Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    goedemorgen mosa
    snap dat je savonds graag even een momentje voor jezelf wilt, maar ja... kindjes komen niet vanzelf ... wie weet is het na deze ronde gewoon raak

ego hier temp iets gestegen

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goedemorgen!

Mosa: Ik ga Noah ook niet iedere dag liga geven hoor, ik wil hem ook zo min mogelijk suiker geven. Laat hem eerst maar eens goed wennen aan smaakjes die 'minder' lekker zijn ;) Maar de liga van gister smaakte wel erg goed, we hebben em daarna in bad kunnen doen, het zat overal :D

Haha nou als je wasje hier buiten zou hangen zou het vandaag ook niks worden denk ik.. tis hier regenachtig en zelf koud :( Het lijkt wel herfst.

Aan de klus. Tja ik denk dat het hier ook wat zwaarder zou zijn nu Noah er is. Wij zeiden laatst al tegen elkaar hier, wij hoeven niet eens comdooms te gebruiken want in het tempo zoals het nu gaat worden we nooit meer zwanger :)

Pyamaatje: Noah krijgt al een tijdje een pyamaatje aan. Ik vind het ook zo schattig. Heb er laatst ook wat bijgekocht :)

Afrola: Werkse vandaag!

Ricmar: Fijn dat je temp wat gestegen is. Mijn duimen draaien over uren voor je!

All: Hier een redelijk goed nachtje gehad. Noah is wel een keer wakker geweest maar na even wachten is hij zelf weer in slaap gevallen. Ben ik wel blij mee want dat betekend dat hij ons dus niet perse nodig heeft.

Gister hebben we de hele dag zonder geluid op de tv gezeten. Radio deed het gelukkig wel. Ik dacht dat er een storing was maar om 20.00 was er nog niks dus ik toch maar gebelt. Bleek het kastje gewoon even gereset te moeten worden, hadden we weer geluid haha...

Vandaag gaat ook weer wat beter. Keelpijn is zo goed als weg en ook m'n hoofdpijn is een stuk minder.
    Oja, a.s maandag komt de laptop, whoohoo spannend!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Volgens mij is het hier helemaal niet droog geweest vannacht, dus de was buiten wordt er niet droger op :)
    Maar vanmiddag zou het opklaren, dus ik hou hoop :D

Ricmar, fijn dat je temp weer iets gestegen is!! Hopelijk een goed teken!

Sterre, hihi, dat jullie Noah in bad moesten doen na de liga :D Ik kan me er wel iets bij voorstellen!

Fijn dat Noah zelf in slaap gevalllen is vannacht, dat is idd heel goed! En gelukkig doet de tv het weer!
    Fijn dat je je alweer iets beter voelt, dan heb je het ergste tenminste weer gehad.

All, fijne dag!

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Nou een dagje rust heeft me weer goed gedaan. Heb echt veel geslapen gisteren!!

Maar goed net als bij iedereen denk ik is ook hier het weer inderdaad gewoon slecht. Hoewel ik er stiekem ook wel weer blij mee ben. Voor hetzelfde geldt was het nu al erg warm en ik geloof niet dat ik een goede zomer zwangere ben (zeker niet in de laatste weken) hahaha.

Nu weet ik niet wat handig is voor diegene die van ver komen maar als we de meeting eens op aanvangtijd 12.00 zetten? Dan zorgen Ik en Sterre voor een lekkere lunch. Ga ik er vanuit dat iedereen voor de kids een eigen lunch pakket meeneemt.
    We zouden nog voor een lekkere Limburgse vlaai kunnen zorgen en als afsluiter hebben we op de camping natuurlijk een kleine cafetaria waar iedereen wel een keuze kan maken denk ik.

Jullie weten het beste wat makkelijk is met de kids gezien de tijden (reis en slaaptijden). Als Mosa dan even laat weten voor hoeveel personen en voor welk bedrag een lunch en vlaai (volgens mij komen we met 5,= p.p. al een heel eind.

Ik hoor het wel

5. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, fijn dat je gisteren goed je rust hebt gepakt en je nu wat beter voelt!

Ik denk dat 12.00 uur een goede tijd is voor 5 juni. Als ik straks wat meer tijd heb, zal ik het lijstje nog even zoeken, zodat we weten met hoeveel we zijn.
    Voor de kindjes neemt iedereen zelf natuurlijk mee wat iedereen nodig heeft.

Goedemorgen Loe :) Goed geslapen?

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kan natuurlijk het vorige lijstje weer niet terugvinden :)
    Volgens mij was het zo:

Meeting:
    Afrola
    Djaar
    Hanna
    Mosa
    Sterre
    Tijgertje

Misschien:
    Melisa
    Pookie
    Sanne
    Sheann

Misschien willen de dames uit het misschien-lijstje even laten weten of ze wel of niet van plan zijn om te komen.

Sanne, hopelijk blijft het goed gaan met Feli zodat je misschien wel kunt komen! Maar als je het liever niet doet, dan is het ook goed natuurlijk! Maar ik zou het wel jammer vinden!

Melisa, jij vond het te lang voor Chelsey toch? Maar het wordt vast wel gezellig ;)

Pookie, weet jij al of je kunt komen? Jullie waren de weekenden ergens anders toch? Het is in Venray, dus Noord-Limburg.

Sheann, jammer dat je er de laatste tijd niet meer zo veel bent, maar ik hoop dat je toch naar de meeting wilt komen!

En Loe, voor jou is het definitief niet? Wat ik pas ook al schreef, ik zou je eventueel ook kunnen ophalen, dan hoef je in ieder geval niet zelf te rijden. Maar als het te vermoeiend is, dan is dat ook begrijpelijk.

Weer geldt, sorry als ik iemand vergeten ben die wel graag wil komen :)

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Loe: Goedmorgen!

Djaar: Fijn dat je gister zo veel hebt kunnen slapen. Slaap je 's nachts wel goed?
    Rond 12.00u lijkt mij ook prima. En met de lunch wil ik je wel helpen hoor.

Oja, gaan de mannen mee of laten we die thuis? Daar hebben we het niet meer over gehad volgens mij...

All: Wij hadden van vrienden een speenkoortje van tiamo gekregen toen we zwanger waren. Nu blijkt dat toch wel een heel fijn ding. Niet te lang en hij kan niet om het nekje komen. Nu wilde ik er eentje bij en kwam op deze website. Er staan onwijs leuke dingetjes op. Ik ga i.i.g dit speenkoortje bestellen:
    Happy Horse Knuffel webshop voor Tiamo, Happy Horse, Sesamstraat, Nijntje, Woezel & Pip en Noukie baby knuffels en speelgoed
    Hij heeft nu gino de giraffe dus kunnen we leuk afwisselen.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, is die site voor mij wel veilig om te bekijken, of moet ik dan ook gelijk weer wat bestellen? :D
    Ik zal zo eens even kijken :)

Mijn vriend moet gewoon werken de 5e, dus die komt in ieder geval niet mee. Maar wat mij betreft moeten jullie het zelf weten :)

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Veda heeft trouwens alleen nog maar een speen in bed, en heel af en toe in de auto als ze moe is, maar eigenlijk nooit zomaar.
    Maar leuke speenkoorden :)

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, knuf voor jou. Onwijs irritant dat je vent zo egoïstisch is ... mannen en hun hobby *frons*. En vervelend ook van je schoonouders :(. En op eens met condooms thuiskomen?! Ik zou zeggen dat ie die condooms in zn * mag steken :D (vooral omdat het nogal een horkerige manier van communiceren is, ook al ben je geen prater).

Mosa, foto van banaansmikkelen in kinderstoel? Geduldig meisje dus :D ;). Mn schoonzus heeft een gewone fiets als mamafiets en die vind het toch wel vervelend dat ze niet zo'n breed stuur + extra ruimte tussen zadel en stuur heeft ...

Ricmar, he bah ... bruinverlies. Hopelijk is het een goed teken! Duimduimduimduim!

Sterre, oooo krijg helemaal trek in Japans eten! Hele zwangerschap kreeg ik al kotsneigingen bij het idee van rauwe vis ... nu niet meer dus *jeuj*. En jij ook in lappenmand, hier ook helaas :(. Superleuke foto's van Noah! Wat een poepie! En grappig, vriendje van Mirre heet ook Noah, maar die ziet er heeeeel anders uit: donker haar en bolle toet :D. En ook al zo'n lieve banner!

Loe, vervelend van de steunzolen en het vocht vasthouden, hopelijk 'gewoon zwangerschapskwaal'. Ha gelukkig niets met je hart te maken. En ook steunkous voor je hand ... (gelukkig niet voor je hoofd :D). En die kilo's ben je na de bevalling meestal heel snel kwijt hoor (dan ga je een potje zweten ... niet te doen :)). En die stoel is pas voor vanaf 9 maanden (officieel, Mirre zat er pas met 1 jaar in). Oh dat weet je wel gelukkig :D. Is idd niet duur. Die van Mirre was stukkie meer (maar goed, wel paars met bloemetjes ... en laat ze nou net helemaal gek van paars zijn ;)). En idd wat Mosa zegt, die van jou heeft geen hoofdsteun, dan is ie echt pas laat bruikbaar (vind ik). Mn ouders hebben die gekocht voor bij hun in de auto. heb ook wel van die pijnscheuten gehad: rustiger opstaan is het devies ;). Is waarschijnlijk bandenpijn.

Hanna, fijn dat de tip bevalt ;). En mooie voeten hoor :D

Sanne, gelukkig viel het mee in het zh. Lieve banner! En dat blazen is gewoon een ontwikkeling en leuk spelletje. Is misschien leuker met vloeibaar dan met liga?

Afrola, leuk die capriolen! Waren bij Mirre echt aanzet tot tijgeren en kruipen (ze was toen denk ik 7/8 maanden).

Djaar, o wat een schrik! Gelukkig alles goed :)

Twinny, denk dat h/z toch een papa heeft :D

Tobe alarm 329

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tobe pruttelt nog af en toe, maar misschien valt ie weer in slaap. Hij is echt van de korte tukkies geworden, helaas ;). Maar hij valt wel makkelijk in slaap. Inmiddels al weer uit bed en vol buikje :)

Afgelopen twee nachten eindelijk weer beter: 17-22-4-6. Om 6u wil ie niet drinken, maar dan weer om 8, 10, 12 (vandaag dan) en eigenlijk maar 1 tiet (van nummer 2 maar een paar slokjes). Misschien soort van regelen? Hoewel dat gek is omdat ie niet van beiden drinkt. Naja. Het zal allemaal wel. Hij is vrolijk en ziet er goed uit (wat zeg ik: prachtig!) :D

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Ik vermoed dat je wel wat wilt bestellen dan..*gniffel*... het ziet er wel heel leuk uit allemaal hoor :p
    Noah heeft ook in bed de tut maar met zo'n knuffel eraan kan hij em beter vinden in bed 's nachts. Daarom moest ik er ook eentje hebben die niet om z'n nek kan. In de auto heeft hij em ook maar vaak tuft hij em weer uit om een hoop in de lucht te brabbelen :D
    Oja en als hij em in de wandelwagen bij zich heeft, wil hij em nog weleens de wagen uitmikken en met zo'n knuffel eraan raak je em, ook over het algemeen trouwens, minder snel kwijt.

Salapio: Jij staat niet op de lijst! Zie je wel...
    Ik heb afgelopen keer geen vis gepakt bij de japanner maar een vlees menu. Wilde dat een keer proberen maar was ook erg lekker. Hmm kan dat wel elke week doen, yummie.

*even pauze.. Moos is van de bank gevallen en komt er niet meer op, even naar beneden en gelijk even een bakkie thee mee pakken*

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    *ben ik weer.. die ouwe sok wilde terug z'n hokje in om te eten. Heb zelf maar even een broodje pindakaas gemaakt :) *

Salapio: Grappig dat Mirre's vriendje Noah heel anders is. Wat betekend die 329 achter Tobe alarm?
    Hmm jij ook ziek, beterschap!

All: Ik had Noah stukjes mango gegeven maar dat was geen suc6. Hij moest er enorm van kokhalzen en zelf een keer spugen :$... Morgen maar weer proberen en als het echt niks is wacht ik er weer even mee.

Ik kreeg trouwens een overzichtje binnen van mijn verzekering over eigen risico e.d. Mijn galblaasoperatie heeft E3550,- gekost... zo hé!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, helaas heb ik geen foto gemaakt van Veda die een banaan aan het eten is. Ik had het ook een beetje geprakt hoor, ik ben heel rustig aan aan het beginnen met Rapley :)

Jij in de lappenmand lees ik, vervelend! Beterschap!
    En Tobe ook van de korte dutjes, dat had Mirre ook toch? Wel jammer op zich, Veda slaapt aan het begin van de middag vaak iets van 1,5/2 uur en dat is toch wel erg lekker vind ik.

Gelukkig gaan de nachten iets beter!

Sterre, ik heb uitgebreid op de site gekeken maar me in kunnen houden :D We hebben al zóveel knuffels, speeltjes en doekjes, op een gegeven moment moet het ook eens genoeg zijn ;)

Arme Moos, van de bank gevallen ;) Ook een manier om te laten merken dat je honger hebt natuurlijk :D

Mango lijkt me juist lekker voor een kindje, maar Noah vond het dus niets. Wie weet gaat het morgen beter.

En 3550 euro voor je operatie :$ Lang leve de zorgverzekering in NL dan maar!

Als ik me het goed herinner heeft Salapio als iets anders op 5 juni en komt ze dus niet :( Dat klopt toch Salapio?
    Vandaar dat ik haar niet op de lijst gezet had.

All, het is éindelijk droog hier, dus straks nog maar even naar het dorp wandelen. Toch altijd wel lekker om er even uit te zijn vind ik.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, tussen de middag heeft mijn moeder hier een broodje meegegeten. Veda heeft in de kinderstoel wat korstjes brood gegeten, echt heerlijk vindt ze dat :) Als ik het voor haar leg, dan stopt ze het ook al echt in haar mond, en uiteindelijk eet ze het ook gewoon echt op :)
    Toen een stukje peer gegeven, ook daar hapt ze al echt stukjes van af, zo schattig om te zien :D

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Goed van je dat je je in hebt kunnen houden :D Ik moet me ook echt wel inhouden om geen 'onzin' dingen te kopen want ook hier hebben we eigenlijk al genoeg van al dat spul. Alleen over het zwembadje ben ik nog aan het twijfelen.. is toch wel leuk voor in de zomer. Of zo'n drijfband voor als we op vakantie gaan.. Vanavond even Roy laten zien en kijken wat hij ervan zegt.

Mango vond hij eerder ook heerlijk maar ik denk dat er te lange tijd tussen heeft gezeten.
    Tja die Moos laat wel weten wat hij wil...Hij is alleen écht oud aan het worden nu. Hij is ook best magertjes aan het worden dus zijn we hem al die potjes die Noah niet meer op eet aan hem aan het geven. Vind hij super lekker alleen Babs word er moddervet van :):)

Owh van Salapio heb ik gemist, jammer zeg.

Dutjes: Hier ook lekker lange in de middag, heerlijk hoor, kan ik lekker wat aanklooien in huis of hier hangen natuurlijk :p

Ik ga dadelijk mijn kraamspulletjes naar iemand brengen die van stichting hope is, ben ik het ook weer kwijt en zij blij. Heb ook al wat spulletjes verkocht via marktplaats dus er begint wat ruimte te komen hier.

18. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Noah zette me gister trouwens nog even flink voor schut in de Super... begint hij kei hard te gillen, ze grommen en te brabbelen... verschillende mensen keken me aan, ik heb het maar weg gelachen :):D

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Een zwembadje wil ik idd ook nog, lijkt me heerlijk in de zomer :) En die nemen we dan ook mee op vakantie. Zo'n drijfband hebben we gebruikt bij Landal Greenparks, was heel handig. Maar die verkopen ze ook wel bij de Action volgens mij.

Zielig dat Moos oud wordt, wat is oud eigenlijk?
    Mijn ouders hebben nog de kat die we gekregen hebben toen ik 12 was, dus pas 15 geworden maar die wordt ook een beetje mager. En het springen gaat niet meer zo goed, best zielig. Verder is hij gelukkig nog wel gezond, al onze andere dieren (hond en katten) hebben we altijd moeten laten inslapen, dus nooit echt oude dieren gehad. Maar wel zielig, al die gebreken op een gegeven moment :(

Wat voor kraamspulletjes heb je verkocht dan/ga je weggeven? Wel goed dat je dingen geeft aan die stichting!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hmmm....ongemakkelijk :D
    Maar deed hij het uit boosheid, of was hij juist vrolijk?

Veda is ook wel een gillerd, ook weleens in winkels. Dan slaakt ze van die hoge gilletjes, puur uit blijheid :) Wel leuk natuurlijk, maar soms mag het wel iets minder :)

Deel Deze Pagina