Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Veda wordt wakker, tijd om te wandelen :)

Tot later!

2. Loe

Loe Niet meer actief

heb even heeeeeeeeeel vluchtig gelezen maar eh:

Salapio, een steunkous voor mijn hoofd whahaha (lag in een stuip hier) :D

En Sterre, Noah die grommmmt.......hmmm.........is ie dan blij of niet?:p

Mosa, ja ik wil wel komen that is not the problem, maar tis voor mij erg ver weg ja, ben ik al duf, zo niet meer, als we daar aankomen. Dus ik sta inderdaad helaas terecht bij de niet-komers.

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond,

Na een dagje hard werken, weer een dagje vrij :)

Meeting om 12 uur starten klinkt wel goed. Wij zijn 's ochtends meestal niet heel snel ;)

Mosa, is je wasje nog droog geworden vandaag? :p
    en toch maar weer verplicht aan de klus;)

Sterre nooit meer aan de klus :$, komt vast wel weer een keer goed :p In ons huidige tempo zal een brusje ook nog wel even op zich laten wachten, maar ja je hebt maar 1 goede keer nodig ;)

Salapio, beterschap...

oeh eten en josien alarm...

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Jammer Loe, maar ook te begrijpen dat je niet naar de meeting komt.

Afrola, nope, de was is niet droog geworden :D
    Net in de droger gestopt, dan maar zo :)

All, zo eten, mijn vriend rode kool (vind ik niet lekker) en ik bolletjes met een hema rookworst :D

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @afrola; spannend nu de echte onderhandelingen. Hopelijk komen jullie snel tot overeenstemming.

@mosa; bah zeg:$ jij laat je kleren gewoon een dag buiten in de regen hangen:p Is al die lekkere wasmiddelgeur weg. Hier zou dat niet eens kunnen want dan zijn de kleren echt wel weer vies, veel te veel fijnstof.

@sterre; dat tempo/ritme herken ik wel hoor. Ik ben s'avonds al in slaap voor mijn hoofd het kussen draagt.

@sterre; Yuna heeft 2 speendraakjes. Die zijn ook heel leuk en handig. Yuna kan er al heel goed mee omgaan al gebruiken wij ze ook alleen in bed en als we op visite zijn;). De happy hippo uit het uitverkoophoekje was trouwens ook erg leuk.

**meeting...........moeilijk moeilijk. Wij zitten dan namelijk bij Bergen in een huisje en even een dagje op en neer naar Limburg is dan een behoorlijk eind. Hubby is trouwens al helemaal niet happig op het idee.
    Ik gooi het hier nog eenmaal op tafel.

YUNA ALARM kan niet verder

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    heb net heerlijk pizza op jammie

mannetje is er niet zo dol op maar ja ik wilde perse haha

7. Loe

Loe Niet meer actief

Nou hier ook niet super vaak aan de klus hoor haha. Hier is natuurlijk ook voor anderhalf jaar lang driedubbel geklust;) maar ik ben 's avonds ook vaak wel echt bekaf hoor.:)
    We hebben vanmiddag nog een leuk shirtje (nee, blousje) gekocht bij de h&m voor de helft van de prijs (jullie beginnen met te kennen he). ;)Blauw-wit ruitje en de mouwtjes, als je die omdraait, hebben ze een ander ruitje, net als in de kraag. Vond m wel super leuk.:)

Heb voor mannetje 2 overnachtingen gewonnen (met hoogste bod dan) bij vakantieveilingen. Leuk hoor. Hij denk nog steeds 1 nachtje, maar heb er net eentje bijgewonnen.:D Inclusief ontbijt, hopelijk voor mij niet altijd te vroeg.....
    Hij is nu druk aan t kijken welk hotel en waar, want meneer is een echte vakantieganger, liefst met tentje hihi.

Mosa, succes met de droger was!

Afrola, spannend he!

Ricmar, je gaat nog goed!

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ja loe het ziet er nog goed uit maar wil niet te vroeg juichen hoor

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Oei, wat hebben jullie veel gekletst hahahah!
    Ik ga proberen bij te lezen en zoveel mogelijk te reageren.
    Alvast sorry als ik iemand vergeet!

Afrola, spannend zeg het bod op het huis!

Ricmar, dat gaat goed!!!
    *en duimt weer druk verder*

Sterre, leuk dat maandag de laptop komt.
    Duurt nu niet lang meer!
    Zo zeg, gelukkig hoef je die rekening niet zelf te betalen...

Meeting, ik heb er zin in. Leuk hoor om veel van jullie een te ontmoeten. Ook al moet ik er ver voor rijden!
    12 uur is denk ik wel een goede tijd. Dan kan Svinthe gelijk aan de boterham als we er zijn :D
    Mijn man krijg ik nog met geen 10 paarden mee naar een meeting, dus die blijft lekker thuis!

Mosa, haha, en heb je wat besteld op de site?

lLeuke site trouwens. Ik heb me kunnen inhouden :D
    (vooralsnog hahah)

Salapio, Tobe nog steeds van de hazenslaapjes. Dat is toch al weer een tijdje he?
    Wel lekker dat hij snel in slaap valt.

Svinthe drinkt echt geen melk meer, fles wegduwen. Ook pap daar is ze niet dol op.....balen hoor!
    Ik wil gewoon een kind wat een beetje eet en wat krijg ik.... een Sonja Bakker type... ben je mooi klaar mee.
    Volgende week maar eens goed overleggen op het cb, want mijn humeur gaat eronder lijden als er weer een fles/melkmomentje aankomt. Svinthe's humeur trouwens ook :D
    Mijn man is vanavond stappen met vrienden. Good old times zeg maar. Allemaal nu vader en ze wilden er even tussen uit!
    Dus home alone en nu weer helemaal bijgelezen.

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Mango; hier al geprobeerd en het beviel ook matig. Gelukkig voor Yuna zat er ook banaan door. Dit weekend gaan we het wel weer opnieuw proberen.

vakantieveiling, zit er ook wel eens te kijken maar zie toch nooitiets waarop ik zou willen/kunnen bieden.

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden,

Hanna: Chelsey heeft het ook een paar weken gehad, en daarna dronk ze weer als vanouds. Misschien even een fase?

Mango: mijn meisje is er dol op. Vooral met banaan en kiwi. Maar zo puur lust ze het ook graag (maar ja, nu lust ze dan ook wel werkelijk alles).

All: gisteren heerlijk gewerkt, morgen mag ik weer. Er even uit zijn is heerlijk. Heb vandaag gewinkelt en een spijkerjurkje voor Chelsey gekocht voor 6 euro bij de zeeman. Geen geld toch?

Sfeertje thuis is weer net als een half jaar terug. En dit keer ben ik er even klaar mee om er wat aan te doen. Als ik weer wat energie heb kan hij ook wat krijgen.

12. Loe

Loe Niet meer actief

Pookie, bij vakantieveilingen is ook soms niet zoveel soeps als je de informatie goed leest. Maar bij fletcher hotels kun je overal in nederland boeken (ook al staat er in de titel bijv. ameland) en het is inclusief ontbijt. De waardebon is een jaar geldig. Dus dit vond ik nog wel wat.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, eigenlijk rook de was nog heerlijk fris :p Gelukkig ligt het nu opgevouwen en al weer in de kast. De volgende keer maar heel goed op buienradar kijken :D

Het zou wel jammer zijn als je niet op de meeting zou kunnen komen :( Maar vanuit Bergen wel onhandig, dus ook wel logisch als je niet zou kunnen komen, maar toch hoop ik van wel :)

Ricmar, lekker zeg, pizza! Wat voor soort had je?
    Wij gaan vrijdag pizza eten, had ik vandaag besloten :)
    En een extra duim voor je temp morgen!

Loe, klinkt leuk, het blousje! En voor de helft van de prijs is helemaal lekker!
    En leuk, 2 nachtjes weg! Weet je al waar jullie heen gaan en wanneer?

Hanna, nee, ik heb nog niets besteld, en ga ook niets bestellen op die site van Sterre :D Pas nog wel leuke dingetjes besteld bij staartjesenstrikjes.nl, ook zo'n schattig site :)

Erg jammer dat Svinthe nog steeds zo moeizaam haar melk drinkt :( Zou fijn zijn als het nog een paar maandjes goed zou lopen hè, maar idd maar even overleggen op het CB, misschien hebben zij nog tips?

En een stappende man, verwacht je hem laat thuis?

Melisa, fijn dat je geniet van je werk! Zo geniet je ook extra van de tijd die je hebt met Chelsey hè?
    En heel rot dat de sfeer thuis weer niet goed is :( Hopelijk wordt het binnenkort allemaal weer wat beter!

Sterre, hoe gaat het eigenlijk met je opleiding? Vind je het interessant tot nu toe?

All, mijn schoonouders kwamen vanavond terug van vakantie (busreis naar Toscane) en we hebben ze met z'n drietjes opgehaald in Amersfoort. Ze vonden het erg leuk dat Veda mee was, en uiteindelijk lag ze pas om 10 uur op bed. Toen is ze wel als een blok in slaap gevallen, maar dat mag ook wel op dat tijdstip natuurlijk :)

Slaap lekker allemaal!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Was ik nog heel even, ik was helemaal vergeten te vertellen dat ik vanmiddag verliefd ben geworden op een kast :)
    We hebben meerdere oude kasten tweedehands gekocht en zelf geschilderd, en nu heb ik vanmiddag echt een supermooie kast gezien bij de kringloopwinkel hier. Nu wil ik hem héél graag, maar ik weet niet goed waar we hem neer kunnen zetten :x
    Heel vervelend, want ik blijf er nu mee in mijn hoofd zitten, morgen toch nog maar eens denken of we plek hebben ;)

Eerst nog maar eens een nachtje slapen ;)

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    mosa ik had een pizza met 4 soorten kaas jammie.
    ik moet zeggen ik vind pizza met spinazie ook altijd lekker
    temp hier stabiel

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Ricmar, mooi kaartje hoor! Ziet er goed uit tot nu toe, het wordt nu toch ook écht weleens tijd hoor!!

Pizza met 4 kazen is weer niet mijn smaak, ik ben meer van de salami of tonijn :)

All, straks gaan we nog een keer voor een nieuwe tent kijken, hopelijk vinden we wat moois.
    Fijne dag allemaal!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, ik denk dat we de kast toch doen :D Met een beetje schuiven hebben we er wel een plek voor, morgen de kast maar even opmeten voor de zekerheid.
    Maar ik ben helemaal blij :)

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen allemaal!!

@Mosa; verliefd op een kast ?!?! ik zou bijna gekke dingen gaan denken hahaha

@Hanna; dan maar hopen dat er snel een SAS-dag komt.

@Loe; heel goed gedaan hoor, lekker even weg voor een mooi prijsje! Ik ben jaloers. Dat is voor ons het nadeel met een camping, zelf kun je bijna niet weg.

@Pookie; hopelijk kun je wel komen, maar ook heel begrijpelijk als het niet gaat hoor.

@Ricmar; het gaat nu echt spannend worden bij jou, wanneer ga je er een testje tegenaan gooien? Hopelijk is het raak, zou echt mega tof zijn!!

@Melisa; goed dat het werk je goed doet en dat je daarmee je batterij even kunt opladen. Hopelijk komt er thuis snel verbetering want dit ga je denk ik geen jaren volhouden. Kom je wel gezellig naar de meeting?

@sterre; als jij nu zoveel wegdoet en Loe is hier van de koopjes.......

@All; vandaag ben ik mijn gordijnen aan het wassen en zometeen komt mijn moeder om samen het huis eens flink onder handen te nemen. Kijk er echt naar uit (maar ook weer niet) om eens grote schoonmaak te doen. Over een paar weken maar weer eens een flinke schoonmaak doen en dan komt de kleine meid tenminste in een schoon huisje (en ook de kraamhulp hahahaha)

Djaarman is natuurlijk weer op weg naar de zijn werk en heeft een paar lange dagen voor de boeg. Helaas is het weer een ramp voor ons nu.

Fijne dag meiden.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden als temp morgen nog hoog is dan bel ik de poli voor een bloedtest, als ik namelijk zwanger ben moet ik zsm over op andere medicatie voor de bloedruk, deze heb ik al in huis alleen moet ik dan overleggen met internist over de dosering.
    de meiden van de poli kennen me intussen en ik denk dat ze wel meewillen werken aan een cito test.

dan heb ik voor het weekend duidelijkheid

20. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!
    Goedemorgen!

Verliefd op een kast......hihihi.

All, wisten jullie dat als je niet getrouwd bent, jij als vrouw alleen het ouderlijk gezag hebt en dat als jou wat zou overkomen onverhoopt, dat je partner helemaal geen gezag heeft? Ik wist dat niet, wel een gedoetje aangezien wij pas volgend jaar augustus nu gaan trouwen. Oja, 4 augustus volgend jaar is de datum!

Ricmar, spannend he. Ik zal voor je duimen!

Deel Deze Pagina