Tijgertje, fijn dat je niet meer echt last van je buik hebt gehad! Gelukkig begint het nu op te schieten, maar ik kan me goed voorstellen dat het afzien is met dit weer Zonder zwanger te zijn soms al wel, maar helemaal als je een dikke buik mee moet sjouwen. Maar je bent er bijna En lekker met Thijmen in bad geweest buiten, heerlijk! Morgen ook weer een warme dag geloof ik, dus zeker weer verkoeling zoeken in het water! Veda is trouwens net weer gelijk gaan slapen, al de 3e avond op een rij En daar waren we vandaag ook wel aan toe, een vrije avond
Hallo Dames. Ook ik ben na een lange maar geweldige dag weer thuis (wel effe snel het zweet van me afgewassen hoor voor ik aan de laptop ging zitten)!! @Afrola; tjee zeg, je hebt het goed te pakken hoor. Nu maar braaf doen wat de dokter voorschrijft en hopen dat er niet gesneden moet gaan worden. Ik ben benieuwd @Twinny; mij moet je natuurlijk niet vragen wat je ze dan aantrekt (heb al moeite genoeg om zelf het ideale kostuum voor deze dagen te vinden hahaha) @Loe; jij bent wel meteen van de handige linkjes voor iedereen, erg leuk hou vol @Sanne; goed om te horen dat het nu echt lekker de goede kant op lijkt te gaan met je meisje!! Hopelijk zet het goede nu echt door. @Mosa- Hanna- Sterre; Ik vond het erg leuk om jullie en de kids nu eens echt gezien te hebben. Ik verheug me nu best al op een volgende meeting waar ook veel anderen zullen zijn, lijkt me helemaal top. Ook djaarman vond het wel leuk geloof ik. Jullie zijn nu wel een van de weinigen die naast djaar ook de djaarman (+ fam) gezien hebben hahaha. Ik vond het leuk om te merken dat het beeld wat ik van jullie had ook klopte met de werkelijkheid. Nou iedereen maak er nog een mooie avond van. Ik ga een bergje kussens op de bank leggen met de voetjes erop en dan is het wachten tot het manneke thuiskomt (waarschijnlijk 22.30 ofzo) Tot morgen!!
Djaar, ik vond dat je er nog goed bijliep hoor, voor bijna 36 weken zwanger Maar ga vanavond idd maar rustig op de bank zitten met je benen omhoog! Enne...wat voor beeld had je van ons dan?
hoii dames leuk om te lezen dat de meeting zo geslaagd was ik ben ook wel benieuwd naar foto's maar natuurlijk moeten jullie ze eerst zelf ff keuren! @hanna ahh wat zonde dat svinthe toch niet helemaal lekker was, en dat ze nu ook nog 39 graden koorts heeft hopelijk is ze dr morgen wel echt vanaf! @all sorry voor de slechte reactie.. ben zo moe owja wat ik nog wou zeggen loe, mijn moeder heeft ook carpaal tunnelsyndroom gehad, had daar ook super erg last van en ik denk soms ook dat ik het heb.. maar dan alleen af en toe (weet niet eens uberhaupt of dat wel kan ja of nee) maar zei is er toen aan geopereerd, maarja, dat is nu niet handig nu je zwanger bent natuurlijk maar ik weet dat het mega pijnlijk is, zei was ook nachten wakker vd pijn en dan in koud water en weet ik het wat allemaal maar na de operatie heeft ze dr vogles mij geen last meer van gehad, wie weet iets voor na de bevalling om over te denken??
Ja Sanne,klinkt hetzelfde. Ik word er ook wakker van, van de pijn. bij de zwangerschap schijnt het door hormonen te komen, waardoor je vocht vasthoudt bij die zenuw die daar loopt, die daardoor wordt afgeklemd. Ik heb 'sochtends en 's avonds de hele tijd mijn handen onder koud water, het is echt erg. Daarom trek ik t ook niet lang meer hoor, t zal waarschijnlijk alleen maar erger worden. Die injecties zouden tijdelijk zijn, en schijnen te mogen in de zwangerschap. Weet dat zo'n operatie ook onder plaatselijke verdoving kan, maar goed, hoop niet dat dat nodig is. Dat het na de bevalling weer verdwijnt. Als ik maar evt. die injecties kan krijgen.....tegen de pijn. Hopelijk heb jij het niet hoor! Tis echt niet fijn. Thanx voor je berichtje.
Sanne, hopelijk hebben jullie een goede nacht! Loe, hopelijk is het idd iets tijdelijks en helpen de injecties! Melisa, hoe was de verjaardag? En ik ben benieuwd of je nog steeds niet ongesteld bent Salapio, leuke bruiloft gehad? All, wij hebben tot net buiten gezeten, wat een heerlijke avond! Net even mijn vriend ingemaakt met kaarten Nu nog even met chips op de bank en dan richting bed Als het morgen nog zulk mooi weer is, zetten we een zwembadje in de tuin voor Veda, vindt ze vast leuk! Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Goedemorgen, Hopelijk hebben jullie allemaal lekker geslapen Ik in ieder geval wel, alleen gisterenavond iets te laat naar bed gegaan, dus vanochtend nog een beetje moe. Afrola, hoe is het nu? Voel je je al iets beter? Ik kwam nog even wat spammen, Veda gisteren voor vertrek:
Hey dames! IK lees van alles over een geslaagde meeting gisteren! Leuk. En wat een heerlijk weer was het hè? Een minder berichtje over een fikse keelonsteking, en iets over een mooie hoge temp. En Mosa, wat is die Veda toch een schatje! Hier gaat alles goed. Morgen 7 weken...Ik moest gisteren echt de prijs betalen voor een drukke verjaardag vrijdag (ik werd alweer 39), man wat was ik moe gisteren! En ik heb een buikje! Ik kan hem wel inhouden, maar hij blijft zichtbaar. Oké, zijn darmen, maar toch Morgen vertrekken we voor 5 dagen naar de Eifel. Het weerbericht is niet echt hoopgevend, maar dan kan het alleen maar meevallen toch?
Goedemorgen meiden, Heerlijk geslapen hier. Svinthe lijkt weer aan het opknappen te zijn. Ze is weer vrolijk en rolt over de vloer. Ook heeft ze aardig gegeten. Fijn zo! Mosa, wat een leuke foto's van Veda Eerst nog helemaal netjes op de eerste foto en op de tweede toch wat uitgespeeld hahah! Leuk om te zien. Liesben, morgen al weer 7 weken zwanger. Leuk altijd die hele weken vond ik. Elke keer weer een klein mijlpaaltje. Veel vakantieplezier! Straks gaan we even langs bij mijn schoonouders. Ze gaan volgende week op vakantie en ze vinden het altijd erg leuk als we daarvoor nog even langskomen. Mijn man is nu aan het hardlopen, voor de buien. Buienradar gaf aan dat het om 9 uur al zou regenen maar tot nu toe is het droog dus hij heeft geluk. Verder ga ik beneden de boel eens opruimen. Aankomende week heb ik een heel drukke week en dan heb ik geen zin in/ puf voor zulke dingen. Fijne dag allemaal!
Liesben, nog gefeliciteerd met je verjaardag! En een buikje op komst, leuk zeg Lekker dat jullie een paar dagen weggaan, heel veel plezier!! Hanna, fijn dat het beter lijkt te gaan met Svinthe En veel plezier bij je schoonouders! Maar dat het vanaf 9 uur al kon regenen bij jullie Zou balen zijn, hopelijk blijft het nog even weg! Hier is het nu nog net zo als gisteren, maar vanmiddag/vanavond zal het wel omslaan. Nu in ieder geval nog even van genieten!
Zo iedereen weer veilig en wel thuis gekomen lees ik, mooi. Loe: We waren idd met z'n 4en en de kindjes herken je gelijk natuurlijk. Al herkende ik de mama's ook wel gelijk van foto's Ik hoop voor je dat je het niet hebt, vraag maar eens goed na en wat de eventuele mogelijkheden zijn. Collega van mij heeft het ook gehad en tis inderdaad erg pijnlijk. Hanna: Oef 39.0 graden koorst, hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad. Inderdaad, Svinthe met haar mooie coupe soleil haren Veel plezier bij je schoonouders! En fijn dat Svinthe weer aan de betere hand lijkt te zijn. Mosa: Snelle jelle Noah Haha ja jij je autosleutel kwijt... maar.. je had wel een volle tank Oh lees dat je je vriend even in hebt gemaakt haha, you go girl Wat een leuke foto van Veda. In het echt is ze ook zo'n schatje en lang!!! Tijgertje: Fijn dat je geen last meer van je buik hebt. Leuk zeg in het badje. Wij willen er voor Noah ook eentje kopen. Djaar: Ik vond het op de een of andere manier ook helemaal niet vreemd om jullie te zien. Maar wel leuk dat Djaarman het ook leuk vond. Lekker kroketjes gegeten met allemaal vrouwen haha. Gelukkig had hij nog wat versterking van Noah als jongen/man Liesben: Alnog hartelijlk gefeliciteerd met je verjaardag! En een fijne vakantie! All: Verder even weinig tijd want Noah word net wakker.
Sterre, was het bbq-en gisteren gezellig? Hier staat het zwembadje buiten al klaar voor Veda, dus zodra ze wakker is, kan ze lekker zwemmen Oh, ik hoor haar al, tot later
Zo ons ultra-power-duracelbatterijtje is weer op. Hij ligt nu even in de box te spelen en tegen zijn beestje te 'praten'. Gister was de bbq erg gezellig. Roy had wel erg last van hooikoorts maar het voordeel voor mij was dat ik daarom een lekker wijntje kon drinken. Die ik dus ook vrij snel al voelde in mijn hoofd Door de warmte maar ook niet meer gewend hihi. Vandaag weinig op de planning. Maarre jullie zeggen dat het omslaat?...*kijkt op buienradar* Oh jakkes op buienradar komt inderdaad een hele dikke wolk onze kant op Nu nog maar even genieten dan. He bah zeg en ik heb nog wel vrij tot donderdag. Zo en nu is het fruitjes-tijd voor mijn spook. Fijne dag!
goedemorgen !!! Hier ook weer lekker uitgeslapen en weer een beetje dunnere voeten/enkels hahaha. Net is er weer een nieuwe buikfoto gemaakt dus die ga ik vandaag of morgen plaatsen. Vandaag lekker in het donker met een boek op de bank en morgen een drukke dag (even op en neer naar Rotterdam om een auto op te halen) Daarna doe ik geen verre reizen meer heb ik besloten. Fijne dag meiden!
Hallo meiden, Wat leuk dat de meeting zo gezellig was, wanneer is idd de volgende??? Leuk ook dat iedereen aan de verwachtingen voldeed, daar ben ik ook zo nieuwsgierig naar... @ Loe, een nichtje had ook carpaal tunnelsyndroom, bij haar speelde het op in de laatste weken en vlak na de zwangerschap. Uiteindelijk is het bij haar vanzelf weer over gegaan. (weet niet precies hoe lang). @ Sanne, super dat het met feli zo goed gaat @ all, volgens mij slaat de antibiotica aan . Vannacht al iets beter geslapen en keel lijkt al iets minder dik . Vandaag helaas wel meer hoofdpijn. Zo maar weer snel op bed met boek en dvd's. Josien, onze tandjesfabriek, inmiddels zijn er 6 door en nr 7 is onderweg . En vandaag precies 8 mnd
@afrola; gelukkig slaat de ab aan. Ik krijg er al de griebels van zoals je dat opschrijft over het opensnijden. @mosa-hanna-djaar-sterre; leuk dat de mini-meeting toch een succes is geworden! En heel jammer dat wij niet lekker zijn gaan kamperen Ik had echt veel zin gehad in een weekendje weg ter ere van onze trouwdag. Nu gaan we vanavond "alleen" maar uit eten. @mosa; Wat een leuke foto's van Veda, en het was gisteravond zeker heel warm. Op Yuna's kamertje bij ons thuis wel 25 graden. En het raam kon niet open want de buren hadden de vuurkorf aan. Gelukkig heeft ze wel goed geslapen. En Veda ook. Slaapt ze nu in het slaapzakje welke aan het voeteneinde onder het matrasje is ingestopt?? Ik heb gisteren nog wel ff een extra dun slaapzakje gekocht, bij de HEMA, en ook nog rompertjes. Heel leuk roze met rood @djaar; nog vieve tante hoor voor de laatste loodjes, en morgen ook nog ff heen en weer naar R'dam. Gelukkig is het dan wat koeler, alleen hopen dat er dan niet zoveel file staat. @sterre; lekker wijntje gedronken, hier ook al dronken van weinig hoor. Maar ik kan de witbierliefhebbers Bavaria 0.0% aanraden, is echt lekker, vooral met dit warme weer. @liesben; Nog gefeliciteerd met je verjaardag en fijne vakantie in de Eifel, hopelijk hebben de weersverwachtingen ongelijk. Yuna zit hier een beetje te rellen. Vanmorgen wilde ze al mijn fruithap van blauwe bessen en appel al niet eten. 2e poging van perzik ging er gelukkig wel in. Ze heeft net een 1/4 van een kapje bruinbrood gehad en dat is er toch bijna helemaal in gegaan. Nu zit ze alleen te smijten met de kruimels en de anti-lek beker. En dan maar met dat handje op de tafel slaan als mama de beker niet opraapt
Het weer is hier nu helemaal omgeslagen. Het regent .... Mosa, hoe vond Veda het in het badje? Heeft ze veel gespetterd? Afrola, ik vind het fijn voor je dat de antobiotica aanslaat. Lekker rustig aan doen he! Djaar is inderdaad nog heel actief als hoogzwangere. dat vond ik gisteren in ieder geval wel. Nog een ronde lopen en hup daar weer heen en dat nog doen... Fijn hoor dat het zo gaat! Sterre, lekkere bbq gehad. En tja... die wijntjes... is gewoon weer even wennen he. Langzaam weer opvoeren Pookie, succes met de rellende Yuna Grappig eigenlijk dat ze zo klein ze zijn nu al voorkeuren hebben...geen blauwe bessen... wel perzik Zo, nu ga ik de tafel opruimen... Dit denk ik al de hele dag en nu moet het gaan gebeuren!
Het begint hier nu ook te betrekken Het is nog wel droog, maar volgens mij kan het ieder moment gaan regenen. Het is ook echt heel benauwd nu. Sterre, fijn dat de bbq gezellig was! En ik kan me voorstellen dat het wijntje snel naar je hoofd steeg Djaar, alvast succes morgen met de auto ophalen! En vandaag idd maar in het donker op de bank Afrola, wat fijn om te lezen dat het beter lijkt te gaan met je keel!! Zou mooi zijn als de antibiotica wat begint te werken! Maar goed dat je nog wel op bed blijft, voorlopig ook maar zo rustig mogelijk aan doen! En nou nou, dat gaat hard met de tandjes Op welke plaatsen heeft ze ze nu? En gefeliciteerd met de 8 maanden Pookie, is vandaag jullie trouwdag dan? Zo ja, dan gefeliciteerd Uit eten is ook leuk natuurlijk, maar ik kan me wel voorstellen dat je het jammer vindt dat jullie niet zijn kamperen. Vooral met het weer van de afgelopen dagen En Veda slaapt nog steeds met haar armpjes vast Ik heb besloten het voor nu maar even zo te laten, blijkbaar vindt ze het erg prettig om met haar armen vast te slapen en over een tijdje proberen we het nog wel een keer. Ik heb pas bij de Prenatal ook wat nieuwe rompers gekocht, maat 74-80 deze keer Maar Yuna zit zeker nog in 62-68? Yuna je nu al aan het commanderen, door met haar handje op de tafel te slaan als ze wil dat je iets doet Maar fijn dat ze brood lekker vond, was dat de eerste keer dat ze echt brood kreeg? Hanna, tafel al opgeruimd? All, Veda vond het héérlijk in het badje Ze heeft zó leuk gespeeld, dus het was gewoon een genot om naar te kijken Ze bleef maar spetteren en op het water slaan. Vanavond zal ik eens kijken of ik een leuke foto kan plaatsen. Maar een succes was het in ieder geval We nemen het badje ook zeker mee op vakantie, kan ze daar ook lekker vaak badderen Nu ben ik weer wat groentehapjes voor Veda aan het maken, groente met aardappel (en dat vind ik zó vies, aardappels ).