haha ja die veda eet echt lekker, en ze is helemaal niet bol ofso he hahaa ze verbruikt gewoon goed wat ze opeet ja, als het zou lukken zou het best een aardig schema zijn denk ik zo haha vandaag en morgen ff testen, en anders blijf ik wel die 4 flessen aan bieden, waar zeer dan 1 niet echt van drinkt hahaha. ze heeft al eerder wel wat korstjes brood op, maar nog niet echt een boterham zegmaar. khep gewoon lichtbruinvolges mij, dus dat moet wel goed komen doe ik dan met een boter die ze mag die ik heb gevonden, dat vond ze vorrige x op haar korstje erg lekker duss hahaha ben benieuwd! als dit toch eens zou werken meiden, en dat slapen zo blijft.. nou dan ben ik echt in de 7e hemel (ben ik zowiso wel hoor met mn meisje!, maar jullie snappen me wel!)
Tuurlijk snappen we je, en ik hoop ook heel erg dat het zo blijft! Het wordt ook weleens tijd natuurlijk Ik ga voor je duimen! Veda ligt nu net op bed, dus ik ga maar eens even wat doen Veel plezier met winkelen straks!
Goedemorgen, @ Sanne, fijn dat de 23 uur fles niet meer hoeft, kan je idd lekker op tijd gaan slapen. En wat een goede nacht, GEFELICITEERD Veel plezier vandaag! Josiens schema: 7-8 Bv 9-10 fruithap Slapen 11 bv 12-13 boterham Slapen 15 bv Slapen 18-19 avondeten 1930-2000 bv Eigenlijk moeten we het avondeten eerder doen, maar doordeweek lukt dat niet zo goed omdat we niet zo vroeg thuis zijn van werk. En vn de week kwam ze bijna elke ochtend al om 5-530 uur voor een voeding en dan hoeft ze om 7 uur er niet nog een. En we zijn met Josien begonnen met brood door haar zelf op een broodkorst te laten sabbelen. En dat vond ze zo lekker dat we dat na 2 wk zijn gaan uitbreiden met een boterham. En dat is smullen. We doen er ook nog geen beleg op. @ MP, fijn dat het met je meisje zo veel beter gaat op de fv, Heerlijk! Maar ik kan me voorstellen dat je moe bent, zo heel veel slaap krijg je niet, misschien proberen om overdag nog een dutje te doen? @ Mosa, Je maakt een spannend kaartje. Volgens mij staat je kruis wel goed hoor en dan is het het meest logisch als je nu een innestelingsdipje hebt en dat sliertje rood zou het kunnen verklaren SPANNEND!!! @ Pookie, goed ingeslagen met korting. Fijn. @ Sterre, hihi lekker spierballen gekweekt . Volgens mij heb ik het ook wel, vriendinnen vinden Josien zwaar en na maar een paar minuten dragen/vasthouden geven ze haar weer terug omdat ze last krijgen van hun armen. @ all, ikk ook blij met een goede nacht . Josien sliep van 20 tot 8 . Toch heel wat beter dan om 5 uur al wakker worden
chips zie net dat ik dus alleen maar heel Donker brood heb..wat hai zelfs niet lekker vond.. denk maar niet dat ik dat aan dr ga geven, vind ze vast niet lekker! dan probeer ik wel de fles om 12.00, ongeveer 16.00 potje, en dan om 20.00 fles..
Was ik nog even Afrola, wauw, wat een heerlijke nacht!! Lekker hoor! En idd beter dan om 5.00 uur al wakker Sanne, wij eten zelf altijd heel donker brood, en ik ben daar met Veda ook mee begonnen. Zij vindt het heerlijk, maar volgens mij is het zo dat je meestal met licht brood begint omdat dan de kans kleiner is dat het kindje er last van krijgt. Dus aangezien Feli gevoeliger is voor veel dingen, is het denk ik in jullie geval beter om echt met licht brood te beginnen (bijv. tarwe). All, ik heb gisteren trouwens een oranje romper gekocht bij de Kruidvat Past mooi bij haar oranje-outfit voor het WK Ik denk trouwens zelf ook niet dat ik al ongesteld moet worden, mijn temp na dag 13 was veel te laag voor normaal na mijn eisprong, maar met mijn cyclussen weet je het maar nooit O ja, dat vergeet ik telkens te vragen, maar Melisa, hoe is het nu met de frustraties van Chelsey??
Bah :x 'Rutte meest geschikt als premier' - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Verkiezingen] Dat hoop ik dus écht niet!
Mij is ook niets gevraagd :x En Veda al helemaal WK klaar Samen met een collega heb ik iets heel 'doms' gedaan met het oog op het wk. We hebben namelijk een workshop gepland op 14 juni 's middags . We werden vervolgens gebeld of er meerdere workshops zouden worden gepland omdat ze de 14e niet kunnen ivm wk. Collega belde daarna om te vragen wat ze ermee moest, heb toen besloten dat iedereen zelf maar moet weten wat belangrijker is (privacy richtlijnen of wk) maar de workshop blijft gewoon staan op de 14e . (ze zullen wel denken, domme vrouwen )
Goedemorgen meiden, Gisteren een heel drukke dag gehad en hoofdpijn toen ik thuis kwam. Heb ik bijna nooit, dus niet lekker. Toen stootte ik ook nog eens (als klap op de vuurpijl) mijn hoofd tegen de over.... GRRRRRR Dus nu maar even bijlezen Mosa, als je eisprong op dag 13 geweest zou zijn heb je nu al een Lf van 16 dagen... Dat is wel lang toch? Ik ga voor de innestelingsdip Borstvoeding, ik ben heel erg tegen (voor mezelf dan he ) en ik zou er dan ook nooit meer aan beginnen bij een eventueel volgende baby. Wat een gedoe zeg, het lukte niet, deed zeer en de eerste dagen na Svinthe's geboorte zijn er een beetje vervelend door geworden. En dat is jammer he! Twinny, van harte gefeliciteerd met jullie zoonyje Kaj!!!! Songfestival, ik kijk echt al jaren niet meer. Elke keer die afgang.... Djaar, het gaat echt goed met de voorbereidingen he? Ik was in gedachte dat ik echt overtijd zou gaan lopen en had dus veel dingen nog niet gedaan Hahahah De ochtend toen mijn vliezen waren gebroken moest mijn man echt nog even aan de bak Sterre, lekker dan zo'n brief net in het weekend. het lijtk me niet dat je dit hoeft te betalen, maar dan is het wel gelijk handig om het te weten he? 1800 euro, dure baby dan Afrola, leuk dat je steeds wat meer info krijgt over je nieuwe huis...tja en een datum zou ook wel mooi zijn he. Pookie, leuk ingeslagen op kleertjes.com. goede site vind ik! Sanne, applaus voor de doorslapende Feli!!!!! Heerlijk voor jullie zeg! Svinthe krijgt 's morgens een papje en dan om 11.30 uur een fles en om 16.30 uur een fles en de laatste nachtfles rond 10 uur krijgt ze ook nog steeds... Er is altijd wel een fles die ze niet goed drinkt, maar dat verschilt per dag welke... Mosa, pffff wat Veda in 1 dag eet, daar doet Svinthe 2 dagen over De romper heb ik ook gekocht. Ik heb zo'n zin in het WK!!! Nu gaat het echt wel kriebelen bij mij hoor. Dinsdag ga ik naar Nederland Ghana in de kuip. Afrola, ik denk dat er weinig mensen op 14 juni vanaf half 2 nog werken hahaha Ik heb er zelfs een vrije dag voor genomen, voor het voetbal. Anders moet ik met de kinderen gaan kijken en dat zag ik niet zo zitten Svinthe slaapt goed vanmorgen, ze ligt er al vanaf half 10 in Haar melk was op, ik heb nu andere uit pakken en bij het Kruidvat was het niet te krijgen (vanaf woensdag weer pfff) Balen hoor, nu ga ik het kopen in Ouddorp, 20 minuten rijden vanaf hier. Ik heb net gebeld en daar hebben ze het nog wel. Ik ben wel weer opgelucht. Koop gelijk de hele voorraad op denk ik
Afrola, dat is ook wel heel dom hoor, een workshop op de 14e plannen Ik kan mijn werkdagen zelf inplannen, maar de 14e heb ik dus een afspraak met mijn leidinggevende, ook niet handig ingepland voor mij Maar ze zullen idd wel denken: dat zou een man nooit overkomen Hanna, balen van je hoofdpijn, maar gelukkig is het nu over! Erg jammer dat je zo'n nare ervaring hebt gehad met borstvoeding, en zonde dat dat zo'n invloed heeft gehad op de kraamdagen. Leuk zeg, dinsdag naar Nederland-Ghana! Ik wist eerlijk gezegd niet dat ze moesten, maar wel gaaf All, vandaag voor het eerst in Veda's leventje had iemand het over 'hij' :x Eigenlijk iedereen ziet wel dat het een meisje is, maar deze persoon dus blijkbaar niet. Nu heeft ze ook een lavendelblauw zomerjasje, dus ik denk dat het daar wel mee te maken heeft
Mooi tempkaartje Mosa Wat betreft het voetbal. Ik wil best alle dagen dat Nederland speelt werken hoor, ik haat voetbal. Alhoewel ik bij een WK nog wel eens wil kijken....
@ Hanna, hoofdpijn en dan je hoofd stoten, moet je ook niet doen . Maar gelukkig is het over! Leuk dat je naar NL-Ghana gaat. Tja dat voetballen, is niet zo aan mij besteed. Er is mij te veel voetbal. Uiteindelijk zal ik wel kijken, maar zal er geen vrij voor nemen. Is het nog gelukt om de hele voorraad melk op te kopen in de winkel een dorp verderop? @ Mosa, Veda aangesproken met hij . Bij Josien doen ze dat ook vanwege haar groene jas en blauwe schoentjes. Maar op de schoentjes zit notabene nog een rood bloemetje Dat kleurgedoe bij baby's vind ik zo stom :x Maar de visite komt binnen dus ga er weer vandoor...
hoi dames @mosa ahh een hij! haha je kan echt wel aan veda zien dat ze een meisje is ja, bij feli zeggen ze soms ook hij, ookal is ze helemaal in het roze!?! @afrola haha zou ik ook never nooit aan denken hoor, of dat toevallig op een wk dag is hahahaha moeten ze zelf maar kijken ja, die mannen wat ze doen @all de boterham om 12u was nog niet heel erg geslaad haha, ze wou wel wat stukjes maar niet echt voldoende om te vullen, dus toch maar een flesje gegeven, ik blijf het dan denk ik zo maar doen, 12u fles en dan wat brood na, totdat ze dat brood zo lekker vind dat het andersom kan, om 16.00 heeft ze groente op en nog wat melk en dan om 20.00 laatste papfles owja, ik heb nieuwe bh's gekocht vandaag, cup c! nou.. normaal had ik a! haha, maar deze zitten wel Erg goed moet ik zeggen, die ander waren niet echt meer veel waard hahaa ook heb ik pumps gekocht, vond ik altijd al hele moeilijke schoenen, maaromdat 36 altijd te groot is, kan ik die haast nooit ergens kopen, en aangezien ik maar in de buurt van een kleine onbekende stad woon, heb je hier haast nooit maat 35, maar nu dus wel dus ik ben helemaal happy moet ze nog wel inlopen en beetje op zo'n hak leren lope, maar dat komt wel goed ze zijn een beetje grijs/antraciet kleur
Haai, ik maak mezelf er weer even makkelijk vanaf, sorry Mosa: Ik ga voor een innesteling hoor! Hanna: Inderdaad dure baby... die gaat volgend jaar dus al een krantenwijkje doen All: Hier een druk dagje gehad. Vanmorgen hebben de mannen gezwommen en Noah word steeds fanatieker. Erg leuk om te zien. Daarna nog even gaan winkelen en boodschapjes en zodadelijk lekker chinees eten Het is hier trouwens heerlijk weer geweest vandaag.. ik dacht dat het wat slechter zou worden... of ik heb weer niet goed opgelet, kan natuurlijk ook haha. Fijne avond allemaal!!!
Kon het toch niet laten om vluchtig even alles door te nemen. Ik zag mooie buikkies voorbij komen, rot verhaal over gyn.. pro bv.. tja ik vind dat ieder het voor zichzelf moet weten maar voor mezelf ben ik ook redelijk pro. Althans.. ik vond en vind voor mezelf dat ik het i.i.g geprobeerd moet hebben. Hanna: Ik vind het toch leuk te lezen dat je over een 2e kindje praat Sanne: Ons schema: 07.00-07.30 fles slapen 10.00-10.30 fruit soms nog slapen 12.00-13.00 papje en broodkorstje (maar zal snel gewoon een boterhammetje worden) slapen (in de middag meestal 1,5 tot 2 uur maar de tijden verschillen) 16.00-17.00 groenten en fles (wat hij op kan van een fles van 180+6) slapen tot maximaal 19.00u, dan maak ik hem wakker omdat hij anders de volgende dag zo vroeg wakker word. 20.00-20.30 fles Loe: Hopelijk gaat het al wat beter 's nacht?! Zo en nu ga ik echt aan het eten beginnen anders word het weer zo laat. Fijne avond!!!
Liesben, hoe voel je je? Al wat zekerder? Afrola, sommige mensen kijken volgens mij idd niet verder dan de kleur kleertjes dat een kindje aanheeft Veel plezier met de visite! Sanne, nou nou, cup c Apart dat ze twee maten groter zijn dan voor je zwangerschap, of je droeg altijd de verkeerde maat bh's En fijn dat je geslaagd bent voor schoenen, maat 35 lijkt me idd lastig! Sterre, mmm...lekker hoor, chinees! Eet smakelijk zo! Vanmiddag/vanavond zou het gaan regenen, en morgen de hele dag geloof ik, dus ik denk dat het er aan komt. Hier is het al wel een stuk bewolkter dan dat het was. All, er is nog niets, maar ik heb toch een vaag vermoeden dat ik ongesteld ga worden Ik heb in ieder geval wel die typische buikpijn. Rare cyclus dan! Daar baal ik wel van, dat ondanks dat ik temp, ik vaak geen idee heb hoe of wat Maar als ik wel ongesteld zou worden, dan is het heel fijn dat ik dan een normale cyclus zou hebben Beter dan die 47 dagen van de vorige keer. Maar eerst maar eens afwachten of er iets komt en wat mijn temp morgen doet. Straks komen vrienden langs, dus gezellig! Ik ben wel een beetje moe, maar zo even opfrissen en dan kan ik er weet tegen aan Alvast een fijne avond allemaal!
Het gaat. Maar zolang ik geen bloedverlies heb ga ik er gewoon van uit dat het goed gaat. Ik moet me ergens aan vast houden
Ik ook fan! Maar ik sloeg altijd flink in op vakantie in la douce France. Bij de grote supermarchés te krijgen voor kleine prijsjes. Ook andere gelijksoortige merken: lang en slank, perfect voor M Dus: op vakantie naar Frankrijk
Sanne, slim om diksap te halen, dat scheelt idd flink in de suikers! En heerlijk joh lekker vroeg naar bed, mag je dan ook doorslapen of dat niet? Aha ik lees het al , klinkt goed! En leuk op stap met je vriendin, veel plezier! Ik zou denk ik om 12u een fles geven en dan een uurtje laten een boterham. En idd geen volkorenbrood, zeker niet om ze al allergisch is. Verder ook opletten dat er geen melk in het brood zit (of is dat alleen met wit brood?). Misschien is het sowieso slim om even overleg te plegen met een dietist(e)? Er zijn namelijk nogal wat voedingsmiddelen waar wel koemelk in zit zonder dat het duidelijk is: E-nummers geloof ik. En ook met bijvoorbeeld soja-boter uitkijken. Soja is namelijk ook een allergeen. Pookie, Ikea is een ramp als het gaat om onvoorziene uitgaven ... Een tijd geleden sleurde Mirre op de kinderafdeling een ENORME hond uit het schap. Ik zei dat ze er even mee mocht spelen, maar daarna weer terugleggen en liep even weg/verder en liet haar achter bij Jan. Hoorde een enorm gegil van mn meissie en dat stopte al vrij snel. Ik kwam terug en Mirre zat in de wagen met betraande oogjes en dr armen heel stijf om die enorme hond geklemd. Jan liep een beetje schuldbewust achter de wagen . Nja. Ze is nog steeds helemaal wild van het beest dat ze zelf Noena heeft gedoopt Mosa, ik denk dat je idd wat verwend bent met zo'n snelle inslaapvaller . Mirre deed dat niet (die sliep pas na minimaal een half uur wiegen ), Tobe gelukkig wel . Maar het lijkt me heel moeilijk hoor dat afbouwen van inbakeren, geen idee wat je zou kunnen doen? Misschien een draadje openen bij baby en dreumes? Zijn vast wel meer mama's die hiermee hebben gezeten. En kun je dr duim niet in dr mond duwen als ze gaat slapen, misschien leert ze dr armen dan juist waarderen . Ik denk dat je ei op dag 20-21 is geweest, dus hopelijk innesteling of een korte luteale fase ... Hopelijk het eerste ... Ik zou denk ik de fles van 16-17u laten vallen en eventueel wat pasta of aardappel bij de groente geven. Of een hele boterham geven. Of fruitje tussendoor wat meer (of dan de yoghurt). Tja, mogelijkheden zijn eindeloos . En de fles kun je ook nog lekker blijven geven ja, waarom niet . En Mirre is zooooo vaak voor jongen/hij uitgemaakt. Ook als ze een roze outfit aanhad. Mja, ze was nogal lang kaal, dus blijkbaar was dat voor mensen doorslaggevend MP, je meisje is nu omgerekend nog geen 3 weken oud, dus dat ze niet lacht is heel normaal hoor! Je moet het eerste jaar (misschien zelfs de eerste twee) uitgaan van de uitgerekende datum bij ontwikkelingsdingen (net zoals bij Oei ik groei). Ik geloof dat de meeste kindjes pas met 6-8 weken gaan lachen, dus kan nog even duren. M en T waren allebei heel snel: 3-4 weken. En bij Mirre is het eerste lachje zelfs al bewijs vastgelegd met de video (stom toeval hoor). Lakentje dekentje, als je een dun dekentje van katoen of wol hebt is het op zich niet gevaarlijk (zegt men ). Maar ik zou het ook niet aandurven hoor. Tobe lag vandaag met zn koppie naar beneden in zn bedje. Maar wel een stuk boven zn dekentje. Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je het bedje kort opmaakt. Mirre hebben we vanaf een maand of 5 alleen in slaapzak in bed gelegd en dat hebben we zo gedaan tot ze begin dit jaar overstapt naar een peuterbed (met echt dekbed). Die overstap ging trouwens probleemloos . Tobe ligt nu in een slaapzakje en onder een dekentje. Zn handjes liggen meestal al boven het dekentje omdat ie die direct eruit wurmt en één duim zit dan meestal in zn mond Sterre, irri dat je niet je ei kwijt kunt bij je lief Rutte als beste premier, mèn o mèn ... (mja, volgt wel een beetje de lijn van wat we hadden ... ) Hanna, kan me voorstellen dat je na een verpeste kraamtijd anti bent geworden . Werken met WK, ik denk dat ik dan voor een lege college'zaal' sta . Geen idee eigenlijk of ik op WKdagen moet werken: ik werk op di en vr, zijn dat WKDagen? Pumps, ik heb ook een paar in de kast liggen. Misschien 3x aangehad. Maar ik ben nogal gehecht aan comfort en geloof niet in dat je pijn moet lijden voor schoonheid, maar voor deze wilde ik wel een beetje pijn hebben hoor. Ze zijn zo leuk! Heel tuttig , Jan vond ze vreselijk. Maar ze hebben een heel dun hakje dus ik bleef steeds haken en volgens mij liep ik ook als Tina Turner Sterre, hier plenst het hoor ... (tot 15u was het prachtig)
Goedenavond nog even snel! Heb net bijgelezen over hakken, lachjes, iets zekerder net zwangeren, en meisjes aanzien voor jongens! Wij vandaag verjaardag gehad van mijn neefje, dus hele dag weg. Was erg gezellig. En onze downloadfilms gekregen (thrillers)! Heerlijk. Er was hier een onderwerp op zp met de vraag naar goede thriller films. Fan als ik ben heb ik de titels maar even doorgemaild aan mijn broer die download. haha. Foooooooooeeeeeeeeeeee, de eerste film die we net gezien hebben was erg eng! nu lekker naar bedje en hopelijk beter slapen. Zucht. Afgelopen nacht was weer pet, lag ook zowat te slapen in de auto. Nacht ervoor was stukje beter. Ik hoop dan op weer zo'n nacht. Oja, er is vanmiddag geconstateerd dat ik vocht in mijn enkels heb........ je kunt er een put in drukken. Is dat niet heel erg vroeg voor het aantal maanden dat ik nu ben? Dat je het op het einde hebt, heb ik rekening mee gehouden, maar nu al?
Goedemorgen! Mosa: Hopelijk is je temp vandaag weer gestegen! Ik ben benieuwd. Loe: Welke flim was zo eng dan? Ik ben ook wel van de enge films Salapio: Nederland hoeft zelf niet op di of vrijdag te spelen, andere landen wel dus misschien toch nog een half collegezaaltje dan Maar dan heb ik het wel over de eerste rondes. All: Hier een redelijk nachtje gehad en is ons duracelbatterijtje weer lekker opgeladen..wat een energiebom is die zoon van mij zeg.. mijn god even verder met noah op mijn schoot... vandaag hebben we een communie van een nichtje van roy. voor de rest houden we het rustig. morgen weer werken. oja gister hebben roy en ik getost wie het boze telefoontje gaat plegen naar de thuiszorg.. roy heeft gewonnen, jammer ik had wel even zin om ze daar even wat anders te vertellen :x over de eigen bijdrage voor de kraam, die hebben wij dus ook al betaald. maar er staat in de brief dat de factuurdatum 24-10-09 is.. toen was ik nog niet eens bevallen...en het zou om meerdere facturen gaan dus het moet gewoon een misverstand zijn. nou ja, ik ben benieuwd morgen. fijne dag allemaal!