hoi dames @melissa ik ben ook leuker als werkende mama hoor, denk dat veel meiden dat misschien wel zijn, maar toch zou ik als het zou kunnen misschien wel thuisblijf mama willen zijn. maarja haha centjes he en ahh chelsey ook een tandje! zijn er ineens veel hier met tandjes! en leuk een nieuwe buggy korting is altijd fijn @sterre aghh wel balen, word je niet wakker van noah, dan wel van die kippen! grrr. wel fijn dat het met noah allemaal lekker loopt @ricmar jeej meid wat een gedoe allemaal.. en ik weet de achtergrond natuurlijk allemaal niet, maar ik vind het zo raar dat ze je dan niet willen helpen?? suc6!! @mosa en hanna haha sorry moest ook wel even lachen maarja, ik ben helemaal erg, heb feli wel eens geslagen weten jullie nog! Per Ongeluk he!!! en ook wel eens met dr bolletje tegen de lamp aan gebotst haha. @djaar, hha jaa jou beebje komt in een prachtig schoon huisje terecht heerlijk hoor! @all pff ik ben moe! haha, vroeg wakker natuurlijk, en net zijn we nog ff naar een tuin centrum geweest hier in de buurt, ff wat nieuwe plantjes gekocht en dingetjes... gelijk weer veel centjes kwijt maarja, tmoet hier toch wel een beetje leuk eruit zien.. en ook nog flink in de tuin bezig geweest, was weer Hard nodig! hahaha nu ff lekkerbekjes bakken met rijst en dan eten! groetjess owja was ik bijna vergeten, feli had op haar gezicht zo'n soort plakker zitten, waarmee die sonde zo uit haar neusje vast werd geplakt.. die is er vanmiddag om 12u uitgegaan, en nu zie je nog steeds precies waar de stikker/pleister heeft gezeten, en waar het slangetje heeft gelopen, waar de stikker zat, is het helemaal rood...gek dat je dat nu nog zo goed ziet toch??
Hoi meiden, Ik ben afgelopen maandag inderdaad bevallen van Esmee!! Het was een geplande keizersnee ivm de stuitligging. Esmee doet het super goed! En met mij gaat het ook goed. Ik heb alleen echt veel te weinig tijd overal voor... Hoe doen jullie dat toch allemaal... Liefs, Nijn
sannehai ja het is raar we hebben al enkele IUI pogingen gehad en nu willen ze niks meer doen.. ik hoor dus donderdag wat het plan gaat zijn...
@nijn, super fijn dat het goed gaat met jullie, meid, over een paar weken/maanden dan heb jij ook weer tijd hoor tis ff wennen aan je nieuwe dagindeling, maar als het eenmaal loopt komthet allemaal goed @ricmar, ja echt heel raar hoor :S ik ben benieuwd wat ze donderdag dan als reden gaan zeggen, of wat ze van plan zijn! ik duim voor je voor goed nieuws!
Ricmar: Wat vreselijk zeg. Hopelijk gaat het thuis-hobbyen lukken zodat jullie niets meer met die nare ziekenhuizen te maken hoeven te hebben. Wel goed van je dat je een brief hebt geschreven! Melisa: Helemaal niet negatief hoor. Ik vind het heerlijk om te werken. Al had ik er afgelopen week niet zo heel veel zin in maar toen ik er was vond ik het wel fijn. Chelsey een tandje, leuk! Ik zag het op je hyves staan.. dan lijken ze inderdaad ineens heel groot. Sanne: Misschien een reactie van Feli haar huidje op het stickertje? Mijn huid blijft ook altijd zo lang rood waar een pleister o.i.d heeft gezeten. Hmm lekkerbekjes.. heb ik ook wel zin in maar hier word het frietjes vanavond Jah die stomme kippen.. pff.. Nijn: Een geplande keizersnee.. dat heb je goed voor je weten te houden En die tijd komt wel weer hoor als het ritme er in zit straks.
Nijn: gefeliditeerd met je meisje! Er komt een moment dat je weer even de energie hebt om achter de pc te gaan zitten. MP heeft er ook nog wat moeite mee haha. Geeft niets. Ga maar lekker genieten van je kindje. Is VEEEEEEEL belangrijker!
Zwaai naar iedereen Ik wilde even reageren tijdens het koken, maar het is te veel Dan straks maar, zo eerst eten (eindelijk, ik heb honger ). Nijn, in ieder geval gefeliciteerd met Esmee!!! Leuk dat je zelf even langskwam
Sterre, waarom je Nederland op zou willen tillen weet ik ook niet, maar ik vind het altijd wel een leuk weetje En een heerlijk lang weekend zo te lezen, lekker hoor! Ricmar, wat ontzettend vervelend dat het allemaal zo moeizaam verloopt! Hopelijk kan de IUI-D wel gewoon doorgaan, desnoods dan maar in het andere ziekenhuis. Maar ik snap niet dat het allemaal zo moeilijk is Dikke knuffel! Melisa, fijn toch dat je je realiseert dat je gelukkiger bent als je werkt En Chelsey ineens een tandje, fijn dat je dan weet waarom ze gisteren zo hangerig was dan! En de tweede zal dan wel snel volgen, maar het is heel grappig om te zien hoe het tandje iedere dag iets groter wordt En wat voor buggy heb je gekocht? Sanne, leuk dat jullie plantjes hebben gekocht, zijn wij volgende week van plan. Fleurt de boel altijd gelijk op hè? En idd vreemd dat je nog precies ziet waar de sticker bij Feli heeft gezeten, maar het is morgen vast weg. Maar wanneer krijgen jullie nu de uitslag? Nijntje, ik denk dat niemand hier met een baby van 4 dagen oud veel tijd voor andere dingen had hoor Komt vanzelf, en het duurt best even om een ritme te vinden, maar daar groei je vanzelf in. Maar fijn dat het goed met jullie gaat, en we zien als je een keertje tijd hebt, graag een keer een foto van Esmee Hanna, hoe was je teamuitje?
Even joehoe zeggen. En Nijn: nogmaals van harte met de geboorte van Esmee!! oja, die stickers Sanne: ik heb ze tig keer gehad voor een holter (hartonderzoek). Pff, sommige van die stickers hebben zo'n plakkracht, dat mensen er toch wel een paar dagen een afdruk van houden. En sommigen kunnen beter tegen dat plaksel dan anderen. Zou t even insmeren met creme zonder parfum of wat vaseline. Soms wordt de plek wat eczemerig zeg maar. Binnen een kleine week was t bij mij wel over.
Mosa: wij hebben de buggie van de prenatal, eigen merk. En dan de dure soort. Kan helemaal plat, dus kan ze lekker slapen in de buggie.
Nijn, gefeliciteerd met de geboorte van Esmee!!! En die eerste weken zijn heel druk hoor. En hoe gaat het met het herstel van de KS??? Viel het je allemaal mee?
Goedemorgen, Gisterenavond werd ik ineens heel duizelig, echt alles draaide Heel irritant, alleen in het donker rustig in bed liggen hielp, maar wat voelde ik me beroerd zeg! Gelukkig heb ik wel goed geslapen en is het nu helemaal over. Mijn temp is ineens wel flink gestegen, maar of dat is omdat mijn eisprong geweest is, of dat ik niet lekker was, weet ik niet. Maar even afwachten. Helaas wilde Veda na de fles van 6.30 uur niet meer slapen, dus ik ben er al eventjes uit. Fijne dag allemaal!
Nou mosa, hier ook een vroege vogel hoor. Om 6 uur zat ik al een fles te geven. Ik was nog zo moe dat ik pas later besefte dat ik dat in mijn blote kont aan het doen was haha (ik ben geen pyjamamens) Chelsey is helemaal van de waps door die tandjes. Koorts, pijn etc...
Wat vervevelend Mosa, die duizeligheid. Niet ziek worden hoor! Melisa, had je wel de gordijnen nog dicht? Oh ja, ik zal nooit meer klagen dat de hoofdpijn minder is! *zucht* Verder moe,moe, moe. Beetje zeurende buik, rugpijn. Gisteren was ik bij vlagen ook wat duizelig. Ik heb de hele dag dorst. Ik lust geen koffie meer. En als ik 's morgens opsta heb ik het gevoel alsof mijn borsten eraf scheuren! Jippie, ik ben zwanger!
Klinkt ook echt als zwanger Liesben Maar ja, de klachten zijn wat minder erg als er een goede reden is hè?!
Ja hoor, kom maar op. Ik omarm de klachten Alleen die hoofdpijn vind ik irritant, maar ook dat hoort erbij. Als het echt te erg word neem ik een paracetamol.
Sttt...zeg het maar niet te hard, want de erge misselijkheid waar sommige vrouwen last van hebben, lijkt me ook echt geen pretje Dat ben je ook snel zat natuurlijk. En idd paracetamol nemen bij erge last, dat mag gewoon! Maar evengoed heel vervelend, hoofdpijn! Ik heb altijd veel liever buikpijn, dan hoofdpijn.
goedemorgen!! Hier weer een vermoeide zwemmer hahaha. maar wat is het fijn om te doen. Vandaag weer verder met de keuken (erg toch alleen de bovenkastjes gehad!!) Maar goed het hoeft ook niet snel, als ik maar bezig ben zullen we maar zeggen. @Liesben; hopelijk gaat het snel weer wat beter met je en verdwijnt de hoofdpijn gedurende de dag. Veel drinken (water) kan hulp bieden. @Melisa; hahaha in je blote kont, als je inderdaad de gordijnen maar dicht had. Wel fijn dat het werken je zo goed bevalt en dat je je beseft dat je dat nodig hebt om een goede moeder te zijn. @Nijn; neem je tijd en kom hier zo af en toe maar kletsen. @All; een fijn pinksterweekend met mooi weer gewenst!!