@Sanne; great new looks hihi!!! @Pookie; helaas dit was de naam van een pony die we 20 jaar gehad hebben. Maar wel een leuke naam. Ga vooral door!
Pookie: Verborgen ondervoeding.. nog nooit van gehoord. Wel balen zeg dat je nu bij moet gaan voeden met KV, meende nog te herinneren dat je het liefste tot 6 maanden BV geeft i.v.m allergieen? Bubsie: Wat een kansloze prutsers zeg..en ze weten het ook altijd zo in te pakken dat ze juridisch waterdicht zijn :x Misschien kan je zelf al contact opnemen met het UWV zodat je eventuele problemen misschien al voor kan zijn.. zover dat gaat dan bij het UWV.. Sanne: Awwhh wat een lekker koppie! Echt een popje hoor. Wanneer moet jij trouwens weer voor prikjes? Ik donderdag Djaar: Jasmijn was onze meisjesnaam (grappig dat Pookie daar mee kwam) Oh lees nu dat het de naam was van je pony.. nee dan valt dat af haha. Wij zaten trouwens te twijfelen tussen Jasmijn en Lara.. dus misschien Lara (al had ik daar weer meer een golden retriever gevoel bij moet ik eerlijk zeggen)
ja indd eikels zijn het. en daar moet ik nu nog werken tot eind deze maand. ook leuk! sterre: heb vorige week gelijk het uwv gebeld. en volgens hun ga ik over op de ziektewet van uwv vanwege mn helft al in de ziektewet. maar voor de zekerheid ga ik me gewoon inschrijven op werk.nl heb net mn digid binnen dus ga eerst maar beginnen daar mee. juridisch iemand aan de tel gehad en die zegt ook dat je er niks aan kan doen... want je contract loopt af. lekker makkelijk voor mn werk dus.
@Bubsie; hopelijk kom je snel tot een goede oplossing. Ik kan helaas niets voor je bedenken. @Sterre; dat is inderdaad grappig!! En Lara is inderdaad een naam die voldoet aan de 'eisen' dus we nemen hem mee op de grote lijst. Ik moet zeggen dat er wat meisjesnamen nog een hele hoop mogen komen want die lijst is erg kort en er zit nog niet echt een naam bij waar we beide blij van worden.
Hier . @ All, Zit niet zo lekker in me velletje steeds .. Van de week eens lekker bij mijn moeder uitzeuren, want bij mijn vriend kan ik het niet kwijt. Hij luisterd maar geeft geen antwoord. 't Is allemaal nogal persoonlijk (familie) en juist daarom loop ik er zo mee rond en neem ik wat afstand van alles.. Hormoontjes zullen ook wel extra meespelen. Ik ben nu al een paar dagen niet meer op de babykamer geweest omdat iets wat daar staat me er weg houdt .
@MP; hopelijk lucht een gesprek met je moeder op en inderdaad hormoontjepower kan best meespelen. Suc6 meid en waarschijnlijk denk je volgende week weer heel anders. Mag ik vragen wat je weg houdt op de babykamer?
Hallo meiden, Hier ben ik weer... mijn eerste werkdag weer overleefd. Het was heel gezellig en vertrouwd en vond het leuk om weer terug te zijn. Het was wel een hoop geregel. Doordat mijn contract was afgelopen en nu weer een nieuwe heb. Moest mijn account weer worden opengezet. Nieuwe toegangspas geregeld worden. etc. Nieuwe werkplek gekregen ivm nieuwe functie. Overdrachtsgesprek gehad. Allemaal collega's die zagen dat ik weer aan het werk was wilden even kletsen. Heel gezellig dus maar wel hoop heen en weer geren . Opgegeven moment voelde ik mijn borsten en toen dacht ik oja niet vergeten te kolven... dus kolfruimte zoeken en gelukkig een hele mooie opbrengst. Dat was wel een opluchting dat dat lukte 's middags door mijn mail heen gelezen. Ben er alleen nog lang niet klaar mee. Woensdag maar weer verder en dan ook maar begin maken met inlezen in mijn nieuwe werkzaamheden. Kijken wat ik allemaal moet gaan doen en wat 'mijn' jonge onderzoekers nou precies doen. Zo ff kijken waar ik op kan reageren...
Hoi meiden, Long time no written Zoals jullie misschien wel weten ben ik een nieuw topic begonnen voor de nieuw zwangeren vanuit de temp-topic. We zijn nog maar met ons viertjes, maar zoals alles eruit ziet komen er straks nog een paar bij vanuit de temp-topic. Het wordt weer spannend. Met mij is het vandaag iets minder. Wil niet klagen hier, maar wil weten of iemand van jullie dat ook heeft gehad. Sinds vanmorgen verlies ik bruin bloed en dat maakt mij behoorlijk onzeker. Echter denk ik dat het allemaal nog niet verloren is, maar door een aantal MK's in het verleden is het toch wel eng. Toch sta ik er nog positief tegenover en hoop dat het snel zal verdwijnen en dat het gaat om een overgevoelige baarmoedermond. Heeft iemand dit van joe all ook gehad? (MP: ik hoop dat je snel een oplossing vind voor dat rot gevoel van je. Praten helpt, maar het is jammer dat vriendlief niets terug zegt, dat is wel heel jammer van hem, terwijl je het zo goed kan gebruiken. Ik hoop dat je het idd bij je moeder wel kwijt kan. En vraag anders hulp? Optie ). Djaar ik heb begrepen dat je opzoek bent naar namen. Moeilijk he. Het klinkt wel heel positief moet ik zeggen. Verder heb ik niet veel gelezen meiden. Wish you all the best. p.s. Woops (uit mijn hoofd), hoe gaat het met jou na je keizersnede? Ik heb er nl ook een gehad bij mijn zoon. Bij mij viel het zwaar tegen en ik hoop dat het voor jou mee is gevallen en dat dat het nog doet.
@MP; jij ook!! @ZvdH; tjee wat spannend dan even. Kun je niet bij de VK terecht om even te checken? Stress is ook niet goed. Zelf heb ik hier geen ervaring mee.
@ MP, knuffel! Lastig kunnen familieprobleempjes zijn. Hopelijk lucht het op als je eens goed met je moeder kan spreken. Kun je dat 'iets' niet door je vriend van de babykamer af laten halen dan (al dan niet tijdelijk?). @ Bubsie, oh wat rot dat je contract niet wordt verlengd. Tja dat ze het doen vanwege je zwangerschap valt natuurlijk niet te bewijzen klote zeg. Hopelijk gewoon voor al je uren bij het uwv en de ww, want een nieuwe baan zal zeker wel niet gaan lukken tijdens je zwangerschap. Een vriendinnetje mailde me vanochtend een soortgelijk verhaal. Haar contract dat afloopt tijdens haar zwangerschapsverlof wordt ook niet verlengd. Ineens heeft ze een slechte beoordeling terwijl ze het tot haar zwangerschap altijd heel goed heeft gedaan daar en goede beoordelingen had. Dat klopt dus ook niet. Maar je kunt er weinig tegen doen. @ Sterre, succes bij de KA. wat moeilijk zeg dat het met Noah nog steeds niet lekker loopt. En laat je maar gaan hoor bij de KA. Dan dringt het goed door dat het echt niet goed gaat. Maar de KA zei toch laatst dat je te lang had gewacht met bellen? Volgens mij neemt zij jullie wel heel serieus dus die rare assistent maar laten kletsen hoor! Dikke knuffel! @ Pookie, verborgen ondervoeding . Dat is ook heel naar. Yuna zo lief en vrolijk maar toch niet goed/genoeg drinken . Dat is ook wel heel lastig dan met BV weet je niet zo goed hoeveel ze binnen krijgen... Kolven gaat bij jou moeizaam. Kolven op zich lastig of door stress en niet genoeg kunnen ontspannen op werk? Heb je wel genoeg tijd om te kolven? Jij mag Yuna 180 ml geven, is dat voor 5 of 6 voedingen op een dag? Ik geef Josien ook 180 mee per voeding op het KDV, met het idee dat ze dan 6 voedingen op een dag krijgt. Moet nog even zien of het genoeg is. Maar gister ging het wel goed geloof ik. @ Djaar, volop aan de namen. Lastig he? Hier zijn er ook heel wat de revu gepasseerd... @ Sanne, mooie avator en zo. Nog steeds aan het worstelen met voeding en slaapjes. Zou ook gewoon 150 geven en wat betreft slaap: go with the flow. Morgen lekker naar het KDV. Hoef je je er even niet druk over te maken. aan het eind van de dag slaapt ze ws heel goed van alle indrukken @ Mosa, bij jou gaat het dus allemaal wel heel lekker, fijn hoor. Leuk dat Veda het zo leuk vind om naar zichzelf in de spiegel te kijken en dan zo gaat lachen @ Hanna, leuk dat de meeting zo gezellig was. Waar hadden jullie afgesproken, ik bedoel wat voor plek (restaurant of zo?) Meeting, lijkt me leuk @ all, vanochtend met Josien voor het eerst wezen babyzwemmen. Eigenlijk wel heel leuk. Even een georganiseer met omkleden enzo maar uiteindeljik lekker gespeeld in het water . Ze vond het ieg heel interessant. Ze keek haar ogen uit . Met babyzwemmen is het vooral veel zingen en je kindje door het water laten glijden. Alles was prima, maar met haar hoofdje onder water vond ze helemaal niet leuk. Moest ik zelf ook, en ik heb lenzen, dus dat vermijd ik eigenlijk altijd, dat ging dus niet helemaal goed,. haha. Volgende keer mijn bril maar opzetten
@ ZvdH, bruin bloed is niet zo erg, zo lang het maar niet rood is! Maar dat je er onzeker over wordt kan ik wel begrijpen!! Sterkte!
Als het zo blijft of stop (wat ik dus eeeecht hoop) wordt het gewoon de geplande afspraak op 11 februari. Als het het erger wordt en helder rood mag ik bellen, maar dat zegt ook nog niets. Geduld hebben is een schone zaak ... En dank je voor het duimen. Ik duim nu ook zooooo hard.
Sterre, fijn dat Roy vanmiddag mee gaat, dat soort dingen is met z'n tweeën een stuk fijner lijkt me. Nu is het in ieder geval al bijna zo ver, en niet zo'n zorgen maken over het wel of niet droog houden hoor. Alleen maar goed dat je bezorgd bent om je ventje! Met Veda gaat het heel goed, ze ligt nu weer te slapen. Soms als ik berichtjes hier lees, dan wil ik niet te veel over Veda schrijven, dan vind ik het een beetje lullig dat het hier allemaal zo soepel gaat. Maar ze gaat echt met de dag meer lachen, meer dingen zien en vastpakken (nog niet uit haarzelf hoor), dus ik geniet heel erg van haar. Wat knap van Noah dat hij zichzelf op zijn rug draaide Dat heeft Veda nog niet door, ze heeft er volgens mij wel de kracht voor maar ja, je moet er maar op komen Nogmaals veel succes straks! Sanne, leuke avatar en schattige banner! Lekker dat je rustig met je werk kunt beginnen, kun je er weer een beetje inkomen. Fijn dat het redelijk ging vannacht, hopelijk komende nacht ook! Hoe laat moet je er dan 's ochtends uit? Ik zou nog even volhouden met flesjes van 150 + 5, als ze over een paar dagen nog telkens het flesje niet leegdrinkt, kun je altijd weer een kleiner flesje maken. En Feli 3 maanden, gefeliciteerd Bubsie, wel heel erg jammer hoor, hoe het loopt op je werk! Pookie, oh bah, Yuna toch niet genoeg gegroeid Jammer hoor, maar wel fijn dat ze wel tevreden is. Hier was het echt krijsen toen Veda zo'n honger had. Maar evengoed niet de bedoeling natuurlijk, dus ik denk dat het goed is om bij te voeden. Hopelijk lukt het je om het op deze manier te combineren! En dat Yuna een prima gezond blij babietje is, is heel fijn Djaar, ik denk ook nog steeds een jongetje En namen zijn natuurlijk zo persoonlijk. Ik hou bijv. van namen die niet veel voorkomen, dus ik vind het heel moeilijk om mogelijke namen te noemen. Heb je wel op internet gezocht, of in een namenboekje. Veda's tweede naam is Leona, en die hebben we gewoon uit een namenboekje, we vonden de combinatie met Veda heel mooi. Een jongensnaam die ik trouwens heel mooi vind (vriend niet, en ik zou hem nooit in combi met Veda doen) is Reza. En Reno vond ik trouwens ook mooi. Die voldoen ook aan je eisen MP, wat rot dat je niet zo lekker in je vel zit Hopelijk helpt het om er met je moeder over te praten! Dikke knuffel! En als je er behoefte aan hebt, kun je me altijd pb-en hè?! Afrola, fijn dat je het leuk vond om weer op je werk te zijn. En veel geregel zo te lezen. Hopelijk zit je er snel in! Is het goed gegaan met Josien op het kdv? En babyzwemmen vanochtend, leuk! Heerlijk ontspannen lijkt me dat! Zijvandehoek, toen ik rond de 7 weken zwanger was, heb ik één dag na het plassen wat oud bloed op het wc-papiertje gehad. Ik schrok daar ook heel erg van, maar alles is gelukkig goed gegaan. Dus ik heb een positief verhaal over oud bloedverlies, maar ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! In de meeste gevallen is het geen fout teken, zolang het bij oud bloed blijft. Maar hebben jullie misschien gisterenavond seks gehad, dat het daardoor gekomen is? Dikke knuffel! Ik hoop écht voor je dat het niets is! Meeting, leuk dat iedereen het tot nu toe een leuk idee zou vinden Misschien is het handig om te kijken waar iedereen woont, dan kunnen we kijken hoe en waar we het doen. Ik woon redelijk centraal in NL, dus het zou zo bij mij thuis kunnen, maar we moeten maar even zien wat het handigst is. Ik heb namelijk het idee dat de meeste in het zuiden wonen, en dan weet ik niet of ik wel zo centraal woon Als iedereen nu even het lijstje aanvult, dan weten we waar iedereen woont: Mosa - Putten (West-Gelderland)
zijvdhoek volges mij heb ik dat ook wel gehad in het begin, weet het niet eens meer zeker.. gek he!, maar je hebt niet toevallig pas sex ofso gehad met je man, want het zou kunnen dat je baarmoeder gewoon geveolig is, en dat er bv een vaatje is geknapt. ik duim voor je dat het snel weg gaat, want snap dat het je wel onzeker kan maken!, ik zag trouwens je nieuwe topic, is dat voor meiden die hier niet willen komen dan ofso.., bedoel er niets verkeerd mee hoor maar vraag het me gwoon even af. afrola, fijn dat je eerst werkdagje is mee gevallen, en dat het kolven ook heel goed ging! op welke dagen ga jij precies werken, ik maandag woensdag en vrijdag. en oww babyzwemmen lijkt me zo leuk! wil ik ook zo graag doen met feli, heb er zelfs al een badpak, vind ik heel erg dat dat moest, voor aangeschaft. Maar toen zag ik later dat het bij ons alleen maar op woensdag en vrijdag ochtend is.. lekker balen! in 3 verschillende zwembaden in de omgeving zelfs ook..dusja denk dat dat er dan toch niet in zit want het is ook steed sochtends! mp knuffel! vervelend dat je vriend niet echt een reactie geeft, hopelijk kan je er wel goed met je moeder over kletsen. all, mn toetsenbord doet raar, en ik kan geen vraagtekens enal meer typen.. heel irritant is dat! de strijk is nu eindelijk gedaan! haha nu verder nog wat kleine dingetjes doen, en ik ga ook alvast alles klaar zetten voor morgen, want dan moet ik al hardstikke vroeg op... 5.45! Nou groetjes!
ow moos, ik mis zo je berichtje haha je moet je niet bezwaard voelen om lekker te kletsen over veda hoor!! gewoon doen! ik vind het alleen maar fijn dat het zo lekker loopt bij jullie, en natuurlijk ook altijd gwoon leuk om te lezen hoe het bij een ander gaat. dus niet denken van bij ons gaat alles leuk en fijn dus ik zeg er maar nix over, omdat er meiden bij zijn waar het ff minder loopt! gewoon lekker kletsen hoor! haha owja, voor het lijstje Mosa Putten-West Gelderland Sannehai Yerseke-Zeeland
@Mosa; ze passen inderdaad op het lijstje maar ze zullen ook snel er vanaf gaan sorry. Het kijken op internet of namenboekjes maakt het juist zo moeilijk. Te veel keuze en een overload aan ideeen. Je pikt er gewoon niets meer uit op den duur. Djaar- in de buurt van Weert (midden Limburg)
Sanne, jammer dat het babyzwemmen precies op je werkdagen is. Ook apart dat het in 3 verschillende zwembaden op dezelfde dagen is Poeh zeg, morgen om 5.45 uur op Wat een rottijd! Zal wel even wennen zijn, maar gelukkig zijn je werkdagen goed verspreid. En ik zal gewoon verder kletsen over Veda Maar soms is het wel lastig, omdat je iedereen het zo gunt dat het allemaal goed loopt. Maar dat komt bij jou en Sterre vast ook snel!