Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Ik hoop t echt, want dit is eerlijk gezegd wel slopend. Ben iedere dag brak.:( (en ik drink niets meer na ongeveer 8 uur 's avonds)

zooooooooo mosa, zou het nu al raak zijn???????????:D;)

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Mijn buikfoto van vandaag 34 weken

3. Loe

Loe Niet meer actief

Mooie buik Tijgertje!:D

Je bracht me op een idee. Mijn buikkie ook weer even op de foto gezet.

4. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, als ze nog meer verstopt van rijst en banaan zou ik het misschien niet doen, volgens mij is het rijstmeel en banaan. Maar dan moet je even bij de ingrediënten kijken ;). Anders zelf maken: pap die je wel kan/mag geven + gepureerde peer + melk.

En wat betreft de perziksap, is dat puur perzik? Dan lijkt het me geen probleem: fruit is nu eenmaal zoet ;), anders zou je ook daarvoor zelf sapjes kunnen maken: soort smoothie maar dan met opvolgmelk ... :D

5. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey loe

Jij heb ook een mooi buikkie
    Wou vandaag ook de dvd op comp zetten maar dat lukt niet heb acer dus ff uitvogelen met arcades

6. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mooie buikjes!

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ik kom net terug van het cb en Svinthe is in 1 maand 550 gram gegroeid :D
    En 1 cm hhahah!
    Mooi dus!
    Blijkbaar heeft ze genoeg aan die halve hapjes!

Tijgertje, wat een mooie echo's zeg!
    Prachtig om te zien.

Sanne, jeetje wat een verhaal zeg van je vriendin.
    Zielig zeg voor haar.
    Fijn dat Feli zo lekker drinkt nu!

Loe en Tijgertje, mooie buiken hoor.

Ik ga nu weer even verder frobelen aan een uitnodigingskaart voor de kinderen uit mijn klas.
    Toch nog maar ons verjaardag vieren, ool al zijn mijn duo-collega en ik in oktober al jarig geweest :D

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    "gddtfrdmþ6rmßµ®'[;;l[p;[[[[p[;iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiop{Op]o[o

(hier staat: Hallo ik ben Mirre)

bn\ klo//'/;n';//'n'j;;;;jp;;pjupipUuPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

'
    ';PPIIIIIIIIIIIIIIIIIOO(O(O

9. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

Hoi dames,

net weer terug van bureautje en osteopaat, de osteo voelde ook dat het wel weer nodig was dat we daar waren, maar dat idee had ik zelf ook al :) nieuwe afspraak staat al weer gepland.

feli was toch aangekomen :) dus dat is wel weer heel fijn, maar wel best weinig denk ik? ik weet niet meer wat ze nou ongeveer horen aan te komen, maar goed, dat ze is aangekomen is al heel wat natuurlijk... ze is 120gr aangekomen, en er zaten 2 weken tussen

ik d8 dat ik vandaag wel ff de kinderarts zou bellen, maar ik heb maandag een telefonisch consult met dr, en aangezien feli niet is afgevallen denk ik dat ze dr niet zo'n haast mee heeft, dus w8 ik wel ff tot maandag, of het drinken moet weer slechter gaan...........

Nou dames sorry voor mn ego bericht maar ga weer ff verder!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    #3830 Mosa1982, 27 mei 2010
    Laatst bewerkt: 27 mei 2010
    Sanne, misschien lees ik het zo, maar ik ben erg benieuwd hoeveel Feli woog vanmiddag!
    Ik lees nu dat ze 120 gram in 2 weken is aangekomen, voor mijn gevoel is dat niet zo veel maar ook niet weinig. Maar wat zeiden ze er op het CB van?
    Maar hopelijk blijft ze de komende dagen goed drinken!
    En ik kan me voorstellen dat je tot maandag wacht, als je toch een telefonisch consult hebt dan. En dan gewoon goed voorbereiden, dus alles wat je wilt weten, even op papier zetten.

Loe, rot hoor, nog steeds zo vaak plassen ;) Het kindje gaat idd op een gegeven moment wat hoger zitten, dus dan zou je denken dat je minder vaak hoeft te plassen. Maar hoe of wat precies, weet ik ook niet. Maar wel heel vervelend, zo rust je niet goed uit hè?
    Ga je wel eens 's middags naar bed, of even op de bank liggen ofzo?

Over mijn tempkaartje, in theorie kan het natuurlijk raak zijn, maar ik verwacht het niet hoor :) Maar meestal heb ik echte schommelkaartjes, op eentje na, en dat was de cyclus dat ik zwanger raakte van Veda.
    Verder bijna alleen maar onduidelijke cyclussen.

Tijgertje, mooie buik! Echt een ronde buik! Dan zie je dat het fabeltje ronde buik = meisje en puntige buik = jongetje echt niet klopt.

Loe, ook een mooie buik, maar nog iets meer bescheiden dan die van Tijgertje ;) En maar goed ook natuurlijk :D Maar wel een overduidelijke zwangere buik!

Hanna, wat ontzettend fijn dat Svinthe zo goed gegroeid is!! Dan maar accepteren dat ze aan halve hapjes genoeg heeft en dus ook voldoende voeding binnenkrijgt. Lijkt me wel een geruststelling! Hoe lang is ze nu? Als ik weleens in onderschriften hier op het forum kijk, dan zie ik maar weinig kindje die zo lang (en relatief licht) zijn als Veda ;)

En mooi op tijd met je verjaardag vieren :D

HOI MIRRE :)

All, vanmiddag ging mijn vriend Veda uit bed halen, en volgens hem zei ze toen echt 'mama' :D Ik vind sowieso dat ze veel 'kletst' de laatste dagen, en toen ze uit bed was en lag te spelen, leek ze ook nog een paar keer 'mama' te zeggen :) Ik zou niet weten wanneer kindjes dat zo ongeveer voor het eerst gaan doen, maar ze leek echt te oefenen met die specifieke klank. Heel schattig!!

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Haha, Mosa.... zei Veda mama tegen je vriend??? :D:D
    Grappig he als ze een beetje gaan kletsen. Hier ook weleens kreetjes die ergens op lijken... Of willen we het alleen maar graag horen?
    Svinthe is 70 cm lang en weegt nu 8315 gram.
    En Veda?

Sanne, als een baby groeit vinden ze het vaak al goed en 120 gram in 2 weken... tja... soms hebben ze een groeispurt en soms niet... Ik zou me er geen zorgen op proberen te maken. Maar ik weet uit ervaring dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nou, dat dacht ik de afgelopen dagen, dat ik het wílde horen als Veda 'mama' zei :) Maar vandaag leek het écht zo te zijn. Maar het is natuurlijk gewoon oefenen met verschillende klanken, dat snap ik ook wel. Maar toch was ik best een beetje ontroerd :)

En ze zei het niet echt tegen mijn vriend, hij liep net de kamer in en Veda zag hem nog niet ;)

Veda was vorige week 72 centimeter en 7085 gram, dus idd langer van Svinthe :) Ik ben benieuwd of ze voorlopig zo door blijft groeien of dat het binnenkort wat minder wordt.

Zo, etenstijd hier. Als mijn vriend thuis is, vind ik het altijd fijn om een beetje op tijd te eten. Als hij moet werken, is het vaak pas na 19.00 uur dat we kunnen eten. We eten lekker goulash, en ook makkelijk, want ik had het gisterenavond al gemaakt.

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Tsjonge jonge ik mis jullie wel hoor.. Heb de pc gewoon zo weinig aan.. Ik snap echt niet hoe jullie dat doen hoor! Maar goed de BV ben ik aan het afbouwen want ze deed het er niet goed op :( ik was zo goed bezig de productie op de krikken en dit lukte. Maar ze kreeg niet genoeg uit de borst en de bijvoeding dronk ze nog maar 30 a 40cc. Toen dacht ik dus dat de borstvoeding wèl goed ging. Maar ze werd zo slaperig ineens weer en ik zag dat ze weer geel werd. Ben echt geschrokken!! Toen was de keus wle snel gemaakt om de bv te stoppen.. Voelde wel echt klote, maar nu heb ik het geaccepteerd ik wil mijn kindje niet in gevaar brengen. Alleen moeilijk om het kolven af te bouwen zeg jeetje wat een stuwing de hele dag..

En m'n meisje gaat vandaag op 5 voedingen uit zichzelf!! Hoe goed is dat, ze wordt groot hoor haha de kleine meid. Volgende week naar het CB kijken hoeveel ze gegroeit is!

Ik probeer vanaf nu weer bij te lezen etc. meiden. Krijg nu ook wat meer tijd weer :D .

14. MyPrecious

Mosa, wat super dat Veda mama begint te zeggen :D dat hoor je toch het liefste als 1e woordje he :D !!

(en nu ga ik nadenken wat we moeten eten pff :p )

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    meiden ik heb jullie verwaarloosd sorry.
    Veda zegt mama.... wat heerlijk mosa en ik zag dat je kaartje stabiel is.

mp voel je niet schuldig bv is leuk als het kan en goed gaat, maar als je twijfels hebt maakt dat je onrustig en dan is afbouwen en stoppen een goede optie denk ik..

sannehai fijn dat ze gegroeid is.. toch een zorg minder

16. MyPrecious

@ Ricmar, ja ik twijfelde niet meer want ik hoorde wel van meer dat ze wel eerder zou komen als ze honger zou hebben. Maar dit was dus niet.. Ze sliep alleen nog maar. En nu is ze zo wakker en tevreden als ze de fles krijgt (kolf nog afbouwend) . Ze voelt zich veel beter zo. Mis het wel want het is zo mooi om bv te geven maar ik heb er nu wel vrede mee omdat zij zich zo beter voelt.
    Maar hoe gaat het met jou??? Had je vandaag gesprek met je gyn?

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik had dinsdag een gesprek met de directeur mbt de klachten brief.
    De gyn die ik op 30 april heb gesproken krijgt te horen van de klacht en over 2 weken wordt er weer gebeld door de directeur.

Om kort te gaan , de rotte appel moet eigenlijk uit het team , maar ze kunnen nergens andere gynecologen vinden. en als de vervanger er uit gaat dan moeten ze de poli gaan sluiten en geeft dat voor een groot deel van de regio ook voor thuis bevallingen een probleem.

Ik kreeg van de directeur al te horen dat er veel is misgegaan mbt de communicatie naar mij toe door de vorige gyn (die is helaas vertrokken in febr)
    En dat het team in stadskanaal mbt het beleid op de vingers is getikt door het UMCG.
    Het zou niet passen in het protocol om IUI t doen met vers donorzaad.
    Ik heb een protocol van het UMCG waar in staat dat het onder bepaalde voorwaarden wel wordt gedaan.
    Dit heb ik vanmiddag ook aan mijn huidige gyn gegeven.

Wel werd me vanmiddag duidelijk dat in okt/nov vorig jaar al bekend was dat men geen IUI_d meer wilde doen in stadskanaal.
    Hoe het dan kan dat in april het wel is gedaan??
    Dat komt door de vervangers die hebben niet in het dossier terug gelezen...
    Vorig jaar met de oude donor is het dus gebeurd tegen de regels in , tot dat ze dus in okt/nov op de vingers zijn getikt...

En nu??
    Ik heb veel info uit mijn dossier mee gekregen en as maandag om 14 uur hebben we dus een intake in het ziekenhuis vlak bij de Donor.
    Hopelijk wil en daar wel de IUI met donor zaad doen, de opvolging zou dan in stadskanaal kunnen en de IUI dan in t westen van het land.
    Vandaag wel FM gehad links 2 van 11 mm en rechts 1 van 13mm Maandag vragenof ze in het andere zh ook fm willen doen...zodat we onze kans enigzins kunnen benutten deze ronde.

Pff een heel verhaal is het nog te volgen??

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    MP, komt echt vanzelf wel, dat je weer wat meer tijd hebt voor jezelf! Echt!
    En goed dat je nu achter de keuze om de bv af te bouwen staat! Je wilt natuurlijk het beste voor je meisje, en je hebt je volledig ingezet voor bv, dus hartstikke goed! Niet schuldig gaan voelen, je hebt er alles aan gedaan, en kunstvoeding is zo slecht nog niet hoor ;)

Ricmar, wat een gedoe weer ;) En vreemd hoor, die miscommunicatie! Maar gelukkig lijkt het erop dat jullie de IUI-D in een ander ziekenhuis kunnen doen. Misschien iets omslachtiger voor jullie, maar het is dan maar één keer dat jullie naar het andere ziekenhuis moeten toch?
    Wel raar trouwens dat ze in jullie eigen ziekenhuis niet aan IUI-D doen ;)

Hopelijk groeien de eitjes goed de komende tijd!
    En een dikke knuffel voor al het gedoe!

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mp, de tijd komt vanzelf weer hoor.
    In het begin had ik ook echt niet veel tijd over, maar nu is dat gelukkig wel anders.

Ricmar, wat een verhaal weer.
    Bijna niet bij te houden joh.
    Hopen maar dat de eitjes nog even verder groeien de komende dagen.
    Zou deze ronde weer IUI worden eventueel?

Svinthe is lekker gaan slapen. ze was heel erg moe, al onder het eten en daarna is ze ook nog in bad gegaan.
    Toen was de energie echt op :D

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanne, volgens mij is 120 gram in 2 weken acceptabel ;), zeker als ze zo slecht heeft gedronken de laatste tijd.

Mosa, heerlijk hoor, lekker genieten van het ge-mama :D

Ricmar, tjee wat een gedoe, hopelijk heel snel raak zodat je ook snel van het gedoe af bent ...

Deel Deze Pagina