Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

eh..........ik moest net hoesten en vlak daarna voelde ik ploppen of mijn darmen gingen heen en weer.........zou dit onze Snuf kunnen zijn?:$ t duurde nauwelijks 2-3 seconden....

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hé Loe, dat zou inderdaad wel kunnen. Was het laag in de buik? Soort gevoel als luchtverplaatsing, vlindertjes maar er komt geen scheet:)?
    Spannend hoor

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Klinkt goed Loe ... en idd als je nu nog geen scheet hebt gelaten, is het denk ik je kleine purk ;)

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
  5. Loe

Loe Niet meer actief

oe ik voelde t net nog een keer. Grizzly hoor hihi. Het voelde nu iets anders, anders wat spiersamenstrekkinkjes in mijn buik, links, stukje onder de navel. En als laatste een soort van luchtverplaatsinkje (alsof je een windje inhoudt haha)...........:D
    lijkt dit erop???;)

Tijgertje, ga even het filmpje kijken.

oja, ik heb nog geen scheet hoeven laten haha!:p
    En de plek was nu qua hoogte tussen navel en schaambot, misschien iets meer naar navel....

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, wogen jij en je tweelingzus allebei 3200 gram bij de geboorte :$ Dat is toch heel veel voor een tweeling, of niet?

Twinny, gelukkig maar dat je het ook niet erg vindt om in het ziekenhuis te bevallen! Begint nu echt op te schieten bij jou! Met hoeveel weken ben je bevallen van Zoë?

Loe, hmm...klinkt goed hoor :) Zou heel goed kunnen dat het je kindje was! Je zult zien dat je het nu snel waarschijnlijk weer voelt!

Tijgertje, wat een schattig filmpje zeg! En wat een vrolijk en guitig mannetje is Thijmen toch!

7. Loe

Loe Niet meer actief

pfff..........mijn broer en ik wogen inderdaad stuk minder als tweeling: ik 1900 gram, broerlief 2100 gram.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat is volgens mij normaal voor een tweeling toch? Dan samen 4 kilo, anders samen ruim 6 kilo, dat is zwaar om mee te moeten zeulen ;)

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    meiden ff vraagje.
    hebben jullie ook al je slabbetje enzo gewassen voordat je ze ging gebruiken?
    heb nu wel alle kleertjes gewassen en beddengoed voor een deel.
    maar niet de hydrofieldoeken en washandjes en slabben kwam ik achter. hoe deden jullie dat?

zo heb suikertest gehad vanmorge ben benieuwd. zal wel goed zijn denk ik zelf or.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Bubsie, ik heb alles van te voren gewassen, zodat alles schoon in de kast lag. Hydrofiele luiers en washandjes gebruik je al vanaf het begin, slabbetjes ben ik pas gaan gebruiken toen ik met groentehapjes begon. Maar ik vond het zelf wel een prettig idee dat alles schoon/klaar was.

En hoezo kreeg je een suikertest? Ik hoop in ieder geval dat alles goed is!

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Hopelijk heeft Svinthe inmiddels wel meer gedronken. Wat ik me trouwens afvroeg, kruipt ze al?

En Chelsey, melisa?

Onze kleine man zet al echt z'n knietjes onder zijn kont en dan gaat die kont helemaal de lucht in, erg grappig.

Loe: Zou goed de kleine kunnen zijn. Ik vond het ook wel lijken op spiersamentrekkingen na het sporten zeg maar.

Mosa: Een Veda die niet wilde slapen.. gaat ze opstandig doen ;)

Ponden bij geboorte: Ik was net 6 pond en Roy ook zoiets geloof ik dus Noah is erg netjes met zijn 3330 gram.

Bubsie: Ik heb ook alles gewassen van te voren. Slabbetjes heb je op zich niet gelijk nodig maar de hydrofiel dingetjes wel voor het wassenvan de kleine e.d.
    Hopelijk was de suikertest goed!

Tijgertje: Hopelijk valt het mee met de kleine qua groei.
    Leuk zeg dat Thijmen aan het tijgeren is :)

All: Nou lekker bezig geweest vandaag. 1 kamer is zo goed als af en morgen wil ik de zolder gaan doen. Of misschien dadelijk alvast een klein beginnetje maken... hmmm... even afwachten wat Noah doet.

12. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames!

nou ik dacht eens even positief nieuws brengen over mn mopje, omdat ik dr ook vaak over 'klaag'.

ze deed/doet het super vandaag:D vannacht wel vanaf 1 uur bij ons in bed, maar goed, vandaag overdag gaat het heel goed.

ze had lekker lang geslapen, en ze heeft al 1x heel haar fles leeg gedronken en 1x 60cc laten staan en 1x 20cc laten staan, nou dat is heel wat voor ons meisje :D

ook nog lekker wat broccoli opgepeuzeld, en ik had de kinderarts nog gebeld om te vragen of ze nou ook al fruit mocht, en dat mag:)

wel appel of peer dan want dat is niet zo zuur, en daar word ook bijnan niemand allergie's voor.

dus ik d8 oke boodschapjes doen, potje peer gehaald, en nog een andere fruitmix voor vanaf 6 mnd (maar daar wacht ik nog even mee hoor:) zit pruim, abrikoos en druiven in, weet niet of die druiven kwaad kunnen, de rest leek me wel ok. ook nog een avond hapje gehaald ook vanaf 6 mnd, iets met aardappel en nog wat dingen, ga ik ook nog niet geven, maar dan heb ik het maar vast:) haha

maar goed, ook nog gewone appeltjes/peertjes gekocht, en ze had zo goed haar fles op dus ik d8, zo'n potje peer gaat er nooit in, toen bedacht ik owja rapley methode, dus hups stukje peer gegeven,

ik vond het wel eng eigenlijk, en ze wou het stukje ook niet echt zelf goed vasthouden, en toen ineens had ze een mega groot stuk in dr mond, ik d8 achh daarlijk stikt ze erin ofso, maar ze perste zo het sap er uit, en de stukjes pruttelde ze gewoon weer uit dr mondje haha:D wel slim van dr dus eigenlijk vond ik:)

hier ook lekker flink aan het opruimen, boven gestofzuigd en feli haar kamertje eens flink opruimen, te kleine kleertjes in een doos doen en andere dingen neer leggen die nu wel weer passen (had nog een doos van ex collega gekregen met maat 62/68 met hele leuke dingen erin:D)

maar toen voelde ik aan mn meisje voordat ze naar bed ging..oei wel warm..ff chekken...ja hoor.. 38,5 koorts...:S echt zo stom, maar als het dus goed lijkt te gaan, dan is ze 9 vd 10 keer ziek/koorts!....:S maf hoor

maar gelukkig heeft ze er niet zo heel veel last van maar misschien snachts dan dus wel...nouja hopen dat het snel weer over is en anders ff zetpilletje vanavond voor het slapen gaan:)

@bubsie ik heb ook alles gewassen:) en ik gebruikte eigenlijk al vrij snel slabbetjes, omdat feli van die grijpgrage handjes had/heeft en dan deed ze steeds die spuugdoek weg, niet zo handig vond ik die dingen eigenlijk....maar suc6!:D

@sterre jij ook lekker aan de opruim:D en wat knap van noah dat ie al zn beentjes onder zn kontje legt.. goed joh.. feli draait nog niet eens van rug naar buik, laatstaan dat ze al kruip aanstalten/bewegingen gaat maken hahaha:p

@mosa he balen dat veda niet wilde slapen! hopelijk dat het maar eenmalig was!

@tijgertje je ziet wel dat je buikje nu wat kleiner is dan bij thijmen hoeft natuurlijk helemaal niets te zeggen, maar ik d8 wel dat als je een 2e krijgt je sneller je buik ziet/ dat hij groter word dan bij je 1e. hopen dat alles gewoon helemaal prima in orde is!

@all

ik ga hier zo eens even aan de soep beginnen, ga lekker zelf groentesoep maken voor vanavond, heb dr zin in:)

ik heb ook het schilderwerk voor buiten afgesproken met de schilder, weer een rib uit je lijf maar tis hier echt Heel hard nodig!

owja machtiging vd koemelkvrije melk is ook geregeld eindelijk!

en heb de stofzuiger hier nog beneden staan in de woonkamer..maar laat hem denk ik lekker staan voor hai;) haha:p

nou dames fijne dag nog! groetjes

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, hier ook knietjes onder het kontje :D Grappig om te zien hè?! Ook als ze op haar rug ligt, gooit ze constant haar kont omhoog.

Goed dat je zo druk bezig geweest bent! Geeft na afloop wel een goed gevoel hè?! Ik heb vanmiddag ook allemaal nuttige dingetje gedaan, altijd goed!

Sanne, wat fijn dat jullie vandaag een hele goede dag hebben :) Dus goed geslapen én goed gegeten/gedronken, super! En fijn dat ze ook fruit mag, hopelijk gaat dat ook goed.

En ook al aan het opruimen, goed hoor! En leuk dat je nog kleertjes gekregen hebt!

Nu lees ik dat Feli koorts heeft, dat is weer jammer! En ze heeft het ook wel erg vaak hoor!

Geniet van de groentesoep straks!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: Mijn moederdagcadeautje had lucht en water nodig dus ik moest het wel gelijk uitpakken. Heb een bloempotje met kruiden gekregen haha maar het potje is heel mooi versierd :D

Sanne: Fijn dat het vandaag zo goed ging alleen weer balen van de koorst :( Volgende week naar de KA toch?

Mosa: Hier gaat ook de kont op die manier in de lucht. Heel leuk om te zien hoe ze zich bezig kunnen houden door alleen te bewegen.
    Pff nou hier wacht nog een hele zolder dus het voldane gevoel is er nog niet.. al ben ik wel blij dat die ene kamer is gedaan.

Nou ik ga jullie afsluiten en de volgende keer als ik hier kom staan jullie een verdieping lager hier in huis :p:)

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, ja inderdaad, we waren allebei 3200 gram. Rond de uitgerekende datum geboren en mijn moeder wist niet dat er 2 kwamen, dus ze verwachtten een mega-baby hahah!

Loe, ook tweeling?/ Leuk hoor!
    En je voelt de baby!! Jippie!!!

Tijgertje, wat een superleuk filmpje zeg!

Bubsie, ik heb ook alles gewassen (mijn moeder heeft dat voor me gedaan :D)
    Lekker alles schoon in de kast!

Nu ga ik even boodschappen doen en naar mijn ouders.
    Ze hebben nieuwe fietsen gekocht, dus die ga ik even bewonderen.

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, Svinthe kruipt nog niet, maar rolt en draait om haar as, dus komt wel waar ze wil komen.. :D

Sanne, fijn dat het nu beter gaat met Feli.
    Hopelijk blijft het nu zo!

Met Svinthe is het vandaag goed gegaan met drinken en eten.
    Ik ben dus helemaal blij!
    Morgen weer zo'n dag, daar teken ik voor!

17. Loe

Loe Niet meer actief

*doet de blije-svinthe dans* (ja, da's een nieuwe dans):D

(rol en draaaaaaai, en rollllll en draaiiiiiii.....)

en allemaal: kont in de lucht!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, leuk zeg, een bloempotje met kruiden! En helemaal leuk dat hij versierd is natuurlijk :)
    En fijn dat je nu snel met de laptop kunt computeren!

Hanna, o jee, dus je moeder wist niet dat ze een tweeling zou krijgen :$ Dat is apart dan!

En fijn dat het nieuwe schema z'n vruchten lijkt af te werpen, in ieder geval vandaag! En hopelijk morgen weer een dag!

All, ik was net broccolli aan het maken voor Veda, en toen heb ik een stukje gestoomde broccolli aan haar gegeven, maar ze stopte bijna het hele stuk in haar mond :D Ze vond het lekker zo!
    Volgens mij is die hele rapley-methode haar op het lijf geschreven, maar ik wacht nog even met er echt mee beginnen. Nu vind ik het nog een beetje eng, maar soms probeer ik weleens wat.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    :D Jaja, voor je het weet, hou je je ook met dat soort dingen bezig :D

20. Loe

Loe Niet meer actief

Wel meedoen aan de dans hoor Mosa!

Deel Deze Pagina