Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Salapio, alleen Djaar, Hanna, Sterre en ik waren bij de meeting, Afrola was helaas ziek. Het was erg gezellig, en het was heel leuk om Noah en Svinthe in het echt te zien :)
    Djaar (met dikke buik!) en Djaarman hebben goed voor ons gezorgd :D

Een meeting op het strand is ook erg leuk, alleen wel ver rijden voor mij :) Maar op zich ben ik voor :D Maar ik denk dat een eerstvolgende meeting pas in het najaar zal zijn, dus dan is het strand ook minder leuk natuurlijk.
    Bij mij thuis zou ook mogen, maar dat is voor de meesten ook weer ver rijden :)

En leuk zeg, die uitspraken van M :D
    Vooral die van het gillen in de tunnel is lief :)

Over rompers, die stretch rompers van de hema vind ik wel smal vallen, die zitten in ieder geval bij Veda erg mooi. Maar ik let altijd vooral op het model en niet op het merk. Zo heb ik pas ook wat kleertjes bij de wibra gekocht, allemaal mooi smal. Er hangen daar ook veel wijde dingen, maar zo zie je dat elk kindje toch weer anders is wat betreft figuur.

Afrola, dat gaat zeker hard met de tandjes :$ Wil je eens proberen of je er een foto van kan maken?
    En super dat je je weer beter voelt! Gelukkig ook maar, wegsnijden is nou niet een leuk vooruitzicht natuurlijk ;)

Melisa, is je man ook weleens een dag alleen met Chelsey? Misschien dat hij dan in zou zien dat in je eentje voor een kindje zorgen ontzettend zwaar en vermoeiend is? Ik denk dat er veel mannen zijn die onderschatten wat een werk het is, dus misschien eens iets leuks voor jezelf plannen zodat hij een hele dag voor haar moet zorgen?
    En dat van twee weken na de bevalling zo fanatiek gaan sporten zodat jij alles alleen moet doen, vind ik echt niet kunnen ;) Maar ja, dat draai je nu niet meer terug, maar ik vind het wel egoïstisch dat alles op jou terecht komt!

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Melisa, tsja echt vervelend zo'n man met zo'n ongelofelijk bord voor zijn kop. Zoals ik het nu lees zou het enige dat helpt zijn als zijn moeder zou zeggen dat ie meer moet doen, maar ze doet nou eigenlijk het tegenovergestelde. Echt heel lastig. En voor jou heel zwaar. Al die uitspraken van hem snap ik ook echt niet.

@ meeting, op het strand is ook wel leuk. in september zou nog wel kunnen met mooi nazomerweer :)

Als wij een beetje gesetteld zijn in ons nieuwe huis zouden we daar ook af kunnen spreken. Utrecht is ook in het midden. Dan hebben we een enorme zolder waar de kids kunnen spelen.
    Maar al drie opties Strand K A T W I J K, bij Mosa thuis, of bij Afrola thuis

Foto tandjes, die vraag zag ik al aankomen :p. Tot nu toe staan alleen de onderste twee er goed op. Rest is op dit moment lastig omdat het echt nog dunne reepjes zijn die zichtbaar zijn. Maar binnenkort zeker wel proberen. Wil ze zelf ook op de foto hebben namelijk :D

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Afrola, Utrecht ligt idd ook mooi centraal, dus misschien ook een optie. Weten jullie al meer over de kopers van jullie appartement?

En tuurlijk willen we Josiens tandjes zien, maar we wachten rustig af tot je een goede foto hebt kunnen maken :D

All, ik heb net een babietje van 2,5 week gezien, wat een kleintje :$ En dan heb ik al echt zo'n reuzenbaby in de wandelwagen zitten :D Wel heel schattig, zo'n inieminiebabietje. Kun je zien hoe hard ze groeien hè?!

Veda doet vandaag ineens dutjes op hele andere tijden. Op zich niet erg natuurlijk, maar ik denk dat ze vandaag dan uitkomt op 4 dutjes in plaats van 3. Nu is ze alweer bijna 2 uur wakker, dus ik ben benieuwd wanneer ze moe wordt.

4. Loe

Loe Niet meer actief

Zo hehe, hier alles achter de rug. Wat een toestand, wat een toestand toch in ons ziekenhuis. TWEE uur hebben we er gezeten. Voor een gesprekje van een kwartier en vijf minuten echo. Pfff.....Mijn vriend is heel rustig van aard, maar die riep na een uur en driekwartier: wat is het toch een K.U.T. ziekenhuis. Sssstttt liefje............

Mocht glucosewaarde prikken (heb de waarde al, 7.4 (ging met vingerprik) en urine ingeleverd. ER dreven wel dingetjes in, maar of dat wat zegt weet ik niet. Morgenmiddag eind van de middag uitslag.

Verder hebben ik dus op het eind nog een mini (of beter micro) echo gehad. GEen opmetingen, nee hoor, dat was helemaaaaaaal niet nodig. Pfff.... heb wel twee fotootjes.
    Over twee weken mag ik weer, mocht nu bij weer een nieuwe doc wel kiezen. Ik mocht trouwens niet meer werken met mijn klachten, dat scheelt, dat doe ik ook niet meer. Bloeddruk was goed.

Nu even bijlezen!

(oja Mosa: ben wel blij dat ze er niet als reuzenbaby uitkomen hihi:p)

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, jeetje zeg, twee uur in het ziekenhuis geweest ;) Maar fijn dat alles goed was, al is het even wachten op de uitslag over je urine.

En het is idd maar goed dat je niet van een reuzebaby hoeft te bevallen, maar ondanks dat je het wel weer, verbaasde me het toch hoeveel een baby in 6 maanden groeit :)

6. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, eerlijk gezegd weet je niet of alles goed is, want de baby hebben ze helemaal niet nagekeken. ;)Heel raar vond ik dat. Maar met mijn bloeddruk in elk geval wel ja.
    Hier nog een fotootje van bij de echo:

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Loe, maar ze zullen het hartje wel gecheckt hebben toch?
    En mooie foto's!

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Tjonge jonge,
    Chelsey slaapt al vanaf 2 uur! Ga ieder half uur spieken en iedere keer vind ik haar in een andere houding hihi. Ik Laat haar maar slapen, krijgt ze vanavond nog wel een koekje ipv 4 uur. Ze is de hele dag zo lief! Net of ze doorheeft dat mama het heel anders aanpakt. Grappig hoor. Nog geen krijsbui gehad.

Loe: fijn dat op zich alles wel goed was. En waarom mag je nu niet meer werken? Geniet er maar lekker van dan. Ik zat met 30 weken ook thuis, en vond de dagen lang duren, maar achteraf ging het ook wel weer snel.

Salapio(euw): leuk zulke gesprekken hoor hihi. Mijn nichtje van 2 zei zaterdag: nou ik denk eigenlijk van niet hoor. Wijsneus! Mijn buurmeisje van 2 zegt nog maar 1 woord tegelijk, en mijn nichtje zou mij wel haarfijn uitleggen hoe het zit....

Afrola: zijn moeder helpt al helemaal niet mee. Zijn vader daarintegen heeft em al gewaarschuwd dat ik een keer zo boos zal worden dat hij bij pa en ma mag slapen. Dus die man is nog niet zo achterlijk zeg maar.

Zo de asperges zijn weer schoon, wat een rotklus is dat toch. Nu straks lekker opeten.

9. Loe

Loe Niet meer actief

Melisa, pff hoop dat het nu wel aankomt bij je man dan!
    Ik werk trouwens niet ivm mijn hart, dus in principe had ik nu moeten stoppen, maar dat was ik dus al. Het mocht nu niet meer ivm mijn klachten en het behoorlijke vocht vasthouden.
    Mosa, het hartje heb ik als enige dus wel gehoord, maar ik heb een angelsound dus die had ik vanochtend ook al gehoord. :D Thanx vooor je compliment over onze snuffel!:) Knapperd he.:D

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Poeh, Veda is in een niet-zelf-willen-spelen-bui, vermoeiend hoor ;) Maar net aan haar 4e dutje van vandaag begonnen, heel vreemd :( Misschien toch nog moe van het weekend? Ook vond ik haar net een beetje klam aanvoelen, maar gelukkig een normale temp.

Melisa, zo zo, dat is een lange dut van Chelsey! Fijn dat ze zo lief is, geeft je vast weer moed om het nog even op die manier te proberen.
    En eet smakelijk voor straks, maar idd veel werk!

Loe, zeker een knapperd :D Ik ben benieuwd hoe hij/zij eruit ziet als het zover is :)

11. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Salapio: Wat een leuke praatjes heeft je dochter toch :D
    Meeting in Katwijk vind ik prima hoor ;)

Afrola: Fijn dat de verbetering doorzet! En die rompers van de Hema zijn hier ook veelste breed.

Melisa: Pff typisch iets voor een man om dat te zeggen. Hier heb ik ook weleens het idee dat hij geen idee heeft hoe zwaar het af en toe kan zijn. Niet voor Noah maar af en toe ben ik blij dat ik weer kan werken, heb ik even rust haha.
    Maar het idee om hem eens een dag voor Chelsey te laten zorgen vind ik een goeie!

Mosa: Hier ook wat meer slaap, denk dat het van de warmte komt. Hier is het toch nog best lekker geworden vandaag.

Loe: Jezus 2 uur in het zkh gezeten :$ En na 1uur en 45 minuten pas roepen.. wat een berg geduld! Ik had het al véél eerder gedaan :):)
    En na die 20 weken echo vond ik alle echo's tegenvallen. Vaak deden ze er helemaal geen. Heb na die 20 weken ook geen fotootjes meer dus zo heel gek is het niet dat ze nu niet helemaal gekeken hebben.

All: Zo wij hebben de buit weer binnen. Boodschappen, kinderstoel (meegroei-ding), bewaardoosjes voor Noah en nog wat klein spul.
    Pff en nu ben ik helemaal op terwijl ik wel goed geslapen heb..vreemd. Ga nu maar koken maar heb eigenlijk ook nog geen honger.

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hihi dat wil ik wel geloven op een roze kleed :D ;) haha

Nee hoor, leuke foto's!!

@ Melisa, he gets zeg wat een dag.. Lijkt me heel moeilijk om je kleine te laten huilen. Maar ze leert zo wel dat ze niet zo hoeft te huilen dat er toch geen reactie op komt.
    Vind het echt rot voor je hoe je man soms reageert.. Ik heb het nu een paar dagen geleden meegemaakt hoe mijn man zichzelf op de 1e plek zetten ipv onze dochter en achteraf heb ik hem echt een schuldgevoel aangepraat hoor. Vind niet dat het kan om zijn dochter onder hem te zetten. Kan me niet voorstellen hoe rot je je moet voelen als je keer op keer zo teleurgesteld wordt..

@ Sterre, oh oh de auto kwijt :p ! 't Was gisteren eerst wel heerlijk warm buiten alleen jammer van de regen later..
    Nou vanavond vroeg naar bed!! Shoppen is ook wel vermoeiend.

@ Salapio, wat leuk om te lezen hoe de grote zus praatjes heeft :D ! Echt geweldig.
    Ik had ookal gedacht aan een draagdoek, maar ik denk niet dat het werkt.. Moet haar zoveel aaien over dr buikje en troosten voordat het over is.. Maar we horen morgen een datum voor naar de kinderarts dus ik ben benieuwd of we daar hopelijk snel terecht kunnen!

@ Loe, fijn dat de uitslagen die je al gekregen hebt goed waren. En dat is idd lang zeg 2 uren pff :$ ..

Nou maar ff snack maken ;) krijg je ervan als je achter zwpagina gaat zitten. Meisje zit nog steeds op 6 voedingen, heel soms op 5. Nog steeds heeeel veel huilen, ben er de hele dag mee bezig. 's Nachts slaapt ze 6 tot 8 uren. Zijn naar de huisarts geweest en hij vond dr breuk heel groot en vond dat het even nagekeken moest worden door de chirurg en de kinderarts.... Morgen horen we waarschijnlijk of we eerder terecht kunnen. Ik hoop het toch echt wel..
    Het CB kun je ook niks mee want die geven gewoon ons de "schuld" en beginnen gelijk over rust en regelmaat zonder ook maar te vragen of ze rust en regelmaat krijgt. Want hier let ik dus wel degelijk op.
    Het voelt gewoon niet goed voor mijn gevoel dus hopen dat de kinderarts nog net zo goed bevalt als dat ze deed :) .

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, hihi reuzenbaby. Zo stom cliche dat het zo snel gaat en dat je het vergeet , maar het is waar :$:). Dat vond ik ook weer bij mijn vriendin met 10 wk oud babietje.
    Vermoeide Veda, zou best nog van het warme weekend kunnen zijn, warmte hangt hier nog wel een beetje binnen, misschien daarom ook nog wat klam? Wel lekker dat ze wel lekker wil slapen :)

@ Loe, wees wel blij met de mini-check van beeb hoor! Het is normaal dat ze nu niets checken alleen zo van beweegt ie nog, ja? klaar... Kan voor jou beetje frusti zijn helaas. 2 uur wachten is nog erger, klagen helpt alleen zo weinig. Moet zeggen dat ik pas na mijn bevalling bij de gyn kwam maar zelfs bij een afspraak om 9.20 heb ik nog een uur op m zitten wachten ;).

@ Melisa, je schoonvader is gelukkig wel oke dus. Hopelijk zegt ie binnenkort nog wat meer :D.

@ Sterre, weer lekker wezen shoppen en leuk een kinderstoel voor Noah :). Gezellig bij jullie aan tafel!

14. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ MP, oh wat rot dat je meisje zoveel huilt. En een breukje (navelbreukje toch?) Hopelijk kan je idd snel bij de chirurg en de KA terecht. En dat ze je ook kunnen vertellen waarom ze zoveel huilt. Heel vervelend dat het CB niet echt meewerkt en niet goed naar je luistert :(. Dikke knuf!

@ all, Josien tijgert echt zo hard sinds een aantal dagen, ze gaat het hele huis door :D. Ik had even mijn aandacht hier op zp gericht zat ze al in onze slaapkamer :D, toen heb ik haar maar even naar de keuken geleid waar papa een oogje in het zeil kan houden ;).
    Als je haar roept en ze is een paar meter van je af dan komt ze naar je toe getijgerd. Maar dan moet je haar als ze bij je is wel optillen anders wordt ze boos :D.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Veda's 4e dutje ging niet door, na 5 minuten in bed gelegen te hebben, vond ze het wel weer welletjes ;) Nu is ze gelukkig even zelf aan het spelen, even uitbuiken van haar avondeten en yoghurt.

Sterre, de buit weer binnen, goed zo! Hadden jullie nog geen kinderstoel? Hier zit Veda er altijd in als we haar eten geven, ze vindt het erg leuk om echt in een stoel te zitten :)

MP, wat rot dat je meisje nog zo veel huilt, lijkt me heel moeilijk en zwaar :( Dus een dikke knuffel daarvoor! En toch een doorverwijzing naar de kinderarts, hopelijk kunnen jullie snel terecht! En hopelijk vinden ze daar ook de oorzaak van het vele huilen!

Afrola, leuk dat Josien zo tijgert :D Wordt al een grote meid!

Nou, het zelf spelen heeft al weer lang genoeg geduurd voor mevrouw, dus ik ga haar nog maar even vermaken :)

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Afrola, ja aan het CB hebben we niets. Ze had het al over inbakeren etc. pff als een kindje pijn heeft dan doe je zoiets toch niet. En als mama zijnde voel je wel aan of je kind pijn heeft, toch..
    Hahah geweldig te lezen over Josien zeg!! Wat gaat het toch ontzettend hard allemaal!!

@ Mosa, ik kan er wel mee omgaan dat ze zoveel huilt, misschien ook omdat ik zie dat ze het er niet om doet maar echt pijn heeft. Alleen kom ik dan zelf nergens aan toe.. Zoals vandaag er ligt een hele berg was die ik moet opvouwen en een stapel dat gestreken moet worden.. En helaas zijn er meer van zulke dagen dan goede dagen.
    Maar net heeft ze een uur bij papa gelegen en ze is gewoon dr voeding voorbij geslapen van 5u!! Maar moet zeggen dat ze voor 2u ook gepoept had dus misschien liggen dr darmpjes eventjes stil nu. En nu had ik al een berg was weer weg kunnen hebben haha pff eerst maar eten zometeen. :p Het is toch wat he :p .
    Wel fijn dat Veda zelf lekker aan het spelen is nu ze niet wou slapen! Wat zal dat straks een feest zijn met nog een kleine uk erbij hihi dan is ze al grote zus. Kan niet geloven hoe snel het gaat hoor.

Oh onze meid heeft dr geboorte gewicht al verdubbeld meiden hihi!! Ze weegt 4180! En is 51 cm! :D Vandaag zou ze 4 weken zijn en dr ontwikkeling loopt gelijk met die 4 weken zoals ik net dingetjes op internet las. Lachen begint nu ook wat te komen en ze wordt scherp in dingetjes ze hoort alles.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    MP, huilen om pijn is helemaal zielig voor zo'n klein ukje :( En logisch dat je dan aan weinig dingen toekomt, en ik weet dat bepaalde dingen gedaan moeten worden, maar sommige dingen kunnen best wel even blijven liggen hoor :) En anders vragen of iemand (familie ofzo?) even kan komen helpen, is ook geen schande hoor!

En Veda als grote zus, eerst maar eens zwanger worden :D

Super dat het geboortegewicht van je meisje al is verdubbeld, dat gaat goed dus! En leuk dat het lachen nu begint te komen :)

18. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mp bij jullie gaat ook niet alles gemakkelijk he? Dikke knuffel hoor.

All: manlief zorgt in het weekend al voor haar he, als ik moet werken. Dus hij weet wel wat het is.

Ons konijn beet Chelsey net in haar neus! Tja, het blijven beesten he. Gelukkig is ze gevaccineerd bij het CB. Hoef nu niets te doen volgens de huisartsenpost.

19. Loe

Loe Niet meer actief

MP, ach wat sneu dat vele huilen. Maar ze groeit goed, fijn!
    Dikke knuffel. Hopelijk niet te lang wachten voor de kinderarts.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Melisa, o ja, dat is waar dat je man voor Chelsey zorgt als jij moet werken in het weekend...dan heb ik verder ook geen tips om zijn ogen te openen ;)

En ach, Chelsey in haar neus gebeten :( Maar gelukkig hoef je niets te doen, en hopelijk krijgt ze er geen last van!

Deel Deze Pagina