Goedemorgen meiden, Ik heb heerlijk uitgeslapen tot 9 uur en voel me nu weer heel erg uitgerust. Liep de hele tijd achter de feiten aan had ik het idee. Mijn man is nu hardlopen en Svinthe ligt te slapen. Dus even tijd voor mezelf ook nog. Zometeen ga ik in de tuin zitten en de weekfoto's die ik van Svinthe maak eens op een rijtje in een map zetten. Elke week op zaterdag heb ik een foot van haar gemaakt en dan zie je haar zo langzaam groeien. Als ik haar nu op zaterdag op het footplekje zet, weet ze al wat er van haar verwacht wordt. Stilzitten en lachen hahahh!! Twinny, oei echt de laatste loodjes voor jou. beeb gaat nu echt in de weg zitten. Nog even volhouden! Pookie, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!! Sanne, hoe is het nu met Feli? Is de koorts intussen gezakt? Afrola, oe, een vroege morgen voor jou! Ik twijfel niet over de meeting hoor, misschien verwissel je nu mensen Succes met de uitzoek van de badkamer. Leuk altijd die folders Balen dat je te laat kwam op de bruiloft, maar zeker ook voor de getuige.... Gisteren hebben we de woonkamer veranderd. Hele nieuwe indeling en we zijn er blij mee. De woonkamer lijkt nu een stuk groter. En Svinthe heeft meer plaats om te kruipen. Zo, ik vertrek nu richting tuin (met mijn nieuwe jurkje aan ) Fijne dag allemaal!
@ Hanna, o je twijfelt niet gelukkig . Dan denk ik dat ik je berichtje verkeerd begreep Wat leuk dat je elke week een foto van Svinthe maakt en dat ze ook al precies weet wat er komt als je aanstalten maakt voor een foto . Ik heb zulke voornemens voor maandfoto's gehad maar zelfs dat is me niet gelukt . Op zich maak ik wel regelmatig foto's maar neit zelfde plaats enzo. Geniet van je nieuwe jurk en de zon in de tuin
Djaar: Bezige bij ben je zeg, volgens mij heb je wat last van nesteldrang Pookie: Alsnog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!! Bubsie: Balen zeg dat je de verkeerde beltegoed hebt meegenomen. Ik kan je er helaas niet vanaf helpen, ik heb een abonnement. Loe: Lekker genieten van je tompoes, ik denk dat er maar weinig echt met rauwe producten gemaakt is hier in Nederland. (verbeter me als ik het fout heb hoor) Mosa: Haha ik had je wel willen zien liggen in de tuin Sanne: Ik ga wel mee kijken maar ga niet mee zwemmen. Dat is echt een momentje voor hun samen vind ik. En het is ook in een groepje met zwemlerares dus heb er eigenlijk ook niks te zoeken haha. Maar het lijkt me wel leuk om straks een keer met z'n 3en gezellig recreatief te gaan zwemmen. Leuk dat jullie met Feli zijn gaan zwemmen en dat ze niet gelijk ging huilen is alleen maar goed. Twinny: Nog even volhouden meid! Afrola: Wow 19 kilometer.. pff balen zeg. En dat de getuige nog na jou binnenkwam.. wel vervelend. Jullie hebben de Veronica gids? Die geven inderdaad vaker sterren aan films dat ik denk waarom?.. Leuk dat jullie bezig zijn met de badkamer. Wij hebben toen hier een nieuwe keuken gezet maar je word inderdaad overladen met ideeen e.d. En achteraf ben ik wel tevreden maar zou ik het een volgende keer toch anders doen Hanna: Zo zeg dat is zeker uitslapen haha, heerlijk hoor! Leuk dat je elke week een foto maakt van Svinthe. Je ziet ze zeker vooral op foto's veel veranderen. Veel plezier in de tuin met je nieuwe jurkje Meeting: Ik heb er ook veel zin in. Djaar, als ik je ergens mee kan helpen dan roep je maar he!!! All: Hier was het vanmorgen helaas weer vroeg, 06.30u maar goed, tis nu eenmaal zo. Het was eigenlijk Roy's beurt maar Noah was wat lastig en Roy kan daar niet zo goed tegen dus werd ik de hele tijd wakker van Noah's gejammer. Dus nog niet echt kunnen genieten van mijn uitslaapochtendje Verder is het hier héélijk weer! Ik denk dat het hier in Limburg vandaag misschien wel richting de 28 a 29 graden zal gaan 8)
Oja dat vergeet ik steeds te zeggen. Weten jullie nog dat ik hier vorig jaar een zwaluwtje had (pietepiet).. nou ze zijn weer terug hoor! Ik vind het echt geweldig Ze vliegen hier nu steeds heel laag over en ik vind het zo leuk om te bedenken dat ik er eentje opgevoed heb vorig jaar en dat die er misschien wel tussen vliegt.
Hai en zwaai Ik kwam even bijlezen voor ik weer naar buiten vertrek, maar het is te veel voor een snelle reactie. Vanavond dus! Nu genieten van het mooie weer en later vandaag even langs mijn ouders, zij gaan morgen op vakantie. Fijne dag allemaal!
Goedemiddag!! Pookie, nog van harte gefeliciteerd!! Het was hier ook gezellig gisterenavond., erg geslaagd. Hmm, de zon is nu echt weg hier. Jammer hoor. Hoe ist t bij jullie? Mosa, goed geklust! Morgen kruis denk ik. Fijne middag!
Hannelore: De meeting is 5 juni rond de klok van 12.00 bij Djaar op de camping. *weet zo even niet meer waar het was* De oude barriere volgens mij Mosa: Veel plezier bij je ouders. Lekker op vakantie, waar gaan ze heen? Loe: Hier komen ook steeds meer wolkjes helaas. All: Maar wel lekker genoten van het heerlijke weer. Net lekker een heel stuk gewandeld met z'n 3tjes en nu is Roy aan het koken en de andere man ligt even op bedje. Heb ik even tijd om hier te neuzen maar het is niet druk geweest vandaag dus snel klaar.
Hier heeft tot het einde de zon geschenen. We komen nu net naar binnen uit de tuin. Vanmorgen hebben we gefietst met Svinthe. helaas was ze in slaap gevallen... Toch een beetje lastig hoe dat hoofdje dan hangt... En vanmiddag zijn we naar het strand gegaan. Eerst in de strandtent wat zitten drinken en toen hebben we haar kennis laten maken met zand Ze vond het allemaal prima! Leuke dag gehad vandaag. En nu ligt ze heerlijk te slapen!
hoi meiden SAnne: gewoon doen wat jou het beste lijkt en beter een keertje te veel naar de dokter dan te weinig, is mijn motto!!! STerre: leuk van die zwaluwtjes Loe: hoe is het met de pijn in je buik? Verder weet ik niet meer!!........ Hier nog altijd heerlijk weer, 22 graden en zit nog buiten. Zoë hele dag lekker buiten gespeeld. Tis zo'n buitenkind. Lekker in de zandbak en op het springkussen dat hier stond vanwege een communie. Ze vond het helemaal het einde!! Verder nog alles rustig, alleen soms krampjes omdat ik naar de wc moet........ Heb wel heel veel last van vocht, dus maar weer met de beentjes omhoog! Ach nog ff.......... twinny
Hoi dames, Even reageren tijdens het verkiezingsdebat Ik vind het echt heel lastig waar ik deze keer op moet stemmen, maar gelukkig hebben we nog even. Pookie, nog een gezellige verjaardag gehad? Sanne, wat vervelend dat Feli zo hoest Afrola, poeh zeg, een file van 19 kilometer En dat op zaterdag, irritant! Gelukkig was je niet de enige die te laat was. En succes met het kiezen van de badkamermeubels! We hebben gisteren de film 'The boy in the striped pyjama' gezien, was best een goede film! Hanna, heerlijk dat je uit hebt kunnen slapen, af en toe heb je dat even nodig hè?! Leuk dat je iedere week op dezelfde plek een foto maakt, goed idee! Wil je hem van deze week eens plaatsen? Heerlijk zeg, naar het strand geweest! Leuk dat Svinthe kennis heeft gemaakt met zand Sterre, jammer dat Noah vanochtend toch weer op tijd wakker was En laat het morgen nog maar eens de beurt van Roy zijn En wat leuk van de zwaluwen Mijn ouders hebben een camper en ze gaan naar de Provence in Frankrijk. Daar trekken ze dan rond. Ze gaan bijna drie weken, als ze Veda zo lang kunnen missen Loe, ik had liever de hele tijd om de dag geklust, maar pas met die duizeligheid moest ik er niet aan denken Maar ik denk ook dat ik morgen van FF een kruis krijg als mijn temp nog hoog is. Fijn dat het gisteren gezellig was! Twinny, goed dat je zo lekker van het mooie weer hebt genoten! Vervelend van het vocht vasthouden, maar lang kan het nu echt niet meer duren! All, wij hebben ook goed genoten van het mooie weer, en het was erg gezellig bij mijn ouders. Nu dus even het verkiezingsdebat kijken
hoi dames even snelle reactie, het weer, vandaag en gister in bikinie in de tuin gelegen, en vanmiddag ws het gewoon Niet te houden zo warm! 25 graden hierzo, en achter bij ons nog wel warmer denk ik, klein beschut tuintje... Heerlijk! feli is nog steeds niet lekker, heel snotterig, waterige oogjes, nog 37.8 vanmorgen en hangerig hoesterig en huilerig...zielig hoor!! toch dinsdag maar ff naar de huisarts denk ik zora is ook ziek volges mij.. heel raar, ze wil haar mand zowat niet uit, loopt ook een beetje gek, maar ik kan niets zien aan haar poten of wat dan ook.. ze doet heel rustig terwijl ze anders als ze nog maar 1 kik hoort gelijk de waakhond uithangt...daar misschien ook dinsdag maar ff mee naar de dierenarts! verder nog gebbqd bij hai zn ouders, wel gezellig nu lekker rustig avondje morgen ook lekker nixen i hope. hahaha groetjess
Goedemorgen! Heb ik vandaag de eer om als eerste te zijn? Hanna: Wat gezellig dat jullie naar het strand zijn geweest! Daar had ik ook wel zin in gehad. Twinny: Vandaag 39 weken! He jakkes vocht Nou ja, net wat je zegt, lekker met de voetjes omhoog. Mosa: Het verkiezingsdebat heb ik gemist, echt balen want ik wilde het graag zien maar gewoon helemaal vergeten. Maar waarschijnlijk ben ik er wel al uit. Hoe is het eigenlijk met Veda haar tandje? Is de 2e ook door? Hier nog geen spoor te bekennen van tandjes. Gister was eigenlijk Roy's beurt dus vandaag ik weer maar 7.15 vind ik een mooie tijd dus heb ik geluk vandaag Sanne: Rot zeg dat Feli nog steeds zo ziekjes is de hele tijd Wanneer krijg je de uitslagen van het ziekenhuis? Hebben ze wel al iets gezegt toen je vorige keer daar was? Awh en Zora misschien ook niet lekker. Hou oud is hij/zij? All: Hier schijnt de zon alweer heerlijk! Ik had het zelfs warm vannacht in bed. Binnenkort maar eens het zomerdekbed erop leggen als het zo blijft. Vandaag moet de broer van Roy voetballen hier in het dorp dus daar gaan we vanmiddag naar kijken en hopelijk kunnen we daarvoor nog even de boel aanpakken hier.. er moet echt gepoetst worden Fijne dag iedereen!
Goedemorgen, Sanne, misschien idd toch nog maar een keer langs de huisarts als Feli verhoging blijft houden. Het is toch vaag dat ze er zo vaak last van heeft. En hoe is het nu met Zora? Sterre, het gaat goed met Veda's tandjes, je kunt ze nu duidelijk zien. Iedere dag lijken ze iets te groeien Het 2e tandje is dus ook al een tijdje door, staat heel schattig! Wij hebben al weken het zomerdekbed op bed liggen, het winterdekbed vind ik al heel snel te warm. All, vandaag een drukke dag, we gaan plantjes kopen voor in de bloembakken, beginnen met de kast te schuren/schilderen en vanavond bij mijn schoonouders eten. Allemaal een fijne dag!
goedemorgen op deze zonnige dag. @Hannelore; meeting inderdaad op 5 juni om 12.00 bij camping de oude barrier in Venray (Noord-Limburg). @Sterre; ik kan wel via heytse richting Venray rijden (ieder eigen vervoer) en dat we onderweg even boodschapjes doen? Stuur maar een pb. @All; gisteren heb ik lekker genoten op de camping, schoonzus had de caravan daar uitgestald (handig zo met familie hahaha) De kinderen vonden het geweldig en mijn petekind van 11 maanden kreeg daar lekker verse aardbei wat een bende !!!! Ook heb ik even geholpen in de cafetaria, maar het is me daar eigenlijk te warm en ben ik dolblij als ik ijs of snacks uit de vriezer kan pakken. Maar al met al was het een te lange en vermoeiende dag. Helaas moet ik nu gaan bekennen dat zwanger zijn zeker zijn beperkingen kent hahaha. Vandaag maar thuis wat was draaien en met een boekje op het balkon wellicht (als er schaduw is) Fijne dag vandaag!
Goedemorgen! Sterre, sterkte met poetsen! Twinny, balen dat vocht. Bah. Hopelijk hoef je er niet te lang meer mee te lopen! Oja, je vroeg naar mijn buik: dat is iets minder, errug fijn. Mosa, veel plezier met plantjes kopen! Sanne, beterschap voor Feli hoor. Ben benieuwd wat de uitslagen gaan zijn en hopelijk kunnen ze wat betekenen voor haar. All, wij zo behang kijken. Ben ook wel benieuwd wat het wordt. Ik voel Snuf nog steeds niet goed, gisteren helemaal niet, soms voel ik wat borrelen. Jammer vind ik wel. Maar hopelijk komt er snel verandering in en wordt het wat regelmatiger. Fijne dag!
@loe, wat vervelend dat je snuf nog niet zovaak voelt, hopen dat het snel vaker en regelmatiger gaat gebeuren! @mosa, ow het lijkt me zo'n schattig gezicht die 2 tandjes bij veda! ik droomde vannacht dat feli ineens 3 tandjes tegelijk had wahha, ik moest toch echt vanochtend nog maar eens even voelen haha, maar nee hoor niets te bekennen. En ik ben ook nog steeds heel benieuwd naar die kast en bloemtjes kopen, altijd leuk @djaar oww ja drukke dag gehad, vandaag maar eens lekker rustig aan doen! hopelijk is er nog wat schaduw opt balkon bij jullie vandaag! kan je daar lekker rustig zitten @sterre, hier ook weer heerlijk weer hoor, ik d8 eigenlijk dat ze zeiden dat het vandaag al minder weer zou worden, het i ook wel niet zo heel warm als gister denk ik (25graden hier) maar al wel erg lekker! dalij kweer ff int zonnetje liggen, en ons zomerdekbed ligt er al weer een tijdje op hoor! haha. En ook wel leuk dat dat zwemmen echt iets van roy en noah is echt zo'n vader zoon moment maar zwemmen met zn 3tjes is ook echt heel leuk! @all met zora gaat het al weer beter, ze was gelukkig ineens vanochtend weer levendiger dus dat kom wel goed. feli had daarnet super lang geslapen, half 9 tot kwart voor 12! wel lekker, maar komt omdat ze dus beetje ziekjes is, dan vind ik het maar zielig. eigenlijk had ze om 11 uur een fles gemoeten, maar ik d8 laat dr maar ff lekker slapen, toen ik haar om kwart voor 12 de fles wou geven, heeft ze alsnog maar 60cc op...?! nouja, we zullen wel weer zien hoe het vandaag gaat. gisteravond had ze ook ineens wer 38.7 koorts.. hopen dat het toch wel snel over gaat nu en morgen kijken of de dokter een plekje heeft voor ons. Nou dames, geniet van het weer! groetjes!
Hoi meiden, Hier nog steeds lekker weer. Ik had me al ingesteld op slechter weer, maar het omslaan is hier gelukkig nog niet begonnen. Djaar, tja nu gaat het allemaal wat zwaarder worden he. Je bent nu ook a 34 weken zwanger! Loe, leuk behang uitzoeken. Ben benieuwd wat het zal worden. Sanne, hopelijk knapt Feli gedurende de dag wat op. Mosa, ja een kruis!!! Fijne dag allemaal!
Mosa: Lijkt mij ook onwijs schattig die tandjes Kan je er een foto van plaatsen? Kast? Ik heb iets gemist geloof ik maar suc6 ermee! Veel plezier bij je schoonouders. Hee inderdaad en kruis! Djaar: Pfff je bent 34 weken zwanger hoor en dan nog zoveel doen, ik vind het knap Ik zal je z.s.m even pb-en! Sanne: Hopelijk heeft de HA plaats maar pff zeg wat duurt het toch lang allemaal. Nog een kleine ander halve week en dan zijn die van ons alweer 7 maanden en dan loop je dus al zo lang te klooien. Wel fijn dat het met Zora beter gaat anders had je dat er ook nog eens bijgehad. Hanna: Geniet nog van het lekkere weer. Wij hebben vanmiddag nog buiten een broodje gegeten maar nu is het toch om aan het slaan helaas. All: Het word hier tijd om de box en het bedje op hun laagste stand te gaan zetten. In de box kan hij alweer bij het mobieltje (lekker tegen aan schoppen en mam 100x naar hetzelfde liedje laten luisteren) En in bed trekt hij zich op aan de rand We hebben trouwens vanmorgen te horen gekregen dat de verzorger/fysio van voetbalclub waar Roy jaren gevoetbalt heeft gister plotseling overleden is. Waarschijnlijk scheurtje in de aorta en 45 jaar
Dank jullie wel voor de felicitaties, op een kleine miscommunicatie na was het een geslaagde dag. Ik had het klein gehouden en iedereen uitgenodigd vanaf 14:30. op die manier kon ik nog ff alles schoonmaken en had ik de grootste drukte met Yuna ook gehad. Yuna had samen met papa een cadeautje gekocht en die heeft ze ook echt zelf aan mij gegeven. Heel schattig want ze wilde het bijna niet loslaten. Het was een kettingkje, heel mooi. En ik ben ook nog verwend met een WII fit balance board, en die heb ik wel nodig nu. De taarten waren echt super geslaagd en gewoonweg heerlijk. Wij willen dat kookboek van Nigella ook!! @afrola; druk met folders en opties uitpluizen voor het huis. Met dit mooie weer kan je dat in de tuin doen. @hanna; wat goed dat je dat volhoudt met de weekfoto. Daar hadden wij nooit aan gedacht maar het zou ook nooit lukken. daar zijn we veel te chaotisch voor. @sterre; pietepiet terug. Misschien laat hij nu wel zijn kroost zien wie er zo goed voor hem had gezorgd En hier gaat vandaag ook het bedje naar de laagste stand, Yuna probeert zich echt op te trekken aan de zijkanten. Met de box wacht ik denk ik nog ff want daar ben ik eigenlijk altijd bij. Bah en wat een naar nieuws over de voetbalverzorgende , 45 jaar is veel te jong! @sanne; Bah Feli ook al verkouden. Zielig hoor. en Zora ook @djaar; ondanx het harde werken klinkt het wel heel gezellig hoor op de camping! @mosa; verkiezingsdebat, ik heb het 10 sec gezien en was mij toen alweer aan het irriteren aan Wilders. Toen ben ik maar naar bed gegaan. Mijn ogen zijn nog steeds ontstoken en zijn aan het einde van de dag echt pijnlijk Wij hebben gisteren het huis nog in feest bende achtergelaten en zijn naar het vakantiehuisje van schoonouders gegaan. De stiefbroer van mijn hubby was daar ook met de kleine dus dat was heel gezellig. Zij is maar 3 weken jonger dan Yuna (alleen wel 1,5 kg zwaarder) dus de kleintjes lagen samen op een kleed te spelen. Yuna heeft het kruipen ook bijna door, tijgeren gaat alleen sneller dus dat heeft de voorkeur. Druktekipje!!! Het was echt een heerlijk dagje!!