Sanne wat een schattige foto van jullie samen. En die lieve lach van Feli!!!! Leuk hoor om weer eens foto's van haar te zien. Ik vind haar ook weer erg veranderd inderdaad de laatste tijd. Een echt meisje nu!
thnx hanna @mosa, ja hij was eerst zelf enthousiast want hij wou solliciteren dit en dat, maar nu het er op aan komt...??? nouja ik zal wel zien. en tsja ik heb feli toch maar in slaap gesust, de minuut dat ik haar dan op mn arm heb en dicht tegen me aan heb en ga lopen en ssssttt zeg, slaat ze al... dan moet ik dat nog wel even een tijdje doen en dan kan ik dr in bedje leggen en gaat ze verder slapen...maarja soms duurt dat nogal lang voordat ze zich dan overgeeft, maar het werkte nu toch best snel en als ik haar dr uit haal, gaat ze ook vrolijk/wild doen en keihard lachen, gewoon omzichzelf wakker te houden. maar als ik haar dan weerin bed leg, wilt ze nog steeds niet slapen, dan wrod ze gewoon van zichzelf oververmoeid zegmaar en kan dan niet meer zelf in slaap komen.. gelukkig is dit niet bij elk slaapje zo hoorhahaha
Fijn dat ze toch weer in slaap gevallen is Sanne Ook weer even spammen, dit was pas met het mooie weer:
hoi hoi ow wat een leuke foto's ook van veda! en wat een lange beentjes heeft ze zeg! ow hier is het echt DRAMA niet normaal.. feli was dus even in slaap gevallen... voor een kwartiertje.. daarna weer dramtisch huilen, niet meer in slaap willen vallen op mn arm, mee naar benee, daar alleen maar huilen huilen huilen, ik d8 oke maak ik wel een fles, die dus gegeven rond half 4 expres boven gegeven voor zo min mogelijk prikkels, maar die heeft ze hysterisch huilend opgedronken (80cclaten staan) daarna was ze op mijn arm bij ons in bed in slaap gevallen, dus ik even rustig met haar zitten daar, zei slapend, ik denk ok kan haar wel naar bed brengen. leg ik haar neer gaat ze weer helemaal over dr toeren hysterisch huilen en doen, dus ik pak dr maar weer op, maar niets is goed... ze was nou wel weer stil, en zat natuurlijk erg in haar ogen te wrijven, wantja ze is natuurlijk super moe, dus ik denk ok ik leg je in bed...ja hoor weer dat gehuil.... ik weet het ook niet meer hoor :S ik laat dr nu gewoon maar even een tijdje huilen want ze is hardstikke moe maar wilt alleen maar vastgehouden worden ofso lijkt het... nouja.. kben benieuwd hoe dit zal gaan..
menn sorry dat ik zo klaag hoor maar ik word hier echt niet goed.. dat meisje is nu al af en aan keihard hysterisch aan het huilen vanaf kwart voor 3...ik word er echt niet goed van.. dan heb ik dr weer op mn arm slaapt ze is ze stil, ligt ze in dr bedje word ze weer wakker.. mennn ik weet het ook niet meer hoor.. als ze zo blijft janken dan haal ik dr wel uit bed, gaat ze maar in de box liggen.. niet dat ze dat wil maarja ik weet het ook niet...:S
oei oei oei, ik heb toch wel beetje een koninginnedag kater! @Loe; wat een toestand zeg..........en dat door een vissengraatje. Stomme arts hoor, als je dienst hebt WEET je dat je opgeroepen kan worden. Risico van het vak! @hanna; wat een leuk koninginnedagprinsesje!!! @sanne; zo dicht bij de Queen en toch niet even gaan spieken........... zou ik niet kunnen hoor @bubsie; vandaag dus auto opgehaald. Fijn, tis toch allemaal best lastig zonder als je er een gewend bent. @afrola; Fijne vakantie!! @mosa; Jammer niet al in ronde 0 zwanger........dat zou toch wat geweest zijn Nu weer "echt" aan de slag Yuna was afgelopen nacht voor het eerst uit logeren bij opa en oma. En die heeft ze goed wakker gehouden Yuna is namelijk niet bepaald een rustige slaper, ze maakt geluidjes ( zelf huiltjes) in haar slaap en ze rolt, draait, woelt haar hele ledikantje door. Daarom slaapt ze bij ons al lang niet meer op de slaapkamer Gisterochtend ben ik eerst nog even over de vrijmarkt gegaan en e natuurlijk een hoop gekocht. Een Bobike voorzitje voor 5 euro! en een Buggydrager voor op de fiets. Voor in de box een activity bord van Fisher Price en een campingbedje. Die gaan we in de tuin gebruiken als box met het mooie weer. En toen daarna zijn wij (pookman en ik dus) gezellig naar A'dam geweest. Helaas ging de trein niet verder dan Sloterdijk maar wij weten wel welke bus we moeten nemen en dus kwamen wij zonder al te veel kilometers te lopen in het Centrum aan. Ff bandjes kijken en natuurlijk de Jordaan in. Koninginnedag in Amsterdam is toch echt wel het allergezeligst, leuk met vrienden slenteren en bier drinken. En natuurlijk nog kleertjes scoren voor Yuna, een leuk truitje en een super leuk jurkje met een grote roze olifant! Maar voorlopig hoeft Yuna niet meer uit logeren, ik heb haar best gemist vanacht en vanmorgen. Om half 9 kon ik niet langer meer in bed liggen en ben haar toen maar gaan ophalen
@pookie ow wat spannend dat yuna was gaan logeren!! gelukkig wel goed gegaan dan toch, ookal heeft ze ze een beetje wakker gehouden... en tsja ik heb niet zo veel met de koninging haha heb wel gekeken op de tv of ik nog bekenden ofso zag, dat vond ik dan wel weer leuk maar verder vind ik het niet zo interessant, het was w.s. ook mega druk en kon je je auto nergens kwijt en je mocht ook blijkbaar niet zomaar het dorp in ofso.. dusjaa te veel gedoe @feli, die heeft dus maar een kwartiertje van half 3 tot kwart voor 3 geslapen, nu heb ik dr weer op bed gelegd....wat denk je.. weer huilen eh.. naja als ze weer zo gaat beginnen dan blijft ze maar in de box, tis goed kbent beu.
Hoi meiden, Ik lees zo even bij. Maar ben nog steeds niet helemaal fit. Mijn man heeft een zwangerschapstest gehaald, die ga ik morgen doen. Ben benieuwd. Blijf nml misselijk, moe, duizelig etc... Had ongeveer vandag ongesteld moeten worden. Het kan van de griep zijn natuurlijk, maar we willen het graag zeker weten. En eigenlijk doe ik het nooit, maar ik ga even spammen!!!! Is ze niet om op te vreten?
ahh wat een super lieve foto van chelsey, en spannend hoor de test!! ik ben benieuwd! zou wel heel gaaf zijn toch?? wauw hier is het ongelovelijke gebeurt, na haar al weer 10x naar boven, en weer naar beneden te hebben gebracht (oke mama weet ook niet wat ze wil en is niet echt standvastig...slecht i know!) maar toen ging ze mopperen in de box en beetje huilen van dat ze moe was, dus nu d8 ik de ballen nu blijf je echt maar zo lang liggen tot het stil is en anders huil je maar een uur tmaakt me niet uit. maar me vrouw was binnen een kwartiertje stil...tis nu nog stil..wauw...volges mij slaapt ze nu...pfieuw. ow...niet dus... aghhh!!
hoi meiden Wat een lieve foto's allemaal, heerlijk hoor die lekkere meiden!! Sanne: kan me voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt. Hoe gaat het eigenlijk als Hai haar naar bed brengt? Ik kan me herinneren dat ik bij Zoë al zo gespannen was als ik haar naar bedje bracht, dat ze dat oppikte en dus niet ging slapen! Als San haar bracht leek het soms beter te gaan......... Loe: tjee meis, wat een toestand op koninginnendag!!! Gelukkig dat alles goed is gekomen. En in vind je heel stoer hoor, had niemand met zo'n slang bij mij in de buurt hoeven te komen....... Pookie: opa en oma vonden het vast niet erg hè dat Yuna zo heerlijk had gespookt? Melissa: balen dat je je zo blijft voelen, maar wie weet. Ben wel benieuwd naar je testje morgen. Djaar en bubsie: het begint op te schieten hè!! MP: hoe is het nu bij jullie?? All: San heeft gister gezellig gehad met Zoë en haar moeder in de stad. Vandaag zijn we lekker ff met zijn drietjes wezen zwemmen. Zoë is een ontzettende waterrat en vind het heerlijk om met mamasan te stoeien en onder te duwen en op te klimmen en af te vallen etc. etc. en alles zonder bandjes natuurlijk, want anders kan ze niet onder water!! Heeft ze dus echt niet van mij!!! We zijn dik uur geweest en ze was kapot moe na het avond eten, zo erg dat ze zelf om 19u naa bedje toe wilde, hihi! En ze is bijna meteen in slaap gevallen! Kleine in buik vind zwemmen ook leuk, want zwemt ontzettend enthousiast mee. Kan zelfs niets anders dan beetje in water hangen, want me hele buik golfde op en neer!! twinny
@twinny, ja dat idee had ik ook inm n hoofd, als hai thuis was zeggen van feli is voor jou vanavond regel jij het maar, maar meneer is even thuis geweest om te eten, en is hem weer gevlogen naar de film...daar was ik dus niet te blij mee maar als het goed is slaapt ze nu wel...hopelijk. wat super leuk dat het zwemmen zo leuk was, en dat zoë het ook zo naar haar zin had en de kleine in je buik ook! haha zal wel een grappig gezicht zijn geweest, heel je buik hops heen en weer in het water haha!
ja we hebben de auto!!!! man is om 7 uur weg gegaan vanmorge en kwam om uur of 2 eindelijk thuis, ja auto was wel eindje weg haha ff ritje van 2,15 uur heen en terug voor een auto haha. maar we hebben hem en ben helemaal blij!! weer hele leuke foto's voorbij zien komen. maar wat me ook heel erg op viel was een super leuk boxkleed! die waar sophie op ligt. @ loe, ja schiet nu op, kan bijna niet wachten. maar zal toch nog ff moeten. hopelijk dan ook snel van de bekkenklachten af.
Hoi dames, Hanna, Veda lacht idd erg vaak En tegenwoordig is het zo dat zodra ik het fototoestel naar haar richt, ze al begint te lachen. We kunnen nu eigenlijk maar weinig foto's nemen waarop ze niet lacht Sanne, ach jee, wat een drama vanmiddag Ik hoop voor je dat ze nu nog steeds slaapt, en dat je een beetje rustige avond hebt, anders is het heel zwaar in je eentje! Pookie, een hele geslaagde koniginnedag gehad zo te lezen, leuk! En leuke spulletjes kunnen scoren! En Yuna voor het eerst uit logeren, ik kan me voorstellen dat je haar wel gemist hebt Melisa, oooh, wat spannend De klachtjes klinken veelbelovend, dus ik hoop het voor je! Succes met testen! En zeker een schattige foto Leuk brilletje Twinny, wat leuk dat Zoë zo'n waterratje is! Klinkt als een hele gezellige dag in het zwembad! Noemt Zoë jullie mamasan en mama... of is het gewoon mama tegen jullie beide? Bubsie, gefeliciteerd met de nieuwe auto All, mijn ouders hebben hier even meegegeten vanavond, en mijn vader heeft Veda in bad gedaan Hij is zo ontzettend gek op haar, erg leuk om te zien! Nu lekker op de bank!
Hallo meiden Ik zet dit bericht in verschillende topics omdat ik wel heb gezien dat mensen graag willen weten hoe het met me gaat. Gisteren had ik een follikelmeting en was afhankelijk van de gyn die dienst had. Helaas weer de gyn(vd Z inRefaja) waar ik al 2 keer eerder een aanvaring mee had. Hij deed de meting 1 was 15 en de ander 17. En toen kwam het: Zo zei hij en wat is nu de bedoeling? Ik zo lijkt me dat een IUI gepland moet worden? Nou zie hij daar werk ik niet aan mee, een donor mag alleen donor zijn als hij in het register staat (intussen weet ik dat het onzin is) en je mag volgens hem geen IUI doen met vers zaad. Hij zat wat te bla bla en over dat een donor niet anoniem mag zijn(is de onze ook niet) alles zit in dossier. Hij wilde dus geen IUI plannen. Ik ben hevig verdrietig daar weg gekomen en ben heel hard naar huis gereden(veel te hard) Ik moest daarna ook nog werken. Heb onderweg mijn vriendin gebeld haar echtgenoot werkt zelf als anesthesist(schijfik het zo goed??) In dit ziekenhuis maar zit tijdelijk even elders. Ik heb haar het verhaal verteld en ze wist niet wat ze hoorde Ondertussen op het werk mannetje en ik komen daar volledig lam geslagen aan. We zijn daar opgevangen en hebben gehuild ik geloof dat ik voor de komende maanden gaan tranen meer over heb. Intussen blijkt mijn vriendin haar echtgenoot gebeld te hebben , en ik mag niet weten hoe hij het voor elkaar heeft gekregen en ik mag hier ook niet vertellen wie of wat verder, maar we hebben vanavond de IUI gehad geheel zonder tussen komst van de dienstdoend gyn. Toch wel handig zon ingang. Ik ben mijn vrienden dankbaar, maar ondertussen ga ik verdere stappen ondernemen tegen deze man. Ik had er al eerder wat over gemeld hier (okt 2009). Ik ben er echt klaar mee, ze kunnen nu Aktie ondernemen Anders stap ik naar de pers (refaja dreigt toch al dicht te moeten..) Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is Sorry dat ik mijn verhaal zo laat er op zet maar ik kon het niet eerder
Nou zeg Ricmar, zijn er maar twee follikels doorgegroeid (dus heel goed nieuws!), tref je een eikel van een gyn :x Ik kan me voorstellen dat je even helemaal van de kaart was, maar wat SUPER dat je toch vanavond IUI hebt gehad! Hartstikke fijn!!! En een dikke knuffel voor het irritante gedoe van de stomme gyn!! Sterre, hoe ging het oppassen? Wel vermoeiend zeker? Hanna, een gezellige middag met je vriendin gehad? Loe, hoe was de bbq? Sheann, waar hang jij uit tegenwoordig? Jammer dat je er weinig meer bent de laatste tijd! MP, ik ben érg benieuwd hoe het met je gaat! Sanne, hopelijk is het goed gegaan met Feli vanavond, en alvast veel plezier morgen met je oud-collega's! Melisa, héééél veel succes met testen morgen, ik ga duimen! Salapio, Tobe nog aan de hazenslaapjes? Twinny, schrijf je eigenlijk bij de juni-mama's mee zodat we kunnen checken of je bevallen bent, of niet? We willen het natuurlijk graag weten als het zover is Wil je eigenlijk in het ziekenhuis bevallen? Djaar, pas vergeten op te reageren, maar we moeten misschien idd even wat afspraken maken over 5 juni Ik hoop dat het doorgaat, want ben nu wel erg benieuwd naar alle gezichten achter de namen En hoe was de verjaardag? Tijgertje, hoe is het met je? En hoe gaat het met het eten van Thijmen? Zo, alweer bijna bedtijd hier Ik merk toch dat ik het wel nodig heb om een beetje op tijd naar bed te gaan, anders ben ik morgenochtend niet vooruit te branden We gaan morgen lunchen bij mijn schoonouders. Mijn zwager en schoonzus komen ook. Ze hebben inmiddels Veda alweer 2 maanden niet gezien, dus het zal wel een ongemakkelijke bedoening worden Slaap lekker allemaal!