Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zo, nieuwe poging :)
    Ze ligt zich nu uitgebreid te bekijken in het spiegeltje van het speelkleed.

Melisa, wat rot om te lezen dat het allemaal niet zo goed gaat :(
    En toch weer aan de condooms, jammer dat hij dat op zo'n manier laat zien in plaats van dat hij het tegen je zegt.
    En heel rot dat hij zich niet aan de afspraken houdt :x
    Misschien ergens ook verstandig om even met een tweede kindje te wachten tot alles weer wat beter is tussen jullie, maar ik vind het heel rot dat het zo loopt!!

*tip van tuitbeker opslaan in mijn hoofd voor over een tijdje :)*

Sanne, gelukkig stelde het niet zo veel voor in het ziekenhuis! En fijn dat alles er voor zover ze konden zien goed uitzag, maar aan de ene kant zou het ook fijn zijn als ze een oorzaak zouden kunnen vinden hè?

En vreemd dat ze geen groente of fruit hoeft :( Maar kan het niet een spelletje zijn, dat blazen? Maar dan zou je denken dat ze het ook met een liga zou doen natuurlijk ;) Hopelijk is het iets tijdelijks!

In ieder geval is vandaag alweer achter de rug! Nu over twee weken nog een keertje toch? Moet ze dan ook een nacht blijven?
    Ga je vandaag nog wel iets leuks doen vanwege je verjaardag?

Sterre, hmm..handig, zo'n afspraak vergeten :D Gelukkig maakte het niet uit!

Nou nou, Veda ligt zowaar al een tijdje op haar buik en ze vindt het nu prima. Normaal ligt ze ook graag op haar buik, maar vandaag had ze er tot nu toe geen zin in.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Gelukkig maar dat het niet met je hart te maken heeft, dan weet je dat je je er geen zorgen om hoeft te maken.
    Maar hopelijk wordt het de komende tijd niet erger, aangezien de zomer nog moet beginnen ;)

3. Loe

Loe Niet meer actief

ik hoop t ook niet, maar ik denk t wel........;)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Geen leuk vooruitzicht!
    Maar misschien wordt het wel een koude zomer ;)

5. Loe

Loe Niet meer actief

ik houd van de zomer, maar doe dan maar een keertje zou ik bijna zeggen. Bleh zeg. Ik word dus een soort Lyndsey Pfaff (voor de kenners), of anders, Loe de Waggel.....

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Lyndsey Pfaff hield idd ook zoveel vocht vast!
    Toen wij vorig jaar op vakantie gingen in juli, was ik rond de 26 weken zwanger, en toen had ik er ook zo'n last van! Een paar keer per dag met mijn voeten in een afwasbak met koud water gezeten :)
    Toch vond ik het wel heel leuk om in de zomer zwanger te zijn :)

Veda ligt net op bed, dus ik ga maar eens aan het eten beginnen!

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Loe hopelijk wordt het idd niet erger, maar ja ook dan is er niks aan te doen alles voor Beebje

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Dat heeft Noah ook even gehad maar hij rolt nu gelukkig door dus van dat probleem zijn we ook weer af. Heel af en toe wilt hij het inderdaad nog weleens 'vergeten'.
    Was ik nog vergeten op te reageren, waar heb jij die slabbetjes gekocht met mouwen? Hier hetzelfde probleem nl. Wel rondgekeken maar kan ze niet vinden.

Loe: Hopelijk word het inderdaad niet erger met het vocht :( Ik had er gelukkig niet zo heel veel last van. Tegen het einde had ik elke keer wel 1 voet die opzwol, was erg pijnlijk maar noemde em liefkozend mijn professor-klump-foot :)

All: Hmm nou is mijn keelpijn weg aan het trekken maar nu word ik misselijk :(.. het heerst wel maar ik hoop niet dat ik moet overgeven want dat vind ik verschrikkelijk.

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond meiden,

Wir sind wieder zuruck :).
    Inmiddels weer een dag gewerkt en bekaf. Morgen hoop ik weer wat meer bij te kletsen.

Maar even snel:

Sanne, gefeliciteerd met je verjaardag, en lekker verwend zo te lezen :D. Met feli naar zkh geweest maar alles helemaal goed gegaan. Hopelijk uitslag ook en volgend bezoek ook!

Sterre, beterschap. balen ziek zijn hopelijk knap je snel weer op.

Ricmar, spannend, ik duim voor je.

Hanna, gefietst heerlijk!!!

Melisa, wat een domper voor jou weer :(, dikke knuf.

Pookie, spannend verhaal, toch evacueren dat we geen bericht meer van je zagen over vervolg?

Loe, balen zeg dat je nu al zoveel vocht vasthoudt :(

Mosa, lekker aan de spinazie en veda boos op speeltjes uit het zich :D. Josien heeft daar ook een handje van. Maar die kan inmiddels steeds vaker daar komen waar ze wil.

Josien gaat sinds dit weekend regelmatig in de kruipstand en dan van voor naar achteren schommelen, heel grappig om te zien. Vervolgens schuift ze naar achteren en gaat ze weer 'vliegen' op de buik :D.

Fijne avond nog allemaal!

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    #3250 hanna1974, 10 mei 2010
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
    Och ja vocht vasthouden....
    ik was midden in die warme zomer hoogzwanger... Feestje!!

En mijn voeten zagen er zo uit... Zoek de 12 verschillen met die van mijn zus :D

11. Loe

Loe Niet meer actief

:$OMG Hanna!

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    sow!!!! das indd flink vocht vast houden!
    ik ben op dit moment ook bezig met vocht vast houden gister schrok ik ervan hoe dik ze waren. en mn moeder ook.
    dus wat vaker met de benen omhoog dan maar.

13. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, ja erg he, nu kan ik er wel weer op lachen.....:D

14. Loe

Loe Niet meer actief

oeps zeg. Gelukkig maar dat het tijdelijk is. Wat zullen veel vrouwen een hoop moeten piesen na de bevalling!

We hebben net een Maxi cosi priori desert gekocht:
    Maxi-Cosi Priori SPS Desert Autostoel | Alle kinderzitjes direct leverbaar

ER is een zichttermijn van 14 dagen, dan hebben we de 20 weken echo gehad, dus dat komt goed uit. De grijze vond ik niet zo (bjorn), vriendlief wel. Ik vond deze toch net wat 'vrolijker'.
    95 euri....niet veel toch?

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie stoel hoor Loe!!

16. Loe

Loe Niet meer actief

thanks!:D
    Tis wel een beetje vroeg heb ik het idee, maar ja, de prijs.....;)

17. Loe

Loe Niet meer actief

oja, volgens mij heb ik slabbetjes met mouwen gezien bij de wibra!

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Loe mooie stoel hoor ,maar je duurt idd nog even voor dat je hem kan gebruiken, maar ach dan heb je die vast maar staan ooit heb je hem toch nodig

19. Loe

Loe Niet meer actief

ja nu hoop dat we echt een koopje hadden haha!:p (anders hadden we m nog niet gekocht). Ik begreep dat er net een consumentenbond test uit was en daarom 50% korting kreeg (omdat ie een van de besten was, niet de slechtste:p)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, sowieso heb je bij de Prenatal ook slabbetjes met mouwen, maar bij de Ikea heb je twee plastic slabbetjes voor 4 euro. Ze zijn wel groot, maar ze werken wel goed. Deze zijn het: IKEA | Borden & schalen | Tafelgerei kinderen | KLADD PRICKAR | Slab

En misselijk, bah zeg :( Hopelijk valt het mee!

Afrola, welkom terug :) Hebben jullie het nog leuk gehad? Hopelijk slaapt Josien nu jullie weer thuis zijn weer beter!
    En Josien al in de kruipstand, leuk zeg! Maar ook alweer 7 maanden zie ik!

Hanna, jeetje zeg, wat een foto :$

Loe, wij hebben toevallig pas een autostoeltje gekocht en ook geïnformeerd naar die van jullie, die is namelijk een stuk goedkoper dan veel andere. Maar bij de Prenatal raadden ze hem eigenlijk af omdat er geen goede hoofdbescherming in zit.
    Bij de duurdere stoeltjes wordt het hoofdje beter beschermd, en daarom hebben wij toen een andere gekocht (Römer King).

Misschien is al die extra bescherming niet nodig, maar ik wilde je toch even zeggen wat ze bij de Prenatal zeiden. En ik snap wel dat ze je daar het liefste een dure verkopen, maar toen ik ze daarna naast elkaar zag, vond ik dat ze gelijk hadden.

Wij hebben deze: Prenatal |
    En dan in het paars-zwart :D
    Maar zie je die hoofdsteun, dat heeft die van jou niet.

Deze van maxi-cosi heeft ook een hoofdsteun: Prenatal |
    Maar die is ook duurder, maar heeft wel een extra hoofdsteun.

Hmm...ik lees nu je berichtje over de consumentenbond, maar ik snap het niet helemaal. Want je schrijft dat 95 euro een koopje is, maar bij de Prenatal hadden ze hem voor 85 euro (nu alleen uitverkocht). Zie deze link: Prenatal |

All, fijne avond nog!

Deel Deze Pagina