Sanne, goed dat je naar de HAP hebt gebeld, erg vervelend dat Feli nu weer weinig drinkt! Maar fijn dat Hanna je in ieder geval kan geruststellen dat Feli op deze manier niet kan uitdrogen Heb je het idee dat het helpt als je telkens kleine beetjes aanbiedt, dus wat de HAP aanraadde? Wat rot dat Feli en jij zo verkouden zijn! Beterschap! Hanna, hopelijk is Svinthe snel in slaap gevallen na het speentje! Tijgertje, hoe gaat het nu met Thijmen eigenlijk? Ga je hem morgen laten wegen? En heb je nog iets gehoord van die vrouw van het CB?
O ja Ricmar, ik wilde ook nog even zeggen dat ik nog steeds heel hard voor je duim Het lijkt me een erg goed teken als je temp morgen nog hoog is en je niet ongesteld wordt!!
Liesben van harte gefeliciteerd!!! ego hier iets wat bruin over de de hele dag maar mag geen naam hebben , verder veel slijm verlies. en nog steeds die steekjes die me doen rennen naar de wc maar voor niks. morgen temp hoog dan nog een test wagen??
Ricmar, aan mij moet je het beter niet vragen hoor, ik zeg JA tuurlijk morgen testen als je temp nog hoog is, maar ja, ik ben een echte testmaniak........ Zal voor je duimen.
Even een zwaai vanaf hier! We hadden geen internet Balen zeg als je dat moet missen maar morgen kan ik weer lekker bijlezen. Liefs en slaap lekker allemaal!
Goedemorgen meiden, Haha, ik ben de eerste.... Weer aan het werk vandaag en Svinthe slaakte een paar kreten. Toen was ik wakker. Ricmar, hoe is je temp vanmorgen? Straks op school probeer ik nog even te kijken... Svinthe is helaas niet goed gaan slapen gisteravond. We zijn er een uurtje mee bezig geweest. Vannacht heeft ze ook weer gespookt en mijn man heeft na 2 uur niks meer geslapen. Hij gaat zich druk lopen maken = adrenaline en dan lukt het niet meer... Ik heb nog wel redelijk geslapen gelukkig. Sterre, *zwaaaiiiii* Erg vervelend he als je niet op internet kan! Fijne dag allemaal!
temp wa vanmorgen weer 37.0 en nega test had nu die andere van kruidvat met plusje...maar ja dat plusje kreeg ik dus niet
Goede morgen, Liesben: Gefeliciteerd met je zwangerschap! sanne: 500 cc is op zich niet erg hoor. Hoe oud is ze nu? Chelsey heeft ook van die periodes dat ze slecht drinkt... Afrola: al tandjes? Chelsey heeft nog helemaal niets, nog geen teken van een tandje. En ze is toch al 9 maanden. Mijn meisje ligt al weer in bed. Ze heeft tegenwoordig de neiging om rond 6 uur al wakker te worden. Heeft iemand tips om haar langer te laten slapen? We hebben al van alles geprobeerd (slaapjes uitstellen, papfles om 20 uur) Volgens mij vind ze het gewoon een hele mooie tijd om op te staan. Verder gaat het redelijk met me. Heb 4 dagen gewerkt, en dat was wel even lekker. Morgen nog een rit van 3 dagen en dan ben ik weer een weekje vrij. Zaterdag gaan we naar een jeugdvriendje in Noordwijk. Daar heb ik af en toe nog contact mee. Manlief heeft er niet zo veel zin in, vind het een beetje onzin. Maar ik heb er echt zin in. En het wordt ook nog eens mooi weer. Schoonouders presteerden het weer om zaterdag te bellen of ik aan het werk was. Toen man zei dat ik net weg ging, kwamen ze spontaan op de koffie. Heb er weer wat van gezegd, maar hij wil het echt niet zien dat ze het er om doen. Grrrrrrrr. Ik ga er echt mijn energie niet meer insteken hoor om die relatie goed te laten verlopen. Als ze het zo willen, komen ze maar om het weekend als ik er niet ben (nu ben ik 3 weekenden vrij haha, dus zal ze tegenvallen)
@Liesben; GEFELICITEERD !!! @Ricmar; balen meid, maar nog even afwachten of een test in het zh? @Hanna; jij was er weer vroeg bij vandaag zeg @Sanne; hopelijk gaat het weer wat beter met Feli @Mosa; fijn dat Veda lekker geslapen heeft in het campingbedje en hopelijk komt haar tandje snel door zodat het ook weer een beetje beter met haar gaat @Sterre; balen zeg geen internet en wel de tijd ervoor, we zien je hier weer snel @All; Gisteren heb ik het geboortebord opgehaald!! We zijn er erg blij mee. Nu alleen nog de naam erop en een manier vinden om het te bevestigen aan ons balkon hahaha. Gisteren was het zo lekker weer en vandaag regent het hier in elk geval al weer. Jammer want vandaag dacht ik mijn auto eens te gaan uitmesten. Nu moet ik maar een boek pakken. Fijne dag meiden!
Haai! Ik kom even voorbij waaien. Zag erg leuke fotootjes (heb behoorlijk wat pagina's doorgebladerd maar niet alles gelezen) Salapio: Dat stoeltje waar jullie kabouter in zit hebben wij ook. Geleend van mijn schoonmoeder maar hij errug handig. Mosa: Lieve foto's van Veda en een tandje op komst lees ik. Heeft ze er veel last van of fluit ze er doorheen op z'n Veda's Sanne: Beterschap voor jou en je meissie! Loe: Leuk kapsel! En wat een mooie buik al. Melisa: Gezellig dat je op bezoek gaat bij een jeugdvriend maar wel jammer dat je man zo ongezellig is en niet mee gaat Hanna: Bij jouw thuis in een sprong.. pfff.. wat een ellende he?! Ricmar: Balen van de nega-testen Djaar: Rottig he dat het vandaag weer zo'n vies weer is Maar gister heb ik er wel van genoten Afrola: Gefeliciteerd met het huis! Leuk zeg, kan je lekker gaan inrichten. Heb je er zin in? Liesben: Gefeliciteerd!!! Wat fijn zeg en zeker zo vlak voor een IUI. Uhm dan heb ik iedereen zo wel gehad volgens mij... sorry als ik iemand vergeten ben!!! Hier gaat het goed. Ik ben wel weer redelijk opgeknapt alleen nog last van hoofdpijn maar hopelijk is dat ook snel weg want ik heb normaal nooit hoofdpijn. We zijn hier lekker bezig met opruimen en beneden de dingen Noah-proof aan het maken. We hebben draadloos internet aangesloten (alleen is hij nu nog niet draadloos.. snap er niks van maar dat regelt Roy maar verder) en eigenlijk zou vandaag m'n laptop komen maar heb ik em gemist... stond net onder de douche nadat ik bijna de hele ochtend gewacht heb Zal je altijd zien.. Noah doet het ook lekker. Hij zit al op handen en knieen maar snapt nog niet hoe hij vooruit moet komen. De rapley-methode gaat ook stees beter. Het blijft wel een zooi maar het doorslikken van stukjes gaat steeds beter. Voor de rest weinig spannends te melden.. Onee wacht... Ik heb een probleempje. Steeds als wij gevreeen hebben (jaja soms doen we het toch nog weleens ) bloed ik. Voor de bevalling heb ik door nooit last van gehad. Het is ook niet lang ofzo maar echt van het vrijen zeg maar. Nog meer mensen die dat hebben en zou ik er eens mee naar de HA moeten o.i.d? Zo en nu mijn kleine man ophalen. Die is vandaag naar het kdv geweest.
heb gebeld met de poli en ik mag eventueel als ik vrijdag nog niet ongi ben, wel voor een urinetest ja hallo dacht ik dat kan ik zelf ook... nou zie het wel even aan... vandaag weer wat sliertjes bruin en krampjes
hoi dames @ricmar wat balen dat je test vandaag weer nega was en hmm ja een urine test kan je zelf natuurlijk ook wel ja..:S toch duim ik nog steeds hoor! @sterre ow, gek dat jesteeds bloed verliest na sexen, ik zou er wel mee langs de ha gaan als dat vaker voor komt, lijkt me niet de bedoeling toch? je kan altijd eens vragen van hoe of wat... en wat fijn dat het allemaal lekker loopt bij jullie en noah al helemaal in kruipstand super hoor! @djaar leukk geboortebord!! en hier was het wel heerlijk weer smiddags moet ik zeggen @all pff ben nog erger verkouden dan ik al was, mn oog blijft maar tranen heel de dag door, echt Niet leuk/handig! en mn hoofd helemaal vol snot (sorry sorry hahaha) @feli drinkt gelukkig weer beter ze haalt de schade denk ik ff in van gister en eergister gelukkig maar hopen dat dit nachtje beter gaat, afgelopen nacht ongeveer wel elk uur (serieus) eruit geweest omde beurt met vriendlief..niet zo bevorderlijk voor je slaap...*gaap* owja, nog iets, ik werk opt kdv, en zijn ouders die en nanny zoeken, voor bij hun in huis om op hun 2 kids te passen en wat huishoudelijk werk(denk ik) ik zit er over te twijfelen om er meer info over op te vragen, en of ik feli dan misschien mee zou mogen nemen als ik het zou doen zegmaar.. ben er wel nieuwschierig naar.. lijkt me wel ideaal, ik ken 1 kindje er van al (het oudste kindje) het jongste kindje is nog jonger dan feli, en als ik feli dan zou mogen mee nemen naar hun, hoeft feli ook niet meer naar de opvang. Ook zou ik dan zowiso het zelfde bedrag willen verdienen, maar liefst natuurlijk nog wat meer...ook omdat je dan geen pensioen/vakantiegeld/ uitbetaald krijgt als je ziek bent/vakantie hebt (denk ik) dus goed over na denken, en meer info over vragen denk ik...wat zouden jullie in deze situatie doen?....is het alltijd beter om voor een zaak te werken of??
Hoi meiden, Sterre, balen dat jullie geen internet hadden, ik zou daar heel chaggerijnig van worden volgens mij Hanna, gelukkig ook maar, dat je om 6.10 uur de eerste was vanochtend Wat vervelend dat jullie weer een moeizame nacht hadden, dan zul je nu wel erg moe zijn! Hopelijk gaat het komende nacht beter! Ricmar, je temp is nog mooi hoog zie ik, maar helaas een negatieve test Ik duim voor weer een hoge temp en dus nieuwe hoop voor morgen! Melisa, Veda werd ook telkens iets eerder wakker de laatste tijd. We hebben wel een verduisterend rolgordijn op haar kamer, maar dat maakt het niet heel erg donker. Aan de buitenkant van haar raam zit ook een rolluik en sinds we die naar beneden hebben, en het dus erg donker is op haar kamer, slaapt ze ineens weer tot 7.00/7.30 uur. Dus hoe donker is het op Chelsey's kamer? Misschien dat ze ook eerder wakker wordt doordat het eerder licht is? Succes met werken de komende dagen, maar een lekker vooruitzicht dat je daarna een week vrij bent! Liesben, mooi hoor, om je banner voorbij te zien komen Salapio, zwaai terug! Djaar, Veda's tandje is al door hoor En nummer 2 bijna! En leuk dat het gelukt is met het geboortebord! Wat voor één is het? En alweer 33 weken, het aftellen begint bijna Sterre, gelukkig voor ons en Veda fluit ze tot nu toe idd op z'n Veda's door de tandjes Ze lijkt helemaal geen last te hebben, en toen ik vanavond een boontje uit haar mond wilde halen, beet ze op mijn vinger, het deed gewoon zeer Je ziet hem met de dag ook duidelijker, en het tandje ernaast is bijna door. En balen van je laptop zeg, zul je altijd zien dat hij net komt als je onder de douche staat Hopelijk mis je hem morgen niet! En Noah al op handen en knietjes, leuk zeg! Wat vreemd van het bloeden Ik zou niet weten wat dat kan zijn, ik heb het zelf niet (gehad). Tijdens de zwangerschap is natuurlijk de doorbloeding beter, waardoor je er sneller last van kan hebben, maar of dat een half jaar na de bevalling nog zo kan zijn, weet ik niet? Misschien een topic openen hier op het forum, of anders voor de zekerheid even de huisarts bellen? Sanne, wat rot dat je nog steeds zo verkouden bent! Daar kun je soms echt lang last van hebben hè? Maar wel super dat Feli beter drinkt! Succes voor de komende nacht, ik hoop dat ze dan beter slaapt! En info opvragen over die baan kan toch altijd? Wie weet lijkt het je wat, en misschien is het juist wel handig dat je de mensen/kindjes al een beetje kent. Als je meer info hebt, dan is het sowieso makkelijker om te beslissen of het je wel of niet wat lijkt. Dan kun je altijd nog beslissen! All, slaap lekker straks!
Goedemorgen allemaal, Ietsje later dan gisteren, maar weer de eerste hahah! Morgen niet hoor (hoop ik) want dan hoef ik niet te werken. Mijn man zorgt vandaag voor Svinthe. Wel raar hoor, om hier nu beneden te zitten en te weten dat ik haar zo niet uit bedje haal. Ik heb haar net nog wel even gezien. Ze lag te miepen om haar speen... Sanne, ik zou gewoon vragen wat de inhoud is van die baan. Nee zeggen kan je altijd nog als het je niet bevalt toch? Mosa, die tandjes van Veda komen nu goed door he? Heeft ze van de tweede niet veel last? Ricmar, hoe is het met je temp?? *duimerdeduim* Fijne dag allemaal!!
Goedemorgen, Hanna, hopelijk ben je morgen idd niet de eerste hier Ricmar, op zich geen dramatische daling, maar in combinatie met de negatieve test van gisteren, ben ik bang dat het idd geen goed teken is Waarom mag het nu niet toch eens raak zijn hè?! Dikke knuffel! Sanne, hoe ging het vannacht? Afrola, hoe gaat het nu met de borstvoeding? Komt Josien nog steeds 's nachts? Pookie, hoe is het nu met Yuna? Sterre, hoe is het met je hoofdpijn? Loe, hoe was de score vannacht wat betreft het eruit moeten gaan om te plassen? Salapio, alles goed bij jullie? Melisa, succes met je dagen werken, maar daarna lekker lang vrij! Liesben, hoe voel jij je? Kun je het al iets beter bevatten? En hebben jullie het al tegen anderen verteld? All, Veda's tweede tandje is volgens mij ook door, en weer zonder last ervan gehad te hebben Wat dat betreft hebben wij zo'n geluk dat we overal zo doorheen fluiten! Eigenlijk met alles wel. Net hoorden we dat de vader van een vriend van ons kanker heeft. En als ik verder zie wat onze vrienden/kennissen op dat gebied allemaal meemaken, dan zijn we toch heel erg bevoorrecht Geen nare ziektes, ouders die gelukkig getrouwd zijn etc. Daar denk ik best vaak aan, wat een geluk wij toch altijd hebben! Zo, wat een gezwam op de vroege ochtend Fijne dag allemaal!