Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

hahaha:D

oja, ben teruggebeld door de echo dame zostraks. Ze ontkende dat ze snuf had opgemeten.:$:$:$ Ik dacht: dan maar ruzie, potverdorie. Dus ik zeg: nou ik lag erbij ik weet echt wel wat er gemeten is. Ja maar dat doen we niet meer na dertien weken.:$. Jawel hoor, maandag dus nog. Na vijf minuten konden we eindelijk verder met het gesprek. Einde is dat ik heb uitgelegd dat het een rommeltje is, en dat ik geen hartje hoef te horen ter geruststellen, maar dat we de GROEI willen weten, of dat goed is. En dat we nooit weten wat ons te wachten staat bij een afspraak. Hmm, dat was wel minder ja zei ze. Maar vanaf 28 weken vonden ze t pas weer interessant om de groei bij te houden. :( Eerder werden de aanstaande ouders er alleen maar ongerust van. Ik zei nou wij niet, ik word nu onrustig omdat er nergens naar gekeken word.:x

Morgenmiddag half vier hebben wij een nieuwe echo (geen idee weer wat dan dus bekeken word). Op eigen verzoek werd erbij gezegd. Ja da's goed hoor......

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    #4362 Mosa1982, 9 jun 2010
    Laatst bewerkt: 9 jun 2010
    Hanna, grappig van Aboe :D

Afrola, arme Smirnov en arme jij :( Knuffel!

Maar jeetje, nog steeds niet je stem terug ;) Goed dat je nog niet bent gaan werken, probeer eerst toch maar iets uit te zieken, het is niet niks wat je gehad hebt!

Fijn dat Josien in ieder geval niet meer verkouden is, maar helaas nog steeds hoesten en benauwd :( Zielig hoor! En erg jammer dat ze er ondanks de borstvoeding toch vatbaar voor is!

Loe, wat goed dat je voor jezelf bent opgekomen en morgen een nieuwe echo hebt! Maar volgens mij is het idd zo dat de groei pas later in de gaten gehouden wordt, en normaal alleen met voelen aan je buik. Normaal gesproken krijg je natuurlijk alleen een echo met 12 en met 20 weken en verder niet. Maar ik kan me voorstellen in jouw geval dat het iets nauwkeuriger in de gaten gehouden moet worden. Hopelijk ben je na morgen in ieder geval meer gerustgesteld!

All, gelukkig toch tussen de buien door even kunnen wandelen en naar het dorp geweest. Ik had geen last van de hormonen tijdens het stemmen, dus gedaan wat ik al wilde ;) En voor vriendlief op D66 gestemd :)

Mijn ouders rijden inmiddels ook weer in Nederland, dus die komen straks hierheen. Ze zien Veda best erg vaak, dus ze hebben haar wel erg gemist :) Kunnen ze straks weer knuffelen met haar :D

Maandag moet ik werken, dus als het NL elftal speelt, maar mijn afspraak van 15.00 uur heeft in ieder geval afgebeld, hoe zou dat nu komen :D Ik heb ook nog drie andere afspraken, hopelijk komen die wel!

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa, die 3 andere afspraken gaan ook nog wel afbellen hoor!
    Die zijn nu gewoon nog even aan het verzinnen welke smoes ze gaan gebruiken ;)

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Haha, wie weet :D Misschien een geluk dat het toevallig alledrie allochtonen zijn, wie weet geven die minder om het NL elftal :) Hoop ik dan maar! Maar 2 afspraken zijn 's ochtends, dus dat moet ook wel lukken zou ik denken.

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Mosa, hahahaha dat jij je afspraken plant op de dag dat NL elftal speelt verbaasd mij echt wel :$:D. Maar het is ook gewoon een normale werkdag :p. Onze workshop gaat ook gewoon door, we hebben mensen doorgegeven dat we het erg leuk vinden als ze in het oranje komen :D

Stemmen, ja ook gedaan en ook gewoon wat ik wilde. Geen rare hand die inene naar rechts of links ging :p:D

@ Loe, nog weer een echo erbij. Veel plezier ;)

Ik moet zooo nieuwe kleren kopen. Heb weinig leuks voor op de rokjes die ik nog heb en die nog wel passen. En heb eergister nog weer een passessie gehad, ik pas werkelijk geen een oude broek meer. Mijn kont is weg, iemand iets gezien... :$

6. Loe

Loe Niet meer actief

haha, ben ook wel benieuwd of er nog meer afzeggingen komen. Ik ga maandag ook wel in oranje hoor. Bleek trouwens dat mijn vriend in zijn zaak nog tig oranje shirts heeft, voor nop whahaha. Staat alleen reclame op de acherkant, dat was ietsie minder. :D

Afrola, kont weg??? Ben je dan bedoel je meer afgevallen tov van de tijd voordat je zwanger werd of heb je ander figuur gekregen?

Mosa, blijf het beetje vreemd vinden dat ze tussen 20 en 28 weken dat in het ziekenhuis niets doen qua meting. Eh, voelen aan je buik doet hier niemand in het ziekenhuis. :pAls je naar de gyn moet, is het alleen praten en soms een bloeddruk. Maar doc blijft lekker zitten hahaha, bloeddruk wordt gemeten door student.;)

Vriendlief kookt vandaag, ben benieuwd wat ik dadelijk krijg, hmmm!:)

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi hoi

pff veel bijgelezen:p

@loe fijn dat jeterug bent gebeld en dat je morgen weer voor een echo mag, ben benieuwd of ze het dan nu wel opmeten!

@hanna wat vervelend dat je eigenlijk de gehele zorg voor svinthe op je moet nemen...? maar als dat meer rust brengt dan snap ik het wel natuurlijk, maar leuk is anders

@afrola kont weg? wow die mij dat;) ownee.. ik heb liever buikweg! haha;) of heb jij ook al geen buik? die bv is echt goed voor je kind en voor je lijf! en zo knap dat je het nog steeds doet, echt super!

@salapio owja wat ik me nog afvroeg (misschien al xtje gevragad maar ff vergeten) geef jij nou nog bv of niet meer?

@dames, zondag moet ik ongesteld worden, heb gister al een test gedaan omdat ik me al dagen lang mega moe voel..nog steeds, en ik wel nieuwschierig was eigenlijk omdat we het natuurlijk niet veilig gedaan hebben, maar niets te zien, alleen witte streep na afleestijd, maarja dat zegt natuurlijk nix, was trouwes wel kruidvat 2 voor 5.

maar goed ben dus benieuwd zondag..;)

owja, stemmen, ben mn stemkaart kwijt!? niet zo handig natuurlijk! en hier is het totaal niet gezellig (hai&ik) naja, groetjes!

8. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne: zijn jullie serieus bezeig voor nummer 2? Heb ik denk ik even gemist.

Loe: waar ben je nu eigenlijk zo bang voor? Mensen die niet in het ziekenhuis lopen krijgen nooit tussen de 20 en 30 weken een echo. Wil je niet aanvallen hoor, maar ik zie zo vaak dat je het niet vertrouwd... Vraag me af waar je angst vandaan komt. Kun je nog wel genieten van je zwangerschap?

Afrola: lekker aan het afvallen? Ik wou dat ik wat minder kont had haha. Maar kont en buik zullen altijd wel een maatje extra blijven.

All: Chelsey heeft ontstoken oogjes. ZO zielig!

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo allemaal,

Yuna is vandaag met papa naar het CB geweest. Hij had pech want er was iets gebeurd waardoor hij bijna een uur heeft moeten wachten voor hij bij de KA terecht kon. Gelukkig hebben ze koffie uitgedeeld etc.
    Yuna is niet heel veel gegroeit in gewicht volgens de meting. Ze weegt nu 6195 gram en dan is ze sinds 29-4 maar 205 gram gegroeit. Maar ze was wel weer erg beweeglijk op de weegschaal en zich constant aan het optrekken.
    Maar ze zit dus op de onderste groeilijn voor het gewicht terwijl de lengt wel gemiddeld is dus KA ging pookman vragen waaraan hij dacht dat het lag;) Pookman heeft dus braaf het voedingsschema laten zien en vertelt dat Yuna belachelijk beweeglijk en actief is. Nu moeten we haar gaan volproppen en nog meer van de pot mee laten eten, pasta, yoghurt etc.....
    Eind van het liedje: pookman wilt niet meer alleen en liever helemaal niet meer naar het CB. Hij voelde zich echt in de hoek gezet en maar een papa.:x
    Ik ga vrijdag denk ik dus nog maar ff naar het weeguurtje en dan zullen we eens kijken of er wel goed gewogen is en dan zal ik even mijn beklag doen!

Maar de motoriek van Yuna was uitstekend, al konden we wel meer "wilde" spelletjes met haar doen en de rest lichamlijk was ook allemaal OK.

O'ja, ik ben vandaag ongesteld geworden:):x Balen want ongesteld maar ook wel weer opgelucht dat het allemaal nog wel werkt.
    Wel zit ik eraan te denken het spiraaltje weer te laten verwijderen, we hebben er beiden wat last van:) en ik heb enorm veel afscheiding:). Dan maar periodieke onthouding;), het heeft bij Yuna ook ruim een jaar geduurd.

Zo en nu ff bijlezen wat vandaag allemaal is gekwekt.

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi hoi

@melisa nee we zijn eigenlijk helemaal niet bezig voor nr 2 hahaha, we bedachten alleen pas dat ik niet aan de pil o.i.d. zit, en condooms hebben we wel maar daar d8ten we dus ook steeds niet aan.. dusja vandaar.

en zielig hoor voor chelsey haar oogjes, je weet het vast al, maar met gekookt afgekoeld water kun je het goed schoonmaken met een watje, 1x het watje per aanraking van oog gebruiken, liefst van buiten naar binnen vegen zodat niet alle troep uit het ooghoekje door heel het oog hoeft te gaan en het nog verder ontsteekt, ennnnnnnn heel goed handen wassen enz, tis mega besmettelijk!

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik weet het sanne haha. Ik had nog gaasjes van het kraampakket over, dus water gekookt en aan de schoonmaak gegaan.

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @loe; tja strategisch stemmen. Het is toch eigenlijk een debiel kiessysteem in NL. Nu krijgen we waarschijnlijk weer zo'n polder van alles een beetje maar niets coalitie.

@sterre; Je kan best zeggen dat je VVD of D66 stemt hoor. Het is altijd een persoonlijke afweging en jouw democratische vrijheid, zolang het geen PVV is vinden wij alles OK:D
    Hier trouwens een D66 stemmer, durf er gewoon voor uit te komen.

@hanna; wat vervelend dat hannaman niet meer alleen met Svinthe wilt zijn. Dat kan toch niet, jij moet ook een beetje vrijheid hebben al is het maar om je werk te kunnen doen. Hopelijk draaien hij en Svinthe bij als ze er een nachtje over geslapen hebben.

@mosa; En welke jonge vrouw heb je gekozen???? Dijkstra???
    Gelukkig Veda is weer vrolijk, misschien zat er wel een tandje dwars. Hoeveel heeft Veda er al??

@salapio; hapklare hapjes werken niet altijd bij Yuna. Sommige groenten eet ze in stukjes maar het meest moet gepureerd anders laat ze het gewoon weer uit haar mond vallen. Rijstwafel en brood eet ze wel in stukjes. Misschien heb je nog een goede tip????
    En knal en knal rood = tomaat rood??? Of zo rood als een roos;)

@Djaar; kruip maar op die bank, je hebt het verdiend...........alhoewel met PVV sympathien:p

@melisa; krijsdagje, poeh het negeren lijkt mij heel moeilijk hoor. Hopelijk werkt het snel.

@afrola; wat zielig Smirnhoff op half 11......... wij hebben er ook een paar gehad waarvan de oudste bijna 4 is geworden!!!! Het zijn echt leuke beestjes. Pookman heeft ze ook gehad maar ik zal niet vertelen wat hij met zijn hamsters deed......NEE GEEN RICHARD GERE :D
    Ennuh wel goed uitzieken jij, rustig aan nog hoor. Het was een fikse ontsteking! ennuh misschien zit jouw kont op mijn buik:(

@tijgertje; oei toch een blaasontsteking. Hopelijk mag je er wel wat tegen hebben. En dan maar fanatiek aan de cranberry sap, appelstroop enz.....

@loe; getver wat een vervelend gesprek met de echoscopiste. Maar waarom moet je dan eigenlijk op de extra echo's komen als er nergens naar gekeken wordt?

@oranje: Wij zouden afdelingsoverleg hebben maandag om 14:00:) Op verzoek van 1 collega is vergadering een paar uurtjes uitgesteld. Nu heb ik maar die speciale M&M's gekocht voor tijdens de vergadering. Wij maken namelijk de cacao die erin zit:)
    Verder hebben ze bij ons op het kinderdagverblijf alle ouders verzocht de kinderen op speeldagen van oranje de kids ook in het oranje te steken.
    Misschien doen we Yuna dan wel haar oranje romper aan:p

@sanne; zoek ze.........en sterkte met hai.en inderdaad oogontsteking is MEGA besmettelijk. Eerst had Yuna het toen mama en daarna papa en ook nog nichtje......................;);););)

Zo en nu ben ik weer bij met lezen. Tijd voor het invullen van de voetbalpool.

Zal ik Japan kampioen maken of toch maar Spanje?????????/
    Ik ga gewoon maar invullen, het is toch een logische pool dus mijn kansen zijn al gekelderd.

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hey meiden.

Nou de ass. van de KA heeft gebeld en we kunnen over 2 weken terecht. Maar werd meteen al verteld dat ze niet opereren onder de 3 jaar. Ze weten niet eens hoe het er uit ziet en of ze er last van heeft! Echt hé.. Wat nou als het wel ernstig is? Het wordt nog steeds groter :( . Heb op google een foto gezocht en dr breuk is nog groter dan bij dit kindje: http://www.columbusmagazine.nl/images/user_images6/24b12/24b12.jpg .. En dat bij een baby van dik 4 kilo :( ..

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hanna: :$ Je man die niet meer alleen wilt zijn met Svinthe, dat meent tie toch niet?!
    Oh gelukkig nog een vvd-er.. voelde me al alleen hihi.

Djaar: Oh oh een gaatje. Ik mag over 1,5 week gaan vullen :(
    Hé en weer een vvd-er.. fieuw.. haha.

Mosa: Ik ben ook enorm benieuwd naar de uitslag vanavond. Enne ik dacht TON wtf? Maar dat is Rita haha, die was ik helemaal vergeten.
    Grappig dat de afspraak maandag niet doorgaat rond voetbaltijd :D

Melisa: Krijgt schouderklopje omdat ze het zo goed doet met krijsende Chelsey.. ik mag wel een voorbeeld aan je nemen :)

Afrola: Awhh arme smirnov :(
    Oh en die kont zit bij mij hahaha.

Loe: Haha Pvda willen stemmen en SP invullen :)
    Goed van je dat je op je strepen bent gaan staan!

Tijgertje: Mooie buik hoor!
    Gaaf zeg dat Thijmen staat.

Pookie: Ongesteld, eindelijk! En spiraal weg laten halen omdat jullie er allebei last van hebben, vreemd. Zou toch niet moeten kunnen wel?

MP: Pff wat een ellende zeg! En pas over 2 weken :(
    Oke dus zo ziet een navelbreuk eruit. Kan je niet eerst naar je HA gaan? En die er dan misschien spoed achter laten zetten?

All: Nou gestemd op de vvd en op een vrouw. Op Edith Schippers. Zij heeft ook in het Europees parlement gezeten en vond haar wel goed toen zij d'r mond open trok over Amerika.

Verder een druk dagje gehad. Gepoets, gewassen, gewandeld, lief geweest voor mijn zoon :p
    Morgen weer werken, heb er wel zin.

Fijne avond en slaap lekker!

15. Loe

Loe Niet meer actief

Melisa, het is meer dat ik onzeker word door dit ziekenhuis, omdat gewoon totaal geen beleid wordt afgesproken. Als jij zegt dat tussen 20 en 30 weken nooit een echo gedaan wordt: dan weet jij dat, maar wij weten dat niet. Dus weten we nooit waar we aan toe zijn, omdat we telkens een andere dokter gehad hebben, dat komt er ook bij. Ik ben wel hoog risico patient, daarmee vind ik het zonder iets te weten niet heel logisch om tussen 20 en 30 weken geen echo te hebben. Door dus niets te horen hoe de zorg daar geregeld is, daar worden wij onzeker van. En bij vragen krijg je verschillende antwoorden van verschillende personen. Misschien kun je t dan iets beter begrijpen. Als je weet waar je aan toe bent, is t een stuk makkelijker.

Pookie, inderdaad is het dus ook niet duidelijk wat er morgen gebeurt. We zullen t zien morgen.

MP, pfff laat ze eerst maar kijken en dan eens zien of ze nog zo stellig zijn. Zullen toch wel uitzonderingen voor zijn? Aan de andere kant: misschien is er ook wel een hele belangrijke reden voor dat ze het zo lang uitstellen?:(

Zit nu RTL4 te kijken: oef zeg, t wordt wel iets heel anders denk ik dan we de afgelopen jaren gehad hebben!

VAndaag hebben we t kamertje verder behang gekrabt, tis bijna kaal!:D Kunnen we binnenkort behang gaan bestellen.

Sanne, ben benieuwd zondag!

16. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Hanna, o jee dat is niet leuk voor je man dat Svinthe zo moest huilen natuurlijk.. Jammer dat hij niet rustig kan blijven met haar, lijkt me erg moeilijk voor jou en ook voor haar wanneer ze wat ouders is.. Hopelijk slaat bij hem de knop dan ook alsnog om!!

@ Djaar, lekker je rust nemen nu het nog kan meis!

@ Melisa, hopelijk had Chelsey vandaag meer haar dag. Het is even doorzetten maar het gaat je wel lukken en dan is Chelsey straks niet anders meer gewent!

@ Mosa, haha gesprekken met de bank?? Die Veda :p haha. Fijn dat je lieve meisje weer terug is!
    En heeft ze opa en oma ook gemist?

@ Tijgertje, mooie buik! Flink rot dat het toch blaasontsteking bleek te zijn he..

@ Afrola, ah beterschap!! Ook voor Josien!
    Hahah je mag wel een stukje van mijn kont 8) :D ;)

@ Loe, fijn dat je toch opnieuw een echo hebt!
    Ja er zijn idd uitzonderingen die last van de navelbreuk hebben als baby zijnde en ook kunnen de darmpjes afknellen... En we voelen wel dat er darm in zit maar gisteren zag je al die "brobbeltjes" gewoon zitten :( .. Het is al zo groot en dan maak ik me helemaal zorgen he :( .

@ Pookie, fijn zeg het CB bah, bah, bah..

@ Sterre, ja we zijn bij de HA geweest en vertelden dat we midden juli een afspraak hadden maar hij vond het nodig om eerder te gaan en dat de chirurg er even naar moest kijken... En hij is al niet zo snel met doorsturen ;) ..

17. Loe

Loe Niet meer actief

#4377 Loe, 9 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2010
    Ik vind t ook heel fijn dat we morgen toch nog even echo hebben MP.

Kan me voorstellen hoor dat je met die navelbreuk zit, zeker als die huisarts ook niet snel doorstuurt. Ach, misschien weten ze er aan de telefoon helemaal niet veel van en verloopt het consult straks voorspoedig en reageren ze wel snel. Zal duimen!

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo, de voetbal poule is ingevuld, Spanje wordt kampioen.
    Ik dnek dat ik dit jaar op mijn werk niet ga winnen.
    Mischien dat ik meer kans maak met de poule van hubby die ik ook heb ingevuld:)

19. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Spannend zeg die eerste prognoses. Wordt het nou PvdA (duim duim) of toch VVD. Maar dan wat voor coalitie :(

@ Sterre en Pookie, hop teruggeven mijn kont :p;)

Tja mijn figuur is dus erg veranderd. Kont weg, maar buik is meer dan wat het was, maar mag nog niet echt klagen. Ben inmiddels 5 kilo lichter dan voor de zw.schap, 8 kilo sinds kraamtijd. Josien eet me langzaam op ;)

@ MP, wist nooit zo goed wat een navelbreukje was, maar jou omschrijving klinkt heel zielig voor je meisje. En dan is het wel raar dat zo'n assistente door de telefoon zegt dat ze er operatief niets aan doen :$. Nou opereer je ook liever niet bij zo'n kleintje, maar dan moet er toch wel een goed alternatief zijn lijkt me.
    Hele dikke knuffel voor jou en je kleine!!

@ Pookie, CB en pookman gaan niet zo goed samen dus. Vervelend!
    Hopelijk lijkt het gewicht van Yuna toch weer beter vrijdag. En verder maar goed volstoppen dan ;), flink veel slagroom erbij doen ;)
    Succes met voetbalpool. Heb besloten mij er dit jaar buiten te houden. Heb geen idee en geen zin om me erin te verdiepen. Alhoewel ik het ook wel weer gezellig vind dat iedereen een gemeenschappelijk gespreksonderwerp heeft en al die oranje vlaggen overal heeft ook wel wat :D

@ Melisa, sterkte met Chelseys oogjes

@ Loe, leuk aan de slag in de babykamer :). Je had toch al eens behang geshowd hier? Heb je al een keuze gemaakt? Of ga je weer verder zoeken?

Lief dat jullie me vertellen eerst maar goed uit te zieken.
    Hub heeft mij ook verteld dat zolang mijn stem niet terug is ik echt niet beter ben ook al voel ik me misschien beter en ik dus nog niet mag werken van hem. Dus morgen weer een dagje thuis rommelen en wat werken met stukken die ik thuis heb liggen.

Voor nu slaap lekker allemaal!

20. Loe

Loe Niet meer actief

Afrola, beterschap hoor! t heeft er goed ingehakt he. Mocht je morgen nog zin hebben: we hebben besloten het beigen mickey mouse behangen te nemen. Deels ruiten met mickey mouse en deels effen. Op de site lijkt de kleur erg flets, maar t zijn echt 'robijn kleuren' haha. Met de accessoires krijgt de kamer ook nog een groene lime kleur.:D

Deel Deze Pagina