Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedmiddag,

Ik ben ziek :( Koorts, keelpijn... *snif* Nu denk ik dat Noah misschien ook wel ziek is geweest vorige week.. Ik heb gelukkig heel lang kunnen slapen en nu gaat het op zich wel.

We gaan vanavond uit eten bij de japanner met vrienden dus Roy is nu strepsils aan het halen en ik pak ook gewoon wat paracetamols mee.

Mosa: :D Wij zeiden ook al tegen elkaar, doe je een dure aankoop (laptop), gaat alles stuk.. Nou ja alles, alleen de accu maar het is toch weer een uitgave.

Afrola: Nee deze offerte was wel iets beter maar nog niet wat we ervan verwacht hadden. Verlopig maar niet verkopen dus. Zal wel aan de markt liggen denk ik.

Pookie: En ben je ertussen uit kunnen piepen?

Ga maar weer even bij het spook kijken.. hij zal wel weer in de kreukels liggen in zijn box aan zijn huiltje te horen :)

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames,

hier al weer een druk dagje achter de boeg, en hij is nog lang niet om haha :D

hai is vandaag jarig, en ik maandag dus er komt vanmiddag wat visite.

hai vanochtend boodschappen gedaan, ik opgeruimd

toen zijn we nog ff naar de stad gegaan, ik heb een pandora armband van hem gekregen:D (wou ik al heel lang, en hij had ook al heel lang gezegd dat ik hem kreeg, maar er kwam nooit wat van!) maar nu heb ik hem:D ben er Heeeel blij mee:D

met nog een bedeltje met hartjes eraan, en ook nog eentje erbij voor moederdag, een kinderwagentje, zo lief!:D

ik heb hem een boek gegeven, voor op de vakantie om te lezen, en hij heeft een hele mooie knutsel van feli gekregen (opt kdv gemaakt) een balon met hartjes en met een voetje in verf erop, erg leuk:)

gaan jullie nog wat aan moederdag doen verder morgen?

ik krijg w.s. nog een knutsel van feli, en dan dus dat bedeltje van hai, verder gaan we niets byzonders doen ofso denk ik:)

groetjes en fijn weekend!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, wat vervelend dat je ziek bent :( Hopelijk voel je je vanavond beter zodat je wel een gezellige avond hebt! Eet smakelijk alvast!
    En jammer dat ook de tweede offerte niet helemaal naar wens was ;) Het is ook wel een lastige tijd nu, dus misschien idd verstandig om nog eventjes te wachten.\

Sanne, gefeliciteerd met Hai! En jij maandag jarig, wat toevallig dat jullie zo dicht bij elkaar jarig zijn.
    Wat leuk dat je een pandora-armband hebt gekregen! Ik vind ze ook heel mooi!

Mijn schoonouders, die wel aan moederdag doen, zijn (gelukkig :)) op vakantie en mijn ouders doen er verder niets aan. Misschien dat we nog even langsgaan, maar dat heeft niets met moederdag te maken. We doen eigenlijk nooit aan cadeautjes bij hen. Ik vind zomaar iets geven leuker dan per sé dan.

All, straks gaan we bij vrienden eten en dan kaarten :) Wel gezellig, Veda gaat mee dus we nemen het campingbedje mee.
    Fijne avond allemaal!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    beterschap Sterre!!

Mosa veel kaartplezier.

Sanne veel plezier met je armband, ze zijn leuk he.

Voor ons geen Giro vandaag:( maar vanavond gaat mama lekker naar de film!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Rustig hier zeg!

Pookie, naar welke film ben je geweest?

Sterre, een gezellige avond gehad? En hoe voel je je?

Sanne, was de verjaardagsvisite gezellig?

Hanna, slaapt Svinthe nog steeds zo goed?

Ricmar, is je temp inmiddels al gestegen?

All, gisteren een hele gezellige avond gehad. Lekker gegeten en het is toch nog best laat geworden. Veda was ook mee, en dat ging prima. Thuis weer in haar eigen bedje is ze meteen weer in slaap gevallen.
    Gelukkig heeft mijn vriend vanochtend de eerste fles gedaan en is hij er na de fles met Veda uit gegaan (een lekkerder moederdagcadeautje kon ik me op dat moment niet bedenken :D). Dus heerlijk wat langer kunnen slapen!
    En net kreeg ik een luchtje van mijn vriend, vanwege mijn eerste moederdag :) Lief!

Allemaal een fijne (moeder)dag!!

6. Loe

Loe Niet meer actief

Sanne, nog gefeliciteerd met Hai!

Mosa, lief moederdagkado heb je gekregen!

Oeps, verder nog niet bijgelezen hoor. Gisteren bruiloft gehad, was erg gezellig. Nu beetje duffig. Zometeen fijn een filmpje halen en lekker aspergeschotel (jaja, ik heb er eentje gemaakt gisteren, in de oven en wel!) op schoot eten straks.

Fijne dag!

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    heerlijk asperges!!!

Hier spanning en sensatie.

Er was een gasgeur geroken door mensen en onze straat werd afgezet.
    Brandweer met meetapparatuur aan de gang en extra aandacht natuurlijk voor ons nieuwe hekje dat gisteren is geplaatst.
    Nu is het gasbedrijf er om te zoeken of er een lek is.
    Maar de concentraties zijn zo laag dat de brandweer alweer naar huis is gegaan.
    Wie weet wordt vervolgd!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, gezellig, een film kijken! Welke hebben jullie gekeken?

Pookie, idd spanning en sensatie bij jullie! Maar gelukkig lijkt het mee te vallen!

All, vanmiddag spinazie voor Veda gemaakt (doe ik maar één dag), en ze vond het best lekker. Morgen maar eens koolraap proberen, en dan weer een paar dagen hetzelfde.

Ook nog oud brood naar de schapen en geiten gebracht, Veda vond het allemaal machtig interessant vanuit de wandelwagen :D

9. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,

@mosa, ik d8 dat spinazi nog niet mocht bij de kleintjes? omdat dit best heftig is? en de viste was erg gezellig:) 2 van mn beste vriendinnen waren nog blijven eten dus was leuk:) en leuke spulletjes allemaal gekregen:D en wat leuk naar de geitjes en schapen! en natuurlijk dat veda het zo leuk vond:D en was het kaarten nog leuk? welk kaartspel spelen jullie meestal? wij kaarten ook best regelmatig bij hai's ouders, vind ik ook altijd erg gezellig haha, wij 13-en dan, dat is een vietnamees kaartspel:) en lekker hoor en luchtje:D

@pookie oww spannend! hopen dat er toch geen lek is, en dat het anders snel verholpen word, weet je al meer??

@sterre he wat vervelend dat je ziek bent! wie weet misschien dat noah ook ziek was geweest, zonde hoor! hopen dat je snel weer opknapt!

@loe fijn dat de bruiloft gezellig was:) nu lekker lui dagje, heerlijk hoor:D

@all

morgen ziekenhuis...spannend! ik weet niet eens wat ik allemaal mee moet nemen, dus neem maar vanalles mee..

pff hai krijgt hier feli weer eens niet in slaap, ik zal eens gaan helpen hahaha

groetjes!

10. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

Heb een vraagje

Op 5 juni is de meeting maar vanaf hoelaat ben je welkom
    en tot hoelaat is het

Liefs Tijgertje23

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, spinazie is een nitraatrijke groente, en dus mag het niet vaker dan twee keer in de week. Maar hij staat gewoon tussen de groentes op het schema van borstvoeding.com die vanaf 6 maanden mogen, dus zoals worteltjes, boontjes enzo.
    Maar ze heeft dit dus alleen vandaag gehad voor de smaak.

Fijn dat het gezellig was gisteren! En nog verwend zo te lezen!
    Het kaarten was heel gezellig, met die vrienden klaverjassen we. Ik ben niet heel goed, maar ik vind het wel erg leuk om te doen :)

Spannende dag morgen voor jullie! Moet ze dan een nachtje blijven, of moet dat bij de volgende afspraak?
    En nog wel op je verjaardag naar het ziekenhuis, hopelijk valt het allemaal een beetje mee!

In ieder geval héééél veel succes en sterkte morgen! Ik zal aan je denken!

Tijgertje, we hebben eigenlijk nog helemaal geen tijd afgesproken voor de meeting, dus dat is nog niet bekend.
    Hoe gaat het nu bij jullie? Wordt Thijmen morgen weer gewogen?

12. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    O Oke want me man wou dat ff weten vandaar dat ik het vroeg

Mosa als ik heel eerlijk ben wil ik al het liefste bevallen zijn en weer kunnen ontzwangeren
    Ik val soms erg uit tegen me man
    terwijl het om de kleinste dingen gaat en daar heb ik dan zoveel spijt van dat ik alleen maar kan huilen en huilen en soms stopt het vanzelf niet

Ik heb zoooooo vreselijk last van me hormonen allemachtig daar word je zelfs ook niet vrolijk van

Ja morgen komt de vrouw van de cb
    Om 5 over 8 :$
    want anders kon het niet
    Ach kan ik in de middag wel een dipje doen

Hoe gaat het met jou en is de ongi als goed als over

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tijgertje, wat vervelend dat je zo'n last hebt van de hormonen :( Heel irritant! Gelukkig schiet het aardig op, je bent alweer ruim over de 30 weken heen!

En vroeg morgenochtend zeg! Succes! Hopelijk is Thijmen een beetje goed aangekomen zodat je daar niet meer zo over na hoeft te denken.

Met mij gaat het prima! Mijn ongesteldheid is over, dus vanaf vanavond aan de klus :D Ik zit nu op dag 9, maar bij mij blijft het afwachten wanneer mijn eisprong is.

All, ik heb trouwens een superdruk weekend rond 5 juni. 3 juni 's avonds een groot feest van mijn werk, 4 juni 's avonds een bruiloft op ongeveer een uur rijden van hier (van Loesie :)), dan 5 juni de meeting en 's avonds organiseert mijn zwager een supriseparty voor mijn schoonzus. Dus erg druk, een beetje te druk eigenlijk, maar naar de meeting kom ik sowieso hoor :) Die zou ik niet willen missen!

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mosa even kort je vraag beantwoorden temp is gestegen hoor kijk maar eens op het kaartje

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik heb nu pas tijd om bij te lezen...
    Dus waarschijnlijk een beetje een korte reactie..

Sterre, ben je al weer wat opgeknapt?

Sanne, alsnog gefeliciteerd met Hai.
    Leuk een pandora armband :D

Mosa, he lekker vanmorgen uitgeslapen.
    Dat is bij Michel niet opgekomen dat idee...
    Om half 7, beetje vroeg, was ze klaarwakker..
    Ze slaapt wel goed hoor trouwens. Met die late fles gaat het prima.
    Dus dat houden we lekker nog even zo!

Pookie, zo zo, veel bedrijvigheid bij jullie in de straat.

Sanne, succes in het ziekenhuis morgen.

Tijgertje, zo dat cb is ook vroeg uit de veren.
    Ik ben heel benieuuwd hoeveel Thijmen nu weegt!

Mosa, jeetje wat een druk weekend in het meetingweekend...
    Pff, ik word al moe als ik eraan denk hahah
    Spannend nu voor het eggie aan de klus.

Gisteren zijn we een dagje weggeweest met mijn schoonfamilie Ze waren 40 jaar getrouwd dus zijn we naar het Dolfinarium gegaan en 's avonds uit eten.
    Jammergenoeg is Svinthe helemaal over de rooie gegaan bij mijn zus die aan het oppassen was...
    Ze heeft niet gebeld, maar het was wel lastig geweest.
    Ze heeft zelf 4 kinderen dus is natuurlijk wel wat gewend.
    Nu zou ze volgende week weer oppassen, maar we zijn nu aan het twijfelen of niet een van ons naar het etentje gaat wat we dan hebben en Svinthe gewoon in haar eigen bedje te laten slapen.
    Ze was vandaag ook nog helemaal niet goed in haar velletje en heeft haar melk (dat wat er in was want ze drinkt echt niet veel) en haar boterham eruit gespuugd vanmiddag.
    morgen hebben we een rustige dag.
    Lekker hoor, kunnen we even bijkomen.

Vandaag heb ik voor het eerst gefietst met Svinthe. Wat een feestje zeg!
    Ik heb er echt van genoten.
    Aan iedereen die je tegenkomt wil je zeggen: Dit is het eerste ritje samen. Goed he?
    Haha :D

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, net weer een hele lading foto's ingeplakt, dus nu weer helemaal bij :)

Ricmar, mooie temp hoor! En gelukkig maar dat hij nu wel hoog is, dan weet je in ieder geval zeker dat je een eisprong gehad hebt. Ik ga voor je duimen!

Hanna, hmm...volgend jaar toch maar hinten dan dat je met moederdag lekker wilt uitslapen ;)
    Hier zelfs zonder ook maar iets te hinten, dus erg fijn :)

Leuk, een dagje uit gisteren, maar wat zielig dat Svinthe helemaal overstuur was :( Lijkt me heel rot om dat achteraf te horen. En ik kan me voorstellen dat je nu je twijfels hebt over volgende week.
    En vandaag ook nog zo spugen, arme Svinthe!

Wat ontzettend leuk dat je voor het eerst gefietst hebt met Svinthe!! Lijkt mij ook heerlijk hoor! Heb je toevallig een foto gemaakt? Maar ze keek zeker haar ogen uit?

All, ik zou morgen een afspraak met mijn leidinggevende hebben (verzet van vorige week maandag), maar vrijdag belde zijn secretaresse dat hij een begrafenis heeft ;) Dus nu verplaatst naar volgende week. En aangezien ik helemaal geen andere afspraken had staan, heb ik besloten thuis te werken :) Wel lekker, hoef ik niet naar Amsterdam deze week.

Slaap lekker allemaal! En Sanne, nogmaals succes morgen met je meisje!!

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lekker hoor Mosa!

Arme Svinthe overstuur :(

Feli lief gaan slapen met mama's hulp?

Ricmar ik duim mee!

Korte reactie van mij ;). Vermoeiend nachtje achter de rug en de dag begon al om 6u :(. Mirre zit nu op de bank in boekjes te lezen en Tobe ligt op bed, na bijna half uur pruttelen lijkt het nu ... o nee toch niet *frons*

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    O ja! Sanne, succes vandaag in het ZH!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Salapio, vermoeiend hoor, sterkte!

Sanne, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!
    En succes vandaag!

All, fijne dag!

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

Hier ook erg vroeg op, 6.15 uur.... maar vannacht heeft Svinthe zich goed gedragen. Twee keer eruit voor een speentje en ze ligt nu steeds op haar buik te slapen... Soms wil ze dat niet meer en dan draai ik haar even terug op haar rug.
    Het is lekker weer hier, dus zometeen ga ik even wandelen.

Sanne, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Succes in het ziekenhuis vandaag!

Mosa, lekker dat je bij bent met de foto's. Ik moet ook weer eens even aan de slag gaan.
    Van het eerste jaar maak ik een ouderwets fotoboek, met inplakken en vanaf dan maak ik per jaar een digitale.
    Tuurlijk heb ik foto's van het eerste fietstochtje. Ik zal ze wel plaatsen als ze op de computer staan.

Salapio, matig nachtje dus voor jou.
    Slaapt Mirre eigenlijk nog in de middag?

Deel Deze Pagina