon later is geweest hoor, een lf van wel bijna 30 lijkt me sterk :)
    Maar dat doet er nu ook niet meer toe, nu is het gewoon weer dag 1 :D

Djaar, heerlijk hoor, lekker uitslapen! En gefeliciteerd met je vader, en veel plezier op zijn verjaardag!

Salapio, Mirre was ook heel erg van de hazenslaapjes als babyzijnde toch? Maar wel lastig, al die korte dutjes ;)
    Veda zit nu op ongeveer 2/3 korte dutjes (meestal 45 minuten) en één lange van ongeveer 2 uur, dus dat is dan wel lekker.

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, leuk dat je gaat bbq-en. Kan je mooi je buik gelijk showen :D

Djaar, heerlijk toch dat je geen plannen hebt voor vandaag?

Salapio, hazenslaapjestijd...tja... dat maakt het er niet makkelijker op voor Tobe denk ik..
    Hopelijk is het snel voorbij!
    Goed zeg van Mirre dat ze nog lekker door is gaan slapen!

11. Sannehai

Hoi dames,

@djaar ja wie weet werkt dit wel, ben wel van plan als het vannacht weer zo gaat, het weer zo te proberen!

@loe lekker hoor bbq-en, hier regent het volle bak maar wie weet kan je wel binnen zitten?

@hanna lekker rustigjes aan doen dan vandaag! svinthe draait niet zelf terug als ze is gedraaid in haar slaap? hopen dat ze dat snel doet, dan hoef je er daarvoor niet meer uit! haha.

@all

bah wat een weer vies hoor!

khep net nog ff snel een nieuw tutje gehaald, morgen is feli een half jaar:D dusja dan mag ze ook een nieuwe tut vanaf 6 mnd.. de gene die ze nu heeft (bibi) vliegt ook steeds uit, of ze dit nou zelf doet, of dat het ook komt dat hij misschien iets klein aan het worden is, ik weet het niet.. zo eens even die nieuwe proberen...

hij maakt af en toe ook een piepend geluid, omdat ze er zo hard aan zuigt hahah(hij is niet kapot verder ofso maar je hoort dat gewoon)

kwas helemaal vergeten dat ik morgen had afgesproken met wat oude collega'tjes af te spreken, we gaan naar veere, dat is hier niet zo heel ver vandaan en dat is lekker kleinschalig en gezellig, en de winkels zijn daar open op zondag, lekker bij kletsen en een hapje eten. heb er wel zin in:)

ohja dames nog een tip, wie weet weten jullie het allang maar goed:

als je een difrax bakje hebt om de poeder van je fles in te bewaren, niet in je magnetron steralisator doen, ik d8 laat ik dat eens doen, bakje gebarsten.. beetje jammer!

Nou doeiii

12. Sannehai

ow domm ik wou nog ff wat foto's spammen! dus hier komen ze dan! hahaha

13. Sannehai

hier nog een

14. Sannehai

lekker duimpje!

15. Sannehai

okeee nu Echt de laatste hoor! hahaha deze is van net :D

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, gezellig morgen! Hopelijk is het dan wel droog, maar zulke dingen zijn altijd leuk natuurlijk!
    En ik heb zowel geen difrax bakje als een magnetronsterilisator, maar zoiets zou ik ook zo gedaan kunnen hebben :D

Wat een ontzettend leuke foto van jullie tweetjes zeg :) Voor mijn gevoel verandert Feli de laatste tijd veel, vind jij dat ook? En leuk, dat hanenkammetje :D

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Deze is helemaal super :D Wat kijkt ze blij!

O ja, wat ik nog wilde vragen, heeft Hai nog gesolliciteerd op die ene functie?

18. Sannehai

haha ja leuk eh die foto's

veel mensen zeggen dat feli erg veel veranderd, zelf vind ik ook wel dat ze echt ineens niet meer zo baby is, ook als ze dan zeker in die wandelwagen enzo zit,

en ze zit sinds dat ik naar de osteopaat ga ook gewoon veel beter in haar vel, veel vrolijker, deze lach foto is pas de 2e echte leuke lach foto van feli, omdat ik er eerst zo veel moeite voor moest doen (Dat lijkt mij gewoon niet goed) en nu net lachte ze echt heel veel, dus kon ik er zo 3 achter elkaar klikken heerlijk hoor!

en hai, tjsa ik heb nog samen met hem die sollicitatiebrief gedaan, en ik heb het er nog met hem over gehad, maar hij heeft er verder niets mee gedaan, beetje dom vond ik.

maar er stond wel op dat het loon minder zou zijn als nu, maar ik d8 dat kan je altijd nog bespreken toch, dus nog even kijken of hij nog kan solliciteren en dan denk ik alsnog die brief wel sturen..

maarja ik vind dat hij dat zelf moet doen/willen, en niet dat hij het doet omdat ik erover zeur.. dus ik laat het een beetje aan hem over, zou wel leuk zijn als hij het deed maarja, dat weet ik maar nooit met hem....haha. ik denk dat als ik er niets meer over zeg (heb het er gister nog met um over gehad) hij er zelf ook niets meer mee doet dusja...

aghh hier voor de deur is een of andere wielerronde aan de gang, met allemaal luidsprekers waar een heel vervelende man heel de tijd over praat.. Heel irritant, mn meisje wilt maar niet slapen.. ga dr eens ff in slaap sussen.. groetjes!

19. Sannehai

aghhh feli blijft maar huilen en niet willen slapen, maarja ze moet toch echt ff naar bed.... anders slaapt ze weer zowat de hele dag niet net als gister en eer gister....:S

ik ga maar weer even streng proberen te zijn.. al huilt ze wel mega overstuur nu.. maarja ik weet t ook niet..

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, ik vind nu dat het meer echt kindjes worden in plaats van babies :)
    En heerlijk dat ze veel beter in haar vel zit nu! Kun je zien dat het erg goed is geweest dat je naar de osteopaat bent geweest! Nu de nachten nog!

Jammer van de sollicitatie, maar hij moet er idd alleen op reageren als hij dat zelf wil, en niet omdat jij het wil ;) Maar over geld valt meestal wel iets te onderhandelen natuurlijk.

Ach, wat rot dat Feli niet wil/kan slapen :( Hopelijk stopt ze zo met verzetten en lukt het alsnog.
    Als Veda erg moe is, maar niet wil slapen, dan haal ik haar er vaak nog eventjes uit. Dan doet ze eerst heel vrolijk omdat ze blij is dat ze weer uit haar bedje is, maar binnen 10 minuten begint ze dan weer in haar oogjes te wrijven enzo. Als ik haar dan opnieuw naar bed breng, dan gaat ze vaak meteen slapen. Je hebt dit vast al eens geprobeerd, maar misschien heb je er iets aan?

Deel Deze Pagina