Hey meiden We zijn gister naar het weeg uurtje geweest en thijmen is aangekomen zo rond 3 mei woog hij 8005 gram en nu weegt hij 8250 gram dus er komt schot in 17 moet hij sowieso weer terug want dan krijgt hij zijn 4de prikje Enneh meiden ik moet jullie helaas teleusrstellen Manlief vindt het geen goed idee om op 5 juni weg te gaan vanwege het voorval met mij Hij zei misschien volgend jaar als ze het goed bevallen hebben de meeting dat we dan wel gaan Hij zei al ik wil niet hebben dat je iets overkomt of als we al in venray zijn dat je al bevalt Hij hoopt dat jullie daar begrip voor hebben want hij vindt het zelf ook wel vervelend maar hij durft gewoon niet Dus jullie kunnen mij van de lijst afhalen Vind het wel balen had jullie graag willen zien Misschien dat een van jullie foto's maken ofzo van de meeting Gister de laatste keer controle gehad en op 15 juni moet ik voor controle naar de gyn Beebje lag mooi op kop alleen druktte erg op me schaambot Bloeddruk was iets van 130/65
Hey meiden Weet dat het niet mag maar zouden jullie mee willen stemmen op thijmen Foto Ons knulleke thijmen (zit in de box) Zo meneertje is wakker geworden Ff papje geven
Goedemorgen, Tijgertje, fijn dat Thijmen nu wel aangekomen is! Gaat dus de goede kant op! En helaas van de meeting, maar je gezondheid gaat voor en je kindje moet idd nog een tijdje blijven zitten Tuurlijk hebben we daar begrip voor! Ik zal straks eens kijken waar ik precies kan stemmen All, fijne dag!
Loe: Thanx voor de tip van de film.. ik schrijf het even op *schrijf schrijf* Twinny: Wat een mooi verhaal. Geniet maar van je mannetje samen met je meisjes Djaar: Van die tas en teveel meenemen herken ik wel.. ik had echt dingen bij me dat ik dacht waarom? Haha. Zo moest Roy persé mijn laarzen meenemen anders ging ik niet de auto in Achteraf was ik blij dat ik lekker in mijn instappertjes kon schuiven Helemaal niet gek hoor dat je je die dingen afvraagt. Noah was zo ontzettend druk dat ik me weer afvroeg of dat wel goed was En hij is nu nog steeds enorm druk En dat de bevalling begint.. tja.. zelfs toen ik volop weeen had zat ik nog in de ontkenning dus ja haha.. Ik bleef maar roepen dat het van de blaasontsteking was . Salapio: Hahaha wat een leuk verhaal van Mirre en Noena! Pookie: Grappig te lezen dat je om 12.22 de tafel gaat ontdoen van het ontbijtspul.. Lekker luie zondag dus Hier trouwens ook nog een vegetariër hoor.. ik durf nog niet Hanna: Suc6 met de verslagen schrijven! Oh lees dat ze al af zijn. Fijn he als ze zelf hun speen weer vinden! Sinds Noah dat doet slapen we hier ook een héél stuk beter en langer. Hopelijk zet het bij jullie door. Veel plezier bij het voetballen, leuk man! Afrola: Haha moest wel lachen dat Josien keihard gaat lachen als jullie nee zeggen. Lees nu over Josien, wat erg zeg. Maar je vertelde een tijdje geleden toch dat jouw broertje ook zo reageerde op bepaalde dingen? Pff en wat een sukkel zeg die bouwer :x Djaars tips lijken me indeze erg handig. Tijgertje: Gelukkig geen weeen, de kleine man moet nog even blijven zitten hoor! Wat een leuk filmpje van Thijmen. Lekker wankel nog haha, echt schattig! Natuurlijk hebben we begrip voor jullie besluit niet te komen. Er komen vast nog meer meetings..althans dat hoop ik haha. Sanne: Fijn dat het met 3 flessen zo lekker loopt! Heerlijk hoor, dat hebben jullie wel verdiend zo ondertussen. Ben je er al uit met je rooster inplanne? Ik doe het bij ons ook maar ik heb niet zoveel mensen dus dat scheelt natuurlijk. Oh lees dat het al gelukt is. Wat rot zeg dat het zo ging op je werk. Wanneer is alles klaar? Wat goed nieuws dat alles goed was in het zkh, nu hopen dat de goede ontwikkelingen doorzetten. Mosa: Lastig he dat eenkennige. Noah heeft het ook wel hoor. Op de communie Zondag ging hij steeds huilen bij een aantal mensen en dan heel zielig naar mij kijken. Noah schrikt ook best snel, dat is ook best lastig. Laatst bij een voetbal wedstrijd verhefte Roy zijn stem, Noah schrok en begon kei hard te huilen. Oh lees dat je ongestel bent geworden Jammer maar wel fijn dat je cyclus nu zo mooi is. Ik heb ook nog best last van mijn littekens. het trekt zo enorm als ik ongesteld ben En ik ben nog steeds behoorlijk heftig ongesteld ook. Ik kan bijna niet zwemmen als ik ongesteld ben en heb al de grootste maat tampons Mijn moeder past op do- en vrijdag op. Gister is hij naar het kdv geweest maar heeft hij precies hetzelfde gedaan als bij mijn moeder.. het ligt dus niet aan haar. Melisa: Zo overstuur dat ze moet overgeven.. hier zit nog zo'n grapjas Inderdaad zielig! Ohhh lees dat jullie dus toch de condooms niet gebruiken.. spannend! Loe: Een dag te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd! Hmm lekker poffertjes! Oh lees dat jullie zijn gaan mac-en haha.. nou ja ook erg lekker Goh aan suiker had ik nog niet eens gedacht maar 8.4 is inderdaad wat hoger. Het moet tussen de 4 & 7 zijn en boven de 7,5 mag je niet meer door de vk begeleid worden. Ik vind het vreemd dat ze er zo makkelijk over doen. Je kan bij je HA of Apotheek ook gewoon laten prikken dus zou ik dat zeker even doen. All: Zo hehe ik ben weer helemaal bij Nu gelijk even aankleden want ik moet straks met Moos naar de dierenarts.. zijn tandjes moeten weer geslepen worden. Noah heeft super goed geslapen, wel een paar keer wakker geweest maar zelf zijn tut gepakt en we hebben mogen slapen tot 7.30.. heerlijk!
Over ontkenning over de bevalling gesproken, toen bij mij de bevalling na 13 dagen overtijd begon, had ik nog helemaal geen ziekenhuistasje gepakt Ik dacht dat ik die en die dag ingeleid zou worden, dus dan zou ik dan wel de spullen pakken. Sterre, dus Noah ook al een beetje eenkennig, dat wordt dan wat zaterdag, met een eenkennige Noah, Svinthe en Veda Dus jij hebt ook nog last van de littekens als je ongesteld ben, pijnlijk is het hè? En ik ben ook wel meer ongesteld dan dat ik was, maar gelukkig duurt het nooit heel lang. En aan de ene kant misschien fijn dat Noah het gisteren op het kdv ook had (dus dat het niet aan je moeder ligt), maar aan de andere kant is het natuurlijk wel zo fijn als alles goed gaat op het kdv. Succes bij de dierenarts straks! All, Veda's lievelingsspeelgoed op het moment zijn boekjes, boekjes om mee te slaan, boekjes om op te sabbelen etc Daar kan ze zich nu beter mee vermaken dan met ander speelgoed.
Nou moe, wat een enorme desillusie! Ik mag dus niet meedoen aan de moeders voor moeders omdat ik in 1986 (na een operatie) een bloedtransfusie heb gehad. Wel een hele mooie test, maar ik vind het wel een beetje jammer (en overdreven, maar ik snap dat ze ergens een lijn moeten trekken)
Hoi meiden, Weer een beetje bijgekomen van gister... Van Josien is errug vervelend voor nu. maar ze kan ook al heeft ze nu last van astma, allergie en eczeem er wel nog weer overheen groeien. Dus dat hopen we dan maar. En KM vrij dieet is voor mij niet zo'n probleem omdat ik al heel weinig KM binnenkrijg omdat ik zelf niet tegen lactose (melksuiker) kan maar het eiwit op zich was niet zo'n probleem. Gister met hubbie lang over de badkamer uitbouw gepraat en gehannes met de bouwer. Hub gaat eerst makelaar bellen om daar verhaal te halen en dan weer met de bouwer. We laten het huis niet schieten vanwege de badkamer, maar proberen wel alles te doen om toch voor een kleinere badkamer te gaan. Argument van de bouwer dat we de tekeningen getekend hebben en dat de verbouwing nu precies volgens tekening plaats gaat vinden gaan we nog wel tegenin. Zo staat er op de tekening op zolder ook 2 wandjes. Die wilden we zelf gaan plaatsen ooit. Dus daar hadden we niet om gevraagd, Maar als het precies volgens de tekening moet, moet hij die wandjes ook maar plaatsen... @ Djaar, dank voor je advies. Het is geen probleem van de vergunning, omdat het allemaal in huis is en er een uitgebreide bouwvergunning is voor het huis. Voor de verbouwing van de badkamer is dus niet nog een aparte bouwvergunning nodig. @ Sanne, moeilijk dagje, vervelend Knuf! Gelukkig alle uitslagen goed @ Mosa, hup naar de FYSIO jij (kijkt streng!) Gewoon afspraak maken. Beter eerst alles in orde maken voordat je weer zwang bent! Heb trouwens ook meer last van mijn bekken/rug vlak voor ik ongesteld moet worden, bah @ Sterre, succes bij de DA met moos (je moet best vaak voor zijn tandjes, groeien echt hard ) @ Tijgertje, jammer dat je niet naar de meeting komt, maar wel begrjipelijk. We doen er later vast nog wel eens een! @ Salapio, als ik er niet uitkom met Josien ga ik zeker wel langs een dietiste. Maar ben niet helemaal onbekend met KMvrij dieet @ Ricmar, succes met KID @ Hanna, alvast veel plezier bij NL-Ghana @ rest zwaai zwaai, alles goed? Zo nu even lekker douchen en vanmiddag ga ik bij vriendinnetje met ruim 2 mnd oud babietje langs, ff lekker bijkletsen
@ Liesben, balen, maar ja je hebt in elk geval een poging gewaagd. Al wilde je het graag, een voordeel is wel dat je niet moeilijk hoeft te doen om je plas op te vangen en in die vieze kannen te gooien .
Liesben, wat een ontzettend mooie test, maar wat balen dat je door een bloedtransfusie in 1986 (!) niet mee mag doen, maar je hebt het in ieder geval geprobeerd! Afrola, nou, dat is dan heel erg te hopen, dat Josien er over heen groeit! En heel veel succes met jullie strijd tegen de bouwer!!! Veel plezier bij je vriendin vanmiddag! Leuk, zo'n klein babietje!
Goedemorgen! Afrola, veel plezier vanmiddag! En succes met het ge-eikel met de bouwer! Mosa, volgens mij moet jij naar de f.therapeut.................hup hup. Ik moet namelijk ook (lig soms in stand in bed/bad, dat ik niet meer voor/achter kan. Laatst stroomde bijna het bad over omdat ik de kraan niet uit kon zetten!) Liesben, wat balen zeg. Maar wat een mooie test, mooier dan dat heb ik ze volgens mij nog nooit gezien! Tijgertje, fijn dat Thijmen het zo goed doet! Sorry voor wie ik vergeten ben hoor. Ben net van de apotheek terug heb daar even mijn nuchtere bloedsuiker laten meten. Die was 5.4 nu. Dus helemaal niet slecht. Ach, misschien is t toch niet slecht om een keer zo'n uitgebreidere suikertest te doen. Maar hier ben ik wel blij mee. Ondanks dat ik vannacht elke twee uur eruit heb gemoeten en ik me onderhand echt een zombie aan het voelen ben. Ben zoooooooo moe! We hebben gisteren nog een buikfoto gemaakt. Wil jullie even het verschil niet onthouden. Zal ze even in mijn album zetten. Haal ik ze vanmiddag er wel weer uit hihi. Ik sta er namelijk 'met hoofd' op.
Mosa: Grappig zeg, hier is het boekje ook favoriet. Hij zit er nu ook mee te spelen en bekijkt alle plaatsjes heel aandachtig en erop sabbelen is ook lekker *hmmm karton* haha.. Tis inderdaad pijnlijk dat litteken bij de menstruatie Maar verder heb ik er eigenlijk geen last van. Ja met sex is het wat gevoelig maar goed, dat word hopelijk ook wel beter. Op het kdv gaat het gelukkig heel goed alleen wilde hij niet slapen omdat hij er héél graag bij wilde zijn met de kindjes. Dat probleem heeft mijn moeder dus ook alleen is het daar voor de hond. Gelukkig geen problemen meer gehad gisteravond dat hij huilerig was ofzo maar denk dat 2 dagen op die manier bij mijn moeder gewoon teveel is. Afrola: Suc6 met huis. En gelukkig kan Josien er nog overheen groeien! Veel plezier bij je vriendin. Leuk zeg een babietje van 2 maanden. Afgelopen zondag nog eentje gezien van 3 weekjes maar wat een frummeltjes zeg. Loe: Goed van je dat je naar de apotheek bent geweest en gelukkig was het normaal. Mooi buikkie hoor, groeit goed. Liesben: Balen zeg maar ja, niks aan te doen. Je hebt het geprobeerd en er een mooie test aan over gehouden. Djaar: Ik zat me bij de DA ineens te bedenken dat jij de volgende bent die moet bevallen. Spannend! All: Was ik vergeten te zeggen maar Noah kan zo half/half zitten, echt schattig. Maar wel makkelijk met aankleden Moos is weer geholpen, die ouwe sok. Hij is erg populair bij de DA dus de assistente was alweer met em aan het knuffelen toen de dierenarts zei, word het liefkozen of narcose... *proest*..beetje flauw maar wel grappig. En nu ga ik iemands luier verschonen want er is zo te ruiken goed de best gedaan..
Mijn schoonmoeder heeft net even een broodje meegegeten, en gelijk even de voortuin gedaan Loe, tijdens mijn zwangerschap liep ik wel bij een fysio, en op het laatst heb ik afgesproken dat ik na de bevalling terug zou komen, maar ik moet dus nog een afspraak maken. En zo te lezen is het voor jou idd helemaal nodig! En fijn dat je bloedsuiker nu wel goed is, dan kun je het uit je hoofd zetten! En nou nou, dat is al een flinke buik Leuk! Sterre, lastig dat Noah moeilijker slaapt omdat hij overal bij wil zijn. Alles is natuurlijk ook zo interessant voor zo'n kleintje, maar slapen is natuurlijk ook belangrijk En Noah die kan zitten, wat goed! Hier alleen nog maar naar voren hellend, maar echt rechtop niet zelf. Soms probeer ik het op ons bed, maar zo'n succes is dat nog niet. Liesben, voor je het weet, heb jij zelf ook een flinke buik Even over de meeting, nemen jullie iets van een campingbedje mee? Ik hoop dat Veda op de heenweg al even slaapt, zodat ze wat langer wakker kan blijven, maar heel lang kan ze nog niet zonder slaap.
O ja, dat vergeet ik telkens te vragen... Veda krijgt nu nog gewone rijstebloem in haar laatste fles, maar nu het bijna op is, wilde ik van die 'fijne granen' kopen. Maar is dat ook wel voor in de laatste fles, of is dat juist een ontbijtpapje? En geven jullie pap nog altijd uit een fles, of al echt als pap? Veda kan wel goed van een lepeltje eten, maar ik geef het eigenlijk altijd nog gewoon in de fles. Ik ben vandaag trouwens begonnen met de flessen wat kleiner te maken, want volgens mij eet Veda wel heel veel zo alles bij elkaar. Ze komt er niet veel van aan, maar ik wil het toch proberen.