Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

De score is ongeveer 5 keer Mosa. Mag van mij wel wat minder. :(Moesten jullie er ook zo vaak uit? Ik twijfel namelijk om morgen een potje urine mee te nemen. Ik heb direct nadat ik geweest ben weer aandrang zowat. Het doet geen pijn, en ik moet dan ook wel echt weer (klein plasje) maar ik blijf t wel een beetje gek vinden. Tenzij jullie dit ook hadden......?:(

Je hebt inderdaad veel geluk hoor Mosa, dat vind ik geen gezwam haha.;):)

Sanne, ben benieuwd wat je besluit mbt de baan.

Ricmar, zo balen meid. Prachtkaartje heb je gewoon.

Hanna, goedemorgen!:)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    5 keer is idd veel Loe! Ik moest er eigenlijk tijdens mijn hele zwangerschap 's nachts één keer uit om te plassen, maar ik hoef sowieso niet zo vaak te plassen, ook overdags niet. Maar toch lijkt me 5 keer wel erg vaak. Ik weet niet hoe het was voordat je zwanger was?
    En misschien toch even laten checken op een blaasontsteking?

3. Loe

Loe Niet meer actief

zou ik zo'n potje morgen 'gewoon' mee kunnen nemen naar het ziekenhuis? Of zou dat 'niet de bedoeling' zijn?

4. Loe

Loe Niet meer actief

of toch maar bij de huisarts?

5. Loe

Loe Niet meer actief

heb al gebeld, kan t bij de huisarts brengen. moest eigenlijk ochtendurine zijn maar ja. die heb ik niet meer.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik neem aan dat het via de huisarts moet, maar ik zie dat je daar al naar geïnformeerd hebt. Dan maar morgenochtend even langsbrengen?

Morgen heb je de 20-wekenecho toch? Spannend zeg! Ben je zenuwachtig?

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,

feli lag gister zo lekker te slapen vanaf 7 uur, dat ik twijfelde of ik haar wel wakker wou maken voor haar fles van 23.00

maar ik d8 ze heeft de afgelopen dagen zo weinig gedronken, toch maar ff proberen, maar mevrouw wou geen slok drinken!

maarja om 4 uur snachts ging ze wel weer al wat mopperen en doen, en eerder d8 ik ook steeds datze echt maar 9 uur slaap achter elkaar redde, dus was opzich wel logisch,

maar ik heb geen fles gegeven, en ze heeft verder bij ons geslapen in bed, wel vaak wakker enzo maar ze moest niet huilen van de honger o.i.d.

vanochtend wou ze maar weer 100cc drinken...dat is tegen woordig bijna elke x s'ochtends.. ga toch maar dat papje sochtends maken denk ik en dan ook nog papfles savonds.

ik ga nu dus vandaag probereno m 6 uur ofso wat groente tegeven met misschien wat thee/sap

en dan misschien om 9 uur ofso haar laatste pap fles..?

ik probeer maar weer eens wat...:p want eigenlijk slaapt ze echt al vanaf 7 uur, maraja dat red ze gewoon niet echt lekker de hele nacht..betero m 9u ur dan nog een fles dan om 23.00 denk ik?

@ricmar he balen ik denk ook dat het niet zo heel veel goeds betekend, echt heel superrot zeg! Knuf!

@loe pfoe dati s wel vaak plassen ja, khep het ook soms wel gehad hoor zo vaak, maar toch maar ff je plas laten chekken, je kan snel blaasontsteking krijgen als je zwanger bent, en dan hoeft het niet zo te voelen als dat dat normaal voelt. en oww spannend morgen!! alvast veel suc6 en plezier natuurlijk!

@mosa oww het 2e tandje ook door! wow dat gaat echt snel zeg! gelukkig heeft ze er geen last van! wel heel rot nieuws van jullie vriend zijn vader. en jullie mogen je zeker gelukkig prijzen geen ziekte's o.i.d.:)

@all

volges mij word het hier een heerlijk weertje! nu al zon! :)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, blijft lastig hoe je dat het beste aan kunt pakken met Feli. Maar idd maar wat proberen, je zult zien dat je er op die manier vast wel achter komt wat het beste werkt voor Feli.
    Het zou al zo fijn zijn als ze die laatste fles goed drinkt hè, dan heb je kans dat ze wel wat langer doorslaapt, maar ja, als ze niet wil, dan wordt dat moeilijk natuurlijk.
    Hopelijk eet ze vandaag wel goed van haar groente!

Aan het einde van de week kan het 20 graden worden, dus het mooie weer lijkt er echt weer aan te komen :)

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Met mijn cyclus lijkt het helaas weer niet op te schieten ;) Ik hoop maar dat mijn eisprong nu snel komt, want met een lange lf, kom ik nu sowieso alweer boven de 35 dagen uit ;)
    Ik ben wel blij dat we er nu gewoon al voor gaan, want in dit tempo zal het sowieso nog wel een tijdje duren.

10. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, niet ongeduldig worden hoor! :pMaar tis inderdaad wel lastig dat die LF zo lang is he.;)

Sanne, succes hoor met uitproberen.

Plasje is ingeleverd, tja, ik zag dat niet zitten om dat morgen VOOR het ziekenhuis nog te doen, dat trek ik niet, veel te vroeg. Ze zouden straks bellen zeiden ze. Dus ik wacht maar af. Ik heb trouwens toch geen ochtendurine als je om de anderhalf tot twee uur moet plassen.......;):)
    Zag er verder niet troebel uit ofzo, ik wacht t af.
    Morgen inderdaad 20 weken echo!;)

11. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Ben er nog en beebje nog niet hoor.....

Mosa: zo kleine Veda al twee bijters........gaat snel....

Hanna: kan me voorstellen dat vreemd is om Svinthe aan je man over te laten, hihi. Heb ik, nu na bijna 3 jaar, nog soms moeite mee hoor!!! Tis toch dat oermoeder gevoel denk ik.......

Loe: ben benieuwd wat de huisarts zegt, maar ik moet ook al de hele zwangerschap zoveel en zo'n kleine beetjes. Waarschijnlijk ligt die kleine gewoon lekker op je blaas te duwen enzo. Heel veel succes morgen, probeer ook te genieten hè!!

Sanne: beterschap met je verkoudheid.....

Hoest met Djaar en Bubsie?

Verder weet ik ff niet meer. Beebje hier nog lekker druk in de buik, af en toe te!!! Morgen weer naar de gyn. Hopelijk volgende week de laatste keer!!!

twinny

12. Loe

Loe Niet meer actief

Mijn urine was helemaal goed, assistente belde net. Nou ja, misschien moet ik dan zoveel plassen door het vocht dat ik vasthoud oid.

13. Loe

Loe Niet meer actief

of wat jij zegt Twinny, kan natuurlijk ook:D
    Zal voor je duimen morgen, en dat het de laatste keer zal zijn.;)

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Twinny, hopelijk hoef je nu echt niet meer zo lang te wachten! Wel spannend hè, die laatste loodjes?! Alvast succes morgen, en ik hoop met je mee dat het de laatste keer wordt!

Loe, dus geen blaasontsteking, misschien heeft het dan idd met het vocht vasthouden te maken. En drink je altijd veel 's avonds?

15. Loe

Loe Niet meer actief

helemaal niet meer. 1 glaasje drinken na het eten (zo rond half acht) en dan met opzet niets meer. Helpt dus blijkbaar geen bal.
    tis net alsof je continu aandrang voelt en je moet dus ook echt plassen, alleen is het de ene keer meer dan de andere keer.
    Zal me er geen zorgen over maken, lastig is t wel.:x

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, ik had toen weleens dat ik voor mijn gevoel heel nodig moest, maar als ik dan ging, dan kwam er maar een klein beetje.
    Dus het zal er toch (helaas) bijhoren, maar hopelijk wordt het binnenkort iets minder!

En zorgen hoef je je er sowieso niet om te maken volgens mij!

All, ik ga vanavond bij mijn ouders eten, omdat mijn vriend tot laat moet werken, maar dan gaat mijn moeder speciaal voor mij pannenkoeken bakken :D Al best lang geleden, dus het werd wel weer eens tijd ;)

Net heeft Veda een stukje appel gehad, en daarna wat gepureerde appel, en lekker dat ze het vond :)
    Ik merk wel dat ze door haar tandjes veel behoefte heeft aan bijten (heb ook zo'n bijtring voor in de koelkast), maar volgens mij vond ze daarom de koude appel ook zo fijn.

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sanne: Ik zou zeker informeren naar die baan als nanny. Dat zou ik zeker doen en een gesprek aangaan bijvoorbeeld. Kijken of jullie op één lijn zitten en dan kan je altijd nog verder kijken wat je wilt.
    Met de laatste fles e.d zou ik gewoon wat uitproberen. Noah lijkt nu zijn tijden ook wat aan het verleggen te zijn en als hij iets niet wilt dan merken we het vanzelf wel.

Mosa: Fijn hoor dat Veda geen last van de tandjes lijkt te hebben, heerlijk.
    Het is inderdaad fijn als het allemaal zo lekker gaat en loopt in het leven. Ik heb dat helaas allemaal niet (gescheiden ouders, ziektes e.d) maar toch ben ik ook erg gelukkig hoor :) En af en toe sentimenteel geklets mag best hoor ;)
    Hmm zie dat je alweer op dag 18 zit :( Dan hoop ik inderdaad voor je dat je snel een ei hebt want anders heb je weer zo'n lange cyclus.

Hanna: Ook weer lekker op tijd vandaag!

Ricmar: Balen zeg dat je temp gedaald is :( Dikke knuf voor jou!

Loe: Rot zeg dat je er zo vaak uit moet. Misschien een keer laten testen op blaasontsteking? Oh lees al dat je gebeld hebt en nu ook dat je al een plasje ingeleverd hebt. Ben benieuwd maar ik moest ook zo vaak plassen en heb ook meerdere keren getest.. soms heb je gewoon de pech. Oh lees nu dat het schoon was.. nou ja, dus je hebt gewoon pech, net als ik had :p
    Oeh morgen 20 weken echo! Spannend!! Pff gaat snel zeg.. jee..

Twinny: Suc6 bij de gyn! Hopelijk voor jou inderdaad volgende week voor de laatste keer.

All: Hier 'uit kunnen slapen'.. Noah was op 07.00u wakker en we hebben tot 07.30u in bed gelegen, wat een luxe zeg haha.

Vanmorgen is de laptop binnen gekomen.. joehoe straks gelijk even kijken. Moet eerst van mezelf nog wat klusjes afmaken.

Vanavond weer naar school, we hebben 2 weken 'vrij' gehad en nu ben ik er weer uit en heb dus eigenlijk geen zin :)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, tuurlijk kun je ook gelukkig zijn als er wel dingen spelen/gespeeld hebben in je leven, maar het is natuurlijk super als je een bevoorrecht leven hebt met weinig zorgen.
    Als ik kijk naar de 3 vriendenstellen waar we het meest mee omgaan, dan hebben zij dit meegemaakt:
    1. zijn moeder overleden, en zijn vader aan de drank
    2. een doodgeboren kindje met 24 weken, een vader die al 7 jaar vermist wordt
    3. een vader die op een hele lullige manier vreemdging, en waarmee ze geen contact meer hebben, en een MA met 12 weken.
    En dan nu een vader met kanker.

Ook van beide schoonzussen is de vader al overleden.

Allemaal natuurlijk vreselijke dingen, dus vaak zat denk ik er wel aan hoe gelukkig wij mogen zijn.
    Maar nu hou ik erover op ;)

Lekker dat jullie uit hebben kunnen slapen! Heerlijk! Hopelijk morgen weer :)
    En veel plezier alvast met je laptop!

19. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mosa: Hmm zie nou dat mijn vorige berichtje een beetje depri overkwam.. alsof ik zo'n rotleven heb maar dat is niet zo hoor. Heb wel veel meegemaakt, kanker, scheiding, dood geboren kindjes, helaas al 2 vrienden af moeten geven en nog veel meer maar ik snap wel wat je bedoeld hoor. Daarom is mijn motto ook: leef je leven.

All: Zo ik ben klaar met mijn klusjes.. ga nu de laptop uitpakken.. oeehhh spannend!!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Leef je leven, idd! Extra genieten van alles!

Ik ben ook al helemaal klaar met mijn klusjes, dus ik zit een beetje te denken wat ik nu zal doen :)
    Net zijn mijn bestelde kleertjes binnengekomen, maar omdat je op internet niet kunt zien hoe groot alles valt, heb ik het aan de ruime kant besteld, en ze zijn dus ook aan de ruime kant :) Maar ja, dan heeft Veda er over een tijdje plezier van :)

Veel plezier met je paarse laptop :D

Deel Deze Pagina