Sterre, have fun met je laptop! Was net bij de winkel. was zo warm, ik mijn jas open."Eh......moet je nog lang? " Pardon? O! Eh ja, nog heel lang. Morgen vijf maanden. Zohoooooo, dan is t al best flink he! (geen idee, ben niet eerder zo lang zwanger geweest haha). Ik: ja, t zal wel een grote snuffel zijn......
Joehoe even een zwaai vanaf m´n nieuwe paarse laptop met bijpassende paarse muis Wat een sjiek dingetje zeg, ben helemaal blij Mosa: De kleertjes dus nog erg ruim, nou ja, net wat je zegt, kan Veda er straks nog lekker van genieten. Ik moet ook kleertje gaan kopen. We hadden tot maat 68 best veel gekregen maar daarna is het op. Maar vind het niet erg hoor Loe: Oh haha dat gaat lekker dan met je buikkie. Niks om geven hoor, lekker van genieten Hier schijnt trouwens een heerlijk zonnetje 8)
Meiden ik breek even in ik snap er niks meer van... de hele dag al weer buikpijn vanmorgen zulke steken dat ik met mijn stomme kop 2 molletjes heb gepakt, de hele dag voel ik van alles stromen, maar nee hoor niks alleen wat oud bloed. ik heb dat alleen op dag 5 of 6 van de cyclus... wat is dit nou toch???
@ricmar wat een gek gedoe bij jou!?, maar die 2 molletjes kunnen echt geen kwaad hoor! maar je hebt dus nog steeds niets van nieuw bloed verloren, echt raar hoor :S wanneer heb je nou nog en chek bij de gyn ofso? wel spannend hoor.. en gek! @sterre ahh nice ook nieuwe comp leuk he? teminste, vond ik toen wij um hadden wel hahaha. en aghh ik snap dat je totaal geen zin hebt om naar school te gaan vanavond.. zeker niet als je al 2x vrij bent geweest! maar tmoet toch ff! suc6 alvast en heerlijk dat noah pas om 7 uur wakker werd back to normal ? @mosa haha ja moeilijk is dat kleertjes via internet kopen, zeker omdat alle maten altijd van elk merk zowat wel verschillend zijn! maar ach, ze groeit er vast snel in @all ik heb flink veel was gedaan, lekker buiten hangen, heerlijk weertje hoor, nog een beetje warmer dan word het helemaal lekker! ik ga vanavond spinaziebladerdeeg dingentjes maken denk ik..met rijst..even kijken ofi k er ook nog wat gehakt door gooi of dat ik de pakketjes alleen met groente maak, is ook niet verkeerd natuurlijk Nou dames fijne middag nog!
ik mag eventueel vrijdag komen voor een urinetest, nou raar hoor maar dat kan ik zelf ook wel... het is gewoon gek ik heb dit nooit... weet iemand of dit door clomid kan komen?? heb echt gevoel of de buik vol zit zeg maar heb echt druk op de baarmoeder, heb immers niets voor niet 2 molletjes genomen. maar kan me niet voor stellen dat je zwanger kan zijn bij oud bloed verlies?? zien morgen wel wat temp weer doet of dat ongi doorbreekt
eh.........ongelukje gebeurd hier..........: onze kat werd wild. En dat bedoel ik echt wild. Omdat ik de tuin wilde sproeien, een heel eind van haar af. Gek werd ze. Ze zat in een tuigje, ging ergens onderdoor, raakte verstrikt en totaal van de wereld, helemaal flippen. Ik probeerde haar te pakken maar dat waterding had ik nog in mijn andere hand. Toen beetje en krabte ze me in het wilde weg! Ze was echt helemaal total loss. Ik heb toch snel de waterkraan dichtgedraaid maar de kat had het tuigje al af en rende godzijdank naar binnen. Daar raakte ze verstrikt in het laatste stuk tuigje, dat ik na ongeveer drie minuten af heb kunnen doen. Mevrouw is allang weer gekalmeerd, maar ik zit nu met een hand, waarvan ik niet weet of het krabwond of bijtwond is. Verdomme (excusez moi). Heb toch echt geen zin om een tetanus injectie en een antibiotica kuur te gaan halen. 1 plekje bloedde iets (puntbloedinkje ongeveer), maar ik weet niet of dat krab-/bijt is. TWee grote krabben over mijn hand en mijn middelvinger werd dik en rood in het midden, maar daar geen krab/bijt te zien. Pff......wat nu dan weer? Ik neig ernaar om geen dokter te bellen, mijn vriend ook (die heb ik net gebeld). Geen grote wonden heb ik, als er een bijtwondje zit, zal ie heel oppervlakkig zijn. WAt vinden jullie?
aghh oww loe jeetje heb jij weer zeg!!! ik zou het niet goed weten, denk ook geen ha nodig maarja, zekere voor het onzekere misschien??
Ricmar: Hmm raar zeg maar wat Sanne al zei, molletjes kunnen geen kwaad. Met bruin kan je absoluut toch zwanger zijn hoor. Ik heb het namelijk ook gehad. Ik zal eens kijken of ik het kaartje nog op kan snorren en zal het dan even voor je plaatsen. Ik had al de feminax (tegen menstruatiepijn) in mijn tas gedaan mochten de krampen die ik toen had (precies alsof ik ongesteld ging worden) erger worden. Ik dacht ook bijna zeker ongesteld te gaan worden. Heb em gelijk maar even voor je opgezocht: Bekijk bijlage 72751 Sanne: Ja super die nieuwe laptop, ik ben er ook écht heel blij mee Hier ook zo'n lekker weertje maar inderdaad, nog net even iets wamer en het is nog beter. Noah is trouwens de laatste tijd tussen 06.00u en 06.30u wakker dus dat is voor ons normaal eigenlijk haha.. Gelukkig slaapt hij vaak van 08.30 tot 10.00 nog dus als ik echt moe ben kruip ik ook nog weleens terug. Loe: Oei dat is erg vervelend. Hmm ik zou aan de hand van de foto's ook zeggen dat het niet zo erg is maar ik ben geen dokter dus misschien toch voor de zekerheid je HA bellen? Ik ben in dat soort gevallen toch van het zekere voor het onzekere. All: Ik ga nu eten maken en straks naar school.. pff heb echt geen zin, snap er niks van. Misschien ook omdat het toch een stuk rijden is enzo. Nou ja, hierna nog maar 5x op en neer reizen.
@ loe ow dat was dus lekker bezig zijn zeg haha. ik zou ook niet naar de dokter gaan. tenzij het erg pijn doet en het echt diep is.
thanx voor jullie reacties. Zal straks mijn vriend nog vragen wat hij denkt, maar ik vermoed dat we niet gaan. Jee zeg, heb ik weer. Mollies zijn soms heerlijk en kunnen geen kwaad hoor. Heb er ook een paar op in de afgelopen maanden. Sterre, kan me voorstellen hoor dat je geen zin hebt. Succes straks, nog een paar keertjes! oja, Ricmar, mijn kaartje was ook geen supersonische raket, zie mijn kaartje:
hey meiden sorry dat ik ff niks van me liet horen maar ben jullie niet vergeten hoor Gister naar de vk geweest en een groei-echo bij hun was niet nodig was toch wel iets gegroeit Maar ze sturen ons wel eerder naar het zh voor controles en daar krijg je ook echo's volgens haar Ik vroeg op de kop af hoeveel pond het kindje zou kunnen zijn bij de geboorte Ze schatte ong bij de geboorte rond de 3000 gram Beebje was heel errug druk met het luisteren van het hart kreeg een paar kickjes waar de vk van schrok Ik zei al heb medelij met mij ja zegt ze dat heb ik zeker beeb lag mooi in bekken wel iets te diep volgens de vk Bloeddruk was mooi 120/60 Vanmiddag is mijn wehkamp bestelling binnen gekomen Tankini met broekje en 3 voedings bh en nog een paar zw-slipjes Dus kan er lekker tegen aan Binnenkort de mama fiets ophalen en dan een keer lekker fietsen met z'n allen Maar moet wel warm weer zijn Loe ik heb dat ook hoor met het plassen soms voel ik niet eens dat ik naar de wc moet pas als ik buk of gaat zitten dan moet ik maken dat ik dan ga want dan krijg ik last van harde buiken vooral s'nacht moet ik er 2 keer uit Nou zit de kleine met z'n voetjes in me rechterzij te porren /schoppen Gisteravond had manlief echt medelij met mij had de hand op me buik en het is echt een wilde Zal wel een keer een filmpje maken als het lukt O ff een foto van thijmen spammen is wel een maand geleden maar deze is zooooo lief en zijn ogen zijn net diamantjes
Middag dames. Sorry heb niet alles (of bijna niks) gelezen. Ben moe en heb een knallende koppijn. Lang leven de hormonen! Maar wel een mooie test geproduceerd net, ondanks veel drinken (en plassen) vandaag! Vandaag officieel NOD
acghh had al een heel bericht.. gaat t ineens weg... @liesben mooie duidelijke test hoor super! @tijgetje ahh wat een heerlijk ventje is thijmen zeg @all aghh ik snap feli niet meer hoor.. ik denk dat ik het potje iets te laat heb gegeven (6 uur half 7) eerder sliep ze eigenlijk ook dus kon ook niet echt eerder.. maar nu werd ze net wakker ik d8 oke, dan nu dus je laatste fles proberen, maar ze wou Niets drinken..... en na het potje wou ze ook niets meer drinken, geen melk/sap.. ik denk dat het dan maar weer om 23.00 fles word ofso...kijken of ze die wel wilt?? morgen proberen potje eerder te geven denk ik, zodat er wel weer 4 uur tussen zit.. en dan de laatste fles.. kijken of dat werkt??? groetjes!
Nou, de pannenkoeken bij mijn ouders waren heerlijk hoor Lekker met kaas en spek! Sterre, fijn dat je helemeaal blij bent met je nieuwe laptop Hopelijk was het leuk/interessant op school! En ik kan me voorstellen dat je het minder leuk vindt door het reizen hoor! Ricmar, vreemd hoor Maar hopelijk morgen weer een hoge temp, en die paracetamolletjes maken niets uit hoor! Duim duim duim! En oud bloedverlies zou juist goed kunnen als je zwanger bent, maar het kan ook een voorbode van je menstruatie zijn, spannend dus! Sanne, klinkt lekker, spinaziebladerdeegdingetjes Waren ze ook lekker? Loe, schrikken van de kat zeg! Maar als ik het zo zie, dan neem ik aan dat je niets hoeft te doen hoor. Wij hebben 3 katten en ik zal best wel eens een krab/bijtwondje gehad (door het stoeien met ze )hebben toen ik zwanger was, maar ik heb er niet eens over nagedacht om dan de dokter te bellen. Volgens mij kan het echt geen kwaad! Maar bij twijfel, wel even bellen! Bubsie, hoe is het met jou? Tijgertje, fijn dat je kindje toch goed groeide! Toch wel een opluchting hè? En dat is zeker een lieve foto van Thijmen Liesben, dat zijn zeker mooie testjes! Super hoor! Wel vervelend van de hoofdpijn, hopelijk heb je er snel minder last van! All, inmiddels is mijn vriend thuisgekomen, dus ik ga maar eens even op de bank hangen met hem
Sanne, wat ineens bij mij opkomt, is het niet een idee (en ik weet niet hoe het CB hierover denkt hoor, omdat Feli al de 6 maanden voorbij is) om eventjes te stoppen met fruit- en groentehapjes? En dat je dan kijkt of ze wel haar flessen goed drinkt? Want de energie om te groeien haalt ze natuurlijk op dit moment uit de melk en niet uit de hapjes, dus misschien zou je dat kunnen proberen? Voor vandaag zou ik het idd rond 23.00 uur nog een keer proberen, en hopelijk drinkt ze dan wel wat! Ik moet nu gaan, maar succes!
@mosa thnx voor je tips, ik ga het zowiso om 23.00 nog een x proberen, maar het geval is dus vaak, dat als ik feli geen fruit/groente geef, ze nog steeds net zo weinig drinkt.. nu is het sinds kort dan dat ze dus echt een fles overslaat.. maarja ze krijgt er ook nog steeds 5... nouja, ik weet het ook allemaal niet hoor, kinderarts en cb zeggen zo veel mogelijk smaakjes enzo laten proeven en misschien is het gewoon geen melk kindje, en dat denk ik ook wel dat het geen melk kindje is.. maarja.. ik weet ook niet..tis ook niet dat ze elke dag altijd een groente/fruithap krijgt... groente krijgt ze vaak ook niet, want dan komt het ff niet uit qua werk en slapen enzo en fruit wilt ze vaak niet omdat ik meestal vers heb. achja.. ik kijk wel weer wat een gepuzzel een kind hahaha
Goedenavond allen, Weer thuis na 2 hele dagen met het gehele werk in een conferentiehotel. Was gezellig maar ook druk druk. En mijn eerste nachtje zonder Josien. Wel was hub gisteravond vroeg nog even met Josien langs geweest (ff geshowd ) om melk te halen en een live voeding te geven, maar ik was vanavond weer blij om thuis te zijn! @ liesben gefeliciteerd. super dat het gelukt is! hopelijk wordt de hoofdpijn wel snel wat minder! @ Mosa, wat goed dat beide tandje echt door zijn zonder al te veel problemen. En dat kauwen op je vinger is dan idd echt pijnlijk Fijn zeg dat je zoveel geluk hebt in het leven. Houden zo zullen we maar zeggen. Wel goed dat je het je realiseert en er lekker blij van wordt! Was 3x scheepsrecht? @Sterre, het bloeden bij de sex kan komen door de bevalling. Ben je uitgescheurd en of ingeknipt? Dan kan er bij de knip/scheur wat wild vlees zijn gaan groeien wat nogal snel gaat bloeden. Het kan ook zijn dat je daardoor meer irritatie hebt. Op zich kan zoiets geen kwaad, maar ze kunnen het weghalen. En hoe is de laptop? Leuk dat ie paars is En weer naar school en nu alweer geen zin hihi. Hopelijk is het uiteindelijk toch wel leuk vanavond. @ Loe, blaasontsteking voelt heel anders tijdens zwangerschap en de kans is ook groter. Kan geen kwaad om het te laten testen als je zo vaak moet. Oh je hebt getest, maar het was het niet. Toch beetje vreemd ik moest wel vaker, maar niet zoo vaak. Wel had ik ook dat er neit altijd evenveel kwam ook al moest ik. Succes morgen bij de 20 wk echo! Hopelijk heb je de kattenbeet/krab wel heel goed schoon gemaakt. Verder zelf beoordelen en goed in de gaten houden. De kans dat je er werkelijk ziek van wordt is op zich heel klein. @ Sanne, ik zou ook informeren naar de nanny job. Maar ook even uitzoekn hoe het zit met arbeidsvoorwaarden en in hoeverre je dan zelf pensioen, vakantie en vrije dagen, ww moet regelen en zo. Dat kost ook best wat geld als je dat zelf moet regelen namelijk. Bovendien zal je ook wel meer meoten werken dan nu? @ Ricmar, wat raar allemaal, ik vind het erg klinken alsof het raak is, maar het is toch raar dat die testen wat anders zeggen . Vervelend, hopelijk snel duidelijkheid en ik blijf voor je duimen! @ Rest zwaai! Hier is Josiens 3e tandje echt helemaal door. Dus nu meoten we helemaal voorzichtig zijn met een vinger in de mond steken . Helaas komt ze nog steeds voor een voeding 's nachts. Zit nu te denken om de late avondvoeding maar weer in te voeren . Verder gaan we morgen het koopcontract tekenen Zometeen lekker gaan slapen.