Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    twinny gefeliciteerd met Kaj

2. Loe

Loe Niet meer actief

hahaha, dus de knuffel bevalt goed. Ik vond t zooooooooooo'n leuke serie! We hebben er dus nog meer van hihi. Ik ga in je album kijken.
    En oja, de staart is ook in trek bij onze kat!:p

Fijne avond allemaal!

3. Loe

Loe Niet meer actief

ajaaaaaaaa, bij je buikfoto's stond ie! Leuk!:D

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    TWINNY en mama san van harte gefeliciteerd met de geboorte van KAJ!!!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, zo, lange reactie op de late avond :)

All, ik heb 3 boxkleden op een rij gelegd in de kamer, dus Veda kan dan wat meer rollen :D Ze rolt telkens van de kleden af, dus dan maar zo. Ze rolt nu ook echt constant, dan zie je dat het echt een manier van verplaatsen wordt.

Ik las net dat NL weer in de halve finale van het Songfestival is uitgeschakeld, verrassend :) Ik heb er niets mee, maar het is toch sneu dat het telkens niets wordt.

Fijne dag allemaal!

6. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen!

Nou, ik snap t niet hoor. Ben geen megafan van het liedje shalalalielalalalalieieie, maar t was wel apart en anders dan anders.:) Vind t wel sneu voor Sieneke, ze deed t goed vond ik.;)
    (behalve die afgrijsssssssssselijk witte broek dan)

Hier een lekkere zon.:) Bij jullie ook?

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, ik heb niets gezien van Sieneke, maar het is wel sneu voor haar.

Hier schijnt ook het zonnetje, dus het eerste wasje hangt al buiten :) Hopelijk blijft het mooi weer vandaag!

8. Loe

Loe Niet meer actief

whoepsiedoepsie, dat is snel inderdaad.
    ik heb vanmiddag oppasafspraak op de hond van mijn schoonzus. Die ga ik even uitlaten (hijg hijg) en dan even gezellig staafje eten (hij dan).

Vandaag weinig in de planning. Vriendlief zegt mij het rustig aan te doen en vannacht heel iets beter geslapen (gisterenavond niets meer gedronken, had wel dorst hoor) dus vandaag maar eens weinig.

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen!!

@Twinny; GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon KAJ !!

@Sanne; fijn hoor dat feli nu een beetje de smaak te pakken begint te krijgen.

@Mosa en Hanna; gaat goed met die meiden wat groei betreft!!

@Sterre; ook jij hebt een pb!!

@Loe en Tijgertje; mooie buikfoto's hoor!!

@All; in elk geval heel veel knuffels voor iedereen (gewoon zomaar omdat ik het geweldig vindt om met jullie te kletsen, ook al ben ik vaak niet zo'n kletser hihi)

Ik heb in elk geval mijn laatste trainingsdag gehad en mijn certificaat van deelname binnen!! Was echt blij om klaar te zijn gisteren. Mijn meisje vond het blijkbaar ook leuk want ze heeft de hele dag gerommeld en gisteravond was het bijna pijnlijk te noemen zo druk was ze (maar ik klaag niet!!) Vandaag is ze blijkbaar aan het rusten want ik heb haar nog bijna niet gevoeld.

Vanmorgen heb ik de laatste dingen opgevouwen en gestreken. Nu nog bedenken welke kleertjes meegaan naar het ZH en de tas(sen) klaarmaken.
    Volgende week de naam regelen op het geboortebord (en de haken om hem op te hangen bevestigen). Dan nog postzegels en adresstickers klaarleggen. En dan zijn we er echt klaar voor.

Ben alleen nog aan het twijfelen wanneer ik het bedje klaar ga maken. Maar ik denk gewoon dat we dat maar direct na geboorte doen (alles ligt nu nog lekker fris en schoon in de kast).

Vanmiddag heb ik weer een gesprek op mijn werk en ben reuze benieuwd naar wat dat gaat worden. Daarna denk ik even de stad in en dan weer zwemmen!!

Meiden een hele fijne en zonnige dag en tot de volgende keer!!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goed plan Loe, vandaag rustig aan doen!

Djaar, gefeliciteerd met je certificaat :) Fijn dat het nu klaar is!

Spannend dat je er nu bijna klaar voor bent, dan kan het wachten beginnen ;)
    Ik had het bedje wel van te voren opgemaakt, vond ik er leuker uitzien, maar toen ze er daadwerkelijk in ging slapen (eerst in de wieg), heb ik hem opnieuw opgemaakt.

Heel veel succes op je werk, ik zal aan je denken!

Het regende straks hier eventjes ;) M'n arme wasje buiten :) Gelukkig was het van korte duur, dus ik hoop dat het bij dat ene buitje blijft.

11. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey twinny

Van harte met jullie ZOONTJE KAJ
    Mooie naam
    Geniet er lekker van meiske

Thijmen ligt te babbelen in zijn bedje
    hij vind onder de douche toch wat relaxter te gaan vinden
    Hele tijd in het water te knijpen hi hi hi

En ook binnenkort maar eens een waterdichte laken erop doen en weer verhogen
    Dat geklauter vind ik nogal niet leuk maar ja gelukkig hebben we een grijze opstap dinges

Jij heb ook een bescheiden buikje hoor loe mooi
    Die van mij zit alweer stil

Dikke knuff aan jullie allemaal ga nog ff naar buiten lekker weer

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Poeh zeg, ik weet dat het officiëel niet mag, maar Veda slaapt nog steeds met haar armen zo'n beetje ingebakerd ;)
    Omdat we het toch willen afbouwen, heb ik het net zonder geprobeerd. Maar dat lukt echt niet. Ik ben een tijdje in het hoekje van Veda's kamer blijven staan, maar binnen 5 seconden heeft ze de speen uit haar mond geplukt om hem weg te gooien (ze slaapt graag met speen dus niet handig). Daarna komt ze hele tijd overeind (ze trok zich half op aan de spijlen, dus zodra ze met haar handen los slaapt moet het bed omlaag), en rolt ze meteen om naar haar buik.
    Dan is het leuk om de hele ledikant door te gaan, totdat ze zich te hard afzette met haar voeten en ze hard met haar hoofd tegen de spijlen kwam ;) Huilen dus.
    Zo gaat ze echt niet slapen :(

Nu maar weer met haar armen vast en ze ging meteen lekker liggen en slapen. Erg lastig hoor! Ik weet dat we er van af moeten, maar hoe???
    We hebben het al best vaak geprobeerd, maar het lukt gewoon echt niet.

Het is volgens mij een ontzettend beweeglijk kindje, ook op schoot kan ze amper stilzitten (wordt nog wat als ze kan kruipen/lopen :)), maar dus ook in haar bedje.
    Dus als iemand tips heeft, dan hoor ik het graag :)

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Tijgertje, ik ben zelf lang, dus ik vond klossen onder het bed eigenlijk wel fijn. Vooral ook om de was op bed op te vouwen ;)

En groot gelijk dat je nog even naar buiten gaat, ga ik straks ook nog doen!

14. Loe

Loe Niet meer actief

ahum, ik ga t proberen mosa.

Bed toch naar beneden dan in elk geval. Ik zou zo'n kussentje kopen wat je om eetstoelen kan doen en die aan het hoofdbord vastmaken, zodat ie niet om kan vallen (hebben van die lussen aan het kussen). En misschien dan in een slaapzak?
    ik probeer wat hoor.....

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Thanks voor het meedenken Loe!
    Ze ligt in ieder geval al in een slaapzak, maar ze gaat dus het hele ledikantje door zodat ze overal met haar hoofd kan stoten.
    Maar het is moeilijk omdat ze altijd heel makkelijk in slaap valt, alleen de armen moeten natuurlijk los, maar dan lijkt het net of ze alleen maar wil spelen en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Morgen misschien nog maar een keertje proberen :)

En met het bed omlaag doen wacht ik nog heel even. Ik heb nogal een zwakke rug, en heb nu al vaak rugpijn van het tillen/sjouwen, dus telkens bukken is ook niet zo lekker. En in de box probeert ze zich nog niet op te trekken, dus misschien was het toeval? Maar als we van het inbakeren afzijn, zien we wel even verder.

16. Loe

Loe Niet meer actief

ik las op ouders blabla ergens: grotere slaapzak (LANGER) (moeten misschien de armsgaten wat nauwer) en die instoppen onderin het bed. hopelijk is ze nog niet sterk genoeg om dat eruit te trekken?

Ik ga de hond uitlaten, tot later!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Heb ik ook weleens gelezen ja, maar inmiddels is ze zeker sterk genoeg om hem los te trekken, dus helaas ;)

Veel plezier met de hond!

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mosa; Geen tips voor je betreft het slapen van Veda. Yuna is ook heel beweeglijk in bed maar wilde totaal niet ingebakerd worden. Zij gaat dus altijd eerst het hele bedje door, speelt wat met de knuffels en valt dan in slaap. We vinden haar echt in de meest vreemde kronkels terug. Bij ons is nu wel het ledikant omlaag gedaan, Yuna trekt zich ook op aan de spijlen en het werd een spelletje voor haar om over de rand van het ledikant heen te kijken.

@afrola; Josien non stop verkouden de hele winter + lente, wat zielig!!!Hopelijk zet het mooie weer door en komt ze er vanaf.

@djaar; gefeliciteerd met het afronden van cursus. En nu thuis alles afronden en dan met je voetjes op de stoof wachten tot de baby komt:D

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie, maar dan gebruik je geen dekentje en lakentje meer neem ik aan?
    Maar het lijkt wel of Veda een beetje lomp is ofzo, want ze komt dan echt hard met haar hoofdje tegen de spijlen aan. Heeft Yuna dat dan nooit? Veda heeft heel erg de neiging om zich af te zetten met haar voeten als ze de kans krijgt, dus als ze overdwars in bed ligt doet ze dat ook, en dat gaat niet ;)

20. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Goede avond!

Ik moet even een ego bericht schrijven, heb niet veel tijd.

Twinny: Hartelijke gefeliciteerd met jullie zoon Kaj!!! Mooie naam ook.

Drukke daagjes achter de rug weer maar nu lekker weekend, yay!

Althans... kom net thuis van mijn moeder, heb daar gegeten (roy heeft een uitje van zijn werk) Ligt er een brief op de mat, open, van de zorggroep of ik even E1800,- wil betalen en wel zo snel mogelijk :$.. het is een aanmaning :( Heb de eerste brief nooit gezien en er staat niet eens fatsoenlijk in waarvoor ik dat dan zou moeten betalen. En ze zijn natuurlijk alleen op werkdagen tussen 09.00u en 12.00u bereikbaar ;)
    Nou ja, als ze maar niet denken dat ik hiermee akkoord ga, grapjassen :x

Hopelijk kan ik snel weer even bijlezen!

Liefs!

Deel Deze Pagina