Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sanne, jammer dat Feli weer zo uit haar ritme was. Ging het de rest van de dag beter?
    Ook raar van de wij magazine en alles ;). Alles is bij jou dus eigenlijk stopgezet. Jammer...

@ Loe, lekker in bad gaan. misschien voor je gemoedsrust iets korter en daardoor iets minder heet, maar wel gewoon heel aangenaam. Zolang je je nog maar lekker voelt en lekker kunt ontspannen zit het wel goed in bad. Ze adviseren wel om de 1e 3 maanden niet naar de sauna te gaan vanwege de hitte maar neem niet aan dat je bad zo heet wordt ;).

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Sheann, leuke banner! Stoere vent hoor :D

Afrola, veel plezier vanavond met de visite!

Sanne, vervelend dat je de kortingsbonnen niet hebt gekregen ;) Maar misschien ook goed, anders moet je weer iets verzinnen om te kopen ;)

Vervelend dat het slapen weer moeizaam ging :( Wel goed dat ze haar fles helemaal leeggedronken heeft, maar vervelend dat het een beetje aanmodderen blijft.
    Was het gezellig bij je schoonmoeder?

Op welke dagen ga jij eigenlijk werken?

Loe, ik ben helemaal geen badmens, dus ik heb me er ook nooit zo in verdiept, maar volgens mij is het idd beter om (vooral in het begin) geen hete baden te nemen. Maar wanneer een bad heet is, weet ik niet. Misschien dat iemand anders het hier weet, en anders in het forumonderdeel 'zwangerschap'?

Heb ik het gemist of heb je de uitslag van je HCG-gehalte niet gekregen gisteren? Zou balen zijn als je tot maandag moet wachten ;) Maar hopelijk dan een superuitslag zodat je er misschien iets geruster op wordt (alhoewel die onzekerheid wel blijft hoor).

Maar ik hoop dat je je snel zeker genoeg voelt om hier mee te komen kletsen :) Zou ik heel gezellig vinden, want het temptopic is voor mij nu echt niet meer te volgen.

Hanna, en, hoe was het??

Sterre, lekker genoten van jullie dagje weg? Helemaal ontspannen weer? Ik bedenk me nu trouwens dat jullie daar ook gingen eten, dus jullie zullen vast nog steeds aan het genieten zijn :D

All, een hele gezellige middag gehad, maar wel een stuk vermoeiender met kindje vind ik. Veda is met drukte toch vaak iets onrustiger en op een vreemde plek slapen lukt ook niet zo goed. Gelukkig heeft ze een hele tijd in de box liggen spelen, ze vond al die andere, onbekende speeltjes heel interessant :D

Nu kreeg ik net wel een sms-je dat één van de babies die er was buikgriep heeft ;) Ze was de hele dag al niet lekker, en had flinke diarree (witte poep), maar nu dus buikgriep.
    Ik weet niet of dat besmettelijk is, maar ik hoop zo dat Veda het niet krijgt!

Zo, we gaan Veda naar bed brengen en dan lekker eten!

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb wel bijgelezen maar echt geen puf voor goede reactie.
    Ben echt enorm moe. Vandaag mogen uitslapen, daarna in bad en iets daarna nog even op bed gelegen, maar voelde me nog steeds uitgeput! Belachelijk natuurlijk ... mja ... Mirre was in een superhumeur vandaag, wilde alleen absoluut niet slapen. Vanavond uiteten geweest, was heel gezellig. Mirre vindt dat ook heel leuk gelukkig en gedraagd zich altijd voorbeeldig. Al was ze om 19u echt ausgepoept. Dus naar huis en snel naar bed.

Voel het soms wel een beetje rommelen, maar niets echts: vooral pittige harde buiken. Heb vanavond maar flink wat tonic gedronken :D. Mirre diende zich aan na een avondje uiteten met tonic ... dus dit is de proef op de som ;)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Spannend Salapio, ben benieuwd of het iets opgeleverd heeft!
    En zo niet, dan hoop ik dat je goed geslapen hebt!

All, Veda was gisterenavond zo moe van de verjaardag 's middags dat we haar om half 7 naar bed hebben gebracht. Later hebben we haar nog wakker gemaakt voor een fles, maar erna is ze gelijk weer verder gaan slapen. Dus een rustig avondje voor ons tweeën :)

Heeft iemand trouwens pas het programma 'Generatie 2010' gezien? Ze gaan dus 5 babies die net geboren zijn de komende jaren volgen, helemaal tot ze volwassen zijn. Pas was de eerste aflevering. Wij hebben het via uitzending gemist gezien, en was best grappig.
    Eén vrouw had volop weeën, toen ging ze het tegen haar man zeggen, die nog lag te slapen, hij keek zo heel verstoord op omdat ze hem wakker gemaakt had :D En hij bleef ook gewoon liggen :)
    Wat een sukkel, zo één zou je toch uit bed schoppen :D

Vanmiddag weer een spannend voetbalmiddagje, Feyenoord-Ajax. We gaan weer bij mijn broer kijken, dus ben benieuwd :)
    Fijne dag allemaal!

5. Loe

Loe Niet meer actief

thanx voor de reacties! vanaf vandaag zal ikmijn leven beteren hihi.
    Mosa, ik kan het nu niet meer volgen: maranka heeft een nieuw topic geopend; toverstokjes topic oid. dan heb ik mijn eigen MMM topic nog, wil bijlezen hoe het met de meiden in het temptopic gaat en hier. Mennnnnnn, je hebt er een dagtaak aan haha! Nee, het zal vanzelf wel duidelijk worden, want alle vier kan ik never nooit bijhouden, t gaat inderdaad allemaal zo snel he!
    Groetjes voor hier! Met al die mooie kleine prinsen en prinsessen.

oja mosa: er is vrijdag niet meer gebeld, dus of ze zijn me vergeten of de uitslag was nog niet binnen. En voor die progesteron bollen en die slijmvlies verdik-pillen zou de doc van het geertgen bellen,maar die belde twee keer en ikh oorde niemand aan de andere kant van de lijn! :x dus dat wordt een drukke regeldag morgen....;)

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@loe ik heb dat ook wel eens na gevraagd hoe dat zit met een warm bad, maar ze zeiden mij, niet Te warm (wat ik wel eerst voor de zwangerschap altijd deed want ik hou erg van warm haha) maar khep toen geen termomether ofso gebruikt hoor, gewoon wat minder warm dan normaal heb ik het toen gedaan :)

@mosa oww hopen dat veda niet die buikgriep ook krijgt!! en vanmiddag weer voetbal hhah wij krijgen visite dus wij kunnen niet kijken!

@salapio ik ben ookbenieuwd of het wat heeft opgeleverd! heeft jan al verlof??

@mosa, ik ga op maandag woendag en vrijdag weken, maar ik moet pas aankomende woensdag beginnen,want was op een maandag bevallen. en het was heel gezellig bij mn stiefmoeder, feli had super goed geslapen, ik was haar bakerzak vergeten, en had haar in een hydrofiele luier gewikkeld, vond ze helemaal prima. hahah:)

@all

oww wat een drama nacht hebben wij gehad, ik weet niet wat feli heeft ??? hopelijk een sprong of iets tijdelijks want als dit zo blijft word ik er echt niet goed van!?

ze wilt steeds niet meer uitzichzelf in slaap vallen, vannacht een uur anderhalf uur wakkr krijsend geweest en niet meer willen ophouden! nou echt niet normaal joh!

nu huilt ze weer als een gek, ik haal haar maar weer ff naar beneden.....

7. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sanne: Hier ook een drama nacht :( We hebben geprobeerd om Kyano naar bed te doen zonder inwikkelen maar hij is dan zo onrustig en wordt ieder uur wakker.

8. Sannehai

hey sheann

aghh vervelend is dat he! ik denk ook dat het bij feli komt doordat ze in die nieuw bakerzak zit, gewoon toch te los op de een of andere manier,

want overdag had ze supergoed bij mn stiefmoeder geslapen, maar daar was ik die zak vergeten, dus had haar strak in een hydrofiele luier gedaan,

nou zo goed had ze al in geen tijden geslapen!

echt rot als ze zo slecht slapen he! bah! slaapt kyano vandaag nu overdag wel weer goed?

feli niet hoor...

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Overdag slaapt hij wel goed zonder in te wikkelen. Nu ligt hij ook weer te snurken :)

Doe jij Feli overdag ook in de bakerzak?

10. Sannehai

ja dat hadden ze toen bij cb aan ons geadviseerd dus dat doen we dan maar

maar sinds we dus over gestapt zijn op die andere bakerdoek, die lossere omdat die andere te klein was geworden,

is het weer drama.

pfff nou net weer weet ik hoe lang met feli gelopen en gedaan, echt zielig hoor ze is wel moe maar wilt gewoon niet toe geven op de een of andere manier..ik word dr echt een beetje niet goed van hoor, kan er vandaag echt een beetje slecht tegen...bah.

11. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo,

@ Mosa, buikgriep bij een andere baby op die verjaardag bah zeg, hopelijk krijgt Veda het niet ;).
    En die uitzending van generatie 2010 heb ik ook gezien. Kwam doordat het na Wie is de mol is geprogrammeerd, haha. Maar aparte types daar, zoals dat tienerstoel dat bij de ouders van de jongen inwoont. En idd die man die chaggie werd omdat zijn vriendin weeen had, hallooo :$.

@ Loe, irritant he dat dokters niet gewoon bellen zoals afgesproken. Hopelijk krijg je ze morgen dan allemaal te pakken met goede uitslagen!

@ Salapio, hopelijk heeft het etentje en de tonic geholpen. Maar ik dacht dat jullie het 4/5 februari lieten komen haha. Ben benieuwd!

@ Sanne, vervelend dat Feli nog altijd zo slecht slaapt. Misschien is het een idee om haar toch wat strakker in te bakeren als ze dan wel goed slaapt? Sommige kindjes hebben dat wel echt nodig nog?
    En nog 2 rustige dagen thuis nog even genieten!

@ Sheann, jou mannetje ook maar steeds zo onrustig snachts. Lastig hoor.

@ All, mijn laatste vrije dagje. Morgen voor het eerst weer werken. Ben benieuwd. Gelijk druk want ook gelijk een etentje 's avonds. Wel gezellig maar wel gelijk zo lang ;). Heb dus maar bedacht dat ik tussen werk en etentje nog even langs huis wil om tenminste 1 voeding nog live te geven. Anders trek ik het niet...
    Wel dinsdag gelijk mijn vrije dag dus kan ik weer bijkomen :).

Bezoek gister was erg gezellig. Een van de meiden was de voors en tegens van kinderen krijgen aan het uitzoeken of zo. Het is een vriending van hub dus durfde ik niet echt door te vragen, maar die andere vriending zat dat de hele tijd te zeggen... We hebben dus maar het een en ander verteld.

En nu krijgen we zo weer bezoek. Hoor net dat er een hele grote auto de hoek om komt rijden haha daar zul je ze hebben...

Fijne dag allemaal!

12. Sannehai

hoi hoi

@afrola,Oww jij morgen weer werken, suc6 alvast meid!, en dan ook savonds nog weg wow, dat is wel gelijk een erg lange dag ja! wel goed idee om toch nog ff xtje live te voeden denk ik, voor jezelf en voor josien:)

ja ik heb haar daarnet in die oude bakerzak gedaan, alleen dan dr beentjes er niet in, dus wel dr armpjes veel strakker. ja, jammer dat die wij jonge ouders ineens is stop gezet bij mij ja, maarja eerlijk gezegd lees ik hem bijna nooit hahaha.

owja, nu had ik daarnet wat, feli werd om 2 uur weer wakker voor haar flesje,

dus ik gwoon 120cc+4schepjes geven, helemaal op, gelijk mopperen, ik denk hmm wie weet heeft ze nog honger?? dus 30cc bij gemaakt, hup weer op, nog mopperen! dus ik weer 30cc bij gemaakt, en daar laat ze dan nog iets van 10 cc van staan!

wow! ongeveer iets tussen de 180-200cc gedronken ipv 120-130 cc! hahaha

ik Hoop nu dat ze daarom zo moest huilen...dat ik gewoon niet doorhad dat ze honger had ofso??

ik denk dat ik het volgende flesje maar weer gewoon 150cc+5 schepjes maak, en kijk wat ze daar dan van op drinkt

of zouden jullie gewoon 120cc+4 blijven geven, en dan vanavond weer 150cc+5...?

want eigenlijk krijgt ze altijd savonds bij haar laatste flesje 150cc+5 en die drinkt ze meestal wel leeg tegenwoordig.

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sanne: Arme Feli heeft gewoon honger :) Ik zou voor haar volgende flesje 150cc+5 geven. Als ze het opkrijgt is het mooi meegenomen en als het teveel is laat ze het toch staan.

14. Loe

Loe Niet meer actief

mag ik even jullie deskundigenervaring? We hebben bij de supermarkt van maggi een zakje gehaald dat heet: braadstomen: mix voor kip provenciaal en braadzak.
    Nu keek ik achterop het zakje en toen zag ik er behoorlijk wat kruiden inzitten namelijk:
    - paprika
    - knoflook
    - koriander
    - zwarte peper
    - marjoraan
    - gember
    - peterselie
    - basilicum
    - rode bietensap
    - oregano
    - thijm
    - cayennepeper
    :$
    eh..........mag ik al deze kruiden gewoon eten?

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Loe, ja hoor mag je gewoon allemaal eten. Alleen opletten met rauwe vis en vlees en rauwe groenten etc alleen vers en goed gewassen eten. Zie voedingscentrum.nl Op fora kun je nog heel veel meer adviezen lezen maar dat is bijna allemaal onzin.

@ Sanne, Feli had idd gewoon honger. Ik zou als ik jou was idd even een paar flessen wat meer maken. Beter 10 cc laten staan als honger toch?!

Fijn dat ze vandaag in de oude bakerzak nog even lekker kon slapen :)

@ all, visite weer weg. Was heel gezellig. Was een neef van hub met hun 2 kids van 1 1/2 en bijna 3. Dat zijn hele leuke kids, maar wel een ongelofelijke drukte. Ook heel grappig. We zijn er ook achter dat we nog niet helemaal kids proof zijn haha. Alle deuren en laatjes moesten open en leeg als het even kon. Cd's uit hun rekje geplukt. En de grote bal waarop ik mijn oefeningen doe was ook heel leuk, die lag inene op het bureau :D. Maar tussendoor hebben ze ook nog heel lief met de duplo gespeelt die we van hun hadden gekregen :). De muisjes werden door de kleinste een voor een van het beschuitje geplukt, de grootste draaide het beschuitje midden op de bank om, haha en nu liggen die muisjes dus ook door de hele woonkamer :). Kunnen wij vanavond weer stofzuigen ;). Maar zo eerst maar eens koken en eten!

16. Loe

Loe Niet meer actief

thanx afrola. aangezien het een uur in de oven moest, krijgt mannetje nu lekkere gekruide kippies en ik gewone....ik denk dat we gewoon ruilen......of eerlijk delen!:D

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Loe, 4 topics bijhouden is idd een beetje veel van het goede :D Sinds Veda geboren is, heb ik soms al moeite om het hier bij te houden, alhoewel dat de laatste tijd beter gaat.
    Balen dat je de uitslagen vrijdag niet gekregen hebt, morgen idd maar achteraan bellen. En hopelijk een hele mooie hoge hcg-waarde!

Volgens mij mag je al die kruiden best eten hoor, vooral uit zo'n pakje! Ik heb in ieder geval vaak zat zulke dingen gegeten, en er eigenlijk nooit over nagedacht.
    Als je maar geen dingen als rauw vlees, voorverpakte rauwe vis en rauwmelkse kazen eet, dan is het al snel goed hoor. Ook proberen niet te moeilijk te denken!

Sanne, wat jammer dat het weer raak was met Feli ;)
    Lastig dat je er zo mee moet blijven worstelen!
    Wel weer fijn dat ze goed gedronken heeft vandaag! Ik zou gewoon flesjes van 150 + 5 schepjes geven, en dan kijken hoeveel ze opkrijgt.

Sheann, oh bah, Kyano ieder uur wakker vannacht :( Kun je zien hoe kindjes wennen aan inwikkelen hè?!

Afrola, dat tienerstel dat bij zijn ouders inwoonde in 'Generatie 2010' was idd ook wat :D En dan die jongen die niets lustte :)

Heel veel succes morgen met werken! En dan ook nog een etentje 's avonds, lange dag! Maar gelukkig kun je tussendoor even langs huis, live voeden is dan wel zo makkelijk!

All, aan het einde van de middag hebben we nog een heel stuk gewandeld in de sneeuw, mooi hè?! Van mij zou het wel weer mogen smelten, maar er komt juist nog meer de komende dagen ;)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik zie nu pas de laatste 2 berichtjes, vreemd :(

Maar fijn dat het gezellig was Afrola! Maar ik kan me voorstellen dat het druk is met kinderen van die leeftijd. Maar wel leuk natuurlijk.
    En leuk, duplo!

19. Loe

Loe Niet meer actief

gututgetuutttetut, ik heb dat programma ook gekeken via uitzending gemist. t zijn me wel een beste types bijna allemaal hihihihi......
    en volgens mij zijn de meesten de sneeuw wel een beetje zat....

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ja, maar het zullen ook wel bepaalde types zijn die natuurlijk aan dat soort programma's meedoen. Ik zou er in ieder geval niet aan moeten denken :D

En ik denk zeker dat veel mensen de sneeuw zat zijn! Maar met de kinderwagen vind ik het helemaal irritant!

Lekker genoten van je kip?

Deel Deze Pagina