Loe: *proest* moest even lachen, maak net een blonde actie Ik dacht de kleur enzo... huh wat bedoeld ze nou maar het kwartje is gevallen... Die kleur is inderdaad erg mooi maar idd voor meissies. All: Sjeeeee leuk hoor die rapley methode... waar is de poetshulp of krijg je die er niet bij Goeie genade.. op de grond ligt meer dan hij in zijn mond heeft gestopt maar ja, het was dikke lol en daar gaat het om. Eten moet/is leuk (zijn), joepie Ik wou dat ik nog eens zo ordinair mocht knoeien Het enige rottige aan brocolli is dat die groene dingetjes overal gaan zitten
Goedemiddag, weer terug van de ha. Ze heeft Josien goed onderzocht maar kon niet zo veel voor haar doen. Het duurt allemaal wel lang maar het is niet erg genoeg voor antibiotica. Dus goed in de gaten houden en zodra het erger wordt terug komen. @ Mosa, die plastic slabbetjes lijken me ook wel handig, als ik weer eens bij de ikea ben zal ik er om denken. En jij hebt deze week weer een rustig weekje... Lekker hoor. Ik mag deze week ook om en om een dag werken en een dag vrij. Lekker hoor @ Melisa, werkze! @ Sanne, Leuk dat je Feli op het kleed hebt gelegd en Zora er voorzichtig bij hebt gelaten. Kunnen ze samen lekker wennen en uiteindelijk superleuk samen spelen . En dat aflebberen is wel herkenbaar. De hond van mijn ouders wil Josien ook altijd helemaal aflikken . Mede daarom mag die niet bij Josien op het kleed, wat hij uiteraard wel wil. Ik denk dat je zelf daarin een keuze moet maken wat jij wil en wat jij denkt dat het beste voor jou, Zora en Feli werkt, maar er dan wel consequent in zijn Wat voeding betreft is melk op dit moment nog het belangrijkste voor Feli. Tot de leeftijd van 1 jaar is alles buiten melk om in principe bijvoeding en mag je ze geven zoveel als ze lusten. Maar moet je daarnaast ook voldoende melk aanbieden. Als ze groente en fruit zo lekker vindt dat ze er zoveel van eet dat ze wat minder melk binnen krijgt is niet erg. Maar als ze groent en fruit niet wil is dat nu nog niet zo erg zolang ze dan maar voldoende melk krijgt. En wel regelmatig groente en fruit blijven aanbieden. @ Sterre, jammer dat je je nog niet helemaal kiplekker voelt, maar het gaat gelukkig wel de goede kant op . Meergranenpapjes. Volgens mij heb je al vrij veel keuze. Verschillende A-en B-merken verkopen kant en klaar en met of zonder smaakje granenpapjes. Denk dat het verschil vooral in de prijs zit Schattige foto van grote Gio met kleine Noah Het huis, we hebben vorige wk maandag een bod uitgebracht en gister gehoord van de makelaar dat hij het heeft doorgegeven aan de bouwer maar dat het nu wachten is totdat zij een reactie geven, duurt lang dus . Had stiekem wel gedacht dat we er al helemaal uit zouden zijn . Moet duidelijk nog even geduld hebben
Oh ja Sterre vroeg nog naar de banaan en de schil... Je geeft dus de banaan waarbij je om een deel van de banaan nog schil laat zitten. Het deel van de banaan met de schil geef je in het handje zodat ze de banaan zonder schil kunnen afhappen/afsabbelen. Je laat een stukje schil zitten zodat ze de banaan beter vast kunnen houden. Anders glibbert de banaan elke keer uit het knuistje of de banaan is al moes voordat het in het mondje zit . Als ze het stukje zonder schil opheeft dan haal ik weer een stukje schil weg.
@afrola thnx ik denk dus wel dat als ik eerst het potje geef en dan de fles dat ze dan dus zo heel het potje zal leeg eten...dit lijkt me niet verkeerd dan toch? daarna maak ik gewoon nog een fles en kijk ik wel wat ze er van wilt ik ga het gewoon eens een x proberen en wat vervelend dat ze dus nix voor josien doen.. niet erg genoeg voor antibiotica, maar je blijft wel de hele tijd zo bezig.. das ook nix.. toch hopen dat het niet erger word, en dat het snel over is, en heerlijk he om de dag werken dat heb ik in een normale week ook, deze week is helemaal luxe, hoef alleen maar morgen te werken! nou dames groetjes!
Sterre, hihi, nou het is vergeven hoor hahaha Ja wat voor kleur heb jij? ik heb enzo...... Afrola, nou moet ik proesten: ik zag dat even helemaal voor me, zo'n fijngeknepen banaan........
Ja hoor, Loe lekker smullen van je gewassen witlof, kan echt geen kwaad! En bereid je maar voor over een maand of 9 zul je nog heel veel fijngeknepen en of gesabbeld eten zien . En lekker dat die kleintjes dat vinden . @ Sanne, lekker feli laten smullen van de hapjes Tja, wat Josien betreft, soms kunnen artsen ook niet veel meer doen. We houden haar gewoon goed in de gaten. Eerlijk gezegd vind ik het niet heel erg dat ze nog geen antibiotica krijgt. Als het echt moet dan is het goed dat het er is, maar het blijft rotspul waar ze ook beroerd van worden.
Afrola: Oke nog even geduld dus met het huis.. ships he, moet je wachten Aha klinkt eigenlijk best logisch om zo een banaan te geven. Niet bij nagedacht Jammer dat ze niks voor Josien kon doen maar inderdaad, fijn dat er geen antibiotica bij komt kijken. Lichaam geneest zich hopelijk snel zelf. Sanne: Was ik nog vergeten.. Ik geeft het groentenhapje ook voor de fles maar maak wel een 'gewone' fles klaar zodat hij nog genoeg kan drinken als hij wilt. Ik heb trouwens net de fijne granen gekocht, ga het binnenkort proberen. Nog thanx voor de tip. Oja en hier hadden ze wel stap 1 bij de liga dus heb die nog maar even gepakt. Loe: Pfff ik heb kleur zusenzo.. enzo is zo saai
Sanne, wat leuk dat je Zora en Feli echt kennis hebt laten maken, en volgens mij is dat juist goed! Volgens mij is de eerste tijd (tot 9 maanden of tot een jaar, ik weet het niet precies) bijvoeding (dus groente- en fruithapjes) écht bijvoeding, dus NAAST melk. Dus ik zou dan denken dat melk nu nog belangrijker is, maar ik vind dit wel typisch een vraag om aan het CB te stellen. Dus misschien zou je even kunnen bellen? Ik lees nu dat Afrola een beetje hetzelfde antwoord geeft. En idd regelmatig groente en fruit blijven aanbieden, dat is een goeie! Lieve nieuwe avatar! Rood staat Feli volgens mij heel leuk of niet? Sterre, er is idd heel veel keus op het gebied van babyvoeding, en volgens mij zie je dan door het bomen het bos niet meer Ik ben nog niet zo ver, dus ik heb nog geen tips. Volgens mij is het wel zo dat puur als tussendoortje bijv. een rijstwafel gezonder is dan een liga. Ik merk toch wel dat ik wil dat Veda de komende tijd zo min mogelijk suiker en zout binnenkrijgt, dus ik ben me alvast een beetje aan het oriënteren hoe we dat aan gaan pakken. Maar iedere dag bijv. een liga is voor mijn gevoel niet nodig, dan zou ik eerder wat komkommer geven ofzo, of dus een rijstwafel. Als het goed is, heb je rijstwafels speciaal voor baby's zonder zout. Wat vond hij van de broccoli? Ik lees het al Het wordt idd echt een zooitje op die manier Dat is hier al het geval met een schijfje komkommer! Zo, dat is zeker een flinke hond Wel stoer hoor, en volgens mij zijn de meeste honden juist heel beschermend ten opzichte van kindjes, vooral als het hun 'eigen' kindjes zijn. Afrola, afwachten met Josien dus Hopelijk is ze er snel helemaal vanaf! Jammer dat jullie nog geduld moeten hebben over het huis, hopelijk snel duidelijkheid! En nog meer hoop ik dat ze jullie bod accepteren! Loe, idd gewoon witlof eten hoor, maar groente (altijd) goed wassen! Ricmar, hoe is het eigenlijk met jou? Hopelijk was je temp weer hoger en heeft de spotting niet doorgezet! All, vanmiddag nog even naar de Intratuin geweest en wat nieuwe plantjes gekocht Ondertussen begon het te regenen, en dat terwijl er een was buiten hing te drogen :x Inmiddels regent het nog steeds en de was hangt ook nog steeds buiten Eerst deed ik Veda altijd 's ochtends in bad, maar sinds gisteren doen we haar iedere avond in bad (niet de hele tijd met zeep hoor), en dan daarna haar pyjamaatje aan en dan nog even naar beneden voor de laatste fles. Ik merk dat ik het in ieder geval (wat Veda ervan vindt weet ik niet precies ) prettig vindt om 's avonds echt een vast ritme te hebben. Tot nu toe sliep ze nog in haar kleertjes, maar een pyjamaatje vind ik heel schattig Ook als ze dan 's avonds gesmeerd heeft met haar groente, kan ze daarna zo in bad
mosa lief dat je vraagt spotting niks meer gezien en temp is iets gestegen, afwachten dus maar, wel weer witte vloed
We hebben vandaag eindeiljk een tegenbod gekregen voor het huis ... Voor mijn gevoel zijn ze al best flink gezakt, maar ik kan echt niet onderhandelen . Ben nu ook gelijk weer hyper. Mannetje heeft nu weer een tegenbod gedaan. pfff Ben zo benieuwd en ook vind ik zoiets doodeng dus. We zijn in onderhandeling dus, hopelijk reageren ze nu iets sneller . @ Mosa, lekker ritueeltje met Veda, 's avonds in bad en pyama. Fijn hoor, is voor haar ook heel goed denk ik. Eigenlijk wil ik ook zo'n schema, maar het lukt nog niet zo goed met name op de dagen dat we beiden werken. Misschien toch maar beter ons best doen En je was buiten in de regen, das niet zo mooi, heb je het inmiddels al binnen gehaald? Wel grappig dat berichtje hier posten toch belangrijker is dan je was binnen halen @ Ricmar, spannend zeg, ik duim ook hoor!
Ho ho, je begrijpt het verkeerd :x Toen ik vanmiddag naar de Intratuin was, begon het te regenen. Tegen de tijd dat ik thuis was, was het allemaal al zo nat dat binnenhalen niet zoveel nut meer had Aangezien ik het niet in de droger wil doen (veel kleren), laat ik het maar hangen, het hangt toch niet in de weg. Morgenmiddag wordt het droog zag ik, dus ik wacht nog wel even tot dan. Volgens mij is regenwater op zich niet erg, dus ik kijk morgenmiddag wel hoe het ervoor staat Lang verhaal, en eigenlijk gaat het ook nergens over Fijn dat het tegenbod niet tegenviel, weer een stapje dichter bij de aankoop! Spannend hoor, hopelijk accepteren ze jullie nieuwe bod, of doen ze in ieder geval zelf weer een beter tegenbod. Maar nu jullie al zo ver zijn, komen jullie er vast wel uit! Pookie, strijkze!
Je was zal er idd niet van smelten. Ik moest zo hard lachen dat mannetje vroeg wat er aan de hand was Maar het is de hoogste tijd om te gaan slapen. De wekker en of Josien gaat/komt morgenochtend veel te vroeg... Sweet dreams!
Is mijn nutteloze berichtje toch nog ergens goed voor geweest Slaap lekker, en werkse morgen! Wij gaan zo ook opruimen en naar bed, en dan nog maar even aan de klus Ik vind om de dag nu vermoeiender (klinkt negatiever dan ik bedoel hoor) dan voordat ik zwanger was van Veda, ik vind het ook heerlijk om 's avonds in bed nog even te lezen en dan te gaan slapen. Maar dat is logisch met een baby'tje natuurlijk, en het komt vast wel weer goed Weltrusten en tot morgen!