Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hannelore

hannelore Actief lid

26 sep 2008
    462
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey
    neen ik geef flesvoeding! ja de kilo"s zijn eraf gevlogen,ik was al tien kilo kwijt na de bevalling!dus de vijf die ik bijgekomen was en dan nog eens vijf(beetje van overal ;))

hee,ik voel me eigenlijk best goed hier op het forum ;)
    heb er effe uit geweest,maar vind et best leuk om jullie verhaaltjes te lezen! en wat een prachtbabys hebben wij toch eh!
    en degeen die nu zwanger zijn zullen zeker en vast een even prachtige baby ter wereld zettn!!!!!!!
    mosa: jullie al een tweede?zien jullie dat al zitten dan?

en btw vanwaar zijn jullie allemaal,en hoe jong of oud? :)

en hoe voelen jullie het 'moederschap' aan?

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Mosa, ah je bent al helemaal gepokt en gemazeld wat betreft het uitvoeren van onderzoek. Tja dan heb je idd wel het recht om eens met de data te spelen. Leuk dat je met alle drie de onderwerpen wat kunt doen!

Moest toch wel even lachen om je in de lucht gooi actie met Veda :p. Maar goed nu dus idd maar even goed kijken ;)

3. Loe

Loe Niet meer actief

We hebben gisteren een stukje Snuffel-video op mogen nemen. Ik probeerde het hier te plaatsen, maar WMV van 4 mb kan ik vast hier niet kwijt he........

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, ik schrok me ook dood toen, het was ook echt tegen zo'n kroonluchter :$ Maar gelukkig kunnen kindjes wel tegen een stootje ;)

Hannelore, nee, we zien een tweede kindje niet zitten, dus daarom gaan we ervoor :p ;)
    Vanaf het moment dat je zwanger bent, duurt het nog nog 9 maanden voordat het kindje er daadwerkelijk is, dus dat komt best goed. En aangezien we er de eerste keer 8 maanden over gedaan hebben, verwacht ik niet dat het nu erg snel raak is. Dus we zien gewoon hoe het loopt, is het snel raak, dan vinden we dat erg leuk, maar doen we er even over, dan is het ook goed (maar liever niet té lang ;)).

Ik ben trouwens 27 jaar en woon in het westen van Gelderland :) Dus helemaal in het midden van Nederland. Als je Nederland zou willen optillen, en je zou het in mijn woonplaats doen, dan zou Nederland precies recht hangen :D

Loe, zou leuk zijn als we het filmpje zouden kunnen zien, maar ik zou niet weten hoe je dat hier moet plaatsen :(

5. Loe

Loe Niet meer actief

haha, oh jee Mosa, ik moest wel een beetje lachen om de escapades. hihi. gelukkig eind goed, al goed he.
    Ik woon in midden gelderland en word volgende week 35!:):(;):$~

ja, ik wil zo graag het filmpje laten zien!

6. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Hannelore, dat is toch fijn dat de kilo's er inene afvliegen. Hier gaat het ook wel goed wat dat betreft, maar ik geef de bv de schuld ;)
    Moeder zijn is leuk :D, maar ook wel eens lastig ;). Maar ik geniet me te pletter!

@ Loe, weet niet hoeveel je mag plaatsen, maar misschien makkelijker om een link naar you tube oid te plaatsen:(

@ all duidelijk slaaptijd hiier dus sweat dreams!!!

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou, ik ga het nog een keer proberen... Het lukt me al 4x niet om te posten...
    Hanelore, ik ben 35 jaar oud/jong?? en Svinthe is ons eerste kindje.
    Een op de valreep moerder dus en ik geniet er nu echt van. Slechte start gehad vind ik zelf, zware bevalling en helemaal van de wereld in de tijd daarna.
    Ik woon op het eiland Goeree-Overflakkee, nog net niet Zeeland in Zuid-Holland.

Mosa, oei, Veda tegen de lamp....
    Nee nu kijk je wel goed uit, dat begrijp ik.

Afrola, wat een leuke nieuwe banner heb je zeg.
    Schattig!

MOrgen heb ik een teamuitje en zal ik denk ik geen tijd hebben om bij te lezen..
    Niet te veel kletsen ;) en tot zaterdag

En nu hoop ik dat ik dit wel kan posten....

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    He, gelukkig hij doet het!!

Oh ja Salapio, ik duim voor je voor een goede nacht!!
    Slaap Tobe Slaap!!! :D

9. Loe

Loe Niet meer actief

hmm, we hebben de echosocopist beloofd dat dus niet te doen,omdat er volgens beleid niet gefilmd mag worden. is dus alleen echt voor prive. he jakkie, nou ja, tis niet anders dan.
    Welterusten alvast Afrola!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, slaap lekker!

Hanna, vervelend dat het posten niet lukte ;) Maar gelukkig nu wel gelukt :)
    En een op de valreep-moeder vind ik echt wel meevallen hoor, je bent geen 43!
    Veel plezier morgen! Weet je wat jullie gaan doen? het weer zit in ieder geval mee!

Jammer Loe!

All, over iets meer dan 2 weken is de meeting al :D Ik heb er erg veel zin in om jullie en jullie kindjes te zien :)
    Lijkt me ook grappig om de kindjes samen te zien!

Mijn vriend is net thuisgekomen van sporten, dus bijna tijd om naar bed te gaan. De hele week zijn we al iets te laat naar bed gegaan, dus daar moet vanavond maar eens verandering in komen.
    Weltrusten allemaal en vast tot morgen :)

11. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goedemorgen dames. Ik heb nog niet erg mijn best gedaan hier, maar had het te druk met rondedansjes doen en werken ;)
    Ik zag de vraag hoe oud en waar..Nou ik word over 2 weken 39 (Over op de valreepmoeders gesproken ;) ) en woon tussen Leiden en Utrecht in.

Zo, vanmorgen mijn laatste test gedaan. En die was weer donkerder. Nu doe ik er nog 1, en die is voor moeders voor moeders, die ik vandaag ga bellen. Ik vind het doodeng, want stel nu dat...Maar aangezien we hebben besloten dat dit een plakbeeb is doe ik het gewoon. En ik had zelf bijna aan die medicatie gemoeten, dus ik doe het voor al die andere vrouwen!
    Verder wil ik vandaag gyn bellen voor een afspraak voor een echo.
    En de verloskundige.
    En dan gaat het wel heel echt worden...

12. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Liesben: proficiat meid, je testjes zien er mooi uit...... ga maar bellen voor de afspraken!!

Loe: hier zowel Zoë als bambam korte beentjes bij metingen, maar ach........... die heeft mama ook, hihi!! Fijn dat voor de rest alles oke was................. hoe is het verder met je pijn?

Mosa: San heeft Zoë ook al eens in de winkel op de schouders gezet, zo tegen een reclamebord aan dat aan het plafond hing!! Huilen...... huilen.... maar verder niets aan de hand, hihi!! Nu kijkt ze wel uit hoor!!!!

Verder ben ik vrees ik weer alles kwijt!!! Hier nog alles rustig, alleen 's morgens voel ik me niet lekker en ben erg moe.......... bambam erg druk in de buik. Ga dadelijk ff stofzuigen, want veel kattenharen en zandbak van Zoë binnen!!!

twinny

13. Loe

Loe Niet meer actief

Ha Twinny, poe meid, dat je nog kan stofzuigen hihi. Ja het moet soms gewoon he, snap ik hoor. Maar je banner heeft al een mooie bevallingsduur laten zien, wie weet hoe snel het nu gaat. ;)

Bambam en Zoe ook korte beentjes? Hmm, maar jij ook lees ik. Ik heb geen korte benen. Ik heb redelijk lange benen, maar vriendlief in verhouding met zijn lichaam wat korte benen.:( t Gaat om de meting van de bovenbenen dan.

Ik twijfel nog om te bellen, ik voel me al snel een zeurkous in dit ziekenhuis. En op vrijdagmiddag hebben ze helemaal geen zin in dit soort dingen, dat weet ik gewoon. Dus eigenlijk doet het ziekenhuis me twijfelen, erg eigenlijk he......:(

Bambam, wanneer kom je jezelf laten zien????:D
    Succes nog even hoor Twinny!:)

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mosa; Het is niet mijn vakgebied maar het klinkt toch best pittig om op 3 gebieden onderzoek te doen. Of zit er veel overlap in???

@loe; jammer van het filmpje maar als het eigenlijk niet mocht is het misschien wel beter.

@twinny; drukke bambam, wees eens lief voor mama en doe wat zachter met haar:)

Zo, eindelijk weer eens een hele nacht doorgeslapen, en Yuna ook:p
    Ze heeft alleen nog een hoestje als een blaffende zeeleeuw op het droge maar dat komt ook wel weer goed.
    Vanmorgen heeft ze zelfs weer heel lief en actief op de grond gespeeld. Het is echt heel leuk om te zien hoe ze op handjes en knietjes zit en dan wilt gaan bewegen en vervolgens haar beentjes onder haar lijfje wegglijden. Dan gaat ze dus maar weer over op tijgeren.

Vandaag huis opruimen en taarten bakken!
    Ik heb van een collega een kookboek geleend van Nigella Lawson en ik ga daaruit een Lemon cheesecake en een chocolade wolken taart maken. Ik ben benieuwd!!!

15. Loe

Loe Niet meer actief

lekker, mag ik ook een stukje straks?:D

16. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    Loe, je moet gewoon bellen hoor. Hier bel ik dan rechtstreeks met de verlosafdeling en niet met de poli. Die zijn wel gewend dat er te pas en te onpas zwangeren bellen met vragen. Ze zeggen ook altijd dat ik gewoon mag bellen.........

twinny

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen allemaal!!

@Mosa; klinkt wel ingewikkeld hoor wat je allemaal van plan bent maar wel erg interessant. Zelf heb ik natuurlijk wat praktijkervaring helaas, dus vindt het wel boeiend.

@All; ik heb natuurlijk wel alles gelezen maar er blijft weer zo weinig hangen.Oeps. Gisteren was weer een leuke maar ook lange dag. Zal blij zijn als volgende week de laatste dag geweest is. Best vermoeiend om 1 1/2 heen te reizen dan 7 uur les te hebben en weer een flinke reis naar huis. Maar anderzijds geeft het me wel een energieboost.
    Vandaag dan maar eens echt de keukenkastjes gaan doen. Wilde er eerder deze week aan beginnen maar heb toen de administratie maar eens opgeruimd ?!? Ook nuttig hoor maar totaal iets anders dan gepland hahaha.

Had het vanmorgen nog even met Djaarman over de meeting. Toen ik melde waar iedereen zo'n beetje vandaan komt vond hij dat hij de frietjes wel wilde sponseren. Dus hoef ik denk ik alleen maar voor 6 personen broodjes, beleg, koffie, thee, sapje en uiteraard vlaai te regelen toch?
    Iemand nog met speciale wensen??

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Liesben, wauw, mooie testen hoor! Echt zwangere testen :D
    En goed zo dat je hebt besloten dat dit een plakbeeb is en dat je meteen de gyn, de vk en MvM gaat bellen! Komt vast goed! Wanneer ben je eigenlijk uitgerekend, eind januari?
    Hoe is het met je hoofdpijn trouwens?

Twinny, oeh, Zoë tegen een reclamebord in de winkel :D En in een winkel is het nog lulliger, maar gelukkig viel het mee!
    Maarre...ga jij eens bevallen :) Maar je 'klinkt' wel iets beter vind ik, dus dat is fijn! En hopelijk vindt bambam het snel genoeg in je buik!

Loe, lastig hoor, die twijfel om te bellen. Ik snap het wel, zou zelf ook zo zijn, maar aan de andere kant, boeien als ze jou een zeur zouden vinden ;) Eigenlijk zou je daar boven moeten staan, maar over enkel het bovenbeentje zou ik me niet zo druk maken hoor! Makkelijk gezegd, maar vaak is het zo dat de lichaamsdeeltjes met groeispurtjes groeien. Dus dan bijv. het hoofdje ineens wat meer, en dan de beentjes. Dus het is echt een momentopname.

Pookie, er zit idd veel overlap tussen de onderzoeksgebieden, maar als het te veel zou worden, dan zou het altijd nog aangepast kunnen worden.

Wat fijn dat Yuna (en jullie dus :)) door hebben kunnen slapen, heerlijk! Maar helemaal fijn dat Yuna op het hoesten na, bijna beter is! Werd ook wel eens tijd.
    En lief, die pogingen tot kruipen!

Klinkt heerlijk die taarten, vooral de Lemon cheesecake :) Misschien toch een reden om wel naar de meeting te komen, kun je ook wat moois bakken :p

Sanne, ik ben erg benieuwd hoe het is gegaan met je meisje en ik hoop dat ze de reden van het moeilijke eten en drinken hebben gevonden (en dat dit makkelijk op te lossen is natuurlijk)!

All, ik heb eindelijk iets gevonden wat Veda niet lekker vindt :D Tot nu toe eet ze echt alles wat ik haar geef, maar paprika vindt ze niets :) Toen ik haar een stukje gaf, keek ze al vies, en toen ze het in haar mond stopte, trok ze helemaal vieze gezichten :D
    Maar misschien heeft dat meer met de structuur te maken dan met de smaak, maar ik vond het wel grappig.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, ik kan me voorstellen dat gisteren een vermoeiende dag was voor je! Maar gelukkig nog maar één keer volgende week!
    Ik moet natuurlijk ook 2 uur reizen om op mijn werk te komen, en op het laatst was dat ook erg zwaar ;) Telkens maar weer met die stomme trein mee, met stinkende mensen :D

Lief van je mannetje dat hij de frietjes wil sponsoren :)
    En je hoeft er verder helemaal niet zo veel werk van te maken hoor! Ik heb in ieder geval geen speciale wensen.

Succes met de keukenkastjes!

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @mosa; gelukkig reis ik met eigen auto dat scheelt. Ik geloof dat mijn normale werk me minder energie zou kosten. Dit vreet energie omdat het allemaal nieuwe materie is en je er echt de hele dag met je volledige aandacht bij miet zijn (moet op het werk ook maar dat is meer automatische piloot).

Enne ook ik ben niet zo'n fan van paprika

Deel Deze Pagina