Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, spannend dan, de natuur een beetje z'n gang laten gaan :)

Maar, bah zeg, wat rot voor je vriendin! Ik zag ook zo tegen inleiden op, maar gelukkig was het bij mij op de valreep niet meer nodig. Maar dat wachten lijkt me echt vreselijk, vooral als het ook echt niet opschiet ;) Is het haar eerste kindje?

En thanks voor je complimentje over mijn meisje :)

Heb jij trouwens geen zin om naar de meeting te komen op 5 juni? Je zou zo met me mee mogen rijden als je zou willen :)

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne: ze zit nu heerlijk aan de fles. Die kan ze sinds vorige week zelf drinken, dus dat is altijd weer leuk tijdverdrijf.

Hanna: Chelsey eet wel iedere dag zelf gekookt eten. Alleen een potje als ik 's avonds moet werken.
    Ze eet niet altijd wat wij eten, en dan kook ik apart. Is ook zo gebeurd he. Aardappeltje, beetje diepvriesgroente in de zelfde pan... en na 15 minuten heb je een maaltijd. Vlees heb ik standaard in de vriezer liggen, kant en klaar.

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nog even wat zomerspam:

Voor het eerst op de schommel

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    En lekker in de achtertuin

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, leuk dat Chelsey al zelf de fles van kan houden :)
    Hier probeer ik soms Veda het laatste beetje zelf te laten drinken, maar ze kletst dan meer tegen de fles dan dat ze ook daadwerkelijk wat drinkt :D Ze heeft nog niet door dat ze hem omhoog moet houden om er wat uit te kunnen drinken.

Hanna, wat een leuke foto! En wat een dametje wordt het toch al :) Ik vind Svinthe nu zo 'groot' worden, al echt geen baby meer!

En die tweede foto is ook erg leuk!

6. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Zo jullie hebben weer veel gekletst!
    Pff een beetje los uit de pols reageren hoor want ik moet nog dweilen en anders blijf ik weer te lang hier hangen haha.

Mosa: Ja je ziet de tandjes goed zitten hoor, wat schattig!

Sanne: Goed idee om Feli zelf haar dingetjes aan te laten geven. Doen wij hier ook maar gelukkig heeft Noah een aardig ritme en is het altijd wel om dezelfde tijden.

Hanna: I Love de tom tom! :D Hij ligt standaard bij mij in de auto :p
    Svinthe lijkt inderdaad al zo groot zeg, al een hele meid aan het worden hoor ;) Wel super leuke foto's trouwens.

Melisa: Hier word ook met de pot mee gegeten en af en toe een potje bij tijdgebrek. Noah slaapt ook op zijn zij, echt schattig inderdaad. Hij gaat al gelijk op zijn zij liggen als ik hem in bed leg en als ik niet snel genoeg weg ga kijkt hij een beetje geirriteerd op zo van 'ben je nou nog hier' :)

Maar: Pff jee dat is wel balen voor die vriendin van je :( Gelukkig was bij mij 1 keer strippen genoeg.

Djaar: Weer lekker bezig zo te lezen. Oja bedenk me ineens dat ik je nog moet bp-en.. :) Neem me niet kwalijk hoor.. ik ben zoooo enorm vergeetachtig geworden, verschrikkelijk gewoon.

All: Hier lekker bezig, heb alles al gepoetst en gestofzuigt en nu alleen nog even dweilen maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in.. nou ja toch maar doen dan ben ik daar straks weer blij om :)

Hadden jullie gelezen over de vrouwtje hier op het forum die gestorven is? Erg zeg :(

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoii dames

@mosa haha ja opzich nog niet echt spannend hoor, tis meer elke(whaha dan lijkt het wel vaak hahaha) x niet echt aan die condoom denken of dan toch maar geen zin om um te pakken hahaha enja ach wat ik zeg we zien wel haha:)

@maar ahh wat vervelend voor je vriendin zeg, bah dat schiet niet op!

@sterre zoo flink bezig jij! ja erg he van dat vrouwtje!:(

@hanna wat een leuke foto's!
    wat een grite meid al zeg!

@all feli was na 1 uurtje slapen al weer wakker...denk dat ze zo wel weer een flesje zal willen, kben benieuwd

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goed bezig Sterre :D
    Ik hang ook alweer veel te lang achter de computer ;) Gelukkig heb ik vanochtend al veel gedaan in huis :)

Ik had nog niets gelezen over een vrouw die overleden was, maar nu wel :( Vreselijk!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat ik me net bedacht:

Afrola, kunnen we je al feliciteren met het tekenen van het koopcontract? Ik neem aan dat het door is gegaan vandaag?

10. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Mossa, ja hoor koopcontract is binnen :D
    Nu mogen we met de bouwer contact opnemen om te horen wanneer ze denken klaar te zijn.

Sorry voor mijn korte reactie, we hebben het echt druk. En toen ik vanmorgen even tijd had lag zp er uit :x;).

Gister nog weer op pad geweest voor de inrichting. We hebben een leuke vloer gevonden :), leuke gordijnen gezien, leuk behang...
    Ook waren mijn ouders er met Grover de hond. Josien en Grover hadden zoveel lol met elkaar echt heel leuk, Josien bleef maar hupsen, gillen, lachen, kraaien naar Grover en die bleef maar likken en kwispelen :D

Vanavond hebben we sushi besteld, wat elk moment kan komen. Op deze manier even vieren dat we het huis hebben ;)

Foto's, wat een geweldige foto van Tobe!
    Ik zag ook een tandje bij Veda :D, en wat een heerlijke banaan :p
    Svinthe is ook zo lief in de schommel, en zeker al een hele meid om te zien :D

En Het eten is er dus we gaan eten.

Fijne dag nog!

11. Loe

Loe Niet meer actief

Gefeliciteerd Afrola!!

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo, eindelijk weer een dagje gewerkt. Dit is nog de enige rare week en daarna weer volop aan de bak ( wel 4 dagen natuurlijk:))

@hanna; 2 tanden tegelijk, gefeliciteerd!!!

@salapio; wat een heerlijk ventje, en zo'n stoer shirt!!!

@melisa; Goh, koorts en bultjes......heeft Chelsy niet een 1e, 2e, 3e, 4e, 5e of 6e ziekte gehad?????

@maar; leuke foto van buik. En hond, is het een boxer???? En wat is het geworden bij vriendinnetje?

@sanne; wie weet komen de klachten van Feli wel door het gebrek aan ostheopaat........hopelijk werkt de behandeling deze week en heb je daarna weer een lieve kleine koortsvrije Feli.

@mosa; op de wachtbank!!! Spannend, en leuk voor ons nu kunnen we weer lekker vissen naar klachten en de temperatuurtjes. Ik hoop voor jullie dat het alleen niet te lang duurt voor het raak is. De 2e cyclus raak zou toch heel mooi zijn:)

@djaar; nog even binnen houden hoor:) Dus

oeps visite kwam binnen. Morgen later

13. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey mosa

Natuurlijk mag je vragen waarom ik een keizersnede heb gehad
    Had volledige ontsluiting en was de dag daarvoor al bezig
    de 11 juli 2009 en 12 juli hebben ze rond 15.00 uur ofzo de vliezen gebroken maar thijmen was ook een sterrekijkertje en ik was kapot van het persen en doen

Toen zei me gyn van nou meiske we brengen je naar boven we gaan je jongen halen je hebt goed je best gedaan
    Dus vandaar en heb ook gevraagd of ik een normale kon doen en dat kon geen kwaad dus dan ga ik er zeker voor

Wij hebben ook TOMTOM

Liefs Tijgertje23

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, gefeliciteerd dan :D Spannend dat jullie binnenkort horen wanneer ze verwachten klaar te zijn! Maar het was in ieder geval deze zomer toch?
    En lekker hoor, sushi om het te vieren, hopelijk heeft het gesmaakt!

Wat leuk dat Josien en Grover het zo goed met elkaar kunnen vinden :D Lijkt me heel grappig om te zien!

Pookie, veel plezier met de visite!

Tijgertje, jeetje, heftige bevalling dan, en dan ook nog geƫindigd in een keizersnee! Hopelijk komt dit kindje wat makkelijker! Zie je tegen de bevalling op?

All, straks voor het eerst Veda yoghurt gegeven, en ze vond het vooral leuk om het te eten :D Ik heb het gefilmd en net aan mijn vriend laten zien, maar het is zo grappig om dan te zien hoeveel lol ze heeft met eten :)

15. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,

@pookie, het zou een beetje kunnen, maar feli had deze klachten eigenlijk al altijd, en het kon afgelopen x niet doorgaan omdat feli toen in het ziekenhuis was voor haar onderzoeken, maar gelukkig mogen we donderdag weer! :D

@afrola gefeliciteerd met het tekenen van het koopcontract:D en was de sushi lekker?? nog even een vraagje, hebben jullie nu dus wel onderhandeld over de prijs, ondanks dat dit een nieuwbouw woning is? (ik d8 altijd dat dit niet kon, misschien wel heel dom van mij haha)

@all

feli weet ok niet wat ze wil dit was haarschema vandaag:

7.00 fles 100cc op
    8.30 beetje fruithap op
    9.00-11.45 geslapen
    11.45 fles 180cc op
    14.00-15.00 geslapen
    16.00 wou ze geen fles, heb ik potje gegegeven van bruineboontjes appel en rundvlees(6mdn potje, 200ml) daar heeft ze 2/3e van op gegeten, en iets van 30cc rooibosthee
    17.00-18.00 geslapen
    20.00 fles geprobeerd(hai), wou ze niets van hebben, ik was er niet, was ff hardlopen en hai had ook niets anders geprobeerd..?!
    20.30 slapen tot??

ik ga haar zowiso om 23.00 wakker maken voor de fles als ze zelf niet eerder wakker word.. ik hoop dat ze dan wel wilt drinken en dat ze dan goed drinkt, anders geef ik haar maar weer groente of fruit, net wat ze wilt.. en wat sap of thee..

niet normaal schema toch!?!?

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Ik was al vroeg uit de veren, half 7. Svinthe was vanaf half 6 wakker, maar dat vind ik echt geen tijd om eruit te gaan, dus al speentjespluggend heb ik het nog kunnen rekken.
    Ze heeft heel haar papje op vanmorgen!! Jippie!!
    Die nieuwe melk is echt super!

Mosa, hoe vond Veda het eerste papje?

Afrola, gefeliciteerd met jullie huis (nu officieel he)
    Fijn hoor!

Sanne, het schema wat je gisteren schreef lijkt erg veel op het Svinthe-schema van een paar weken geleden.
    Het is erg frustrerend als mama om dit te hebben. Ik weet het.
    Maar weet ook dat een baby zichzelf echt niet gaat uithongeren en ook dat het echt weer goed komt.
    Misschien is ze net als Svinthe de melk zat?
    Welke melk heb je nu?
    Ik gebruik nu dreumesmelk stap 2 vanaf 6 maanden van Nestle. Je kan het kopen in pakken van 500cc (per 4) en dat is al kant en klaar.
    Gewoon proberen zou ik zeggen. Wie niet waagt die niet wint.
    Ik koop het bij Kruidvat (een grotere) maar het schijnt ook bij AH te koop te zijn.

Fijne dag allemaal

17. Liesben

Liesben Niet meer actief

Goedemorgen meiden..

Ik weet het, ik ben erg laks geweest. Had het druk met rondedansjes doen, werken en onzekerheid. Plus dat ik me niet zo goed kan concentreren, en ik "ken" jullie nog niet zo goed :). Vandaar. maar ik ga mijn best weer doen.
    Gisteren nog maar eens getest, en de teststreep is nu donkerder dan de controlestreep. Ook de digitale CB geeft nu keurig: zwanger 3+ aan.
    Dinsdag komt de mevrouw van moeders voor moeders, 18 juni intake vk en 23 juni eerste echo. Jippie!

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Liesben, fijn hoor!!
    Helemaal in juichstemming nu!! :D

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen meiden.

is het bij jullie ook zo regenachtig? Stiekem vind ik het wel lekker, zet de ramen weer eens flink open en dan kan het even doorwaaien. Het is hier al veel te warm binnen.

Gisteren heb ik eigenlijk al alle was gedaan en ga vandaag strijken. Hopelijk heb ik dan vanavond alles klaar. Was toch wel een grappig gezicht alle miniatuurwas op het droogrek. Ik heb er in elk geval maar een foto van gemaakt voor later.

Fijne dag vandaag!!

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Afrola: Gefeliciteerd met jullie huis!! Leuk hoor en nu lekker in gaan richten.

Sanne: Hopelijk heeft de osteo weer geholpen. Oh lees dat je morgen moet.. nou hopelijk heeft het morgen zin dan ;)
    Oh en ik wist dat ook niet hoor dat je over nieuwbouw nog kon onderhandelen maar eigenlijk klinkt het wel logisch he hihi..
    Hmm tis op zich geen raar schema maar ze drinkt wel weinig. Misschien het advies van Hanna eens proberen.

Tijgertje: Hopelijk kan je nu wel gewoon bevallen. Als het niet anders is dan is het niet anders maar dat is uiteindelijk wel het mooiste natuurlijk.

Mosa: Grappig dat met die yoghurt. Wij willen het binnenkort ook eens gaan proberen. En fijn dat Veda zoveel lol heeft met eten. Noah gelukkig ook. Maar eten moet ook leuk zijn natuurlijk :)

Liesben: Gewoon lekker mee kletsen hoor, dan komt het 'kennen' vanzelf ;)
    Fijn dat het zo goed gaat, hopelijk zijn die 12 weekjes snel voorbij.

Djaar: :) Ik moet je nog steeds pb-en.. :) Ga ik dadelijk gelijk doen.
    Hier ook regen maar goed is ook niet zo raar als er maar 15 kilometer tussen zit :p Alhoewel... nou ja.. het is inderdaad wel even lekker. Vooral ook als je hooikoorst hebt zoals Roy hier. Even die pollen weer uit de lucht. En inderdaad even doorwaaien.
    Leuk he die wasjes! Geniet er nog maar van, straks gaat alles tegelijk de droger in omdat je het anders niet meer bijhoud haha.

All: Hier al een heel ochtendje er weer op zitten. Vanmorgen weer gewandeld met dat vrouuwtje van de zw-yoga en we waren net op tijd terug, toen begon het te regenen.
    Hopelijk word het nog droog want ik wil eigenlijk vanmiddag nog even het dorp in.

Deel Deze Pagina