Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    En nog eentje

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi hoi

@bubsie jep heb ik gehad! sorry ff vergeten terug te pb-en dat ik um had gehad! maar thnx!!

@tijgetje ow wat een super lieve/goeie foto's zeg!! :D mooi hoor :D was zeker wel genieten!

3. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi sannehai

Ja we hadden echt mega geluk
    Beebje zat wel op zijn kop maar niet volledig ingedaald

Op de middelste foto had ie zijn teen in zijn mondje
    echt heel grappig

4. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    O nee de eerste foto solly ;)

5. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    sanne, ok dan is het goed. :)

tijger: dat zijn nog eens mooie foto;s zeg! en duidelijk!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Tijgertje, mooie foto's zeg! Heel duidelijk! Kun je dan zien dat dit kindje op Thijmen lijkt of dat niet? Maar zo duidelijk zie je ze niet vaak vind ik, dus je hebt geluk gehad :)
    En fijn dat de groei ook goed was!

Bubsie, leuk, een afdruk van je buik! Veel plezier met het mozaïeken ervan!

All, fijne dag!

7. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Wat een prachtige foto's tijgertje! Zo duidelijk heb ik ze nog niet vaak gezien! Wat een mooi plaatje.:)

Sterre, gefeliciteerd met de maat minder!!:D

Hanna, wat heb jij toch een knappe meid!:)

Sanne, nou ik had er ook perzik ingedaan hoor. jammer dan. ;)Wat ontzettend moeilijk dat ze zo slecht drinkt. Misschien wil ze toch inderdaad andere dingen drinken? Laat die kinderarts zich er maar eens goed over buigen.

Mosa, nice Veda teeth!:p

Bubsie, leuk hoor! Ben benieuwd naar het resultaat.

All, jullie gisteren debat gezien? Ik snap niet dat Rutte nou weer als winnaar eruit komt. Ik hoop niet dat er veel mensen VVD gaan stemmen eerlijk gezegd, krijg er de kriebels van. :)Ik heb de stemwijzer gedaan en kwam uit bij de christenunie (zoals elke keer, ben trouwens niet christelijk) en de pvda. En wat ik gisteren hoorde, zit ik daar inderdaad wel goed met mijn mening. Jammer dat Cohen de lijsttrekker is, maar die man moet t ook leren toch.;)Hupsa, t was al een stuk beter dan de vorige keer vond ik.
    En hebben jullie die sneer van Rutte naar Balkenende gezien?:D
    Balkenende vond ik t minst van allemaal trouwens.

All, fijne dag!

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, wat vervelend dat ze zo weinig drinkt. Om de melk zou ik me niet zoveel zorgen maken, zeker niet als ze groenten en fruit wel lekker vindt. heb wel meer gehoord dat KMAmelk onwijs smerig is. En pap vond ze ook niet lekker toch, misschien onderstaande wel. Moet je ook mengen met die 'vieze' melk, maar misschien door de banaan wel lekker? Of zelf een papje maken van melk, banaan en rijstmeel?
    Biobim biologische babypap glutenvrij. Bio pap flesvoeding, bijvoeding baby

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
  10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Politiek, o breek me de bek maar niet open :D. Wordt vooral gek van het feit dat de doorrekeningen van het CPB als heilig worden gezien. Terwijl het toch echt koffiedik kijken is: niemand weet hoe de wereld er over 10 jaar uitziet, laat staan wat de economische ontwikkelingen zijn ... En makkelijk hoor om te zeggen dat je meer banen creeërt in 2030, dan is de vergrijzing allang geen probleem meer ;) (en dus eerder een tekort op de arbeidsmarkt). *houdt nu toch echt dr mond*

11. Loe

Loe Niet meer actief

dat zijn nog eens adviezen Salapio, hopelijk is t wat voor Feli!:)

moest wel grijnzen om je politieke stukje. Je hebt gelijk hoor!:)

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Over de verkiezingen, ik vind het ook lastig hoor! Ik weet wel dat ik PvdA, GroenLinks of D66 ga stemmen, maar weet nog niet precies welke partij. En dan hoop ik op een coalitie van die partijen met de VVD, dus Paars plus GroenLinks.

Volgens mij is Cohen wel een hele goede, alleen debatteren is niet zijn sterkste kant ;) En dat is wel lastig met verkiezingen, veel mensen kiezen toch op basis van de debatten. En volgens mij is Cohen ook veel te netjes voor dat soort debatten, hij is volgens mij de enige die telkens mensen laat uitpraten enzo.

Salapio, goede tips voor Sanne!
    En je hebt helemaal gelijk over de politiek!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Handig trouwens Loe, de zoekmachine om standpunten te vergelijken!

14. Sannehai

hoihoi!

@salapio, thnx voor de tips! dat bananenspul kan ik wel eens bestellen, word dat dan een papje denkje? of blijft het dan redelijk dun? want ik wil het liefst ook niet te veel banaan/rijst en dat soort dingen geven, want ze heeft heel snel last dat haar darmen verstopt raken, want ze heeft nu al elke dag laxeer medicijnen nodig..... maar dat van die geitenmelk kan ik ook nog eens vragen :d echt thnx!

@tijgertje ahh echt super lief hoor de foto's wel geluk dat beebje nog niet helemaal was ingedaald:D

@mosa wat eet veda goed zeg:d heerlijk joh, en ook al aan de boterham super hoor!!

@politiek..aghh ik snap er nooit geen ene drol van, Als ik dan al ga stemmen wat ik dit jaar wel wil gaan doen, dan doe ik zo'n test van internet en ga ik daar maar opaf...de woorden alleen al die ze gebruiken snap ik niet.. whahaha

@all

nou....ik hoop/denk dat ik een goede manier heb om feli te laten drinken:D

ze heeft namelijk nu al bijna 2 flesjes op en gewoon op dr normale tijden! speen nr 3 ipv 2 ( had ik eerder ook al wel eens geprobeerd maar toen knoeide ze heel erg en verslikte ze vaak) ik denk dat dit ook wel mee heeft gespeeld, want ze werd altijd boos, misschien omdat het dr niet snel genoeg ging? en dan dus een scheutje van die perziksap dr door, en ff boertje tussendoor, hups zo vanochtend dus 2 flesjes bijna leeg!

daar word mama blij van :D:D:D en dan ook nog lekker naar de osteo vandaag, en ff wegen..ben benieuwd..

weet dan nu wel weer ff niet zo goed wat ik er mee moet.. als ze nu dus weer wel goed gaat drinken..moet ik dan nog de ka bellen of..??

en denken jullie dat het slecht is als feli in elke fles een scheutje perziksap krijgt? ik denk dat het opzich misschien wel (te) zoet is.. maarja. heb liever dat ze drinkt natuurlijk!

dat kan ik natuurlijk altijd nog eens navragen aan de kinderarts..hoop dat ze deze nieuwe trend blijft door zetten hahaha:p

nou belde ik een van mn beste vriendinnen, die ik al mn hele leven ken, verteld ze me ineens dat ze nu vrijgezel is sinds maandag, dat terwijl ze best een lange relatie had en samenwoonden en bijna een nieuw huis gingen/wouden kopen?! en hij die maand daarvoor nog bij zijn eigen familie had gezegd dat het wel niet zo lang zou duren voordat hun gingen trouwen/ aan kinderen wouden beginnen!?
    hij zag het ineens niet meer zitten, en zei nog van ja zag je het niet aankomen dan!? nou.. ik was nogal geshokt.. zei natuurlijk 100x zo erg. sonde hoor!

nouja dames... groetjes!!

15. Loe

Loe Niet meer actief

sanne, misschien zijn er ook andere, minder zoete smaken dan perzik? kun je misschien beetje afwisselen?

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, zo, al 2 flessen leeg, wat ontzettend goed zeg!! Hopelijk krijgt ze de smaak weer een beetje te pakken. Maar ik zou evengoed wel de KA bellen, want (klinkt negatief, maar zo bedoel ik het niet) het is wel vaker beter gegaan en dan een paar dagen erna ineens weer niet. Het zou toch fijn zijn als er een langdurige 'oplossing' zou komen.

Ik weet niet of perziksap in iedere fles erg slecht is, ze heeft in ieder geval nog geen tandjes, dat scheelt. Ik denk dat het niet heel goed is, maar dat is weinig drinken ook niet. Maar wel een goede vraag voor de KA vind ik!

En schrikken van je vriendin zeg! Misschien toch ineens bang voor een echt 'volwassen' leven? Maar wel zielig voor je vriendin, helemaal zo onverwacht!

Loe, joehoe trouwens, alweer 21 weken! Over de helft :D

17. Sannehai

@mosa,

ja je hebt ook wel gelijk over feli, tis zeker al vaker goed gegaan, en dan ineens weer niet.. zou dom zijn als ik niet zou bellen eigenlijk..maarja, hoop dan stiekem altijd dat het deze x misschien wel Echt goed gaat ineens.. .enja, ook wel goeie vraag over die perziksap..ik wacht het wegen vanmiddag af, en dan bel ik zowiso, want misschien is ze wel afgevallen, dan kan ik dat ook gelijk vertellen... ja gek he van mn vriendin, ik zei ook al zou ie niet over een tijdje denken wat een grote fout heb ik nou gemaakt! ze zeg, ja dat kan misschien wel, maarja als ik over 3 maanden weer op mezelf zit en mn eigen ding weer doe, weet ik niet of ik het dan nog wil, ik vind dat ze ook groot gelijk heeft ook. maarja, omdat het zo drastisch is ineens..?!

@loe woehoee over de helft:D:D en ja wie weet kan ik wel met wat smaakjes afwisselen:)

18. Loe

Loe Niet meer actief

haha, ja vandaag alweer 21 weekjes. Goed he.
    Dacht trouwens even dat het beter ging met plassen 's nachts, maar ben afgelopen twee nachten meer op de wc geweest dan in bed. Als ik net geweest ben, voel ik weer aandrang. Toch plas ik goed uit, maar er komt daarna toch wel weer wat en dat voelt dat als een enorrrrrrrrrrrrrrrrme blaas. Ik snap er geen drol van. Ben wel kapot inmiddels na twee van zulke nachten achter elkaar, kwam er op neer dat ik gemiddeld elk half uur moest plassen. Zal dan toch door Snuffel komen? Maar die gaat zich nu toch wel wat meer omhoog wurmen?

19. Sannehai

wie weet heb je over een tijdje niet meer zo'n last van dat vele plassen, wat jezegt snuffel gaat zich w.s. wel wat meer omhoog wurmen de komende tijd!

dan krijg je misschien wel weer andere klachten ....maar goed;) hahahahaha:p

@mosa zoo echt stabiel kaartje hoor! mooi:D die vorrige was wel wat meer schommelend he, wie weet...;)

Deel Deze Pagina