@ricmar wat ontzettend rot vind ik het voor je meid! ik vind ook wel dat je gelijk hebt, waarom mag je die behandelingen nou niet gewoon ondergaan! ik snap dat je er even helemaal genoeg van hebt, echt echt niet leuk voor jullie, jullie zijn al zo lang bezig! meid ik denk aan je en hoop dat het toch ook snel raak mag zijn bij jullie! @pookie haha ja tijgeren dat doet feli nog niet helaas, haha die ligt alleen maar stil op dr speelkleed haha !
Ricmar, wat rot voor jullie allemaal. Ik hoop dat er snel duidelijkheid en een oplossong komt! Pookie, nee geen Hanna
Sanne, wat fijn dat het eten en drinken nog steeds zo goed gaat Heel mooi! Maar met brood toch nog even wachten dus, op zich ook niet zo erg toch? Vooral als ze verder een stuk beter gaat eten! En fijn dat het vandaag op het kdv beter ging! En verlatingsangst kan heel goed hoor, volgens mij begint dat meestal rond de 7/8 maanden. Veel kiekeboe spelen dus, zodat ze weet dat je er nog wel bent ook al ben je er op dat moment niet Meer dan even troosten kun je volgens mij niet doen, ik denk dat het een fase is. Pookie, wat raar dat je nog steeds niet ongesteld bent, duurt nu wel ér lang hè? En je kunt echt echt niet zwanger zijn? Hopelijk heb je in ieder geval weer een cyclus! Hopelijk kun je toch komen zaterdag, en kamperen is ook leuk natuurlijk Het wordt in ieder geval prima weer! Rond 12.00 uur hebben we afgesproken. Ricmar, ach zeg, wat zit het weer tegen Een hele dikke knuffel, ik vind het heel erg rot voor je dat het allemaal zo ontzettend irritant verloopt :x Het lijkt wel of ze jullie tegenwerken ofzo :x En heel veel sterkte voor de komende tijd, en probeer de hoop niet op te geven, er moet toch een oplossing zijn? All, net even naar het huis van mijn ouders gefietst om de kat eten en drinken te geven, maar heerlijk hoor, fietsen! Ik kijk er zo naar uit om met Veda te kunnen fietsen Ook makkelijk natuurlijk, maar vooral leuk. Maar nog eventjes geduld hebben...
blehhhhhhh ik zit nu naar Criminal minds te kijken en er zijn kinderen ontvoerd van de Daycare en in handen van een psychopaat. Ik kan daar nu echt helemaal niet meer tegen, zit gewoon met pijn in mijn buik te kijken. @mosa; Er zit een spiraaltje maar wie weet of het wel goed werkt???????? Misschien moet ik maar weer een kruidvat test kopen.
Pookie, zet de tv dan uit Ik merk ook wel dat ik slechter tegen bepaalde dingen kan nu Je zou denken dat een spiraaltje wel goed werkt Ik heb er nooit één gehad, maar is het niet zo dat je dan ook niet ongesteld kunt worden? Ik dacht dat dat zo was met een spiraaltje, de één wordt wel af en toe ongesteld en de ander niet? All, wij zitten met een niet-willen-slapen-Veda op de bank Overdags slaapt ze prima, maar 's avonds komt ze moeilijk in slaap. Het in bed leggen gaat goed, maar zodra we weglopen begint het, lijkt soms ook wel verlatingsangst. Net heb ik een tijd naast haar bed gezeten, toen vielen telkens haar oogjes dicht. Dus ik heel voorzichtig wegsluipen, wat ze natuurlijk toch weer hoort en weer huilen. Dus nu nog maar even eruit en hopelijk zo beter. Hopelijk duurt het niet te lang meer, morgen moet ik werken en dus op tijd er uit.
hoi dames @mosa dat klinkt precies als feli, dus ik denk ook dat het wel verlatingsangst is, is ze nog lekker gaan slapen gister?? bij feli werkt het nu gewoon (en vroeger echt Never nooit!) om haar nu gewoon eventjes te laten huilen, daarna valt ze gewoon zelf in slaap tis echt niet eens es 5 minuuten meestal en dan is ze al vertrokken. wie weet werkt het bij veda ook ? of totaal niet?, wat je zegt.. tis gelukkig een fase.. maar toch haha! @pookie ow een spiraaltje, ik zat daar eerst ook eens over te denken maar daar hoorde ik zo veel verschillende meningen over, dat ik niet wist of ik er goed of geen goed aan zou doen. jij dus misschien ook maar een testje kopen. spannend hoor. maar opzich zou je nog best ongesteld kunnen worden hoor, want je hebt ook nog best lang borstvoeding gegeven toch of niet? ik werd iets van 3 maanden na de bevalling ongesteld en 1 mnd borstvoeding gegeven @all ik heb al weer veel gedaan vanmorgen, feli ligt al weer terug in bed voor haar slaapje haha, heb boven al gestofzuigd en de trap en de hal ook, en er zit al een was in en ik heb nog niet eens gedouched of gegeten whaha! dat ga ik dus zo eerst maar eens doen, dan nog van alles wat opruimen en vanmiddag komt die vriendin langs die ineens vrijgezel is, ff bij kletsen en kijken hoe het met dr gaat. ennn zonnen want het word een heerlijk weertje!!
Gode morgen: Sanne: fijn dat het zo lekker gaat bij jullie. Hopelijk blijft het zo! Mosa: lastig he als je ukkie niet wil gaan slapen. Maar het is een fase moet je maar denken. Het gaat weer over. All: wij zijn de afgelopen nachten steeds heerlijk gewekt door ons meisje. Ze wil dan een knuffel, en dan gaat ze weer verder slapen. We zijn net bij het CB geweest en alles was oke. Ze blijft de 6de ziekte gehad te hebben. Had al een vermoeden toen ze onder de bulten zat. Verder is ze kerngezond, en is ze inmiddels 75 cm en 8800 gram. Ik heb gevraagd wat ik moet doen aan het "korte lontje" van ons meisje. Het advies was: weglopen en haar laten uitrazen. Ben benieuwd of ik dat kan. Heb trouwens vanmorgen nog een test gedaan, temp bleef keihoog, en tieten doen zo'n pijn.... Helaas weer negatief. Maar het was nog zo'n rottest van gisteren (had er 2). Morgen haal ik er 1 bij de kruidvat als ik dan nog niet ongie ben. Dan doen we zaterdag nog een test, in overleg met hubbie.
Melisa, gek hoor dat je nega test met hoge temp ... en kun je Chelsey niet afleiden als ze dr temperamentje toont? Werkte bij M heel goed. Weglopen oid had een averechts effect ... *** Met T naar Cb geweest en eerste prikjes gehad. Hij is goed gegroeid dus das ook mooi. Ik ga een maandje koemelkvrij eten om te kijken of dat zn krampjes verminderd. Nu eet/drink ik nauwelijks zuivel, maar ben wel een kaasfan ... Dus straks maar geitenkaas halen (jummie met tomaat en rucola op donkerbruin pittenbrood)
oja........ Ik voel nog steeds niets! maar met de angelsound hoor ik duidelijk hartslag in gelop (lekker snel). Even onzeker: Alles is dan toch gewoon goed? Of moet ik m nu perse voelen? wordt er een beetje onzeker van. Of zeg maar gerust veel. In het ziekenhuis zeiden ze: zeker voelen tussen 20-22 weken. Voila: vandaag 22 weken en noppes.......
Loe: ik heb een collega die is zwanger van de derde, en voelde bij geen van allen iets. Dus dat kan ook hoor. Zolang je het hartje hoort, is er niets aan de hand. En leuk he zo'n konijn. We hebben er 2, en ze spelen heel vaak samen met Chelsey en onze katten. Ze slapen zelfs samen (de katten en konijnen dan he)
@loe is vast niet erg hoor, is gewoon bij iedereen anders, je hebt vast gewoon een lekker rustig kindje! anders volgende x nog even aan de vk vragen hoe of wat. @melisa ahh sweet flimpje! wat een heerlijk meisje toch ook:d leuk hoor die konijen haha en dat ze samen slapen met de katten whaha vast een heel grappig zicht! en ik ben benieuwd welke aanpak het beste werkt ik zou zelf ook gewoon weglopen/negeren, om te laten merken dat ze met dat soort gedrag niets bereiken, maarja ik denk dat het ook ff uitvogelen is wat bij je kindje werkt. @all heerlijk weertje ik ga zo lekker ff in de tuin zonnen heb nog 2 uurtjes voor mn vriendin komt dus dat komt goed uit haha groetjes!
@Loe; geen zorgen maken, zolang je met de angelsound het hartje hoort is er niets aan de hand. Ik kan hier pas zeggen vanaf 30 wkn dat ik iets voel!! Ik werd er mega onzeker van. en nog zijn de momenten dat ik haar voel heel minimaal. Maar ja misschien beter dan constant blauw getrapt te worden. @All; ik heb mijn boodschapjes (to do dingetjes) voor vandaag weer gedaan en blijf nu lekker in het donker binnen zitten hahaha. Hoewel het in huis ook al weer 23 graden is.
dank voor jullie reacties. Voel me een beetje een zeurkous al ik nu weer zeg dat ik niets voel.Maar wat jij dan ook had djaar, het maakt me wel echt onzeker. Gelukkig heb ik de angelsound, ik luister wel elke dag, hopelijk vindt Snuf het niet te erg (sommigen zeggen dat ze het horen) maar het geeft mij nog de geruststelling die ik nodig heb. Maar jullie antwoorden helpen een hoop! All, heb net twee zonneschermen voor in de auto gekocht! joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Afgestemd op onze Snuf he (niet zeggen hoor jongen of meisje hier) met een heel populair poppeke erop. erg leuk! Sanne, ik zo ook even de tuin in. Ondanks dat ik met mijn gezicht in de schaduw heb gezeten gisteren, zei mijn vriend dat ik sproeten gekregen had haha. Vanmiddag even naar de dokter, omdat mijn handen en voeten nog zo'n pijn doen. Ik kan gewoon niet op blote voeten lopen, zo'n pijn doet t. All, fijne zonnige middag! Ps. djaar, jullie GI Jane gaat niet lang meer duren nu he. Ben je al super nieuwsgierig?
Meiden Hier een gebroken tijgertje Man mag ik ff klagen Vanacht geen oog dicht gedaan omdat me buik nogal rommelde zeg sjee vooral erge rugpijn en een kickende beeb die uit me slaap hielde En om de 15 a 30 min naar de wc hooguit maar 1 of 2 uurtjes geslapen Uit eindelijk om 05.15 maar onder de douche gegaan Pfffff heb er geen kracht er meer voor Gelukkig dat thijmen lekker makkelijk is kan mama ook ff rusten Sorry voor me geklaag maar eigenlijk hoop ik dat de kleine gauw komt want ook mijn hormoontjes o o o Zie net me banner nog 5 weken Liefs Tijgertje23