Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden,

Ik had vanmorgen een nega-test. Dus deze maand niet zwanger, maar gewoon nog steeds niet lekker van de griep. Hopen dat ik nu snel ongie wordt.

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen,
    Oh what a night.... :rolleyes:
    Tig keer eruit geweest voor een snotterige, omrollende Svinthe die steeds haar speen kwijt was, terwijl er toch echt 4 in haar bedje lagen..
    Ach ja, we zijn te verwend geweest tot nu toe en nu opeens al een paar nachten bal.
    Daar moet ik even aan wennen *zucht*
    Maar gelukkig is het lekker weer :D:D:D

Melisa, wat een schattige foto van Chelsey!
    Laat de zomer maar komen!
    Jammer van de nega-test... je hebt dan toch een hoopje he, ook al zou het snel zijn.
    Was je snel zwanger van Chelsey?

Twinny, leuk dat ZoË het zwemmen zo leuk heeft gevonden..
    En dat ze daarna zo lekker heeft geslapen :D

Bubsie, veel plezier met de nieuwe auto!

Mosa, haha, ook al zo'n meisje wat meteen lacht als je een foto maakt.
    Dat heeft Svinthe ook. Grappig om te zien!

Ricmar, wat een verhaal zeg!
    Maar nu? Nu ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je duimen!!!!!!!!
    *duimduimduim*

Sanne, hoe gaat het nu met Feli?
    Veel plezier in Veere vandaag!

5 juni, het staat al lang in mijn agenda hoor, dus ik hoop ook dat het gewoon doorgaat.
    Zouden we nu allemaal iets meenemen of zou iemand dat doen en dan het bedrag delen?

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hanna: bij Chelsey hebben we een jaar er over gedaan incl ziekenhuis, dus het kon ook bijna niet, maar omdat ik zo ellendig ben wilde ik het wel uitsluiten. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant ook niet zo erg hoor. We hebben dit keer echt geen haast.

Wij hebben net lekker gezwommen, Chelsey was om 6 uur al wakker, dus lagen om 9 uur in het zwembad. Heerlijk rustig is het dan nog.

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, wat een onwijs lieve foto's ... en schattig idd dat plukje! Mirre had ook een kuifje op dr koppie :D. Vervelend dat Feli niet wil slapen. Maar goede tip van Mosa. Maar dta werkt dus niet bij Feli. Bij Mirre was dat ook nooit succesvol. Hier idd vaak een beetje wiegen en dan als ze in dr diepe slaap was in bed leggen. Wel een gedoe trouwens ;). En anders 1x per dag lekker met haar wandelen in de wagen of toch die draagdoek (als ze daar wel in slaapt). Misschien heeft ze dan in ieder geval 1 lang slaapje op een dag?En zeker als ze zo huilt ... ik zou dr dan toch bij me houden hoor ... (mja, ik ben een weekdier)
    En misschien durft Hai niet te solliciteren?

Mosa, lieve foto's van je lachebekkie!

Pookie, fijn dat het goed ging met de logeerpartij! En goed geslaagd op de markt ...

Melisa, duidelijk een VIP :D. Jammer van je test

TWinny, fijn dat ze zo gek is op water! Mirre is een echte angsthaas ... heeft ze (helaas) van mij. Jan (en zn hele familie) zijn ook van die waterratten ...

Ricmar, ongelovelijk! dikke knuf ...

Hanna, ook een vervelend nachtje ... knuffie

Hier een ouderwets nachtje ... of een sprong, of last van zn darmen (enorme poepbroek vanochtend) ... En Mirre werd om 6.22 wakker, net toen ik bezig was met de poepbroek. Dus van terug in bed leggen was natuurlijk geen sprake meer. We hebben even met zn allen in het grote bed gelegen/gezeten en Jan is vrij snel met Mirre naar beneden gegaan. Tobe heeft helaas maar een uurtje geslapen, maar was na een minuut of 15 beneden al weer moe. Dus die ligt nu in zn grote ledikant.
    Mirre zit naast me te tekenen ...
    Ik: He Mirre dat lijkt wel een hele grote vis.
    Mirre: Nee, is een haai
    Ik: Maar dat is toch een hele grote vis?
    Mirre: O

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    O!!! Hahhahaha, wat zijn kinderen toch leuk he, Salapio.
    Het lijkt me zo leuk als Svinthe gaat praten :D

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Goedemorgen!
    @Sanne; leuke foto's hoor!! En hou vol het gaat je lukken.

@Melisa; wat een dame zeg hahaha, jammer van de test maar wel duidelijk griep dus.

@Salapio; vis moet wel zwemmen!!

@Pookie; goed gefeest lees ik en ook Yuna goed gefeest hahaha

@Hanna; o jee Svinthe in een nieuwe fase? Hopelijk snel weer ik haar oude ritme.

@Ricmar; tjee zeg wat een verhaal maar goed dat je zulke vrienden hebt. Hou je nu lekker rustig en ontspan de komende dagen dan gaat het vast goed komen. Stap over een paar weken maar naar de krant als je er behoefte aan hebt. Hou ons op de hoogte!!

@Mosa; wat mij en Djaarman betreft kan het gewoon bij ons doorgaan hoor. Als jij een lijstje hebt van wie er komt en een plan hebt qua tijd etc dan hoor ik het wel. Ik geloof dat Sterre wel met mij het shoppen wilde doen? Wij wonen maar een paar km bij elkaar vandaan dus geen probleem.
    De cafetaria op de camping is gisteren weer geopend dus friet,snacks,ijs en blikjes fris zijn aanwezig. Ook het pierenbad (en anderen) zijn dan wel open vermoed ik. Vraag is of de temp. juist zal zijn maar diegene die het aan durft kan zwemmen.
    Verder kunnen we in een grote of kleine kantine zitten (of buiten ergens natuurlijk). Stel je er niet teveel van voor want het is aan en update toe! Maar het is er droog en warm.

@All; hier weinig nieuws te melden. Moet vandaag weer een stuk juridisch werk verrichten en ben daar heel slecht in. Maar het moet aangezien mijn werk toch belangrijk is. Ook moet ik nog ergens een projectpresentatie maken voor 20 mei dus ......

Gisteren is ook de proefdruk van het kaartje binnengekomen. Met een paar kleine aanpassingen is ook dat weer geregeld. Nu de adreslijsten nog.
    Komende vrijdag komen de box,wandelwagen,autostoel,wipstoel !!! Ik ben zo benieuwd hahaha.
    Fijne dag vandaag

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @ricmar; wat een verhaal!!! Nu maar eerst weer afwachten of IUI zijn werk heeft gedaan. Later kan die gyn wel aan de schandpaal;)

@mosa; wat grappig dat Veda al begint te lachen als ze de camera ziet. Yuna kijkt altijd heeeeeeeel verbaasd naar dat ding, misschien moeten we hem wat vaker gebruiken;) Succes bij schoonouders!

@Twinny; waterratje...leuk. Binnen kort willen wij ook eens gaan zwemmen met de kleine. Ze heeft al heel mooie NEMO zwembandjes:)

@djaar; Ik wil wel graag naar de meeting maar ik weet nog niet waar precies hij gehouden gaat worden, misschien kan je mij dat eens PB-en dan gooi ik het hier thuis in de groep. In die periode maken wij namelijk in de weekenden gebruik van een vakantiehuisje in de duinen bij Bergen.

@melisa; een nega test, toch jammer! Maar nu weer vol goede moed aan de klus, dat zal het mannetje vast niet erg vinden:p

Vandaag hebben we een soort familie bijeenkomst van de familie van pookman, heb er niet echt veel zin in maar we slepen ons er wel weer naartoe. Hopelijk is Yuna een beetje lief, de laatste tijd houdt ze niet zoveel van vreemde gezichten. Het is geen huilen maar vrolijk is ze dan ook niet. Maar nu ligt ze heerlijk te spelen en te tijgeren door de box. Helaas probeert ze zich ook op te trekken aan de spijlen dus binnenkort moet de boxbodem omlaag, niet leuk voor het tillen voor mama.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nog even snel spieken voor Melisa-nieuws voordat we naar mijn schoonouders gaan, maar wat jammer dat de test negatief was ;) Zou mooi geweest zijn anders! Ook heel vervelend dat je je dus nog steeds niet goed voelt door de griep! Ga je morgen contact opnemen met je huisarts?

Hanna, hmm...weer een mindere nacht ;)
    Maar je schrijft: 'gelukkig is het lekker weer', nou hier absoluut niet!

Melisa, lekker dat jullie op tijd zijn gaan zwemmen! Gaan jullie dan met z'n drietjes?

Salapio, hihi, grappige anekdote over de grote vis :D

Djaar, ik zal één dezer dagen weer even zoeken naar het lijstje van wie wel en niet van plan was te komen 5 juni.
    En succes vandaag met werken!
    Maar super dat de proefdruk van het kaartje in grote lijnen naar jullie zin was :)

Pookie, ik maak idd wel heel veel foto's van Veda, dus blijkbaar is ze er al zo aan gewend, dat ze idd lacht :D Dus idd meer foto's van Yuna maken (en plaatsen ;))
    En ik hoop dat je wel naar de meeting kunt komen!
    Hopelijk wordt het vandaag toch gezellig!

All, snel de laatste spullen pakken, en dan gaan we. Tot later!

9. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: vanmorgen zijn we met ons 3tjes gegaan. Mijn man moest om half 11 op de voetbal zijn, en omdat ik mijn dag niet wilde laten verpesten wilde ik gaan zwemmen. Hij wilde wel mee omdat we toch al vroeg gingen.

Even nog klagen over mijn manlief: heeft besloten toch maar niet te stoppen met de voetbal! Daar krijg ik dus echt de pest in he. Toen ik aangaf het niet leuk te vinden maar 1 avond in de week samen te zijn, zie ie doodleuk: komt omdat jij weer bent gaan sporten! Heb de eer aan mezelf gehouden, en ben de discussie niet nog een keer aangegaan. Hij komt er van zelf wel achter hoe boos ie me heeft gemaakt. GRRRRRRRRRRRRRRRRRR

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Pookie; meeting is in Venray (noord-Limburg) google maar even op camping de oude barrier.

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahah, Mosa, dat van dat lekkere weer was een grapje ;)
    Het regent hier pijpestelen...

Pookie, succes bij de familiebijeenkomst vandaag.
    Gaan jullie wat bijzonders doen?
    Wij hebben zoiets volgende week. Dan zijn mijn mans ouders 40 jaar getrouwd...
    We gaan dan een dgaje naar het Dolfinarium. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan...

Melisa, echt stom dat je man toch op voetbal blijft. Zoiets vreet tijd he?
    Mijn man sport ook erg veel, maar heeft geen wedstrijden en dat scheelt natuurlijk wel.
    En nu is de sportschool failliet hahahahah. Heerlijk even :D
    Nu gaat ie pas in september weer, dus hij blijft nu "alleen maar" 2x per week hardlopen..

Djaar, mooie site hebben jullie zeg!

Wij gaan zometeen op kraamvisite.
    Fijne middag en tot later!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Wat een verregende dag zeg ;)

Melisa, wat ontzettend balen dat je man toch niet gaat stoppen met voetbal :x Hopelijk draait hij nog bij!

Hanna, hihi, lekker slim van mij dan :D Ik dacht echt dat het lekker weer was bij jullie :)
    Was de kraamvisite gezellig?

All, we zijn net terug van mijn schoonouders, en gelukkig lijkt de eenkennigheid van Veda ten opzichte van hen wel zo goed als over :) We hebben asperges gegeten daar, was lekker! Veda heeft ook heel goed geslapen in haar campingbedje, dus dat was ook fijn. Ze slaapt eigenlijk bijna altijd goed, maar sinds ongeveer een week slaapt ze héél goed, waar dan ook. Heel prettig!

Straks voetballen kijken, en gelukkig is FC Twente kampioen :D :D

13. Loe

Loe Niet meer actief

G'avond!

Melissa, wat onzettend irritant van je man zeg. Kan me voorstellen dat je boos bent.:x

Pookie, hoe was t vandaag?

Ach, die Feli toch. En mama Sanne heeft t er niet makkelijk door. Ik hoop toch echt dat er snel verbetering komt. Ik vond je volharding goed Sanne!:)

Mosa, fijn dat het goed ging bij je schoonouders. Waar vind jij asperges naar smaken? ;)Ik vind ze lekker, maar kan er nooit echt een smaak aan ontdekken hihi.:p

Hanna, was t gezellig op kraamvisite?

Sorry verder ben ik t even kwijt....
    Gisteren was de bbq super gezellig. :DVandaag wel een off day door waarschijnlijk teveel drinken gisterenavond, waardoor ik vannacht elke twee uur mijn bed uit moest. pfff..........:x:(
    Morgen vast weer beter.;)

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, aan asperges zelf zit ook niet zoveel smaak vind ik, maar in combinatie met een lekker sausje, eitje, ham en zalm smaakt het heel lekker vind ik :)

Fijn dat de bbq gezellig was! Wel vervelend dat je zoveel moest plassen 's nachts ;) Hopelijk komende nacht weer minder!

Zo, nu weer snel voetbal kijken :)

15. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Haai, even een zwaai van mij!
    Druk weekendje gehad, morgen weer werken maar eerst morgenochtend met Noah naar het CB. Ben benieuwd!
    Liefs!

Oja, yes Twente kampioen en niet 't stomme Ajax!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, succes morgen op het CB! En alvast gefeliciteerd met Noah's 6 maanden :)

Sanne, jij vandaag geFELIciteerd :D

All, morgenochtend heb ik eerst een afspraak met mijn baas over mijn promotietraject, hopelijk hoor ik dan dat inmiddels alles rond is en dat ik binnenkort kan starten :)
    Wat dat betreft ben ik ook wel blij dat ik ongesteld ben geworden, ik zou het lastig gevonden hebben als ik zwanger geweest zou zijn zonder wat te zeggen.
    Maar nu hoef ik nergens over na te denken :)

Daarna nog een aantal afspraken (en hopelijk komen ze allemaal opdagen!), dus een drukke dag voor de boeg!

Fijne dag allemaal!

17. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames, nog even op de valreep voor het laatste flesje!

vandaag mn liefste meisje een half jaar! hier dus ook aan de nr 2 voeding!! (kwam ook toevallig zou uit met de pakken haha goed getimed he;))

weet iemand of je daar sneller te veel van binnen kan krijgen van nr 2 voeding? omdat ze natuurlijk nog 5 flessen krijgt....? of maakt dat niet uit?

@melisa he bah balen van je nega test, ook van manlief die toch weer verder gaat met voetbal, bah zou ik ook heel boos over worden, word je blijgemaakt met een dooie mus! wel leuk dat hij mee is gaan zwemmen met jullie:)

@loe fijn dat het bbq-en leuk was, hopen dat je deze nacht niet zo veel hoeft te plassen!

@mosa, wat fijn dat veda overal zo lekker slaapt:) en dat ze ook niet meer eenkennig is naar je schoonouders:) voor hun, envoor jou en veda natuurlijk ook veel fijner:)

@hanna haha ik d8 al HUH lekker weer?? haha bah bah bah vies hoor! en zonde dat svinthe zo snotterig is, en dr tut steeds kwijt was! das nix eh, zo vaak eruit moeten!

@ricmar wow wat een verhaal, wat een vervelende gyn zeg.. wat gek, maar wel super fijn dat je toch lekker je iui hebt gehad, ik duim heel hard voor je!

@sterre suc6 morgen bij de apk keuring opt cbtje:) en morgen jou mannetje een half jaar! snel gegaan he!?!

@pookie, was de fam. bijeenkomst nog gezellig?? en wow moet jullie box al bijna omlaag, wat super dat ze zich al aan de spijlen wilt optrekken zeg! knap hoor!

@all

heerlijk gezellig dagje gehad, ondanks het mega vieze weer, was erg gezellig in veere en lekker gegeten:) was pas om 10.00 thuis:) morgen weer vroeg uit bed dus alles even aan het klaar zetten voor morgen.

haitje ligt samen met feli op bed want die was veel aan het huilen zei hij, ik mocht verder nog even niet vragen hoe het was gegaan vandaag dat vertelde hij dalijk allemaal wel, anders zou ze miss weer wakker worden..

nou dames, fijne nacht allemaal!

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ricmar: spannende 2 weken nu dus! ik zal voor je duimen.

Afrola: waar ben je? Heb je al een paar dagen niet gezien hier.

Iemand vroeg hoe het met woops ging: ik lees af en toe haar babysite, en volgens mij gaat het steeds beter met mykeda (en de mama).

Tijgertje: hoe is het nu met je? Een beetje over je dip heen?

All: mijn temp is een beetje aan het zakken, dus ik zal wel ongesteld worden. Alleen heb ik zo'n gruwelijke pijn in mijn borsten. Dat heb ik lang niet gehad haha. Moet er even aan wennen dat dit er ook bij kan horen.

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zwaaaaaai!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tobe is idd niet in zn hum. Weer een rommelig nachtje gehad. Hij heeft het wel supergoed gedaan op de drukke verjaardag van vriendje van Mirre. Hij heeft zn ogen uitgekeken en werd eigenlijk pas na anderhalf uur het zat, toen zijn we meteen weggegaan. Mirre moest even wennen aan de drukte, maar kwam helemaal los op de speel/slaapkamer van N. Heeft daar heerlijk gespeeld. de mama van N is goeie vriendin die eindelijk een enigzins vast werkcontract heeft dus ik verwacht binnenkort babynieuws. Gelukkig werkt ze nu 4 ipv 5 dagen en hebben we gezamelijk de maandag vrij. Dus voor volgende week weer een date om daar te gaan spelen. Kreeg allemaal lieve complimentjes over Tobe en over Mirre. En twee prachtige Afrikaanse outfits die we (schaam) hebben laten liggen. Voor Tobe nog veels te groot (voor volgend jaar), maar voor Mirre een perfecte pasvorm: strakke lange rok + 'hemdje' ...

(even egopraat van ander draadje gekopieerd)

Deel Deze Pagina