Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    ff over cyclussen........... jullie hebben er een.
    Ik ben sinds de bevalling nog niet eens ongesteld geweest.
    Ik ben nu echt gestopt met de BV dus ik verwacht nu ieder moment wel dat er iets gebeurt, loop dus al weken met hele pakketten maandverband in mijn tas voor het geval dat;)
    Wel lekker rustig hoor maar nu begin ik mij toch wel af te vragen of alles daarbinnen nog wel OK is.:(

2. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Wat heb ik weer leuke foto's voorbij zien komen!!!

Mooie vakantieplanningen, wordt stiekem beetje jaloers, hihi.....

Tis ook heel gezellig om met je kindje samen aan tafel te eten, geniet er maar van.....

Sanne: balen van Hai en vervelend dat feli zo'n vraagteken blijft.....

Hopelijk knapt Yuna snel weer op........

Ricmar: spannend hoor...... ik blijf voor je duimen!

Djaar: en al beetje uitgepoetst!! Mijn vriendin heeft net alle ramen gewassen, haha. Ik heb nergens last van. Wel net ff mijn vluchtkoffer weer wat bij gevuld. Durf niet helemaal klaar te maken, stom hè!

Hoest met bubsie en MP?

Heb zo ontzettend jeuk aan mijn buik, pffff en je krabt het meteen kapot, dus kan je beter niet doen......

Dadelijk ff auto ophalen uit de garage. Heb Apk plus nieuwe banden!! Pppff, rib uit me lijf, maar moet toch veilig op de weg!!

twinny

3. Loe

Loe Niet meer actief

He Twinny, je klinkt weer iets opgewekter, klopt dat? ;)Hoe gaat het verder met je? Dit zijn echt de allllllllllllllllerlaatste loodjes hoor!

Yuna toch...........sneuerd. Veel beterschap!

Mosa: haarkleur nu weer donkerder? Je meisje houdt vast van verandering hihi!:D

Sanne, nou zeg, da's inderdaad niet zo sjofel van je vriend.

Pookie, ik dacht zolang je borstvoeding geeft, zal t ongesteldheidsgedoetje op de achtergrond raken. Denk dat je lichaam nu, na het stoppen van de bv, nog even tijd nodig heeft om te weten wat t ook alweer moet doen?;)

All, ich bin geknippt! Joh, wat een zooi gooien ze er toch altijd in he. Die mousse gaat nog, maar een of andere styling. Mijn haar is keihard! Zo eerst maar s wassen hihi. :)Heb mijn eigen stylingsproducten maar weer s van zolder gehaald, stond in principe toch wel leuk met wat spul in je haar. Kreeg er ook wat meer slag van.:)

Ik voel Snuf niet (goed) hoor. Volgens mij eens in de paar dagen een twijfelgeval, maar t kan ook zijn dat ik nog steeds niets gevoeld heb. En dat voor een placenta aan de achterkant...... Zou dit wel goed zijn vraag ik me af en toe af? Ik had t juist eerder moeten voelen zei het ziekenhuis...:(

4. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi

Loe: het gaat met vlagen, als ik maar voldoende rust. Nu wel ff wat beter in velletje.......

Enne, ik voelde Zoë ook pas met 21wkn geloof ik, placenta aan achterkant. Maak je geen zorgen meis, komt vanzelf. Fijn dat de kapper geslaagd was........
    Volgende week 20wkn echo?

twinny

5. Loe

Loe Niet meer actief

Fijn dat je je over t algemeen wat beter voelt. Tis ook niet makkelijk zo op t laatst denk ik. Rust is fijn he.
    Volgende week woensdag om 10.15 is de echo. Vind t wel erg spannend, hoop zo dat alles goed is. Dus jij had ook placenta achter? Tja, ik vraag me telkens af 'waarom voel ik nou niks' , maar ja, moet ik ook niet doen. Ik maak mezelf er alleen maar tureluurs mee. Volgens mij hebben we in elk geval geen headbanger.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, hoelang geef je nu al precies geen borstvoeding meer? Hopelijk komt je ongesteldheid binnenkort, want ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment gaat twijfelen of het wel goed is. Maar ik denk dat het heel normaal is dat je nog niet ongesteld bent geweest.

Twinny, vervelend, die jeuk aan je buik ;) Er juist niet aankomen is het beste, maar ook lastig natuurlijk ;)

Loe, leuk dat je kapsel geslaagd is! Maar ze gooien er idd altijd een hoop stylingproducten is ;)
    Mijn placenta lag ook aan de achterkant, maar toch voelde ik pas duidelijk wat rond de 22/23 weken, dus heel laat. Daarvoor alleen van die twijfelgevalletjes. Dus het zal heus goed zijn hoor! En heel binnenkort heb je de 20-wekenecho toch?
    Ik lees het al, daarna ben je vast weer gerustgesteld. En ik kan je één ding vertellen, Veda heeft de bewegingen in mijn buik later dubbel en dwars goedgemaakt :D Later lag ze volgens mij nooit stil, en vaak was het zelfs pijnlijk!

Sterre, hoe is het met jou? Alweer helemaal opgeknapt?

All, mijn meisje is officiëel geen kleine baby meer, want het eerste tandje is ineens door :D En dat op de valreep voordat ze 6 maanden is (zondag). Gelukkig heeft ze nergens last van gehad, maar je weet maar nooit hoe het met volgende tandjes zal zijn.
    De afgelopen dagen vond ik wel dat haar tandvlees eruit zag alsof het klaar was voor een tandje, maar toch was ik verbaasd om straks te zien dat het ook echt zo was.
    Mijn lieve gróte baby :)

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@loe hahah een headbanger whaha sorry moest ff lachen! nou die had ik wel opt laatst, en dat is ook geen pretje kan ik je zeggen haha, maar snap wel dat je toch graag je kleine wilt voelen:) nog even gedult hebben denk ik :)

@mosa ow lage temp, wel gekdat je die nog nooit eerder zo laag hebt gehad??

@pookie, he balen dat je nog geen cyclus hebt gehad, ik weet dat het bij mij ook Heel lang duurde voordat ik Eindelijk eens een x ongesteld werd na dat ik gestopt was met de bv, echt lang weet ik nog, dat ik dr bijnavoor langs de dokter wou gaan omdat ik bang was dat mn lijf niet meer werkte haha. Dus nog even geduld misschien, en dan baal je er weer van als je het bent;) haha.

@all

net ongesteld geworden, dus toch niet ineens een hele lange cyclus, 31 dagen, netjes voor mn doen:) hahaha

groetjes!

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

wowww mosa, veda al een tandje! wauw! haha goed zeg, Foto!!

ik ben benieuwd wanneer feli haar eerste tandje krijgt..hoe ziet tandklaar tandvlees eruit??

@loe ow ja vervelend he al die zooi vd kapper, ik zeg altijd nee doe er maar niets in, doe ik thuis wel. hebdaar zo'n hekel aan! hahaha

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Joehoe; VEDA mijlpaal, tand 1. En ik sluit mij aan bij de vraag hoe tandklaar tandvlees eruit ziet.
    wij denken al een paar weken dat er ieder moment een tandje zou moeten doorkomen maar tot nu toe 0,0.
    en ik be nu bijna 2 weken BV-loos. Maar ik voldoe al heel lang niet meer aan de voorwaarden van BV als AC. Ik was al een maand aan het afbouwen met de BV.

@loe; FOTOO van je nieuwe koppie!

10. Loe

Loe Niet meer actief

hmm......pookie, ik ga morgen toch nog even bellen. Ik had eigenlijk mijn haar wat opgeknipt willen hebben aan de achterkant en nu heb ik een soort kontje eronder uit hangen. Dus hopelijk kan ik morgen nog even terecht, ze zijn tot 12.30 open. Zal ik morgen fotootje plaatsen :)

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk dagje achter de rug.
    Zulk mooi weer en dan is het wel fijn op de camping.
    Lekker even naar het dorpje geweest en daar was het gezellig druk.
    Iedereen was van het zonnetje aan het genieten.

Mosa, ja dat boek Opperdepop is erg leuk. Wij hebben hem ook hier.
    En nog maar een paar dingen eruit gemaakt, omdat Svinthe steeds zo heel weinig eet vond ik het zonde van mijn tijd om alles zelf te maken en vervolgens weer weg te moeten gooien. Hahahah!

Pookie, beterschap voor Yuna.
    Zielig hoor als die kleintjes zo ziek zijn!

Sanne, lekker dan zo'n man die na een stapavond niks kan/doet....
    Inderdaad wat hier als is geschreven... 's avonds een vent 's ochtends een vent :D

Mosa, heb je een temp.kaartje wat je bijhoudt... Ik zie het niet in je onderschrift of heb je dat nooit?
    Leuk zeg een tandje bij Veda!
    Bij Svinthe is nog niks te bekennen, nu 8,5 maand....:D

Twinny, ach ja die auto's he, als ze het doen is het prima maar die keuringen het kost altijd zoveel geld!
    Al bijna 38 weken zwanger... het gaat nu echt opschieten! Leuk hoor!

Loe, leuk een nieuw kapsel!

12. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden

ik had getest met 2 voor 5 van kv
    helaas echt witter dan wit en heb vandaag weer veel afscheiding maar ook steekjes in de buik echt aankomende ongi klachten, we wachten af

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Sanne, een cyclus van 31 dagen is idd nog netjes!
    En Veda's tandje is nog zo klein dat ik hem niet op de foto krijg :) Ook laat ze er niet goed naar kijken, en als je je vinger in haar mond stopt, begint ze meteen hard te zuigen :D

En tandklaar tandvlees, ik heb er verder ook geen verstand van natuurlijk, en ik weet ook niet zo goed hoe ik het moet uitleggen, maar aan de onderkant zag je zeg maar als precies waar het tandje door zou komen, er zat een soort horizontaal streepje op haar tandvlees :( Lastig uit te leggen!

Pookie, dan denk ik dat het nooit meer lang kan duren voordat je ongesteld wordt!

Loe, dus toch nog een aanpassing aan je kapsel, ik ben benieuwd naar het eindresultaat dan :)

Hanna, fijn dat het leuk was op de camping!
    Ik zal zo het linkje van mijn tempkaartje in mijn onderschrift zetten, maar er is nog weinig te zien hoor.

Ricmar, een kleine daling in je temp zie ik, maar hij is nog steeds mooi hoog! Hopelijk morgen ook nog!!!

All, toch iets te vroeg gejuicht over dat Veda geen last van het tandje had :) En het valt nog wel mee, maar ze is iets huileriger en valt voor haar doen wat moeilijker in slaap. Gelukkig heeft ze wel gewoon doorgeslapen.

Vanmiddag een verjaardag met etentje, dus hopelijk heeft ze er dan verder geen last meer van.

Fijne dag!

14. Loe

Loe Niet meer actief

#3414 Loe, 15 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2010
    Een eerste tandje? Hoera! (zachtjes geroepen ivm de huilerigheid....)

Nou, ik heb de kapper gebeld: hebben ze geen plek. Heb het uitgelegd, maar nu kreeg ik voor woensdagmiddag een afspraak. Ik heb het niet gevraagd, maar wat denken jullie: is het gewoonlijk dat ik dan weer de volle prijs zou moeten betalen? Ik vind namelijk van niet, maar er is dus niets afgesproken....
    Ik heb eigenlijk gewoon zin om vandaag een andere (goedkope kapper) te zoeken en dan alleen de achterkant te laten knippen.

nou, ik had t ook nog niet gezegd gisteren, of ik denk iets te voelen plopperen/borrelen/knisperen in mijn buik.....;)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik zou het niet weten Loe, maar ik neem aan dat je niet de volle prijs hoeft te betalen. Ik denk alleen niet dat het gratis is, ik denk dat ze (mede) om die reden ook altijd de achterkant laten zien. Stel dat je daar niet tevreden over bent, dan doen ze er gelijk wat aan.
    Maar misschien je een beetje zo opstellen dat je denkt dat het gratis zal zijn, misschien helpt dat?

En leuk/fijn dat je gisteren iets voelde in je buik, dan komt het echte werk vast snel :)

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Rampennacht hier. Met uiteindelijk weer een flesje.
    Dat doen we in uiterste nood. En zelf dat hielp niet goed...
    Van half 3 tot half 5 in de running geweest.
    8,5 maanden-sprong is zoooooooooo fijn...

Mosa, leuk dat je de link in je onderschrift hebt gezet :D
    Kan ik het weer goed gaan volgen!
    Veel plezier op de verjaardag en ik hoop dat Veda niet al te veel last heeft verder van haar tandje.

Loe, ik denk dat ze dit gratis moeten bijknippen... het is toch zo gebeurd en niet een hele nieuwe coupe?

17. Loe

Loe Niet meer actief

hmm.......ik vond t maar gek dat ze er niets over zei. Daarom belde ik natuurlijk wel direct vanochtend.

Ik vind je tempkaartje ook interessant hoor Mosa hihi, ga m zeker volgen.

Oe Hanna, jij ook al zo'n prutnacht achter de rug. Ik ook. Ben zeven keer naar de wc geweest en tussendoor slaap ik gewoon niet, sukkel een beetje. Nu lekkere dikke kringen onder mijn ogen.
    Succes met de dag!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, poeh zeg, wat een lange nacht zal het voor jullie geweest zijn dan :( Hopelijk is ze snel weer uitgesprongen!
    Was het eten gisteren trouwens lekker? Je man en een vriend gingen toch koken? Wat hadden ze gemaakt?

Loe, 7 keer naar de wc, gatver! Misschien kun je vanmiddag nog even gaan slapen?
    En misschien dat de kapster jou gewoon even tussendoor doet, zoveel werk zal het niet zijn lijkt me.

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen,

poeh poeh hier ook weer nachtvoedingen, niet echt iets om je wakkerder van te voelen. Maar het lijkt erop dat het komt omdat de bv iets aan de krappe kant is dan wat ze wil. Probeer alleen het op te vangen met bijvoeding, maar dat gaat de ene dag wat beter dan de andere? Mijn lichaam heeft geloof ik een beetje moeite om Josien bij te benen, ben moe en val af. En toch heb ik al weer een redelijk normale cyclus :x

@ Loe, volgens mij is het nog helemaal niet erg dat je snuf niet zo goed voelt, dat hoeft pas over een paar weekjes. En jammer dat de kapper geen mooie, gewenste coupe heeft geknipt. Ik zou het ook normaal vinden als ze snel even wat bijknippen zonder dat het geld kost, maar als ze ook pas woensdag tijd voor je hebben ben ik bang dat ze toch geld vragen ;)

@ Hanna, balen van de nacht jammer dat het allemaal even moeilijk gaat. Maar tussendoor is ze wel vrolijk aan de foto te zien. Superfoto :D

@ Mosa, woehoe Veda's eerste tandje, ben benieuwd hoe snel nummer twee volgt, die kwam bij Josien 2 dagen later, ook niet helemaal verwacht. Gelukkig dat ze er niet heel veel last van heeft. en anders maar weer lekker verwennen met iets om op te bijten
    En wat een leuke foto's weer van Veda :)

@ Ricmar, bah een witte test, superstom :x. Ik blijf toch voor je duimen hoor!

@ Pookie, bv-loos en geen cyclus ;) raar, hopelijk komt het snel voor je! Jammer dat je toch niet komt. Bergen is ook wel leuk. Maar pas op voor brandende duintjes ;)

@ Sanne, balen van die vent van jou. Gelukkig wel lekker gewandeld met Feli en de hond. En ik lees dat feli zo had gesmikkeld van de groente dat ze een fles oversloeg, lekker toch :p

@ Twinny, auto er ook weer klaar voor, tas bijna gepakt, Biijna bijna bijna is t daar......

@ all, zo Wij klaar en Josien nog lekker aan het slapen. Zodra ze wakker wordt gaan we weer op pad om badkamerideeen op te doen.

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ach ja ik kom de dag wel door hoor.
    De 8,5 maandensprong schijnt vrij lang te duren, dus we zetten ons maar schrap..... :D
    Svinthe ligt nu al weer te slapen. Kan ik mooi even wat voor mijn werk doen.
    Ik maak nu per kind een lijstje met werk wat nog af moet voor de zomervakantie.
    Een hele klus, maar straks o zo duidelijk wat er nog gedaan moet worden!

Mosa, de vriend van mijn man was ziek geworden gisteren dus hij heeft alleen gekookt voor mij.
    Vooraf gamba's met knoflookmayonaise, toen gebakken aardallpetjes, met tartaar en spitskool en toe macarons met witte chocoladesaus MMMMMMMMMMMMMMMMMMMm
    Was erg lekker :D

Vanavond gaan we wokken ter ere van mijn schoonouders 40 jarig huwelijk. Svinthe gaat weer naar mijn zus. Ik hoop maar dat het wat beter gaat dan vorige week. Nu bel ik tussendoor wel even naar haar he, dat had ik vorige week niet gedaan.

Deel Deze Pagina