Geloof me, niet werkende mama's. Het gaat vanzelf. Als je een baaldag hebt thuis is werken echt lekker haha. Maar als ik een baaldag op het werk heb, geniet ik weer van thuis. Het is gewoon een goede combi! Mosa: ik heb de foto bij de fotograaf besteld. Is wel veel duurder, maar daar kon ik zo'n collage maken. Dat kan via het internet bijna nergens (of voor de zelfde prijs) Afvallen: oh wat zou ik dat ook graag willen. Het nu voor de wii de fit+ besteld. Ga ik toch maar vast wat oefeningen doen 's morgens. Want de sportschool is niet handig voor mij.
Hoi, Heel kort even hallo zeggen. Hier gaat het goed. Wond is goed aan het genezen. Meisje doet het super. En even spammen met Mykeda.
Afrola: Ik heb die kortingstickers ook. Heb ook gelijk even rondgekeken bij prenatal toen ik er woensdag was maar niks kunnen vinden. Maar slaapzakjes zat daar haha. Woops: Wat een mooi meisje joh! Doe maar rustig aan en hopelijk blijft je herstel spoedig gaan. Melisa: Ik moet eerlijk zeggen dat ik vandaag al een zwak moment had hoor.. maar ik heb een appel gepakt i.p.v een koekje! En wij hebben ook een wii... heb ook al een paar keer gekeken voor zo'n sport 'spel' maar vind ze zo duur
Woops, wat een lieve foto! En fijn dat het zo goed gaat met jullie! Ze lijkt erg op jou of niet? Afrola, volgens mij is er idd wel verschil tussen een jongens- of een meisjesbaby Alhoewel je vast ook wel dramatische jongetjes hebt, denk ik dat dat wel echt een meisjesding is Toen Veda 2 dagen ofzo oud was, kwam de vk langs en toen huilde Veda zoals ze nog steeds huilt, erg hard en rood aangelopen, en toen zei de vk al: echt een meisje Zei vond dat jongetjes meer jammerden en meisjes meer krijsten zeg maar. Hier werd het later vanmiddag ook weer droog, dus erg fijn als je toch nog even weg moest. Maar een mooi moment om naar de Prenatal te gaan dan, met die kortingsstickers! Ik kreeg ze ook, maar voorlopig kom ik toch niet in de buurt van de Prenatal, en eigenlijk heb ik ook niets nodig op het moment Melisa, oke, met een collage zal het idd duurder worden ja. Maar wel heel mooi natuurlijk, dus dan mag het ook wel iets meer kosten hè?! En goed dat je op die manier iets aan sport wil doen, is ook wel zo makkelijk, lekker thuis. Alleen dan moet je het wel echt doen Sterre, in een zwak moment een appel pakken, is toch hartstikke goed! En af en toe een keer zondigen mag wel toch? O ja, en leuke banner zeg! Mooie foto van Noah! Ik mis alleen de twinkeltjes
Zo, fotokrukje is besteld Met verzendkosten kost het 14,20 euro, altijd die verzendkosten ook Maar volgens mij is het evengoed leuk, dus ben benieuwd. En er kan tot 200 kilo op het krukje
Hier geen dramatisch jongetje, hij jammert meestal en krijst alleen als hij echt honger heeft. Sterre: Ik begin 1 maart weer. Jij 16 februari toch? Mosa: Met mijn zusje en de kleine gaat alles goed. En met haar vriend gaat het ook zijn gangetje, hij komt een paar keer per week langs en dat gaat zo goed. Sanne: Het afbouwen gaat goed, ik zit nu op 3/4 voedingen per dag. Ik heb nooit heel veel melk gehad dus heb ook niet zoveel last gehad van stuwing of zere borsten. Afrola: Ik heb de kortingsbonnen van de Prenatal ook binnen maar heb niet echt iets nodig. Woops: Wat een mooie foto!
hoi dames heyla kortings bonnen vd prenatal?? ik heb er helemaal geen? hoe komen jullie daar aan? khep toevallig vandaag nog een heel leuk stoer spijkerbroekje bij de prenatal gekocht (moest wat, toen feli op het kdv zat hahah) @sheann fijn dat het afbouwen goed lukt! en dat het bij je zusje ook zn gangetje gaat @woops oww wat een prachtig meisje zeg! geniet er maar lekker van hoor!! @mosa haha weer een leuke link ik had vorrige x nog op die site gekeken met die canvas lijstjes wat jij zei, maar ik snapte er helemaal niets van wahahha! @melisa oww een collage dat is ook erg mooi, maar wel vast wat duurder ja, maar dat mag dan ook wel met van die echte mooie foto's toch? @sterre wauw jij ook al zo'n mooie banner! ik moet er binnekort ook echt eentje maken haha en wow in een zwak moment een appel pakken, kwou dat ik zulke zwakke momenten had hahahahahaha @hanna, en hoe was het verder nog met svinthe gegaan op het kdv?? @all feli heeft vandaag al 3x haar flesje helemaal leeg gedronken jeeej savonds geef ik haar altijd een flesje van 150cc+5 schepjes, maar ze drinkt er dan eigenlijk nooit meer uit, dan uit haar gewone flesjes, maar wie weet omdat ze nu steeds al haar flesje leeg drinkt, dat ze daar dan wel wat meer uit zal drinken... i hope so dan zal ze vast lekker slapen! groetjes!
Sanne: Hahaha jij wilt ook zulke momenten Ik ben helemaal geen fruiteter maar goed, het is voor een goed doel. Die kortingsstickers zaten bij de WIJ jonge ouders blad. Heb je de zwangerschapsdoos niet aangevraagd? Fijn dat Feli haar flesjes zo goed gedronken heeft vandaag. Hier is het weer een drama Sheann: Ik begin 15 februari weer.. volgens mij mosa de 16e. Gelukkig gaat het afbouwen goed en gaat het met je zusje ook goed. Vind ze het wel fijn dat haar ex nu wel wat meer interesse toont of is het nog steeds een beetje la la? Mosa: Nou daar kan het hele gezin op zitten dan haha. Wel leuk hoor, ik moet volgende week echt even de tijd pakken om dat soort dingen even goed te bekijken en wat te bestellen. Van de week had je ook zoiets.. weet het niet meer, dat word terug bladeren haha. All: Vanmiddag zat ik nog te vertellen dat we de kraamvisite wel hadden gehad, belt een tante van Roy op of ze vanavond even langs mocht komen, was wel gezellig, is een aardig vrouwtje. Helaas was Noah niet echt op z'n best, jeetje zeg. Eerst z'n flesje niet goed gedronken, daarna een poep luier van heb ik jou daar en daarna niks anders dan huilen. Laatste flesje van 22.00 ging er weer helemaal in en daarna was ie weer gezellig ... Net toch maar in bed gelegt en hij is nu net stil na weer dik een kwartier huilen.. *zucht*... ben blij dat we morgen even met z'n 2en weg gaan Slaap lekker allemaal!
Hoi meiden, Straks naar de meeting en sneeuwen nu!! Ik heb besloten gewoon te gaan. In de kerstvakantie heb ik zoveel afspraken af moeten zeggen, ik heb er nu geen zin meer in. Svinthe heeft heel goed gedronken op het kdv. Gewoon 2 flessen leeg!! Ik ben zo heel erg blij dat het nu doorbroken is. Heerlijk hoor! Hopen dat het zo blijft, maar dat zal wel denk ik. Ze is nu echt gewend daar. Lacht de hele tijd, net zoals Svinthe is! Mosa, soms geef ik wel gym als de vakleerkracht vrij is of ziek is en knutselen en zingen doe ik ook gewoon nog in de klas. Dus wat dat betreft mis ik het niet. Het is heel erg lekker als kinderen worden opgehaald en ik dan een klein groepje over heb. Alleen gymen doen ze met de hele groep. Sterre, goed toch zo'n beloningssysteem! Woops, ach wat is Mykeda een schatje zeg! Prachtige foto! Ik ga nu Svinthe badderen en dan op weg! Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen dames, Hanna: Wat fijn zeg dat Svinthe d'r draai heeft weten te vinden op het KDV! Ik ben heel blij voor je Ik stond vanmorgen ook een beetje verbaasd uit het raam te kijken toen ik al die sneeuw zag, had er niks van meegekregen dat het ging sneeuwen Wij moeten ook een aardig stukje rijden straks.. nou ja.. wat is lekkerder/mooier dan in de sauna zitten en uitkijken over een wit landschap Jij super véél plezier op de meeting!!! All: Noah heeft geslapen tot 7.50u Hij had natuurlijk wat goed te maken van gisteravond Net z'n hele flesje opgedronken, yay! Nu spulletjes bij elkaar aan het rapen want hij gaat vandaag naar mijn moeder. Hele fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden, Hier nog niet helemaal uitgeslapen. Gisteren vierde mijn vader z'n verjaardag en het is best laat geworden. Veda is om 21.00 uur in slaap gevallen, en konden we slapend in de maxi-cosi weer mee naar huis nemen. Om 7.30 uur heb ik haar weer wakker gemaakt Zometeen even boodschappen doen, en straks Veda in bad doen en dan hebben we vanmiddag weer een verjaardag. Beetje jammer van de sneeuw, want het is best een stukje rijden maar de grote wegen zullen we schoon zijn. Sheann, fijn dat bij je zusje alles goed gaat! Lijken Kyano en z'n neefje op elkaar? Ook fijn dat het afbouwen goed gaat. Sanne, wauw, super dat Feli zo goed gedronken heeft gisteren Ze leert het wel Hoe is het slapen gegaan? Het is vaak even uitvogelen hoe zo'n fotosite werkt, want je moet eerst foto's van je computer uploaden naar die site, dan kun je er pas wat mee. Sterre, ik ben normaal helemaal niet zo bestellerig via internet, maar nu met Veda ineens wel Of ik heb gewoon te veel tijd voor dat soort dingen nu ik toch nog verlof heb Rot dat het gisterenavond toch weer moeizaam ging met Noah, heeft waarschijnlijk nog iets meer tijd nodig. Heel veel plezier vandaag, geniet er maar extra van!! Hanna, ik kan me goed voorstellen dat je vandaag gewoon gaat hoor! Heel veel plezier, en we zien graag een foto van Svinthe in haar nieuwe jurk Ik ben benieuwd of het in het echt net zo klikte met iedereen! En supergoed zeg, van Svinthe Je bent vast erg trots op je meisje! Heerlijk zeg, dan zul jij in ieder geval met een geruster hart op je werk zitten! All, fijne dag en tot vanavond!
Mosa: Kyano lijkt helemaal niet op zijn neefje. Neefje is lang, smal, en stilletjes en Kyano is groot, bol en druk. Mijn zusje noemen Kyano lilliputter omdat ze hem al volwassen vinden voor zijn klein lichaampje. Sterre: Mijn zusje vind de omgang wel goed zo. Ze is blij dat hij toch af en toe langs komt.
Hihi, Kyano groot, bol en druk Maar grappig dat ze zo verschillend zijn! Op de verjaardag vanmiddag zijn ook nog 2 andere babies, die 7/8 weken ouder zijn dan Veda, dan kunnen we eens zien hoe dat samen gaat
Mosa: Als de neefjes samen zijn dan reageren ze niet echt op elkaar, ook als er eentje gaat huilen dan speelt de ander gewoon door. Dat wordt nog leuk als ze wel op elkaar gaan reageren.
Goedemorgen allemaal, Fijn dat het met iedereen nog goed gaat en geloof iedereen een goede nacht heeft gehad . Hanna, Sterre en Mosa, hopelijk hebben jullie veel plezier met de uitjes (meeting, sauna en verjaardag) en gooit de sneeuw geen roet in het eten onderweg. @ Sheann fijn dat het goed gaat met het afbouwen van de bv. Ook leuk dat het met je zusje ook helemaal goed gaat . En dat de neefjes nu niet samen spelen,.... halen ze vast wel in later @ Sanne, kortingsstickers zaten bij de wij jonge ouders van de prenatal doos. @ Woops, mooi meisje en ze lijkt op je, vooral dat mondje grappig hoor. Gebeurt niet vaak dat ik een kleine baby al zo op de vader of moeder vindt lijken . @ all, wij gaan zo ook boodschappen doen en dan krijgen we nog visite . Gezellig hoor maar zo ben je nog wel even druk Fijne dag en misschien nog tot vanavond...
hoi dames! @kortingsbonnen... hmm daar is iets fout gegaan bij ons met de post, kreeg eind december ineens 4 wij jonge ouders binnen en allemaal brieven dat ze gegevens nodig hadden van feli en dat ze anders niets meer konden opsturen (om nare situatie's te vermijden deden ze dat) en ook een brief van dat ik die blije doos op kon halen, en ook een brief van dat ik te laat was om die doos op te halen...vandaar dat ik die bonnen dus niet heb. wel een beetje jammer dat ik het door de verlate post ben misgelopen maarja nix aan te doen! @sheann haha liliputter, tis sonde! hahaha wat een leuke banner heb jij ook zeg! @sterre lekker hoor dat noah weer heerlijk heeft geslapen nadat het gisteravond weer ffies niet zo lekker ging! @hanna wat fijn dat svinthe zo goed heeft gedronken, super hoor @all feli heeft weer lopen modderen vannacht, steeds maar weer zeg snachts jammer jammer, steeds beetje huilen en doen, en niet meer willen slapen in eens, en dat terwijl ze gisteravon haar laatste fles van 150cc+5schepjes=ongeveer 160cc helemaal heeft leeg gedronken!?!! en nu vanochtend weer moeilijk doen bij het slapen ga an.. ik weet het ook niet hoor.. naja komtw el weer goed ik ga ook zo spullen pakken want ik ga zo naar mn stiefmoeder met feli fijne dag allemaal!
dames, mag ik jullie wat vragen? Ik ga nogal graag in bad (we hebben trouwens geen douche haha). En nogal warm ook. Omdat ik een koukleum ben. Nu hoorde ik net van iemand dat dat niet goed is. Het koud hebben lijkt me ook niet goed, maar mag ik dus niet meer in een warm naar heet toe bad?