Pookie, ik hoop dat je snel ongesteld wordt, dan weet je in ieder geval dat het weer op gang gekomen is! Maar met een lage temp vandaag zou je wel denken dat het eraan komt. En pookman al omgepraat? Loe, Joran is zeker niet wies
Die Joran toch. Waarschijnlijk heeft hij fantastische verhalen over hoe hij erin geluisd is. Hij is gewoon een idioot!
Hij zal idd wel weer een verhaal klaar hebben, maar ik denk niet dat hij zich hier onderuit kan praten Plus dat ze nu wel een lichaam hebben natuurlijk... Ik kak echt ontzettend in, dus tijd om af te sluiten en naar bed te gaan. Slaap lekker allemaal en tot morgen maar weer
pookman wilt echt niet kamperen Dan moet ik dus heen en weer rijden. Dat laat ik even afhangen van de airco. Morgen wordt deze gecontroleerd en bijgevuld etc. Als hij het dan weer doet durf ik de reis in de warmte wel aan met Yuna, anders blijf ik helaas thuis.
Goedemorgen meiden, Vandaag is een werkdag voor mij, dus vroeg op! Ik ben inval vandaag en nu in 3 klassen vanwege toetsdagen Ach het zal wel rommelig zijn, maar ik kom de dag wel door en dan lekker weekend. We gaan heel erg boffen met het weer morgen!!! Fijne dag allemaal!
Goede morgen, Wat zijn jullie toch 's avonds aktief op het forum. Ik ben tegenwoordig zo moe van Chelsey dat ik om half 9 op de bank in slaap val. Vandaag gaat ze een uurtje eerder naar de oppas, kan ik even wat in huis doen voor ik ga werken. Vanmorgen is mijn temp weer gestegen???? En nog geen teken van een menstruatie. Snap er helemaal niets van. Nu zag ik dat mijn temp wel vaker niet zakt en ik toch ongie wordt, dus het is echt even afwachten. Ik wil iedereen vast een prettige meeting wensen morgen. Mochten jullie nu een nieuwe datum prikken, laat me dat wel even weten he! Kan ik vrij vragen.
Goedemorgen, Pookie, jammer zeg Maar je moet idd maar even kijken hoe het met de airco gaat, dat is wel belangrijk. Maar hopelijk kun je wel komen! Wij hebben climate control in de auto, dat is helemaal lekker met warm weer. Hanna, succes vandaag! En het weer morgen wordt idd super! Melisa, ik ben echt een avondmens, ook al ben ik moe dan ben ik vaak 's avonds weer wat fitter. Met een baby niet altijd handig Lekker dat Chelsey even naar de oppas gaat vandaag, werkt toch iets makkelijker hè? Hou je je temp ook bij in FF? Zo ja, wil je dan je kaartje eens plaatsen? Wel spannend hoor, ik vind het veelbelovend klinken En wat ik me ook nog afvroeg, hoe gaat het eigenlijk met het vroege wakker worden van Chelsey? Loe, ik hem m'n temp weer ingevuld hoor Tijgertje, heb je vannacht een beetje kunnen slapen? All, Veda heeft van 20.45 uur tot 7.30 uur aan één stuk doorgeslapen Heerlijk, waren we ook wel aan toe!
OMG, die Joran van der Sloot lijdt echt aan grootheidswaanzin Joran beschuldigd van afpersing - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]
goedemorgen meiden!! @pookie; jammer dat het kamperen niets wordt, we hadden nog plek genoeg! Nu maar hopen dat de airco in je auto gaat werken en dat je toch kunt komen. Er ligt wel een hotel in dezelfde straat ....... @Mosa; met mij gaat het wel goed hoor. Maar dat warme weer is het niet voor mij. Krijg dan toch wel last van handen en voeten, dus wat dat betreft had het morgen wel wat minder mogen zijn. @Melisa; jij maakt het wel spannend zo hoor, hoe zit het met de kruidvat testen? @Hanna; dan maar hopen dat deze drukke dag snel voorbij gaat. Voor je het weet zit je al in de auto op weg naar Venray. @Sterre; heb je het shoppingplan al klaar?? Ik weet geen winkel te vinden bij jullie. Makkelijkste is 1 winkel alles meenemen. Vooral om dat mijn loopafstand toch duidelijk minder is geworden hahaha. Ik zie je morgen!! @all; ik wens iedereen een fijne zonnige dag en blijf zelf lekker binnen met de rolluiken potdicht hahaha. Vanavond wel lekker even zwemmen.
Mosa: ik heb alleen de laatste dagen getempt, zodat ik weet wanneer ik ongi moet worden. Mijn vruchtbare dagen zijn zeker 2 weken terug (cervixslijm). Maar zal mijn kaartje even plaatsen. Je vroeg ook naar het slapen van Chelsey. Dat gaat al een stuk beter. Haar avondslaapje is er nu af, en nu slaapt ze van 19.30 tot 6.30. Soms zelfs tot 7 uur. Djaar: ik ga straks nieuwe testen kopen. Heb goede ervaring met die van de etos, dus die haal ik straks even.
Goedemorgen, Alhoewel voor mij niet zo'n goede morgen, heb een keelontsteking:x:x. Waarom nu, 1 dag voor de meeting???? :x:x:x Keel zit helemaal dicht en doet zo'n pijn, paracetamol helpt niet, maar mag niets anders van de ha:x. Eet nu waterijsje als ontbijt , maar dat verdoofd en dan lukt het slikken nog een beetje. @ Ricmar, wat STOM dat IUI-d niet wil lukken, KID zo lastig is vanwege de afstand. Wat een problemen, zo moeilijk te accepteren. Hele dikke knuffel. Ik kan weinig voor je doen behalve een luisterend digi-oor bieden en veel digi-knuffels geven @ pfff hoofd is zeef. @ melisa, heb een lief filmpje gezien met Chelsey. Ze wordt echt groot, wat gaat het toch hard he? En zo lief hoe die kleintjes met huisdieren kunnen spelen . Klinkt verder wel spannend, hoge temps maar witte testen. @ Djaar en Tijgertje, wat gaan jullie hard . Echt de laatste loodjes voor jullie. Nog ff volhouden Tijgertje. Djaar ik hoop dat gi jane zich aan de planning houd @ Sterre, dikke knuf voor truobels with R. Mannen en hun computers . Hub heeft hier ook wel een beetje moeite om het gamen los te laten. Maar hij doet het gelukkig wel, anders word ik ook wel furieus @ Mosa, zo Veda had een moeilijk nachtje zeg , tot half 1 volgehouden. Gelukkig kon je vannacht weer goed slapen! @ Sanne, succes vandaag in die barakken. Hopelijk heb je wel genoeg plek om naar buiten te gaan met de kids! @ Hanna, werkze vandaag, succes met alle toetsen, afspraken etc. @ Pookie, spannend of je morgen nog komt. Jammer dat pookman niet wil kamperen. @ Enge series, bibber bibber toch raar dat je daar ineens niet meer tegen kan, ik namelijk ook niet @ Salapieuw, hihi. Jij ook al KMvrij. Hopelijk helpt het bij T. En zielig dat hij zoveel last had van zijn prikjes. Nu weer helemaal goed? En geniet van je geitenkaas, jam jam . @ Forumnamen, Afrola is afgeleid van het continent waar ik ben verwekt, het land waar ik ben ontdekt, de stad waar ik ben geboren en de naam die ik heb gekregen. Oorspronkelijk bedacht voor de tijd dat ik als dj draaide bij de studentenvereniging waar ik lid was. Klinkt best ingewikkeld nietwaar @ Djaar en Sterre, succes met shoppen @ Meeting, hopelijk kan ik vannacht een beetje slapen en wordt de pijn minder anders ben ik bang dat ik niet mag van hub Badkamer, makelaar is boos geworden op de aannemer. Aannemer heeft nu aan ons gevraagd wat we dan wilden met de badkamer. Komt nu wel goed dnek ik Maar ander probleem, de koper van ons appartement heeft geen bankgarantie afgegeven bij de notaris (al een week te laat) :x. Moeten vandaag overleggen met makelaar/notaris wat te doen. We mogen zelfs de koop ontbinden, maar ja dat willen we helemaal niet. Hopelijk is er iets fout gegaan bij de bank en is het niet zo dat ze geen hypotheek kunnen krijgen of zo. Dat hadden ze dan drie weken geleden al moeten melden . Hoe dan ook moeten ze boete gaan betalen als ze niet aan hun verplichtingen kunnen voldoen.
@afrola; keelontsteking dat is echt niet fijn. En al helemaal niet met dit mooie weer. En nu is het met de aannemerb over de bad kamer bijna opgelost heb je trubbels met de verkoop van jullie appartement. Ik hoop mee dat het een bank probleempje is en niet een hypotheek krijg probleem. ha ha Yuna doet haar best mee te typen op de laptop. gekke meid! @djaar; hotel heb ik geen zin in, ik wilde wel heel graag weer eens gebruik maken van onze supertent. nu snel posten Yuna ontdekt knopjeswant
Even kijken of het me nog lukt een berichtje te typen voor Veda wakker wordt, ik verwacht dat dat ieder moment kan zijn. Djaar, ik kan me voorstellen dat het erg warm is voor jou, maar nog eventjes volhouden! En lekker genieten van het zwemmen vanavond! Melisa, lekker dat het slapen van Chelsey beter gaat! Doet ze nu nog twee slaapjes op een dag? Kaartje zegt zo idd niet veel Maar wel een mooie hoge temp nu! Afrola, Stomme keelontsteking :x Wat rot voor je! Hopelijk kom je de dag een beetje door, in ieder geval verstandig dat je niet bent gaan werken! En jij als dj Stoer! Veda wordt wakker (wat dat betreft kan ik de klok erop gelijk zetten ) Reageer straks verder! Eerst boodschappen doen.
Volgens mij ga ik ongesteld worden... bruine afscheiding. Toch raar dat die temp van mij dan niet gaat zakken he? Chelsey is naar de oppas, dus ik ga snel boodschappen doen, en dan straks even werken.
Afrola, fijn dat het in ieder geval goed komt met de badkamer! Maar jeetje, van de kopers :x Ik ga heel hard hopen dat ze het wel kunnen betalen, dat zou wat zijn anders Ik ga duimen dat het snel allemaal rond is! Melisa, hmm...bruine afscheiding lijkt me geen goed teken Jammer hoor, vooral als je even overtijd was. Het kan nog steeds natuurlijk, maar meestal is het helaas toch een teken dat je ongesteld gaat worden. En misschien zakt je temp morgen? Succes met werken straks! All, straks heerlijk een stuk gewandeld, wat een superweer zeg Hier in de buurt ligt een groot park met dieren enzo wat ze nu helemaal aan het renoveren zijn, en het wordt echt heel mooi! Toen ik jong was, heb ik er echt uren en uren doorgebracht, dus leuk dat we er ook lekker vaak met Veda heen kunnen Nu ligt Veda in de box te spelen tot ze moe wordt zodat ze naar bed kan. Ze is nu 2 uur wakker, en meestal is ze ongeveer 2/2,5 uur wakker tussen dutjes. En als ze op bed ligt, ga ik lekker weer naar buiten met mijn boek Hij schiet al op, dus ik hoop dat ik hem vanmiddag uitkrijg! Aan het einde van de middag denk ik nog even langs de bieb.