Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Loe als je partner het kindje erkent is het dacht ik anders, maar anders even informatie inwinnen...

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @ricmar; kan je zelf niet al een zw-test doen?????
    Zo'n kruidvat 2 voor 5 is heel gevoelig, daarmee testte ik op 10 DPO al positief!

WIJ WILLEN WETEN@!!!!!!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    poekie misschien morgen ochtend ik heb helaas nu geen geconcentreerde urine, maar ook echt alleen als temp stabiel blijft

4. Loe

Loe Niet meer actief

Ricmar, nee dat dachten wij dus ook. Erkenning is alleen dat hij erkent dat hij de vader is en het kan eventueel zijn achternaam krijgen. Maar gezag heeft hij niet. Absurd he.

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    loe dat is raar en is dat op een andere manier op te lossen?

6. Loe

Loe Niet meer actief

ja rechtbank. De aanvraag is in principe gratis maar je moet wel een geboorteakte van het kind opvragen (dat kost geld) en van beide ouders een uittreksel bevolkingsregister (kost ook geld).;)
    Ik denk in totaal dan max. 40 euri.
    Ik vind t maar raar hoor.

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Wat heerlijk zeg! Svinthe werd vanmorgen pas om half 9 wakker, nou ja misschien had ze nog wel langer geslapen, maar toen werd ik wakker en dacht dat er wat met haar aan de hand was...
    Normaal slaapt ze nooit zo lang! En dan ook nog eens op een dag dat we lekker rustig aan kunnen doen.
    We zijn vanmorgen op de fiets even langs opa en pma gegaan. Het was erg gezellig.
    Vanmiddag nog even naar een verjaardag. Gezellige dag hier.

Melisa, wat jammer dat de sfeer weer terug is bij af.
    Het moet ook niet zo zijn dat jij de enige bent die hoeft te inversteren qua energie, he.
    Lastig hoor.
    Oh Chelsey had dus ook een ik weiger de fles fase...
    Hopelijk is het nu bijna afgelopen daarmee en drinkt ze weer wat meer.
    Het spijkerjurkje heb ik ook zien hangen... LEUK!!!!!
    Ze hadden Svinthe's maat niet meer helaas.

Mosa ,leuke site met die speldjes!
    Ik heb al een paar keer besteld bij www.madeliefke.nl
    Nu heb ik zoveel, maar steeds denk ik... oh van blauw heb ik nu nog niks hahahah
    (of ik raak ze kwijt...)
    ik ga inderdaad bij het cb aangeven dat ik eigenlijk een alternatief program wil voor Svinthe.
    Ze drinkt het gewoon NIET, niet uit een tuitbeker, pap...is voor watjes hahah, niet een beetje, niet een buikpakje, alleen de laatste fles om 10 uur 's avonds drinkt ze zonder morren (ongeveer 140-160 cc)
    Raar kind :D
    En Mosa, nog kunnen schuiven met de meubels zodat de kast er nog bij past???
    Oh ik lees dat het em toch gaat worden. Leuk hoor.
    Succes met tenten kijken en hopelijk kopen!

Ricmar, mooi temp weer hoor vanmorgen!!!
    Hoe lang is normaal je LF?
    Spannend hoor morgen!!
    *en duimt weer heel hard verder*

Djaar, haha een SAS-dag ja die wil ik wel voor Svinthe. Maar vandaag geloof ik nog niet...
    Succes met de grote schoonmaak. Wel even aanpoten, maar het resultaat is altijd wel errig fijn he?
    op het laatst van mijn zwangerschap heb ik in een rolstoel gezeten en kwam mijn moeder iedere week in mijn huis schoonmaken.
    Je wil toch een schoon nestje he hahaha!

Loe, raar dat bij erkennen de vader nog geen ouderlijk gezag heeft.
    Dat moet inderdaad na de geboorte nogmaals worden geregeld.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, lekker, een grote schoonmaak! En fijn dat je moeder komt helpen. Hier zorgde ik er ook wel voor dat alles netjes was voor als het zover zou zijn. Zelfs tussen de weeën door heb ik mijn vriend nog geïnstrueerd wat spulletjes op te ruimen :)

En dit weer is idd een ramp voor campings, jammer hoor! Hopelijk snel beter weer!

Ricmar, zou fijn zijn als je voor het weekend duidelijkheid hebt! We gaan héél hard duimen!

Loe, wij zijn niet getrouwd en hebben dus Veda laten erkennen door mijn vriend en ouderlijk gezag aangevraagd. Maar ik vond het allemaal wel meevallen, maar ik weet niet meer wat het kostte.

Hanna, heerlijk zeg, half 9!! Dat is nog eens een lekkere tijd, maar ik kan me voorstellen dat je dacht dat er wat aan de hand was!
    Veel plezier op de verjaardag vanmiddag!

Ook een superleuke site, die madeliefke.nl :) Maar ik laat het voor nu maar even hierbij, Veda heeft ook al zoveel inmiddels.

Pookie, weet je al meer over 5 juni?

All, we hebben een tent gekocht :) Wel lastig, er is ook zoveel keuze, maar uiteindelijk is het deze geworden: | Hendriks kampeerwereld
    Daar kunnen we weer een tijd mee vooruit lijkt me.

En straks nog even wat geschoven met de eettafel en we gaan ook de kast kopen :) Joepie :D
    Er zit glas in de deuren dus nu we hem meer bij de keuken neerzetten, gaan we er servies en glazen enzo inzetten, dus ook nog handig. Morgen waarschijnlijk kopen, en dan binnenkort schilderen. Dan zal ik wel een foto plaatsen.

Veda is straks 3 uur achter elkaar wakker geweest, best lang voor haar doen, dus die ligt nu heerlijk te slapen. Mijn vriend is buiten het gras aan het opknappen, aangezien onze katten een nieuwe hobby hebben, plassen op het gras :x Toen er sneeuw lag, deden ze het en dan konden ze het begraven, maar toen de sneeuw wegging, bleven ze het doen ;) Dat is dus niet de bedoeling!

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, wat een mooie tent hebben jullie uitgekozen.
    Gaan jullie naar Frankrijk deze zomer?
    Balen zeg dat die poezen het nog steeds op het gras hebben voorzien...

We zijn net terug van de verjaardag en het was heel gezellig.
    Svinthe ging net een beetje piepen daar en toen zijn we naar huis toe gegaan. En heeft ze net 110 cc melk op.... whahahahha!!!! ik ben blij!

10. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hallo dames

ben al weer thuis
    was erg moe dus we zijn er mee gestopt voor vandaag.
    voelde vanmiddag van alles lopen en dacht ojee ongi... maar nee niks alleen wit (spierwit)
    net vaatwasser aan het inruimen en hang voorover, had echt gevoel dat er iets hing zeg maar( *-*) ze voelen heel zwaar,
    Ze zijn wel eens pijnlijk voor ongi maar nee niet zwaar...
    de tepels deden echt zeer toen ik voor overstonel
    herkent iemand dit??

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, we gaan idd naar Frankrijk komende zomer. We weten alleen nog niet precies naar welke streek, meestal gaan we naar de bergen en dan daar wandelen enzo, maar met Veda is dat toch iets lastiger :D Volgend jaar willen we naar de kust, zodat Veda ook lekker op het strand kan spelen, maar dit jaar heeft ze er nog niets aan.
    Maar aangezien we toch niets boeken, kunnen we het tot de dag voor vertrek bedenken, dus dat komt wel goed.

Fijn dat de verjaardag gezellig was, en Svinthe zo goed gedronken, super hoor! Als ze zo nu en dan maar lekker wat melk drinkt, dan maak je je er vast minder zorgen om hè?

Ricmar, ik had eigenlijk nooit gevoelige borsten, maar wel toen ik zwanger was. Maar meer dat het leek of er blauwe plekke opzaten, niet zwaar. Maar wie weet is het een goed teken bij jou :)

All, net asperges gegeten en ze waren heerlijk :D Was ook heel gezellig, Veda in de kinderstoel erbij, lekker wat komkommer en wortelstukjes afgesabbeld :D

12. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond meiden,

Goed nieuws, we hebben een deal en dus het huis :D:D:D
    Volgende week kunnen we de koopakte tekenen.
    Gisteravond kwam het nieuws binnen. Was helemaal niet lekker, maar voor een kwartier was ik ff alles vergeten en ging ik springend door het huis. Daarna ging ik flatout in bed.
    Vandaag zijn we naar de woonboulevard geweest om allemaal keukenshowrooms en badkamerwinkels af te lopen.
    We hebben wat moois gezien. Maar zo veel keuze is toch wel lastig ;)

@ Ricmar, Je kaartje en symptomen zijn erg positief. Ik had ook veel witte vloed en gevoelige en zware borsten daaraan merkte ik dat ik zwanger was, ook al durfde ik dat toen ook eerst niet te geloven. Mijn duimen draaien hard voor je dat het dit keer ook echt posi tekenen zijn!!!

@ Mosa, mooie tent! En een mooie kast, ben benieuwd hoe strak je hem in jullie kamer neer gaat zetten :p

@ Hanna, lastig zeg dat Svinthe haar melk zo slecht drinkt. Gelukkig vandaag in elk geval iets beter :)

@ Djaar, druk bezig met het huis goed hoor. In mijn laatste weken heb ik ook nog gordijnen gewassen, voor het eerst in 4 jaar :D

Meeting: mijn man komt ook niet mee, Ziet ie ook echt niet zitten :D
    En pookie wel komen hoor, Bergen is maar een klein beetje verder weg dan de zaanstreek!

Het is weer bedtijd. Morgen weer een dagje werken en dan weer weekend :D

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Super Afrola, GEFELICITEERD!!! Toch nog best snel gegaan, fijn hoor! En superleuk om een nieuwe keuken en badkamer uit te zoeken natuurlijk! Ik ben blij voor jullie dat het doorgegaan is!

All, vanavond een paar uurtjes thuis gewerkt, is toch makkelijker als mijn vriend ook thuis is in plaats van als ik alleen met Veda ben. Maar op zich geeft dat niet natuurlijk, en zo heerlijk slapen :)

Tot morgen!

14. Loe

Loe Niet meer actief

GEFELICITEERD met het huis!!:D

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, ook al asperges gegeten. Wij ook!
    lekker hoor!
    Handig hoor dat jullie niks hoeven te boeken.
    Wij gaan altijd in het hoogseizoen op vakantie en dan is dat niet echt een optie vind ik.
    Maar zo zit iedereen er anders in he.
    Frankrijk is zo'n mooi groot land, dat er vast wel een mooie bestemming uitkomt.

Afrola, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis.
    Fijn dat het toch gelukt is met het bieden.
    Wanneer krijgen jullie de sleutel?

Nog even Svinthe spam:
    Keten op de bank..

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    afrola gefeliciteerd met je huis

ego temp gelijk maar had om 5 uur geplast daarna nog niet weer maar heb dus geen ochtend urine.

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterre, ik sta idd niet op de meetlijst, jammer he ;). Maar ik heb een huwelijk van een jeugdvriendin dus dat wil ik echt niet missen :D. Ennuh die 329 is de pagina waar ik gebleven was. Mirre heeft mango nooit lekker gevonden! En gelukkig maar dat je verzekerd bent! Badje is een must have :D! Zal zo even een foto opsnorren van Mirre van zo'n 7 maanden ... Achgossie arme Moos. En gillen in de super. Nou wacht maar ... over een jaar of 2 dan kan je kind je nóg beter voor schut zetten :D ... Mirre is meestal heel lief, maar eergisteren was het echt niet te doen: alles pakken uit de schappen, niet terug willen leggen en gillen en blèren (ze was doodmoe). Normaal zou ik direct weggaan, maar ik moest kadootje kopen voor vriendin die gister jarig was ....

Mosa, Tobe maakt ook vaak 1 wat langere ruk. Gisteren bijna 3 uur! Maar meestal anderhalf-2 uur. En goed geheugen! Leuk dat Mosa zo gek is op brood. Was en is Mirre ook (en ik ben ook echt een broodeter ... hmmmm ... broodje met kaas, beetje mosterdmayo, tomaat, komkommer en rucola :D). Aha ik lees het al: een kastenfetish :D ;). Supermooie tent! Wij hebben iets soortgelijks, maar dan lichter (gewicht) en niet met zo'n mooie en praktische luifel :D. Maar voorlopig voor ons niet kamperen. Al zitten we wel al te fantaseren over familieweekendjes op camping de Roos tzt (Mirre+Neef+Nicht zijn gek op elkaar en nu is er ook Tobe+Nichtje en Neefje is aanstaande, de laatste drie dus binnen een half jaar). En heerlijk op de bonnefooi naar Frankrijk. Hebben wij ook altijd gedaan, dit jaar voor het eerst niet *snik* (gelukkig wel naar Schiermonnikoog). Mirre vond het strand met 7 maanden al heerlijk hoor. Bij de HEMA hadden we een UVstrandtentje gekocht, die zijn ideaal: vrij groot en stevig. Ik weet wel een goede eerste stopcamping (iets onder Orleans bij Menestrau). Mocht je nog meer tips willen voor fijne en rustige campings dan hoor ik het wel ;) (heb je de kleine campinggids = echt fijn, van ANWB). En wandelen kan misschien wel met draagdoek/babybjorn? Je hebt ook van die voorgevormde dragers die je op je rug kan doen: Beco babycarrier geloof ik. Een vriendin van me heeft die en die is er zo gelukkig mee. Kindje is nu anderhalf en kan er nog steeds in (Mirre kan er ook nog in trouwens). Wij hebbe neen Vaude rugdrager, maar eerste jaar ging dat nog niet zo. Je kindje moet dan wel echt stevig kunne nzitten.

Aan de klus, wasda? :D

Hanna, wat onwijs vervelend dat Svinthe zo slecht drinkt. Is er niet iets 'medisch' (pijn): tandjes, spruw? Een dec07mama haar zoon wilde vanaf een maand of 8 geen fles meer! Dus die at alleen maar papjes met een lepeltje en ik denk diksap oid? Drinkt ze wel melk uit de tuitbeker? Of toch knoeien met een gewone beker? Of een rietjesbeker? Ik zou er ook wanhopig van worden hoor. Eten is zo essentieel. Maar kindjes zullen zichzelf echt zelden uithongeren, dus probeer er op te vertrouwen dat ze echt wel eet als ze het nodig heeft ;). En idd het kan ook te maken hebben met een sprong (8,5 maand is er geloof ik weer een). Sommige kindjes willen dan niet of nauwelijks eten ... Lekker hoor zo uitslapen, wel jammer dat je dan het gevoel hebt dat er iets aan de hand is ;). De eerste keer dat Mirre doorsliep heeft Jan nauwelijks geslapen ... ik wel (ontaarde moeder ben ik he). heerlijke meid!

Ricmar, mooi kaartje, oooooo ik hoop het zo voor jullie! En je hebt geen ochtendurine nodig hoor. Ik heb bij Tobe met middagurine getest ik denk met 11 dpo en ik had een licht tweede streepje.

Pizza, geen fan van, als het moet met lekkere groentjes of kazen en veel knoflook + hete olie :D

djaar, bij een goede kraamhulp hoeft je huis niet schoon te zijn: regelt zij wel voor je :D. En idd geen goed weer voor horeca en aanverwanten!

Afrola, gefeli met het huis!

Goede nacht hier gehad: 19u (! veel later dan normaal, maar kwam ws door poep die dwars zat) - 0.30 - 5u - 6.30 ... helaas stond Mirre om 6u al weer in de kamer ...

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mirre 7 maanden

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917