Voormalig Temp-meiden deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door sheann, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Melisa, ik vond 9-12 maanden echt de zwaarste periode. Heftige eenkennigheid, aanhankelijkheid, verlatingsangst, frustratie en dat allemaal nog niet kunnen communiceren en begrijpen. Lichtpuntje: het gaat over ;)

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Zo ik heb er al een hele dag opzitten vadaag.
    Svinthe werd om 7 uur pas wakker, dat was wel lekker en vanaf toen ben ik aan het hollen, rennen, vliegen om alles op tijd af te krijgen en alles geregeld te hebben.\
    Vanmiddag en vanavond heb ik nog oudergesprekken, morgen vier ik mijn verjaardag op school.
    Dus Svinth aangekleed, eten, AH, stofzuigen, opruimen en alles klaarzetten om mee te nemen :D
    Maar... nu ben ik er bijna en kan ik hier nog even bijlezen.

Loe, en wat heb je gegeten gisteren?

Sanne, hmm, spannend zeg of je ongesteld gaat worden.
    Ik ga waarschijnlijk na de zomervakantie met de pil stoppen omdat ik steeds zulke stemmingswisselingen heb in mijn stopweek.
    Maar ben eigenlijk niet van plan om risico's te gaan nemen om toch zwanger te worden....
    We zullen zien hoe dit gaat lopen.
    Woensdag testen en zondag NOD is wel erg vroeg natuurlijk...

Melisa hoe is het met de oogjes van Chelsey?
    Is het al weer aan de beterende hand?
    Toen Svinthe geboren was had ze dat ook en vrij hardnekkeig.
    Waarschijnlijk opgelopen in het ziekenhuis.
    Op de eerste foto's heeft ze steeds een oog en een mikoog zoals we dat hier zeggen.
    Uiteindelijk heeft ze er een zalfje voor gekregen. Toen was het heel snel over.

Pookie, wat vervelend dat je man zo benaderd wordt bij het CB.
    Het is toch juist leuk als er ook eens een vader komt.
    Iedere baby volgt zijn/haar eigen curve en die van Yuna is duidelijk bij de onderlijn.
    En ze is beweeglijk zoals je al schrijft dus ze zal veel verbranden.

Mijn man gaat trouwens vanavond wel weer voor Svinthe zoregn. Ik heb het laten rusten en hij zei nu zelf: Dan ga ik vanmiddag Svinthe ophalen bij je moeder...
    Gelukkig maar. Anders moest ik nu op stel en sprong nog wat gaan verzinnen..

Pookie, Spanje of Japan kampioen??? Ik zou mijn geld inzetten op Honduras hahahahahhah!!!!!

MP, ik hoop voor je dat ze in het ziekenhuis wel wat gaan doen.
    Niet opereren onder de 3 jaar?? Waarom niet dan?

Loe, weet je al welk behang je wilt voor het kamertje?
    Oh leuk ik lees over beige Mickey Mouse behang. Super zeg!
    gelukkig vandaag een echo. Hoe laat mag je?

Pookie, toch Spanje gekozen lees ik. Jammer joh: Nederland wordt kampioen HUP HOLLAND HUP!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

Afrola, hoe gaat het met je? Komt je stem al weer langzeem terug?

Hannelore, wat een schattige foto's. Lief hoor.
    En leuk ook eens een foto van jou te zien.

Mosa, leuk dat je ouders een jurkje hebben meegenomen uit Frankrijk.
    Ze waren zeker wel heel blij om Veda weer te zien?
    En ja de VVD de grootste, vind ik wel leuk.
    Ach ja zoveel mensen zoveel meningen he.
    Zo zo, heb je je vriend al aan het werk gezet op zijn "vrije" dag hahahah!

Melisa, zware tijd even voor jou.
    Als ze in zo'n mama-hang-fase zitten is het echt even doorbijten he.
    Ik vind het dan ook weer lekker om naar mijn werk te gaan, net als jij.
    Even wat anders dan.

Loe, gefeliciteerd met je 23 weken!!

Afrola, als Svinthe kwart voor 7 wakker is ben ik blij. Als er een 7 in voorkomt zit het goed en dan bedoel ik noet 4.07 uur he ;)
    Maar als je 's nachts er ook nog een paar keer uit moet dan kan ik me voorstellen dat het tegenvalt.
    Smirnov dus begraven. Nee in de comtainer is niet leuk om te doen hoor.

Sanne, lekker zeg een nieuwe wasmachine.

Zoooooooooooooooooooo, ik ben weer helemaal bij.

Gisteravond zijn we naar Jochem Myjer geweest en wat is hij goed zeg.
    Ik heb zo gelachen. Een heerlijk ontspannen avond gehad.
    We waren om half 11 thuis, prima tijd en Svinthe was goed gaan slapen en niet wakker geworden.
    Dus de laatste fles heb ik haar zelf kunnen geven. Vind ik altijd wel fijn.

Ik weet niet of ik hier nog kom vandaag. Drukke dag.
    Fijne dag en waarschijnlijk tot morgen.

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    PS WOEIIIII wat een lange post ;)

4. Loe

Loe Niet meer actief

:DNou, zeker lange post! Leuk zeg, Jochem!! Moet altijd zo lachen om m. Maar wat een bonk spieren wel he, dat gezicht hihi.

Wat we hebben gegeten? Eh, biefstukreepjes met aardappelkroketjes en boemboe boontjes. Was lekker hoor (maar ook wel een beetje vet.:)

Hieronder het behang (de kleur is dus veel feller, lijkt hier heel vaal).:)

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, het eten klinkt erg lekker :D
    Mooi behang hoor!

6. Loe

Loe Niet meer actief

Vanavond weer iets minder vet: gekookte aardappels, bietjes met ui (is best lekker, van hak geloof ik) en een runderworstje. Weet je al wat jullie eten?

Heel eerlijk gezegd ben ik gewoon een beetje bang van de uitslag van de VVD. Brrr.....

Ga nu naar de C&A, ze hebben vlaggetjes. Ook positiekleding is afgeprijsd en mijn bh's passen ook niet meer (vooral in de breedte ook zeg :$) dus met een wc in de buurt ergens ga ik zo maar even op pad.:)

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Sanne, vaak krijgen kindjes zure poep als ze tandjes krijgen, maar Veda had dat bij de eerste tandjes niet.

Melisa, ik vind politiek op zulke momenten altijd wel interessant en belangrijk, dus dan is het jammer als het allemaal niet zo verloopt als je zou willen.

Salapio, ik hoop idd ook erg dat het CDA in de oppositie wil, maar ik denk het wel. Dan kan het er dan toch anders uitzien.

Sanne, is je wasmachine er nu eindelijk? En ik ben blij dat je het stembiljet kwijt was :p

En toch ongesteld denk je, als jullie er nog niet voor gaan, misschien maar beter :)

Hanna, mijn ouders waren zeker blij om Veda weer te zien :D En gelukkig herkende Veda ze ook gelijk, want het was meteen goed. Dus dat was leuk om te zien :)
    En leuk, Jochem Myjer!! Succes met de oudergesprekken vandaag! Wanneer begint de zomervakantie eigenlijk bij jullie?

Loe, leuk behang!

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi hoi

@mosa haha jij blij dat ik mn stembiljet kwijt was haha;) feli heeft trouwens geen zure poep gehad.. dus vast ook nog geen tandjes, wel ineens dan dus bijna weer koorts gister.. das weer minder.. maarja;)
    owja en over die reactie vd voedingsdeskundige, wel goed dus, gewoon blijven geven wat je geeft toch?

@wasmachine, ja hij is er:D ben er super blij mee:D tis een flinke verbetering, van indesit (een of ander bagger merk) naar bosch, van 4 vulkilo naar 7 :D en ik ben al 3x weeste kijken of hij nog wel aan stond omdat ik bijna nix hoor hahah (hij moest ff een x zonder was op 90 graden wassen dus staat al een xtje aan)

wel grappig trouwes, kreeg er een teststaafje bij (wat me veel deed deken aan een ovulatiestick;) haha) maar om te kijken hoe veel kalk je in je water hebt, das altijd handig om te weten toch?

nou bij ons is het wel goed, er stonden 4 vlakjes op, als er 1tje rood was en de rest groen was het goed, anders zat er veel kalk in, en bij ons is 1 rood, en de 2e is groen met een klein rood randje dus opzich valt het kalk wel mee hier denk ik dan:)

zoo nu (al weer) nageltjes knip tijd bij feli!

9. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Morguh meiden

Zo vandaag met thijmen onder de douche geweest
    en jawel hij heeft zijn PIELIE ontdekt :D
    Met 1 vingertje raaktte hij het aan en trok eraan
    Ik zei al thijmen daar moet je zachtjes mee omgaan knul

Kijkt ie je aan met andere woorden van nou en is van mij hoor

Ahhhhh nog 28 dagen *stuiter*stuiter*stuiter*stuiter*stuiter*

Vanavond gaan we makkelijks eten broodjes ei met salades
    Vind het wel goed kan niet meer zo lang staan in de keuken

Wat kun je tegen een gravende hond doen
    Die van ons is mie toch ondeugend

Straffen helpt ook niet want hij kwispelt vrolijk verder :x

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Nouu.. Alles getypt druk ik het weg en was net op pag. 441 naja.. Dan maar vanaf hier verder want moet nog eten :p meisje is vanaf de voeding stil en eigenlijk zou ik andere dingen moeten doen maar goed wahah :p jullie kennen het vast wel :p .

@ Loe, gefeliciteerd met de 23 weken!
    Leuk behang!

@ Hanna, fijn dat je man het toch weer probeert! Hij's toch papa he. Misschien heeft hij wel goed nagedacht :) iig wel fijn!
    Onder de 3 jaar opereren ze niet omdat baby's (en waarschijnlijk dan ook jonge kinderen) er in de meeste gevallen geen last van hebben. Maar vond gisteren een verhaal op internet van een baby van 5wk met liesbreuk en hebben ze de navelbreuk ook gelijk geopereerd dus ja beetje vreemd. En wanneer een baby er wèl last van heeft moet het wel geopereerd worden. Vind het maar dom dat ze zulke dingen zeggen zonder te weten hoe het gaat. Maar we zien wel over 2 wk.
    Leuk dat jullie zo genoten hebben bij Jochem Myjer en Svinthe het thuis zo goed deed :D .

@ Melisa, snap dat je het even moeilijk hebt bah zeg.. Dan voel je je even helemaal alleen he? Dikke knuffel!!

@ Sanne, dat lijkt me een positieve verandering zeg van 4 naar 7kg! Je hebt al zoveel was met een kleine :p . Kijk je straks je ogen uit: kan er nòg meer in!? Haha :p . Geniet ervan!

11. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Sanne: fijn he zo'n nieuwe machine. Die van ons was laatst een week stuk. Wat een ellende.

12. Sannehai

hoi dames

@mp echt zo zonde voor je meisje dat ze zo'n navelbreuk heeft, en dan ook dat hij nog zo groot is! misschien als je met hun spreekt en laat merken dat ze er duidelijk wel last van heeft (het huilen enzo) omdat je zelf ook zegt van ik merk dat ze gewoon pijn heeft, misschien dat ze er dan wel snel wat aan willen doen, en als ze dat bij die baby van 5 weken konden, kan het misschien ook wel bij jou meisje?? dikke knuff in iedergeval, niet leuk als je kindje pijn heeft!

en ja er kon zeker veel in de wasmachine, hij draait nu voor de 1e keer met was, dus ben heel benieuwd naar het resultaat :p

@hanna ow jochem meyer ja echt lachen is hij :D leuk dat je een lekker ontspannen avondje had:D en gelukkig meende je man het niet dat hij niet alleen met svinthe wou zijn. en de laatste fles (en de eerste) wil ik ook altijd liefst zelf geven haha.

@tijgetje ahh daarmee was ik in de war vd week, je was toen geen 29 weken, maar je moest nog 29 dagen ik d8 het was toch wat met 29, sorry ff verkeerd gelezen maar oww spannend:D:D!

en gravende honden heb ik geen ervaring mee sorry! en haha dat thijmen zn piemeltje heeft ondekt, grappig!

@melisa, ja heel irritant die van ons was ook kapot, hij bleef hangen in zijn programma maar ik had nog een manier gevonden om er nog wel mee te wassen, maar erg onhandig en toch net niet zo schoon als normaal natuurlijk, dus ben blij dat deze nieuwe er nu is, andere was ook erg oud dus niet de moeite om te laten maken, en ik heb deze nu een dinsdag gekocht, en hij kon gister al gebracht worden, maar toen kon ik niet, vind ik echt wel goed, die snelle service, want wat je zegt, een week zonder is zeker ellende!

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Salapio, kan me voorstellen dat je baalt, Nu gewoon duimen dat CDA idd niet wil regeren ;)

@ Sanne, genieten van je wasmachine. :D Veel plezier met wassen dan ;). Ben net als mosa stiekem ook blij :)

@ Hanna, heeeeeeeeeel langzaaaaaaam komt mijn stem terug. Soms komt er ineens een normale klank uit, verder nog steeds fluisteren. Kan dus nog steeds geen fatsoenlijk gesprek oid houden.
    Wat goed dat je man toch met Svinthe alleen wil zijn vanavond. Veel succes met alle oudergesprekken!

@ Loe, zo dat is turen naar je behang, kan Mickey nog wel herkennen :p;)
    Kan me wel voorstellen dat je bang bent voor VVD...

@ Tijgertje, stuitert mee, gezellie ;):D. Komt rap dichterbij ;). Tegen stoute hond streng en consequent zijn. De aanhouder wint ;)

De workshop die gepland stond voor as maandagmiddag gaat niet door hebben mijn collega's besloten. Omdat ik ziek en vooral zonder stem ben en ik een groot deel van de workshop moest geven. Voel me er toch schuldig over :)

14. Sannehai

@afrola, niet schuldig voelen hoor over die presentatie :p de mannen zullen je zowiso dankbaar zijn;) hahahahaha, nee ff serieus, ik snap dat je je er rot door voelt, maar kijk stel je ging wel en je perste je stem dr uit, dan zou je daarna alleen nog maar langer last hebben en thuis moeten blijven, eerst lekker goed uitzieken en je stem terug laten komen die prestentatie komt wel een andere x

en achja, dat ene stemmetje van mij wel of niet misschien op de pvv had geen verschil gemaakt hoor;)

15. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    :D:D Daar heb je helemaal gelijk in :D:D maar het is het idee :p

16. Loe

Loe Niet meer actief

Joehoeeeeeeee. Wij zijn blij. WE hebben opmeting hoofdje, buikje en bovenbeen gekregen en na vijf minuten wisten we dat alles helemaal super is. Erg fijn!
    Hoofdje lag onderin de curve (vorige keer bovenin), beentje was mooi gegroeid (wij echt blij) en buikje ligt een week voor!
    Ze zei nog wel dat je dat eigenlijk allemaal niet moet willen weten, maar dat geldt natuurlijk niet voor iedereen. Iedereen is anders. Nou ja, goed daar kom je dan toch niet uit met het ziekenhuis.;) ZE hoopte dat de volgende afspraak beter zou verlopen voor ons. Mijn vriend zei: dat hoop ik ook. En ik zei alleen maar 'bedankt'. Was blij dat alles goed is met onze Snuf!!
    Bewoog alle kanten op hihi, zij ging er op een moment echt zo met de echo achteraan, t leek net een achtervolging hihi.:D

17. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Uitslag: Ik ben er wel blij mee :) Ik wil dus absoluut geen paars, links of iets in de richting, word alleen maar puinruimen daarna. Subsidietje hier en daar, we moeten nu echt even aangaan pakken vind ik persoonlijk. Al ben ik weer niet blij dat vvd die dikkoppen een beetje afschermt maar goed, het is het een of het ander. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening dus niet bedoeld om iemand aan te vallen.

Hanna: Fijn dat Svinthe 'zo lang' geslapen heeft!
    Ben benieuwd hoe het vanavond gaat!

Loe: Leuk behang!

Sanne: Fijn een nieuwe wasmachine!

Afrola: Smirnov in ere begraven.

All: Hier een dagje werken erop zitten. Vanavond zwemmen.
    Enne deze wilde ik jullie niet onthouden:

Bekijk bijlage 77748

:$ Niet te geloven die kleine man van mij!
    Zo en nu aan de kook anders word het veelste laat.

18. Sannehai

hoi hoi ;)

@sterre woooow!!! wat super knap!! feli gaat nu ook al wel meer haar armpjes strekken dus vandaag d8 ik in de box, ik zal haar beentjes dr eens onder vouwen, zegmaar kruipstand, knalt ze gelijk met haar hoofd naar voren tegen de spijlen vd box... oepsi... hahahaha, deed gelukkig niet echt zeer bij dr.

en wat goed van je dat je na je werkdag nog de puf hebt om te gaan zwemmen! echt petje af!

@loe ahah fijn dat alles helemaal goed is:D don't worry komt helemaal goed met die snuf van jullie!

@hier is het zulk vies weer.. bah. morgen weer een lange dag 8.30-18.30 maarja komt wel goed:D ik zou eigenlijk alleen staan met 7 kids, maar nu komt er een andere collega van me bij me staan, die nog in het gebouw zit waar verbouwd word, zei heeft 5 baby's (babygroep) en die neemt ze dan ff mee naar mij, want daar gaat steeds het brandalarm af, en dan moeten ze iedereen uit bed plukken en mee naar buiten nemen, das geen doen natuurlijk met die kids..

heb dr gezegd dat slapen hier ook echt geen suc6 is maarja, beter als steeds naar buiten moeten natuurlijk met die kleintjes!

nou dames groetjes!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Sanne, de voedingsdeskundige vond idd dat ik een goed schema had. Dus nu wacht ik eerst het eerstvolgende bezoekje aan het CB af en dan kijk ik weer verder.

En mooie grote wasmachine zeg!!
    Succes met werken morgen!

Afrola, fijn dat je stem iets terug begint te komen :) En de workshop gaat niet door, lijkt me ook wel beter als je nu nog steeds niet goed bij stem bent. En dit is overmacht, daar kun je toch niets aan doen! Kun je misschien wel voetbal kijken ;)

Loe, super dat alles goed is opgemeten, en dat alles goed was :) Nu echt proberen minder zorgen te maken hoor!

Sterre, dat links de crisis niet aanpakt vind ik persoonlijk onzin :p Ik ben er juist heel erg voor mensen die het beter hebben in verhouding meer betalen dan mensen die het minder hebben. En de VVD werkt zo'n beetje het tegenovergestelde, en dat vind ik sneu voor de mensen die het echt minder hebben. En laat de VVD nu juist op dingen willen bezuinigen waar de mensen die het minder hebben last van krijgen, dus ik denk persoonlijk niet dat het zo'n goede zet is voor NL (ook afhankelijk van wat voor coalitie het wordt natuurlijk).

Hihi, die foto :D Dus toch snelle jelle Noah :D

Veel succes en plezier met zwemmen!

All, vanmiddag verder gegaan met het schilderen van de kast, en hij is bijna klaar :) Waarschijnlijk gaan we morgen verder. Mijn vriend is dan ook nog vrij, dus heel gezellig.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland

Deel Deze Pagina