Hoi dames, Sanne, hopelijk is het gisterenavond laat en vandaag goed gegaan met Feli en heeft ze goed gedronken. En ik hoop dat de osteopaat morgen weer iets voor jullie kan betekenen! Hanna, poeh, dat is zeker vroeg vanochtend Ik weet niet of je met papje yoghurt bedoelt, dat heeft Veda gisteren voor het eerst gegeten. Dat vond ze heel lekker Liesben, je bent echt niet verplicht om echt actief mee te kletsen hier hoor Gewoon langskomen als je er zin in hebt! Ik kan je nu alleen geen krabbel meer sturen, die functie hebben ze opgedoekt Ik dacht trouwens dat je niet meer ging testen tot MvM Maar heerlijk, zulke mooie duidelijke testen! Spannend, al die afspraken! Djaar, hier is het gelukkig niet regenachtig, maar wel bewolkt. En een stuk frisser vond ik. En idd een heel lief gezicht, de babywasjes Sterre, als je het nu nog niet gedaan hebt, dan pb-en naar Djaar All, ik ben helemaal blij met mijn stabiele temp Meestal schommelt het heel erg en heb ik al helemaal niet zo'n grote tempstijging. Dus daar was ik blij mee
Djaar, bij ons is het nu net gaan regenen. jammer hoor! Hopelijk wordt het vanmiddag nog wat droger, want ik wil er nog even uit. Lekker dat alle kabouterwas nu klaar is. Succes met de strijk Ik was in de gelukkige positie dat mijn moeder dit op zich heeft genomen. Mosa, Veda vond de yoghurt dus lekker. Mooi zo! Goed etertje geloof ik he? Mooi kaartje zo hoor! Lekker stabiel inderdaad Sterre, al aan de wandel geweest vanmorgen. Ik kom met bij mijn ouders vandaan. Daar hebben Svinthe en ik tussen de middag gegeten en het was heel gezellig. Nu ligt Svinthe nog even te spelen totdat ze moe wordt. Dan gaat ze nog een heerlijk tukkie doen Vanmorgen heb ik de weekfoto's op een rijtje gezet. Ik mis er nog een, die van 5 december... Nog even goed zoeken!
Hanna, echt een leuk idee, die weekfoto's! Had ik ook wel willen doen, maar om er nu pas mee te beginnen vind ik dan wel weer een beetje suf Maar op zich heb ik zoveel foto's van haar dat je de ontwikkeling evengoed duidelijk kan zien, maar toch een leuk idee! Veda eet idd supergoed (ben ik ook erg blij mee!). Ze vindt ook echt alles lekker, en drinkt er niets minder om. Ze zit nu op 4 flessen van 210 ml (eentje met rijstebloem), ongeveer 125 gram fruit, ongeveer 150 gram groente, bijna een halve boterham in stukjes en dan vanaf gisteren een beetje fruit. Alles gaat altijd helemaal op Dus ze eet best veel, maar ze komt niet hard aan, ze verbruikt kennelijk zoveel, dat ze nog grote flessen kan hebben. Ik vind het ook lastig wanneer wat minder grote flessen te geven, omdat ze ze nog altijd helemaal leeg drinkt. Zometeen maar weer wat nieuwe groentehapjes maken, er gaat nog best veel tijd in zitten vind ik. Meer dan ik van te voren dacht, maar ik vind het wel leuk om alles zelf te maken, dus vanochtend weer veel groente ingeslagen.
Veda maakt het trouwens ook niet uit of haar eten gepureerd is of alleen geprakt, stukjes eet ze ook al best goed. Ze kokhalst ook amper, heel apart soms. Ze trekt eigenlijk ook bijna geen vieze gezichten als ze iets voor het eerst proeft. Het lijkt wel of ze al jaren dingen eet en er al helemaal aan gewend is
Mosa: Ik heb Djaar al gepb-t Maar thanx Fijn he als ze zo goed eten. Noah doet dat gelukkig ook. Met stukjes ging het wel even moeilijk in het begin maar nu gaat het al vrij aardig. Heel soms kokhalst hij nog. Hij kan nu ook uit een tuitbeker drinken, erg schattig Je hebt wel een mooi kaartje en inderdaad fijn stabiel. Maar dat 'probleem' heb ik ook met die fles weg laten. Ik zit op het moment een beetje vast hoe ik het zou moeten gaan doen straks. Het zou toch ook de bedoeling moeten zijn dat ze straks warm mee gaan eten met ons .. maar goed, wat geef je ze dan 's middags he? Of is dat pas als ze wat ouder zijn? Pff hier word je dus grijs van haha Hanna: Je bent em toch niet vergeten te maken he? All: Nog steeds grijs hier maar het is gestopt met regenen.. maar ja, het ziet er wel uit alsof het elk moment weer kan beginnen dus ik zit te twijfelen of ik misschien even met de auto ga..
Sterre, ik wilde in ieder geval tot de volgende afspraak bij het CB (met 7,5 maanden) door blijven gaan met 4 flessen en dan kijken wat zij zeggen (afhankelijk van Veda's gewicht enzo). Ik denk dat 7,5 maand een 'normale' leeftijd is om naar 3 flessen te gaan, omdat ze dan volgens mij ook al best veel andere dingen eten. Maar het blijft altijd een beetje uitproberen natuurlijk, ieder kindje is weer anders. Vervelend, die regen! Hier is het gelukkig droog, maar als het in het zuiden regent, dan zal het wel naar het noorden trekken Ik wilde straks ook nog even naar het dorp, dus ik hoop dat dat nog wandelend kan.
Joehoe! Ik pas weer in maat 44 Op naar maat 42 Heb net een aantal shirtjes gekocht en die zaten ook goed.. eindelijk!!! Nog 2 kilo en dan zit ik weer op mijn oude gewicht *doet vreugdedansje* Alleen merk wel dat ik toch wat meer buik heb maar goed, een 6pack zal ik toch nooit meer krijgen Mosa: Klopt volgens mij wel. Op de site van kindje op komst staat inderdaad dat je vanaf ongeveer 7 maanden een fles af gaat bouwen. Uiteraard afhankelijk van je kindje. Maar volgende week donderdag is mijn kleine man al 7 maanden ... Pff wat vliegt de tijd... Net regende het hier en moest er even doorheen met Noah maar hij vond het prachtig mooi haha. Hij is al net zo'n waterrat als ik Hanna: ..uhm foutje?..
Jullie moeten trouwens echt eens bij 'de bevalling' en dan het topic 'genante en memorabele bevallingen' lezen.. je ligt echt in een deuk!
Sterre, goed zo, een maat kleiner Knap hoor, nog maar 2 kilo te gaan! En dat van meer buik hebben, is voor ons (bijna) allemaal vast wel herkenbaar En dat topic heb ik idd weleens gelezen Zal het binnenkort nog eens doen voor de nieuwe verhalen. Hoe kijk jij nu op de bevalling terug (als ik vragen mag!)? MP, hoe is het nu met jou? Twinny, ik vind het verdacht stil van jouw kant 8) Ik ga zo kijken wanneer je voor het laatst online was. All, Veda heeft een slaapmiddag gehouden, zo veel slaapt ze normaal echt niet meer. Maar op zich vond ik het ook wel een keertje lekker, en nu ligt ze net weer op bed. Vanavond weer een verkiezingsdebat, ben benieuwd Ik heb nog geen flauw idee waar ik precies op ga stemmen (ben wel redelijk links), dus maar eens zien wat ze er vanavond van bakken.
Mosa: Ik heb mijn bevalling een plekje kunnen geven gelukkig. Het op papier zetten heeft voor mij blijkbaar veel verlichting gegeven. Ook heb ik een voetreflex massage gehad en die 2 dingen schijnen toch goed geholpen te hebben. Maar 1 ding weet ik wel, dat gebeurd mij nooit meer! Nou ja bevallen hoop ik natuurlijk wel maar niet meer op die manier Inderdaad straks weer een debat! Dadelijk even douchen met Noah, fles erin en stil zijn Ik ben erg benieuwd i.i.g. Hmm Twinny nog online geweest gister.. nou ja je weet nooit hoe snel het kan gaan. Als ik naar mezelf kijk.. 's ochtends hier melden dat ik een blaasontsteking heb en een uur later lig je in het ziekhuis aan de ctg v.w een hoge bloeddruk haha. Noah zit even in de wipper maar hij wippert onderhand de hele kamer rond .. ik ga em maar eens bevrijden uit zijn positie en lekker douchen.
Sterre, wat fijn dat je een beter gevoel hebt over je bevalling, of dat je het in ieder geval een plekje hebt kunnen geven! En een positief puntje is dan misschien idd dat je nu in ieder geval weet hoe je het niet wilt (en logisch ook!), en ik weet zeker dat je het je geen tweede keer laat overkomen! Ik was idd toen verbaasd dat je 'ineens' bezig was met bevallen Ik kondigde het tenminste nog aan midden in de nacht Op een gegeven moment wilde ik nog een berichtje typen, maar toen lukte het me echt niet om te zitten En Noah de wippert, grappig
hoii dames! @mosa feli heeft gister avond ook niets meer gedronken..om 8 uur wou ze dus nix, en om ze werd zelf zo rond 10-en wakker, huilend vd honger, maar wou weer geen melk drinken, verder wou ze ook geen groente o.i.d. ik denk dat ze er ook te moe voor was...vandaag gaat al ietssss beter nu ik bij de laatste fles een scheut perzik sap er door heb gegooid...hahaha @hanna feli heeft koemelkallergie, dus die kan niet zomaar een ander melkje proberen helaas. ze heeft de zwaarste koemelkvrije melk, nutramigen, die moet ik ook via een site bestellen enzo. dat is ook Super vieze melk echt niet normaal, dus wie weet vind ze hem gwoon echt Totaal Niet lekker..?? @sterre wat goed zeg dat je al zo bent afgevallen, knap hoor! ik ehb gister ook voor het eerst met mn beste vriendin een stuk gewandeld, we wouden gaan joggen, maar dat kwam er nog ff niet van haha we noemden het maar opbouwen hahah @all feli wou dus vanmorgen enzo weer geen ene drol drinken..erg frustrerend hoor, kon er wel van janken, je voelt je zo machteloos...ik denk dan gwoon er is iets met dr ik weet het gewoon en niemand doet er maar wat aan..ze moet zowat als een half dood vogeltje hier liggen en afvallen voordat ze eens wat gaan doen..?! ben dus blij dat ik morgen mag wegen en naar de osteopaat mag, en dan ga ik dus Echt de kinderarts wel ff bellen.... maar ze had tot 19.00 iets van 280cc gedronken over de hele dag, ik d8 dit zal het dan wel zijn voor de hele dag, aangezien dat gister ook ongeveer zo was. maar nu ahd ik er dus een scheut perzik sap door gegaan, heeft ze toch nog 100cc gedronken, en nog wat hapjes groente op.. nou.. dan ben ik al weer super blij hopelijk blijft dit zo en drinkt ze gewoon goed als er een scheut sap door zit... dat maakt me dan echt niet uit of dat te zoet is o.i.d. dan drinkt ze teminste! nouja sorry voor mn gezeur weer!! fijne avond allemaal!
Veda wil blijkbaar ook het verkiezingsdebat zien, want ze ligt nu nog te spelen Sanne, ach jee, weer een moeilijk drinkende Feli! Wat is dat toch hè?! En ik kan me je gevoel goed voorstellen dat er heel wat aan de hand moet zijn voor ze echt iets doen :x Goed dat je morgen de kinderarts gaat bellen, echt goed voor jezelf en je meisje opkomen hoor! En idd maar wat perziksap erdoor doen als ze dan wel beter drinkt!! Succes morgen bij de osteopaat, het wegen (ik hoop dat ze meer is aangekomen dat je denkt!) en het bellen van de kinderarts? Tijgertje, hoe was de pretecho?
@ sanne, heb je nog een pb gehad met de code van het beltegoed? kan ik de bon weggooien?? @ all, vanmorge heb ik mn buik laten gipsen!! nu wil ik het alleen nog gaan mozaieken. dus weer wat te doen.
Hey meiden Vanmiddag echo gehad en was weer super Heb toch ff gevraagd hoeveel het kindje woog en dat ging ze ff meten was geenprobleem Duur van zw-schap was 32 wkn en 3 dgn en woog nu 1980 gram Hartje hebben we gehoord en was erg sterk Hier een paar foto's