Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

heerlijk. alleen waren sommige stukken nog niet gaar, dus loeman heeft driekwart van de kip op (ook de twijfelstukjes he);)
    dus heb ik al troost ijs met slagroom toe gegeten.:D

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Dat lijkt me een goede troost :D

Hier een tomaat-mozzarella pasta-ovenschotel gegeten, ook lekker!

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ben er weer, ik moet nu even aan het werk maar kom straks terug.
    ben even flink verkouden en beroerd geweest

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    TONIC, helaas ... toch een bakerpraatje :D

GENERATIE 2010, jaaaaaaa gekeken. Toen ik hoogzwanger was van Mirre was babyboom op tv en nu dus dit programma. Heb weer heerlijk zitten grienen bij de geboorte van de baby van het tienerstel (vooral toen de papa begon te huilen als een kind ... wat ie ook nog is ;)). En idd die vent die zn nest niet uitkwam. Ik had de camera naar zn kop gegooid :D. Erg grappig was dat de partneryoga bij mijn yogajuf was :D ... stadsgenoten dus (en ze hadden al een bekend hoofd ... kwamen vast ooit in dezelfde kroegjes/terras)

MOSA, gezellig voetbal kijken! Wel jammer dat het zo'n zaaduitslag is ;). Leuke wedstrijden voor mij trouwens: mijn familie is van Ajax en Jan zn familie van Feyenoord. Ik denk dat Jochie zowel een F als een A shirtje opgedrongen krijgt ...

BAD, ik ga ook graag in gloeiend heet bad. In de eerste 3 maanden was het zomerachtig dus dan heb ik sowieso minder behoefte aan badderen. Ik zou idd de temp iets matigen. Of even bellen met verlos/gyn ;)

SANNE, als ze zo hard huilt zou ik er maar gewoon in meegaan en even het uit zichzelf in slaap vallen laten zitten. Lekker knuffelen en overschakelen op TUF-modus (TisUnFase). Ach gossie ... hongerlapje! Ik zou grotere flesjes aanbieden, als ze het opdrinkt is het mooi en zo niet dan niet ;)

SHEANN, ook dramanacht ... he bah ... moet je al afbouwen met inwikkelen?

AFROLA, succes met je eerste werkdag. En ik zou ook even langs huis gaan voor een voeding en een knuffie!

KRUIDEN, je mag in principe alle kruiden eten als je zwanger bent. Er schijnen wel wat twijfels te zijn over venkel, anijs, kaneel ... staat wel wat over op www.voedingscentrum.nl

LOE, 4 topics is idd wel heel erg veel. Mij lukte het iig niet ;). Ben inmiddels alleen nog actief hier en bij de dec07 mama's. De feb10 mama's ben ik al snel afgehaakt en het temptopic lees ik heel soms de laatste 1-2 pagina's van. Tijdens mn BV periode schreef ik ook bij BV en trots, maar ik weet echt niet of me dat nu weer gaat lukken ... En fijn zo'n troosttoetje ;)

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier gaat alles zn gangetje. Mirre is superlief aan het spelen, al denk ik dat haar spanningsboog 'zelfspelen' bijna geknapt is :D

Buik is rustig ... jochie niet hoor ... wat een druktemaker is dat toch. Ik ben lekker beurs en blij dat ie zo actief is (lekker tegenstrijdig) ...

6. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Afrola werkse vandaag!

Salapio: haha de TUF-modus. Die moet ik gaan onthouden. Ik ben benieuwd wanneer je kleintje zich komt laten zien. Het wordt nu wel spannend he.

Loe: je mag best veel eten hoor. En een warm bad mag ook wel. Ik heb het nagvraagd toen ik net zwanger was, maar wel de temp van het water niet hoger laten worden dan 38 graden. Het is zo lekker ontspannen.

All: ik ben zaterdag overvallen door de buikgriep, en manlief ligt nu na een nacht wc-bezoeken op de bank te klagen (wat zijn ze toch zielig he, terwijl onze was gewoon doorgaat ect).
    Hopelijk krijgt Chelsey het niet. Maar grote kans dat we haar wel hebben aangestoken natuurlijk. Heb net snel haar speentjes nog maar eens uitgekookt.

Mosa: hopelijk ontspringt Veda ook de dans?

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Djaar, balen dat je ziek bent geweest! Veel in te halen op je werk?
    En hoe gaat het verder met je?

Salapio, wat jammer dat er nog niets gebeurd is, was mooi geweest natuurlijk. Nu maar wachten tot je man vrij krijgt :D
    Inmiddels al weer iets meer uitgerust, of blijf je moe?

Melisa, oh bah, buikgriep :( Heel vervelend! En mannen gaan er idd iets anders mee om :D Hopelijk krijgt Chelsey het niet!
    Hier merk ik in ieder geval niets aan Veda, dus hopelijk krijgt zij het idd ook niet.

Sanne, hoe is het verder gisteren gegaan met slapen?

All, Veda gaat nu echt met de dag meer 'kletsen' en lachen, zo schattig! Vanochtend lag ze gewoon 15 minuten in haar bedje te praten :) Ik denk dat ze net een sprongetje gehad heeft, en dat ze daardoor ineens veel meer kan/doet, want ik merk nu constant nieuwe dingetjes. Erg leuk!

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sanne: Vervelend dat het zo is gelopen met de WIJ, het is een hartstikke leuk blad vind ik.
    Hopelijk is het inmiddels wat beter aan het gaan met Feli.
    Ik zou persoonlijk een flesje van 150+5 maken, als ze het opdrinkt is het mooi en als ze wat laat staan is het jammer maar dan weet je zeker dat ze genoeg heeft gehad.

Loe: Ik ben ook gewoon lekker in bad gegaan. Heb het wel iets minder heet gedaan maar het is juist lekker om even te ontspannen.
    Ik zou me inderdaad ook niet al te druk maken of wat je wel en niet mag eten. Als het niet rauw is en goed gewassen dan is het meestal wel goed. Ga ook een beetje op je gevoel af, als je twijfelt gewoon niet doen. Je hebt trouwens 1000X meer kans dat je besmet raakt door je vaatdoek dan door eten ;)

Mosa: Oeh hopelijk is Veda niet aangestoken met de buikgriep! Lekker hoor dat het zo goed gaat met Veda. Hopelijk komt die tijd voor ons ook snel.

Salapio: Het word nu echt spannend bij jou!
    Haha hier heeft ons mannetje dus al z'n eerste PSV pakje.. was ie net een week oud ofzo met z'n naam achterop. Maar 2 verschillende :$ als dat maar niet vechten word ;):D

Afrola: Werkse vandaag! Ben benieuwd hoe het is gegaan.
    Lees dat de bezoek erg leuk was ;):D Bij ons is het ook zeker niet baby-proof maar daar groeien we wel in :)

Generatie 2010: Ga vanmiddag ook maar eens kijken.. Noah is weer bij oma dus heb er mooi de tijd voor.

All: Zo weer bij! Zaterdag was heerlijk!!! Echt lekker kunnen ontspannen. Je had er zo'n apparaat staan dat alles kon meten en mijn bloeddruk was toen we er net waren te hoog 150/86 en aan het eind van de dag 127/84 :)
    Daarna ons mannetje weer opgehaald en toen we bij mijn moeder weggingen begon het abnormaal te sneeuwen. Ik reed in de auto van Roy en ben op de roronde kei hard tegen de stoep gebotst omdat de auto weggleed :$:$ Heb ik weer :) Gelukkig was er niks aan de auto maar dat zal je altijd zien.

Gister een drama dag gehad met Noah.. hij zette ineens een keel op en ging helemaal over de rooie. We snappen gewoon niet wat er met hem aan de hand is. Bij mijn moeder was ie zaterdag ook niet de gezelligste geweest :( Drinken is nog steeds moeilijk en hij heeft volgens mij ook diaree. Geen koorst en ook niet slap of suf dus ik snap er niks van en zit ondertussen een beetje met m'n handen in het haar. Vandaag dus maar weer de KA bellen...

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Salapio: Ik hoef nog niet af te bouwen met inwikkelen want Kyano kan nog niet rollen. Ze zeggen dat het tot de 4 en 6 maanden mag.

Mosa: Ik vind het ook zo schttig als de kleine gaat babbelen, tegenwoordig vertelt hij hele verhalen :)

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@loe ahh lekker hoor zo'n toetje, en wat de dames ook al zeggen, je mag best veel nog hoor, maar geen prepare en al dat soort dingen

@sheann jaa leuk is dat brabbelen he! feli doet dat tegenwoordig ook! echt hele verhalen verteld ze dan, zo leuk! maar ze doet het alleen tegen ons niet als ze bij iemand anders op schoot zit ofso, is dat bij kyano ook of niet?

@sterre ja, opzich wel jammer van de wij, maar wat ik al zei ik lees um eigenlijk toch nooit hahha. en wat vervekend dat jullie een drama nacht hebben gehad met noah, jullie blijven ook steeds maar bezig zeg, ik snap goed dat je met je handen in het haar zit! hopelijk heeft de KA tips ofso? want je kan toch niet steeds zo door blijven gaan lijkt me? en fijn dat jullie relax dagje zo lekker was, heerlijk hoor!!

@melisa he bah buikgriep! ik heb ook al dagen last van mijn buik alsof die buikgriep er aan zit te komen ofso, ik hoop het natuurlijk niet! en zeker ook te hopen dat chelsey het niet krijgt! en oww ja mannen als ze ziek zijn wahah wat een aanstellers dan:p hahahah

@afrola suc6 vandaag meid!!

@salapio hee jammer de tonic heeft niet geholpen! tgaat al spannend worden hoor bij jou!!

@all

Gisteren had ik het echt even gehad met feli, ze bleef maar huilen en moeilijk doen ik heb gewoon tegen hai gezegd jij moet het ff doen want ik Kan het gewoon echt ff niet meer opbrengen vandaag.....pfoe.. wat voel ik me daar vandaag weer schuldig over.....

naja, savonds had ze dus nog een x een fles van 180+6 opgedronken! die meid had gewoon honger, tis sonde!! (en dat terwijl ze eigenlijk nog niet eens altijd haar flesjes van 120cc op dronk? naja haha maakt niet uit!)

snachts ging het opzich wel, ik had haar in de oude bakerzak gedaan, en dat gaat dan toch stukken beter dan die nieuwe. wel was ze midden in de nacht rond 2/3 uur weer wakker. maar na een paar x tutje dr in te hebben gedaan is ze toch verder gaan slapen. om 5 uur weer wakker, toen nog een uurtje bij papa en mama in bed verder geslapen.

toen weer flesje van 150+5 weer helemaal op! :D en daarnet om 10 weer hetzelfde! daar word ik blij van :D

Ik hoop echt dat ze gwoon zo deed door de honger, ze ligt nu al weer een half uurtje in de nieuwe baker zak te slapen, nou dat kon gisteren niet hoor, dus dat is wel al weer een verbetering gelukkig:)

ze moet dalijk weer gaan wennen op het kdv...spannend! maar khep er wel vertrouwen in :)

Nou dames ik ga nog ff wat doen hierzo! groetjes!!

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Sanne: Als Kyano op bezoek is dan is hij ook een stuk stiller alsof hij dan ineens verlegen is :)

Ow ja, had ik al gezegd dat de kleine vanacht 8.5 uurtjes achter elkaar heeft geslapen. Ik ben zo trots op hem, het is zo'n lieverd ik kan hem wel opeten hahaha :D

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Sheann; opeten moet je niet doen wel veel knuffelen natuurlijk en hopen dat 8,5 uur de nieuwe trend is hahaha

@Mosa; tja flink verkouden geweest en ik kan nu zo weinig anders doen dan uitzieken. Was er gewoon super moe van dus heb maar besloten om een paar dagen thuis te blijven. Nu zit ik geloof ik nog met een staartje van de verkoudheid maar ben alweer wat beter uitgerust.

@All; ik begin me nu af te vragen wanneer ik wat ga voelen hoor. Maar met een placenta die voor ligt zal dat nog wel even duren. Verder bleek vanmorgen dat ik tot nu toe nog steeds ongeveer 3 kg ben aangekomen (en daar ben ik heel blij mee!!).

Meer nieuws heb ik niet.

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Sanne: Hier geen drama-nacht gehad hoor.. hij slaapt alweer 3 dagen door tot 8 a 9 uur maar overdag haald hij alles 3 dubbel-dwars in :(
    Fijn zeg dat Feli weer goed gedronken heeft, daar word je inderdaad blij van :) En dat je er even niet meer tegen kon, hoef je je absoluut niet voor te schamen o.i.d... ik heb het ook. Gister heb ik zelfs tegen roy gezegt dat hij maar lekker thuis gaat zitten blijven en dat ik wel ga werken met zo'n stom kind :):):)
    Nou ja, hier gaat onderhand geen dag voorbij zonder dat er traantjes gevloeid zijn door de hele situatie *snif*

Sheann: Fijn joh dat Kyano zo lang geslapen heeft!! Hopelijk zet hij het door.

Djaar: Gelukkig maar dat de verkoudheid op zijn eind lijkt te lopen.
    Mijn schoonzusje voelde ons neefje bijna helemaal niet terwijl het wel gewoon hartstikke goed ging enzo. Maak je dus niet al te ongerust als het wat langer duurt.. al zo het natuurlijk wel leuk zijn :) Hopelijk schrijf je hier over een maand dat je er helemaal gek van word en niet meer kan slapen ;) haha.

All: Heb d'r straks de KA gebeld en kan morgen gelukkig al terecht. Kreeg ik die assistente eraan die overkwam alsof ze weer zo'n overbezorgd moedertje eraan had *zucht*.. erg vervelend als je onderhand wel kan janken .. wat ik dus daarna maar even heb gedaan.. *snif* Hopelijk houd ik het morgen bij de KA wel droog :(

14. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames

@sterre ow meid dikke dikke knuffel!! het is zo rot als het niet lekker loopt met je kleintje! Wel fijn dat jullie morgen al terecht konden komen bij de KA dat is wel heel fijn, Hopelijk heeft die ook goede tips o.i.d. en irritant dat de assistent deed alsof je een bezorgd moedertje bent, ben je natuurlijk ook, maar wel met een echte reden!! kvind het echt rot voor je dat je er steeds zo verdrietig om bent, en het is echt niet erg als je bij de KA moet huilen hoor, dan ziet hij teminste hoe serieus het is!

@sheann heerlijk is het he als je zo'n lekker kind hebt haha:D soms wil ik ook alleen maar feli knuffelen en zitten vriendlief en ik erover de keutelen wie haar nou vast mag houden ja of nee hahaha

@all

het wennen ging gelukkig weer goed :) ze had haar fles 150+5 helemaal opgedronken:) gisteravond had ze nog een fles van 180+6 bijna helemaal opgeslurpt! hahaha.

nu krijgt ze zo weer een flesje, en dan naar bed, want ze is wel weer moe van het wennen, ze had ook maar weer een half uurtje geslapen daar.

en dan morgen mn laatste vrije dagje!! ahhh!!

nou dames, fijne avond!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Sterre, fijn dat jullie zo'n heerlijke dag hebben gehad zaterdag! Even wat tijd samen is ook niet verkeerd natuurlijk!
    Bah, weer een dramadag gehad met Noah :( Hopelijk ging het
    vandaag weer wat beter.
    O jee, ik lees nu dat je bijna iedere dag verdrietig bent om Noah :( Dan is het wel heel bar en boos :( Goed dat je de KA hebt gebeld, en fijn dat jullie morgen meteen terecht kunnen! En de assistente mag alleen maar blij zijn dat jullie als bezorgde (niet overbezorgde!) ouders actie ondernemen, is alleen maar een goed teken dat jullie aan de bel trekken!
    Hele dikke knuffel, en ik hoop dat het nu echt snel allemaal wat beter gaat lopen!

Sheann, idd heel schattig, dat babbelen. Hier ook hele verhalen en gekke gezichten er bij trekken :D
    Heerlijk zeg, 8,5 uur achter elkaar geslapen! Super, hopelijk gaat ij dat nu vaker doen!

Sanne, het is toch logisch dat je soms helemaal gek wordt van gehuil! Ik denk dat iedereen dat zou hebben hoor, niet schuldig over voelen! Maar 'gelukkig' was het op een dag dat Hai ook thuis was, met z'n tweeën is het dan fijner dan in je eentje hè?
    Wel fijn dat ze zo goed drinkt, hopelijk heeft dat er idd mee te maken! Gewoon doorgaan met de 150+5 flesjes!

Djaar, gelukkig voel je je nu weer iets beter. Mijn placenta lag achter en toch voelde ik ruim over de 20 weken pas leven. Maar het kan zo ineens gebeuren hoor, en in het begin twijfel je dan totdat je ineens duidelijk wat voelt. Gebeurt vast snel!
    En 3 kilo aangekomen tot nu toe, super zeg! Hartstikke goed!

All, vanmiddag een heel stuk gewandeld met de kinderwagen, en nog wat leuke spulletjes gekocht. Veda vindt wandelen ook heerlijk, maar als ze wakker is moet ik wel door blijven lopen :D Zodra ik stilsta begint ze te protesteren.

Verder was ik net ook zo vertederd. Ik stond even met haar voor de spiegel, inmiddels kan ze zichzelf zien en ze zat zichzelf aandachtig te bekijken en ineens begint ze heel hard te lachen :) Gebrek aan zelfvertrouwen heeft ze blijkbaar niet, ze was volgens mij nogal tevreden over zichzelf ;)

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hehe......eindelijk weer eens de tijd en de rust om bij te lezen. Ik ga niet helemaal terug hoor, eerst maar eens de laatste 5 pagina's bijlezen.
    Jullie kletsen hier echt veel te veel;)

@hanna; Svinthe eindelijk naar het zin op het KDV, gelukkig maar. Dan kan mama ook met een gerust hart aan het werk!

@sheann; Wat een leuke banner van dat lekkere ventje van je!

@salapio; gerommel.......spannend. Het gaat nu bijna gebeuren voor jou.

@mosa; Generatie 2010; ik had dat deel ook gezien net als Afrola door de MOL. Inderdaad grappig. En het zijn echt allemaal verschillende soorten koppels. Ik ben wel nieuwsgierig hoe lang ze het programma gaan volhouden.

@afrola; Ook weer de eerste werkdag. En naar de zin gehad???????

@sanne;Hoe is het gegaan met de eerste wendag op het KDV van Feli? En met mama:p

@Sterre; Dikke knuf voor je!!!!!! Het valt allemaal niet mee als je baby zo huilt.........Gelukkig mag je morgen naar de KA en hopelijk kan die jou en Noah helpen.

Met Yuna is alles goed, zaterdag zijn wij uit eten geweest en toen hebben schoonoma en opa opgepast en die zijn nu ook helemaal om het vingertje gewonden. Ze is echt een heel vrolijk actief meisje. Ze ligt echt alles te bekijken en hele verhalen te houden in de box. Af en toe ligt ze in de meest vreemde kronkels of rolt ze op haar buik en dan gaat ze wel brullen....heel grappig.
    Hier alleen ?????? bij het groeien, mijn BV wordt echt minder dus ik hoop maar dat ze voldoende gegroeid is. Morgen moeten we naar de KA van het consultatiebureau dus dan zullen we het wel horen. Helaas is het ook weer prikjes dag, dat is minder fijn. zo zielig.....

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, fijn dat alles goed is met jou en Yuna! En leuk dat je zo geniet van Yuna!
    Hmm...morgen weer naar het CB, hopelijk is ze idd goed gegroeid, maar wel erg jammer dat de BV minder wordt ;)
    Sterkte morgen met de prikjes!

Afrola, hoe was jouw eerste werkdag?

Hanna, hoe heeft Svinthe vandaag gedronken op het kdv?

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Pfffffff, wat heb ik een druk weekend gehad....
    Ik zit gewoon bij te komen daarvan vandaag.
    Ben net op de bank in slaap gevallen, maar kom nu toch nog even spieken hier...

Sanne, geniet nog van je laatste dag vrij...
    Wat is het snel gegaan zeg!
    heb je zin om weer te gaan werken?
    Ik had wel weer zin om het "gewone" leven op te pakken.

Sterre, overbezorgd overkomen??? Maakt niks uit toch??
    Laat ze maar denken hoor allemaal.
    Veel succes bij de KA morgen!

Generatie2010 helaas gemist maar ik ga het zeker kijken op uitzending gemist.
    Babyboom vond ik toen ook zo leuk!

Melisa, ook ziek geweest. Bijna iedereen komt aan de beurt de laatste tijd...
    Hardnekkig virus!

Afrola, hoe was je eerste werkdag?
    Is alles goed gegaan?

Mosa, en is Veda nog fit gebleven?
    Hopelijk wel!

KDV: Het is weer heel goed gegaan. Ze kijkt nu ook anders, normaal, uit haar oogjes als ik haar op kom halen, dus ze is nu wel gewend.
    Ook met drinken ging het weer goed. 2x 150cc op en zelfs 1 keer in de armen van de leidster gedronken! :D
    De meeting was heeeel erg leuk. Het klikte goed met iedereen. Alle baby's bij elkaar, echt leuk om te zien.
    16 baby's waren er. Super hoor.
    We zijn al weer een volgende meeting aan het plannen :D
    Misschien ook eens een idee voor bij ons hier???

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, succes met de prikjes morgen!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hanna, wauw, wat heeft Svinthe het weer super gedaan vandaag :) Fijn!
    En leuk dat de meeting gezellig was, en dat het zo goed klikte! Lijkt me idd erg leuk om al die babies van dezelfde leeftijd samen te zien.
    Ik zou een meeting met iedereen van dit topic heel leuk vinden, dus ben benieuwd wat de anderen ervan vinden :)

Sterre, alvast veel succes morgen bij de KA!

Veda was blijkbaar zo moe van onze lange wandeling vanmiddag dat ze van 18.00 uur tot 21.00 uur geslapen heeft :D Nu ligt ze ook alweer een half uurtje te slapen.
    Morgen zouden twee collegaatjes langskomen, maar eentje is vandaag onderuit gegaan met de fiets en ze heeft er zo'n last van dat ze amper kan lopen. Dus ze komen een andere keer.

Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina