Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, bah, ook al zoveel eruit 's nachts :( Zou heel goed kunnen natuurlijk, dat de bv toch iets aan de krappe kant is ;) Ik hoop dat het snel weer wat beter op elkaar afgestemd wordt!
    En leuk dat jullie vandaag weer op pad gaan! Hebben jullie wel een beetje dezelfde smaak? Veel succes in ieder geval!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Handig, dat je voor ieder kind een lijst maakt, lekker overzichtelijk! Fijn dat Svinthe nu dan eventjes slaapt!

Klinkt heerlijk, jullie etentje! en dan vandaag wokken, ook niet verkeerd! Alvast veel plezier! En Hopelijk gaat het beter met Svinthe bij je zus!
    Dus jullie nemen Svinthe dan niet mee, mijn schoonouders vinden het raar dat wij liever niet met Veda naar een restaurant gaan ;) Twee weken geleden wilden ze dat, maar we hebben voet bij stuk gehouden en uiteindelijk bij mijn schoonouders gegeten (in plaats van in een restaurant. Toen zeiden ze dat het misschien wel met Pinksteren zou kunnen, dan is Veda al wat ouder (ja, 4 weken :)). Maar we hebben er nog niets over gehoord, maar uitgebreid eten in een restaurant met Veda zie ik gewoon niet zitten. Eventjes vindt ze heel leuk en interessant, maar je kunt haar moeilijk in de wandelwagen in de hoek parkeren als ze moe is ;) Dat werkt bij Veda in ieder geval niet, en ze zal het dan ook laten merken :D

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Pookie, nog beterschap met Yuna, ontstoken oogjes ziet er ook zo zielig uit!

@ Hanna, oeh wat klinkt de maaltijd lekker !!!! :p:p:p (likt lippen af ;))
    En vanavond alweer lekker eten. Vast veel plezier!

@ Mosa, eigenlijk hebben we niet dezelfde smaak, maar we houden wel rekening met elkaars smaak en komen uiteindelijk altijd wel tot iets wat we allebei mooi vinden.
    Zo vind ik een donker aanrechtblad mooi met witte kastjes, manlief witte kastjes met een licht aanrechtblad en nu gaan we ws voor grijze kastjes met een licht aanrechtblad. Hebben we toch nog licht donker effect wat ik mooi vind maar dan met een licht aanrechtblad wat hij mooi vind ;).
    Voor de badkamer hebben we samen een indeling bedacht, maar nu nog meubilair/sanitair uitzoeken

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, meenemen was ook een optie, maar dan zit je toch niet zo lekker he?
    Misschien zou ze het best nog een tijdje volhouden, maar uiteindelijk word ze moe en gaat ze een tijdje jengelen.
    Vanmiddag gaan we nog wel met Svinthe naar de before-party bij mijn schoonouders thuis.
    Even showen he?? :D

Afrola, veel plezier en succes met de zoektocht voor de badkamer.
    Weten jullie al een klein beetje in welke richting het zal gaan?

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Afrola, ik lees het al. Het klinkt wel erg mooi!
    Mijn man en ik hebben ook hele andere smaak, soms wel eens lastig omdat je nooit heel snel iets kan uitzoeken, maar er altijd naar alle alterbatieven moet worden gekeken.
    Daarom gaan wij noooooooooooooooooooooit een huis zelf bouwen zeggen we altijd tegen elkaar. te veel keuzes :D

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, uiteindelijk is het idd eigenlijk altijd compromissen sluiten op inrichting-gebied, maar zoals jullie op lossen hebben jullie allebei wat jullie mooi vinden :)
    Wanneer krijgen jullie eigenlijk de sleutel, en wanneer moeten jullie het appartement uit?

Hanna, showen is altijd leuk, dus veel plezier :D

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, dilemma met restaurant en kleintje snap ik! Kan me goed voorstellen dat je nee zegt. We zijn vorige wk voor het eerst wel gaan eten in een wegrestaurant en dan ga je voor een snelle hap en dat ging verbazend goed met Josien, maar misschien ook wel omdat ze het grootste deel van de dag in de autostoel zat. Maar uitgebreid in een (luxe) restaurant eten met Josien zien wij ook niet zo zitten. Dan liever thuis uitgebreid koken.

@ Hanna, dat je alweer een lijst per kind maakt met werk dat afmoet voor de ZOMERvakantie. Voor mijn gevoel is dat zover weg, maar ook weer niet helemaal bedenk ik nu wat in juli augustus gaan we klussen en verhuizen en dat is ook nog maar zo'n 7 wk :$. Oeh dat dringt nu pas door :D

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Hanna, Keuze-stress is herkenbaar.

Aan de ene kant vind ik het ontzettend leuk dat we nu helemaal de binnenkant kunnen stylen en inrichten zoals wij dat mooi vinden, maar aan de andere kant al die keuzes :$;):D.
    We proberen het dus op ons 'gemak' te doen en zijn ons nu volop aan het oriënteren. We gaan pas bestellen als we met de bouwer hebben gesproken en weten wanneer wij een badkamer en een keuken kunnen gaan plaatsen.

Oplevering, juridisch is het 1 juli maar werkelijk wanneer de bouwer klaar is, en wanneer die klaar is weten we pas als we met de bouwer hebben gesproken. En dat mogen we zodra we de koopakte hebben getekend. En dat doen we as woensdag. Daarna dus snel gesprek met de bouwer plannen zodat wij kunnen gaan plannen wanneer we kunnen verhuizen, badkamer en keuken inbouwen, vloeren leggen, wanden stucen, behangen etc.

En 30 juli is de overdracht van ons appartement

We hebben de komende maanden nog wel wat te doen ;)
    Gelukkig heb ik wel een hoop ideeen :)

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja, het gaat sneller dan je denkt.
    Ik krijg soms ook wel de kriebels als ik bedenk wat er die paar weken allemaal nog moet gebeuren...
    leuk hoor dat het klussen en verhuizen al zo snel is.
    Gaan jullie veel klussen?

Mosa, ja showen is zeker leuk.
    Ik heb haar vanmorgen haar mooiste jurk aan gedaan hahah!!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, een keer snel uit eten hebben we ook met Veda gedaan, ze heeft de heel tijd op schoot gezeten, maar lang tafelen is gewoon niet zo handig.
    Maar mijn schoonouders zijn heel erg van 'je moet ze overal mee naar toe nemen, want dan wennen ze er aan', maar dat vind ik eigenlijk een beetje egoïstisch. Wij nemen Veda geregeld mee, ook 's avonds als we ergens op visite gaan, maar ik vind ook wel dat je alles een beetje moet aanpassen aan je kindje. En ik merk dat ik het toch ook wel erg prettig vind als Veda gewoon in haar eigen bedje ligt.
    En mijn schoonouders zijn echt van die mensen die alles op hun manier goed vinden, en zich moeilijk kunnen voorstellen dat andere mensen het anders doen of dingen anders aanpakken ;)
    Zo vroeg mijn schoonmoeder laatst of Veda al een lange vinger mocht, nou, zulke suikerbommen wil ik het eerstkomende jaar niet. Ik kan me voorstellen dat het leuk is om zoiets te geven, maar ik wil voorlopig alle suikerproducten nog absoluut niet geven. Volgens mij vindt mijn schoonmoeder dat raar, en het is best irritant dat ze dat ook een beetje laat merken ;)

Zo, m'n frustraties van me afgeschreven :)

Dus in juli/augustus gaat het allemaal gebeuren, leuk hoor!

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Hanna, vloer leggen en behangen gaan we wel zelf doen, maar grote dingen als badkamer en keuken laten we doen.
    Lekker showen vanavond, leuk! En al voorbereid met haar mooie jurk aan :D. Veel plezier!

@ Mosa, hihi lekker van je af schrijven. Kan me goed voorstellen dat je dat even wil. En lekker voet bij stuk houden hoor. Zulke rare ideeen heb je niet!.
    Ik ben ook wel zo dat ik Josien overal mee naar toe wil nemen. Maar je merkt het toch. Donderdag zijn we ook vrij lang weggeweest overdag om naar keukens en badkamers te kijken. En dan is ze 's avonds toch uit haar humeur. Dus vandaag gaan we ook niet te lang. Niets meer doen omdat je een kindje hebt snap ik niet, maar je zult je aan de andere kant ook een beetje aan je kind aan moeten passen. Dus iets minder lang weg, of wat vroeger weggaan zodat je ook weer vroeger thuis bent etc.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, dat vind ik ook, deels moet je je toch aan je kindje aanpassen. En Veda is echt een kindje dat haar slaap nodig heeft, anders wordt ze heel zeurderig. Krijgt ze de gelegenheid haar dutjes te doen, dan is ze echt het zonnetje in huis. Dus dan lijkt me logisch hoe we haar liever zien :)

Haha, Veda heeft nu echt het spiegeltje in haar speelkleed ontdekt, ze ligt dan op haar buik constant naar zichzelf te kijken en geluidjes te maken, heel lief :)

Nogmaals succes zo!

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo allemaal,

Wat een verhalen weer hier.

@Ricmar; nu maar hopen dat er toch nog een tweede lijntje gaat verschijnen en anders maandag maar een test in het ZH?

@Twinny; dat klinkt goed hoor auto klaar en vluchttas ook bijna klaar. Ik ben zelf ook al met een half oog aan het kijken naar het klaarmaken van de tas.

@Pookie en Sanne; jammer als jullie niet naar de meeting komen maar begrijpelijk. Wellicht de volgende ronde meer centraal in het land? Dan zijn er weer zwangeren en de nu zwangeren hebben dan hun kindje hahaha

@Mosa; tja ik kan me voorstellen dat het lastig is en mijn eerste keuze uit eten met baby zou toch ook een snackbar of wegrestaurant zijn. en anders op een doordeweekse dag als het lekker rustig is. Vaak komen de gerechten dan wat sneller achter elkaar en zijn er minder gasten waardoor je je minder opgelaten voelt als Veda toch moeilijk gaat doen.

@Hanna; klinkt alsof jouw man een goede kok is!! en vandaag aan de wok, je bent goed bezig hoor!! En nu alweer een schooljaar aan het afronden?! gaat echt snel zo.

@Afrola; gefeliciteerd met de koop!!! Het is wel helemaal geweldig om je huis naar eigen stijl in te kunnen richten. Ik heb ook een nieuwbouw appartement gekocht 6 jaar geleden en heb alles helemaal alleen ingericht (kende djaarman nog niet toen). Best lastig met veel keuzes en mogelijkheden maar supergaaf. Mijn badkamer was meerwerk dus die was klaar bij oplevering. De rest is vooraf strak gepland, eerst glasvezelbehang en schilderwerk, keuken plaatsen, vloeren en gordijnen, meubels en wasmachine ed zijn op 1 dag geleverd, en tussendoor heb ik mijn spulletjes verhuisd. Mijn voordeel was natuurlijk dat ik alleen mijn kleren en een computer had en een beetje servies etc. Uiteindelijk was ik 3 weken na ontvangst van de sleutel helemaal gesetteld.

@All; vandaag heb ik een bod gedaan op een geboortebord op marktplaats. Ik hoop dat het lukt want ik vind hem wel erg leuk. Ik vrees dat familie er niet bij stilstaat om iets te regelen en anders hebben we maar dubbel hahaha.
    Gisteren was het zwemmen weer helemaal lekker. Ik merk nu echt de voordelen van het bewegen in het water. Des te meer omdat ik nu toch wel problemen begin te krijgen met de kleine dingen (sokken,schoenen, traplopen, langer staan etc)

En vandaag is het ook in Limburg mooi zonnig!!! Houden zo

14. Loe

Loe Niet meer actief

#3434 Loe, 15 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2010
    oh oh....................

heb een kapper gevonden....maar nu ist veel te kort aan de achterkant. Jemig........ik schaam me gewoon voor die achterkant.:$
    heb foto's bijgevoegd zoals beloofd. Ahum, t was dus half lang aan de achterkant, ik vroeg in laagjes. Dit is wel heel kort, ik moest heel hard slikken....

ik zet de foto's in mijn album...(eerlijke meningen zijn van harte welkom)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, leuk, hopelijk lukt het je om het geboortebord te krijgen!
    Mijn ouders hadden er eentje gemaakt voor hier in de tuin, en daar hebben we hele leuke reacties op gekregen :)

En ik kan me voorstellen dat het zwemmen lekker was, je zeult toch steeds meer gewicht mee in je buik en in het water wordt het natuurlijk gewichtloos. En ook goed om zoiets te doen natuurlijk!

Loe, ik vind je haar heel leuk! Je hebt ook best dik haar of niet? Zo ziet het er in ieder geval wel uit. Ik kan me wel voorstellen dat je de achterkant kort vindt, ze hebben het ook echt goed opgeknipt, maar ik vind het wel bij het kapsel passen.
    Dus schamen hoef je je sowieso niet te doen!!

All, dat was ik gisteren nog vergeten, maar Veda vond haar aspergehapje echt superlekker :D Ik had best veel gemaakt, maar alles is opgegaan :)
    Ik ben nog niet van plan om echt een boterham te gaan geven, maar ik ben benieuwd hoe degenen die dat al doen, hoe zij het geven? Snij je het in kleine stukjes en dan laat je je kindje het zelf pakken? Ik geef Veda dus weleens wat korstjes brood, maar ze echt het echt bijna allemaal op, maar ik vroeg me dus af hoe zoiets gaat als je echt een boterham geeft.

En ik heb Veda net wat water laten drinken uit een beker. Ze was heel enthousiast, en reikte al helemaal naar de beker :D Ze maakte volgens mij ook wel een beetje drinkbewegingen, maar als ik de beker weghaalde, liep het langs haar kin :)
    Woensdag op het CB maar eens vragen wat zij aanraden, wat voor beker en vanaf wanneer proberen.

16. Loe

Loe Niet meer actief

Veda ziet telkens wat nieuws, leuk he!

Ik heb helemaaaaaaaaal geen dik haar, juist fijn haar (wel redelijk veel, maar dun). Oei, ik vind t echt kort hoor. Fijn dat ik in elk geval naar jouw oordeel (en die van djaar) niet voor l*l loop.....
    Ik moet bekennen, merk zelf op dat ik af en toe aan mijn haar trek aan de achterkant hihi. Tis altijd wat met kappers. Ben benieuwd wat mijn vriend vindt, die zal zich ook wel rot schrikken vermoed ik.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, het oogt wel dik! Maar dan heb je hetzelfde haar als ik, fijn maar wel veel haar :)

En kijk het is wel kort, maar niet té kort, snap je? Het past er wel bij, maar omdat je het zelf niet gewend bent, voelt het heel kort, terwijl een ander daar niet over na zal denken. Snap je wat ik bedoel? Dus ik denk echt dat het een kwestie van wennen is, omdat je er niet aan gewend bent. Komt vast goed :)

18. Loe

Loe Niet meer actief

thanx:) (zat echt even in de stress, ken je dat stress gevoel als ze je haar te kort knippen, laat staan veeeeeeeeeeeeeeeeel te kort knippen) Ik zal er wel aan wennen. En t groeit snel achter, dat scheelt. :)

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Baby meenemen, wij zijn ook zo van Svinthe lekker mee dan went ze eraan, maar er zijn natuurlijk grenzen en die geeft ze perfect aan :D
    Verder ben ikzelf het ook weleens zat om weer te verzinnen wat er allemaal mee moet...

Loe, ik kan helaas de foto's niet zien....
    Haha, gelukkig is het aan de achterkant te kort... dat zie je zelf niet hihi!! (sorry kon het niet laten...)

Mosa, ik geef Svinthe wel al een boterham natuurlijk en ik snij he in kleine stukjes en geef hem zelf.
    Na afloop mag ze nog knagen aan een broodkorst.

20. Loe

Loe Niet meer actief

ik heb je tot vriendje gemaakt hanna, nu kan je het wel zien. Ja, lach maar....totdat je een keer achter me loopt. Struikel je zo over je eigen schoenen...:p

Deel Deze Pagina