Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
  2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jippie, alle verslagen zijn af.
    Gelukkig, weer wat van de lijst!

Mosa, Svinthe is ook nog steeds eenkennig hoor.
    Soms wel, soms niet, geen peil op te trekken.
    Was de hamnurger lekker?
    klinkt goed in ieder geval!
    Oh ik lees het al, ze waren lekker, had niet anders verwacht eigenlijk hoor!

Tijgertje, wat leuk dat Thijmen kan zitten :D
    Gelukkig waren het geen weeen.
    Beeb moet nog even blijven zitten he?

Sanne, werk ze morgen!
    Hopelijk slaapt Feli nog wat in de feestkamer....

Wij gaan nu een filmpje kijken.
    Fijne avond allemaal!

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames,

iemand die hier verstand heeft van mensen in een rooster plannen? haha

ik moet een proef rooster maken voor onze nieuwe groep (in september begint dat) zodat iedereen het alvast weet en daar op kan inspelen, als ze er mee akoord zijn, maar ik kom er niet uit! hahaha

4. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@tijgetje hah super lief filmpje van thijmen! wat een dotje is het ook zeg!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, maar als ik wel ongesteld zou worden, zou ik in ieder geval wel een kortere cyclus hebben, dat is wel weer fijn :)
    Maar ik weet het niet, vandaag ook af en toe iets bruinige afscheiding gehad, maar meestal word ik meteen ongesteld.

Succes met het rooster, hopelijk kom je eruit!

Lastig met de verbouwing op je werk, hopelijk gaat het goed met de slapende kindjes! Maar super dat Feli nog steeds goed drinkt, begint er nu toch echt op te lijken dat het van lange duur is hè?

Tijgertje, wat knap van Thijmen, en terecht een trotse mama :D

Hanna, goed zo van de verslagen!
    Oke, dus Svinthe is ook nog eenkennig, best lastig soms hè? Bij vreemden vind ik het geen probleem, maar als het bijv, familie/vrienden zijn dan vind ik het wel rot soms.
    Veel kijkplezier!

All, Veda was blijbaar zo moe van vanmiddag dat ze van 18.00 tot 20.00 uur geslapen heeft. Toen in bad gedaan en de fles gegeven en nu ligt ze er al weer een tijdje in. Kun je zien wat een indrukken een kindje krijg hè?

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, dat vergeet ik telkens, maar Veda kan vanaf gisteren zo'n beetje zwaaien :D Als één van ons naar haar zwaait, dan doet ze haar armpje in de lucht en beweegt ze hem op en neer :D Je merkt dat ze het wel echt doet omdat één van ons het dan doet.
    En gisteren toen onze vrienden kwamen en het deden, deed ze het ook gelijk :) Zo schattig!

Net zette ik haar eens bij de salontafel neer, en ze bleef zo staan :) Ik hield mijn armen onder haar oksels voor het geval ze ineens door haar beentjes zou zakken, maar ze bleef wel een halve minuut staan. Wat wordt ze toch groot :$

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Nog even snel voordat ik naar mijn werk ga.
    Svinthe heeft lekker doorgeslapen en waarschijnlijk dit keer zelf haar speen steeds opgezcht. Heerlijk zeg!

Mosa, knap hoor van Veda dat ze al zo goed kan blijven staan!
    En een kennig bij familie/vrienden is ook helemaal niet leuk, maar je doet er niks aan. En waarom bij de ene wel en de ander niet is mij al helemaal een compleet raadsel...
    Hoe is je temp vandaag???

Sanne, is het nog gelukt met het maken van een rooster?

Fijne dag allemaal!

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Hoi meiden,

Ga zo bijlezen, moet eerst naar de tandarts. Bah!

Sanne: wat voor groep werk je? En wat voor rooster moet je maken?
    Ik heb 6 jaar roosters gemaakt dus misschien kan ik je helpen?

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Hanna, wat fijn dat Svinthe zo goed doorgeslapen heeft, vooral als je er vroeg uit moet is dat fijn hè?

Melisa, succes bij de tandarts! Is het alleen controle, of moet hij/zij iets doen?

Afrola, succes bij de huisarts met Josien!

Tijgertje, succes met wegen!

All, mijn temp was vanochtend weer lager en ik ben meteen ongesteld geworden. Een mooie cyclus van 30 dagen dus, daar ben ik wel blij om :)

Deze week werk ik donderdag in plaats van maandag, en mijn vriend is ook vrij dus dat is gezellig! Hij gaat zo de kast nog een keer schilderen en ik boodschappen doen enzo. Vanmiddag gaan we naar Utrecht want onze autostoel is binnen (moest besteld worden). Dus dat wordt een gezellig dagje :)

Voor de meesten is dit een werkdag, dus werkse!

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    goedemorgen meiden!!

Leuk hoor zwaaiende kinderen, kinderen die zich gaan optrekken in de box en zelfstandig gaan zitten!! Wat worden ze snel groot hé?

@Sanne; ik ben blij voor je dat het met feli nu goed lijkt te gaan! Hopelijk blijft ze deze lijn vasthouden en vinden jullie snel het juiste ritme samen. Ik kan me voorstellen dat het voor jou een hele opluchting is.

@Mosa; jammer toch ongesteld maar wel een korte cyclus dat dan weer wel. En maak er een gezellige middag van!!

@Hanna; jij bent ook goed bezig zeg!!

@All; hier is de hoofdpijn gelukkig wel verdwenen en gaat het verder best goed met me. Ons meisje houd zich erg rustig en ik ben dus de hele dag een beetje bezig met afwachten of ik haar nog voel. Maar blijkbaar ben ik gewoon een van de mensen die er niet echt gevoelig voor is en heb ik dan ook nog een erg rustige dochter. Als ze haar eerste jaar ook zo rustig is ben ik blij hahahaha. Maar het maakt me sms ook heel onzeker en ik vraag me wel eens af of alles wel goed is met haar (motorisch dan). In elk geval weten we over max. 6 weken meer. Het wordt nu spannend.

Vraag me soms wel eens af of ik het echt duidelijk ga merken wanneer de bevalling gaat starten. Stom hé?

Maar goed, ik wens jullie allemaal weer een fijne dag en we zullen elkaar wel zien op zaterdag!!

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: ik ben er zaterdag niet bij, want dan viert mijn zus de verjaardag van mijn nichtje. Vergeet het iedere keer te melden, maar bij deze.

All: Chelsey is geloof ik weer een beetje door haar "ik doe alleen maar huilen" fase heen. Of ik ben er minder vatbaar voor deze dagen. Dat kan natuurlijk ook.
    Gisteravond was ze helemaal overstuur. Ze heeft tot middernacht gehuild geloof ik vanaf 22 uur. Ze was zo overstuur dat ze begon over te geven. Zo over mijn man heen. Echt zielig!
    Tandarts: ik moest voor controle. En had gelukig niet. Nu wilde ze foto's maken, maar omdat we het onveilig hebben gedaan deze maand, moest ik zeggen dat ik mogelijk zwanger was. Gek hoor. Nu dus maar geen foto gemaakt. Moet woensdag ongesteld worden...

12. Loe

Loe Niet meer actief

Djaar, fijn dat je hoofdpijn weg is. Poe zeg. t zal toch denk ik niet zo heel lang meer voor je duren, denk wel dat je wat gaat merken hoor.

Melisa, knap dat je roosters hebt gemaakt, lijkt me niet een van de makkelijkste dingen. Succes Sanne!

Hihi Melisa, geen foto gemaakt dus? Jullie zijn ook bewust aan de gang voor een tweede dus?

Mosa, jammer dat je ongesteld bent geworden. VEel plezier in utrecht!

All, vandaag is t in de gloooooooooooooooria voor mij. Vanavond poffertjes eten.

Ik heb trouwens vanochtend even het ziekenhuis gebeld ivm mijn vele plassen. Tis echt erg. Maar zoals ik al verwacht had, nul op t request. Had niet anders verwacht. Heb zelf een suikerapparaat (oude van mijn vader, ding doet t niet meer, maar je kunt wel aan de donkerte zien hoe de stick gekleurd is welke suikerwaarde hij ongeveer zou zijn. Tis zo'n prik in je vinger-geval. Dus ik dat gisteren nuchter gedaan. Donkerte van de stick kwam bij een suiker van 8.4. Beetje hoog lijkt me (als dat ding klopt). Normaal heb ik nuchter rond de 4.

Dus ik dat aangegeven aan de dame van verloskunde, zei ze: ik zal even kijken wat het in de tweede maand van je zwangerschap was, want toen hebben ze dat geprikt. Maar dat weet jij misschien niet. Jawel hoor, ik weet wel dat ze dat gedaan hebben. (irritatie). Was mijn waarde 6.1 nuchter. Dus wel hoger dan normaal. Maar zijn vond t niet alarmerend, want t mocht maximaal 7.5 nuchter zijn voor een zwangere. Ik zeg: maar dat is bijna drie maanden geleden, kan zo'n waarde niet veranderen dus? Jawel..........
    (wat heb ik dan aan mijn waarde van bijna drie maanden geleden???)

grrr.

Nou ja, t was geen spoed iets dus moest het volgende week bij controle aangeven en dan konden ze, INDIEN NODIG, nog wel een keertje prikken. Pfff..........ik word zo moe van dit ziekenhuis.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Djaar, fijn dat je hoofdpijn over is! En je hebt best kans dat je meisje gewoon echt een rustig kindje is, maar ik kan me wel voorstellen dat je je daar soms zorgen over maakt. Maar alles is vast goed!
    Toen mijn weeën uiteindelijk 's nachts begonnen, toen deden ze gelijk zo'n pijn dat ik wel wist dat dat echte weeën moesten zijn, dus je voelt het wel hoor :)
    Maar spannend hoor, nog maar een paar weekjes!

Melisa, jammer dat je er zaterdag niet bij bent :(
    En gelukkig lijkt Chelsey iets beter in haar vel te zitten, op gisterenavond na dan :( Wat zielig zeg, zó overstuur!

Spannend dat je woensdag ongesteld moet worden, maar gaan jullie er nu wel weer voor dan? Je man had toch condooms gekocht?

Loe, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!

Vervelend dat ze weer vreemd deden in het ziekenhuis, nu weer over de suiker ;) Wanneer moet je weer voor controle?

All, we zijn net terug van de Prenatal. We hebben ook een hele lange slaapzak gekocht, dus nu ligt Veda met haar armen los in haar bedje, en met de slaapzak onder haar matras gestopt.
    Veda ligt best rustig, maar na ongeveer 15 minuten slaapt ze nog niet en nu begint ze iets te huilen.
    Wel lastig om dit te doen als we weten dat ze met haar armen vast altijd gelijk gaat slapen ;) Maar ja, ik weet dat we er echt vanaf moeten, dus toch maar even doorzetten.

14. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mosa: hij gebruikt de condooms niet, en ik zeg er niets van :). Ik zou het gewoon heel leuk vinden als Chelsey niet te oud is als er een broertje of zusje komt. En hij snapt dat gelukkig.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oke, nou hopelijk staat je man er nu dan ook echt achter en duurt het niet te lang voor je zwanger bent :)

All, we hebben Veda maar weer uit bed gehaald :( Ze valt echt niet in slaap en raakt op een gegeven moment echt overstuur :( Als ze zo weer helemaal rustig is, dan brengen we haar wel weer opnieuw naar bed, maar dan met haar armpjes vast ;)
    Binnenkort nieuwe poging dan maar :)

16. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meiden, even een kort ego berichtje van mij (alweer :))

Roy heeft vandaag gebeld voor de rekening en het was inderdaad een vergissing ;) Het had naar onze verzekering gemoeten. Het was de rekening voor de kraamhulp. Nou ja prima zo maar vind het wel raar dat ze een rekening opmaken voor de kraamhulp terwijl we nog niet bevallen waren :( De rekening was van 24-10..plus dat ik een dag in het zkh heb gelegen.. nou ja het zal wel aan mij liggen.

Zo en nu snel eten maken en morgen lekker op mijn gemakje alles bijlezen.

Oja Djaar, ik reageer zo snel mogelijk op je pb-tje!!

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hoi meiden,

Loe, Gefeliciteerd!

Verder van mij ook even een kort ego berichtje.
    Met Josien bij de HA geweest en die dacht dat ze toch astma heeft, en eczeem, en heel misschien koemelkallergie en een schimmelinfectie bij haar oortjes :(.
    Nu gaan we maar uitproberen of ze idd koemelkallergie heeft, dus ik ga aan een koemelkvrij dieet. Verder ga ik maar een dagboekje bijhouden met haar klachtjes en wat ze precies eet om te zien of we daar ook een verband in kunnen vinden.
    Donderdag naar het CB ben benieuwd wat ze daar vinden ;)

Verder wel contact met de bouwer gehad, maar die doet stom. Die zegt inene dat de afmetingen van de uitbouw van de badkamer allang zijn vastgesteld terwijl dat niet zo is. Wij hebben wel tekeningen gezien van een hele grote uitbouw en vertelden de makelaar dat we niet zo'n grote uitbouw wilden. Alle tekeningen van de uitbouw die we hebben gezien waren volgens de makelaar voorlopig en hoe het ongeveer moest worden. Precieze details moesten we met de bouwer bespreken en we mochten de bouwer pas spreken na het tekenen van de koop/aanneem contract. Dus dat doen we vandaag en dan zegt de bouwer dat er niets meer te bespreken valt :x:x:x.

Ik ben boos en verdrietig en heb er gewoon pijn in mijn buik van (Josien en de bouwer).

Dat moest ik even kwijt, sorry voor het ego verhaal.

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Sterre; je hebt weer een pb terug hahaha

@Afrola; tip is het opvragen van de vergunningstekening bij de gemeente of de aannemer vragen om de goedgekeurde (en dus ook met het stempel van besluit) tekeningen. Als daaruit blijkt dat de aanbouw inderdaad zo groot is dan kun je niet heel veel anders dan zelf een gewijzigde vergunning aan vragen of bij de gemeente nagaan of zij open staan voor het kleiner uitvoeren van de verleende vergunning en genoegen nemen met een revisietekening.
    Als dit een breekpunt voor de deal wordt zou je natuurlijk nog kunnen proberen om de verkoper aansprakelijk te stellen voor evt extra kosten. De verkoper had volledig en correct moeten zijn in zijn info.
    Veel succes!!!

@All; hier heeft mijn meisje een schuifdag hahaha. geen schoppen maar gewoon een beetje schuiven van links naar rechts.
    Verder is mijn voorraadkast weer helemaal schoon en opgeruimd (met dank aan mijn mama). Nu de diepvries nog (we waren er aan begonnen maar het ontdooien was een ramp en hebben we het door tijdgebrek moeten opgeven.
    Maar goed het is weer klaar.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sterre, poeh, een hele opluchting dat de rekening naar jullie verzekering moest, en gelukkig maar! Wel een domme fout, maar ja, dat kan gebeuren. Wel heel vreemd dat de rekening van 24-10 was ;)

Afrola, terecht dat je boos en verdrietig bent!
    Het is ook nogal wat van Josien...misschien astma, eczeem en koemelkallergie :( Het was zo te hopen dat mede door de borstvoeding dit haar bespaard zou blijven. Maar misschien valt het nog mee, dat hoop ik tenminste. Maar wel erg rot hoor!

En stomme bouwer :x Wat lullig op zo'n manier, misschien even contact opnemen met de makelaar? Hij heeft immers gezegd dat jullie pas na het tekenen contact op mocht nemen met de bouwer. Hopelijk is er nog wat te veranderen aan de uitbouw!

Maar dikke knuffel in ieder geval!!!

All, iedere keer als ik ongesteld ben, dan heb ik ontzettend last van het litteken tussen mijn benen ;) Staan is echt heel irritant, en normaal heb ik er geen last meer van, maar alleen als ik dus ongesteld ben. Vreemd hè? Sowieso heb ik tegenwoordig tijdens de menstruatie ook meer last van mijn zitbotten en stuitje, misschien toch nog van de bevalling?

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goede tips voor Afrola Djaar! Hopelijk heeft ze er wat aan!

En het schuiven is wel herkenbaar hoor, je kindje heeft toch wat minder ruimte in je buik, dus vandaar het schuifgevoel.

En lieve mama :)

Deel Deze Pagina