Zo de airco heeft zijn onderhoud gehad en hij doet het weer. yuna heeft de beessie bekeken op de kinderboerderij en we zijn even langs geweest bij opa-opa en oma-oma. Nu ligt ze lekker te slapen dus dan kan mama even lunchen en dan huishouden!!! Dat is hard nodig!
pff meeting morgen gaat denk ik niet lukken Heb koorts en heb het ook gewoon koud met dit weer ik kan niets anders dan vocht en waterijsjes naar binnen krijgen. En pijn, nou PIJN, pff heb wel regelmati gkeelontsteking gehad, maar dit herken ik niet hoor , kan daarom ook niet slapen, net poging gewaagd...
o jee, wat vervelend zeg. Toch blijf ik nog even hopen dat het snel beter gaat en dat je morgenochtend toch fit genoeg bent om te komen.
Mosa: Wat een rotnacht gister! Hopelijk afgelopen nacht beter geweest. Oh lees nu dat je weer een goede nacht hebt gehad, fijn! Haha lees dat je toch nog een boek hebt kunnen vinden die je nog niet gelezen hebt bij de bieb Hanna: Whahaha moest onwijs lachen om 'jezus wat een naam' Hier vonden ze Noah een meisjesnaam maar het is van oorsprong toch een jongensnaam. Salapieuw: Sorry dit is echt de laatste keer maar vind het zo geinig Rot zeg dat T zo'n last van z'n prikjes had. Joran: Opknopen aan de hoogste boom zie ze kunnen vinden! *limburg gezegde dus niet letterlijk nemen* Pookie: Hopelijk word de airco OK bevonden vandaag. Oh lees dat hij goed is, kom je dan morgen? Djaar: Winkels zat hier (lidl, aldi, super) Jaja hier in Heytse hebben we het allemaal hoor Tot morgen!!! Melisa: Fijn dat Chelsey nu zo slaapt. Hmm ik ben zowieso niet goed in kaartjes, werd altijd helemaal gek van die van mezelf, dus uit die van jou word ik helemaal geen wijs haha. Afrola: Je naam .... Ik moest em even 3x overlezen maar ik snap em haha. Pff nou het houd maar niet op zeg, is het ene opgelost, zit het ander tegen Hopelijk inderdaad foutje van de bank! Balen zeg dat je keelontsteking hebt! En erg jammer dat je daardoor niet kan komen maar gezondheid gaat voor natuurlijk. All: Ik ben ongesteld geworden net, op dag 31 joehoe, ik ben zo blij met mijn nieuwe cyclussen.. allemaal mooi tussen de 27 en 33 dagen. Eerder veel langer. Heb net ook de hond van mijn schoonouders opgehaald en die ligt nu lekker hier bij me. Tis een lief beestje alleen ruik je d'r wel goed. Nou ja, maakt niet zoveel uit. Noah ligt nog te slapen maar ik ben benieuwd wat hij ervan vind dat we een hondje in huis hebben. Hij zal het wel super leuk vinden denk ik. Vandaag asperges eten jummie! Verder weinig te melden eigenlijk.
Nou Sterre, vind dat je anders veel te melden hebt hoor hihi. Hee lekker, asperges! Noah is toch een jongensnaam, en Noa een meisjesnaam? En feliciplap met je mooie cyclussen, da's mooi meegenomen. Afrola, beterschap joh. Da's mooi balen, een keelontsteking. Djaar, volgens mij is iedereen morgen in goede handen bij jou! Hanna, ik moest ook erg lachen om tjeeeeezus, wat een naam hihi. All, ik heb een hoofdkussen erbij gekocht. Bij een Leenbakker. Ze hadden toevallig net korting. Maar ik moet een beetje hoger met mijn hoofd 's nachts, want ik merk gewoon dat ik af en toe weinig lucht krijg, puf zeg. En net buiten dan: beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem, hallo dikke enkel!! Vooral rechts, gek he. Hadden jullie met vocht vasthouden ook de ene kant dikker dan de andere? Zat lekker buiten, maar ben toch maar naar binnen gegaan, voelde zo dat vocht zakken toen ik opstond hahha. Jee zeg. En onze autostoel is gekomen vandaag!! Yeah............... Postbode (net als tig anderen, ze hebben volgens mij maar 1 vraag, of ze hebben t met elkaar afgesproken): Moet u nog lang?????
Afrola, wat vervelend dat je nu ook nog koorts hebt Heftige keelontsteking dan! Mag je er niets tegen nemen omdat je nog borstvoeding geeft of om een andere reden? Hopelijk heb je later vanmiddag nog wel even kunnen slapen, daar knap je meestal wel iets van op. En beterschap verder! Sterre, gelukkig komen er telkens nieuwe boeken bij in de bieb En mooi zo, weer een nette cyclus! Eet smakelijk straks en veel plezier met de hond! Hij zal het wel warm hebben! All, de hele middag buiten geweest, heerlijk! Nu Veda naar bed brengen en dan écht mijn boek uitlezen (ik moest nog 20 pagina's toen Veda vanmiddag wakker werd ). Wij eten straks pizza (diepvriespizza), dus lekker makkelijk! Dan straks de auto van mijn schoonouders ophalen, aangezien we één auto hebben en ik er morgen ook één nodig heb
Loe, goed rustig aan doen dan op dit soort rustige dagen! Mijn rechterenkel was ook altijd dikker dan mijn linker, maar hoe dat kwam weet ik niet. Zo, Veda op bed dus ik weer naar buiten
O ja, Veda zat vanmiddag eventjes Normaal kon ze het alleen helemaal voorovergebogen maar nu zat ze even rechtop En de éénkennigheid lijkt alleen maar erger te worden, ik stond net met de buurvrouw te praten en toen begon Veda al een beetje te huilen En aangezien ze het vanochtend ook al bij de buurman deed, was het volgens mij geen toeval. Dus als ze morgen gaat huilen als we aankomen, het ligt niet aan jullie
hallo meiden, ik haak toch echt definitief af hoor. Het lijkt mij echt niets om zolang met Yuna in de auto te zitten met dit warme weer. Ze is nogal beweeglijk en heeft nog maar 1 keer zolang stil gezeten en toen was pookman aan het rijden zodat ik bij haar kon als ze weer huilde. Ik zou jullie allemaal echt in real life willen zien maar misschien een volgende meeting een beetje meer in noordelijke richting
Hoi meiden, Slecht nieuws hier.... Svinthe is ziek... spugen en 38,8 verhoging (koorts) Ze ligt nu te slapen met een zetpil, dus ik hoop dat ze morgen wel beter is.. Ik heb me zo op de meeting verheugd! Melisa, temp nog hoog en nog geen ongi? Spannend! Oh nu lees ik iets over bruine afscheiding.... Dat is vaak geen goed teken he? Afrola, ik lees dat het bij jou ook niet goed gaat. keelontsteking. Bah! Hopelijk ben je snel weer opgeknapt! Sterre, waren de asperges lekker? Ik lust ze ook heel graag. Hier liggen ze in de koelkast voor zondag Loe, nee vocht vast houden was gewoon goed verdeeld....overal dus hahahah! Mosa, is je boek uit? Tja lezen gaat wel langzamer met een kindje erbij. Pookie, jammer dat je niet kan komen, maar begrijpelijk. Ik moet ook 2 uur rijden, maar als Svinthe morgen beter is stap ik gewoon in de auto.
liesben, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Hey meiden.. Pff ik wilde weer mee gaan kletsen maar waar die tijd blijft ... Kleine dame huilt heel veel de laatste weken.. Ze heeft een top prestatie gehad met huilen vanaf 's ochtends vroeg tot 's middags half 3!! Toen om 3u werd ze weer wakker en was het voedingstijd.. Ik weet niet wat er aan de hand is, ik vermoed krampjes of last van dr navelbreuk (ze heeft 'n grote navelbreuk en we horen nog een eerdere datum voor naar de kinderarts ). Nu vertelde het CB dat het normaal was met die krampen rond deze tijd dus daar gaan we dan maar vanuit en hopen dat 't snel minder zal worden.. Ze slaapt eigenlijk alleen maar als ik met dr ga wandelen en 's nachts (van de week al 8uren!!) . Is niet leuk als je kleintje de hele dag aan het huilen is ik wil dr steeds maar troosten want je ziet aan dr gezichtje dat het zeer doet.. Zo wil ik dr ook niet laten huilen natuurlijk. Verder is ze van gewicht verdubbelt ze woog met 2 maanden 4180 en is 51CM !! Kolven was ik in 1 week van af op de 1 of andere manier past mijn lichaam zich zo makkelijk aan, maar wel lekker. Gisteren mooi de kolf terug gebracht. Ik vroeg me af wie er allemaal voor een 2e kleintje bezig zijn?? Vind er niks aan dat ik zoveel mis hier nu .
Salapio, jij veel plezier op de bruiloft Ook prachtig weer Pookie, jammer van morgen Veda heeft ook nog niet vaak echt lang in de auto gezeten, maar daarom leek me morgen juist wel een goede oefening Maar ik snap het wel hoor! En voor mij komt iets meer naar het noorden ook beter uit, maar de meesten van hier wonen in het zuiden. Hanna, oh oh, arme Svinthe Hopelijk slaapt ze goed is en lijkt het morgen weer beter te gaan! En ja, mijn boek is uit Ik moest meer dan ik dacht, maar Veda heeft vanmiddag zo lang geslapen dat het me toch gelukt is En al weer een stukje in een nieuw boek begonnen. MP, arm meisje, zo huilerig Hopelijk worden de krampjes snel minder, maar misschien heeft het te maken met de overstap op kunstvoeding? En alleen Melisa en ik zijn op het moment bezig voor een tweede Komt echt vanzelf wel weer hoor, meekletsen! Maar ook goed tijd voor jezelf nemen als je meisje slaapt hè, heel belangrijk! All, hmm...ik wil heel graag dat het doorgaat morgen, maar het lijkt niet echt mee te zitten hè?
Hoi meiden Ik bedacht me net dat de meeting morgen is dus kwam me even afmelden en kijken of het uberhaubt wel doorging. Zo te lezen gaat het nog wel door dus voor degene die gaan... heel veel plezier morgen. Het wordt in ieder geval super weer voor op de camping.
We hebben Svinthe net getemperatuurd en het lijkt de goede kant op te gaan. Ze had nu 36,2 En heel haar fles leeg, dus 200 cc! Haha, volgende meeting in M I D D E L H A R N I S ???? Niet erg centraal, maar heel mooi hier!