ik heb t ook gelezen, grote sukkel is t. wat heb je nou aan zijn standpunten dan? Hij wil in de regering da's duidelijk. Ik duik onder als t zo'n rechts coalitie word, bah brrr.
Er is hier ergens een feestje aan de gang .... grrrr ... boinkboinkbooeink ... Verder ga ik mn mond houden over politiek ... (proberen) *** Hier verder alles prima. Kindjes op bed. Morgen 7u de deur uit voor mn werk ... oooooooh een hele nacht en dag ongestoord in bed liggen ... welk rondje moet ik rood kleuren om dat te krijgen?
Ik ga ook verder niet meer in op de politieke perikelen, ieder zijn standpunt. Hier lekker gezwommen maar wel helemaal kapot nu. Zwaar lesje gehad *puf puf* Nu lekker met mijn mannetje op de bank, de ander ligt al in zijn bedje
Ik ben een beetje aan het surfen op zoek naar recepten. Zaterdag komen vrienden hier eten, en dan wil ik wel iets leuks maken. Eventueel dacht ik aan een salade nicoise vooraf (dus met tonijn) en dan groenterisotto met knoflookgarnalen. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit, dus als iemand nog een lekker recept heeft, dan hoor ik het graag
@mosa; de kont van afrola zit niet in mijn buik maar erop, ik ben gelukkig nog geen kannibaal En foto van de franse jurk!! Leuk dat je ouders dat meenemen. Mijn ouders en schoonouders komen af en toe ook met een jurkje aan voor Yuna. Ze kunnen het niet laten @melisa; tja moederschap schijnt een topfunctie te zijn Ik denk dat we allemaal onze baalmomenten wel hebben. Niet leuk maar hoort erbij. Ik hoop voor jou dat het snel voorbij is en Chelsy weer een lief meisje is. @loe; ik snapte jouw opmerking over TON al helemaal niet Ik dacht Geert Wilders heeft toch helemaal geen krulletjes Maar Rita WAS er natuurlijk ook nog........ En brave snuf groeit goed, da's fijn! @Afrola; Smirnof gaat toch mee verhuizen. Dat is dan toch wel weer lief, de vuilnisbak is inderdaad geen plek voor een lief diertje wat dood is gegaan. Ik ben bang dat onze hamsters destijds ook in de kliko zijn beland. Tja wij hadden thuis ook 5 honden waarvan 2 jachthonden en dat is geen goede combinatie met iets begraven. Niet schuldig voelen over workshop, waarschijnlijk waren je collega's al naar een reden aan het zoeken om het te verplaatsen. Oranjekoorts @sanne; nieuwe wasmachien, dat is fijn!! Ik wil ook wel een nieuwe, maar oude is nog niet stuk. En ik heb ook nog niet een super aanbieding voorbij zien komen. Ik zou het liefst wel een Miele willen maar die zijn wel erg duur. En tegen de kallk gewoon 1 x in de 2 maanden 2 flessen schoonmaakazijn in de wasmachine legen en die dan op een kort programma laten draaien. @hanna; gelukkig durfde je man het vanavond weer aan met Svinthe. Ach hier wilt hubby soms baby ook wel achter het behang plakken. Ik was net even thee aan het drinken bij overbuurvriendin toen hij belde. ZIjn mooie witte overhemd was niet mooi wit meer maar had de kleur van Olvarit lentegroente met risotto Toen ik ff later thuis kwam lag Yuna heel overstuur te huilen in haar bedje en kreeg ik snel de babyfoon in handen geduwd. O en bij JM geweest, leuk!!!! Hij is echt goed en het is altijd leuk om een avondje uit te zijn! @tijgertje; remedie tegen gravende hond tegeltuin @sterre: wat een stoere kerel, en hij gaat al echt staan! mosa; eten klinkt goed hoor, schuif er nog maar een bordje bij
Pookie, oeps hihi, schreef ik in je buik En foto van het jurkje zal ik wel maken als ze hem aanheeft oke, eerst nog even wassen. En ik moest lachen om pookman zijn witte overhemd die niet meer mooi wit was Heb jij nu eigenlijk weekend of moet je morgen nog werken?
Eh Mosa........ik leg hier net t recept aan vriendlief uit wat je wilde gaan maken; hij zegt: ha, wanneer, ik kom ook! Pookie, hahaa TONTONTONNEKE. En arme drager van het risotto-overhemd....
Goh, het wordt druk bij ons etentje dan Hanna, hoe gingen de oudergesprekken? En hoe ging het met je man en Svinthe? Slaap lekker allemaal!
goedemorgen!! vanuit een veel te warm huis (26 graden), dit is echt niet leuk hoor!! blijkbaar heeft mijn meisje het ook te warm want die verroerd zich niet. en natuurlijk ga ik dan weer zitten piekeren maar zo af en toe voel ik nog wel wat schuiven dus et zal wel goed zijn. Kan natuurlijk ook niet veel meer bewegen aangezien het hoofdje al vast in het bekken zit. Nou meiden ik ga zo nog even met mijn moeder op pad, vanmiddag lekker voetbal kijken en vanavond zwemmen. fijne dag
Goedemorgen! Djaar, denk ook dat je Jane weinig ruimte meer heeft hoor. Enne.........ik heb vannacht gedroomd dat je was bevallen!! Ik geloof dat mijn antibioticakuur zijn werk doet. Ik hoefde er vannacht maar drie keer uit ipv 8 of 10 keer! we hebben weer een spookje......
Goedemorgen, Hoera voor Loe die niet zo vaak hoefde te plassen WOW voor Noah , wat knap voor pookman met z'n mooie 'witte' shirt Afkoeling voor Djaar, kan me voorstellen dat het voor jou en GI jane niet heel lekker is met 26 in huis Mosa, klinkt heel lekker. Ben ook heel erg fan van curry recepten. Die moet ik hier ook eens plaatsen. @ Salapio, ja daar stem ik ook voor
Misschien dat we morgen hierheen gaan: Van de kaart mag ik toch nog wel best veel eten! Restaurant Ramblas
Goedemorgen, Djaar, poeh, idd warm dan bij jou binnen En ik denk dat dat helemaal klopt, dat je meisje niet veel meer kan bewegen omdat ze al met haar hoofdje vast in je bekken ligt. Loe, fijn dat je vannacht al minder vaak naar de wc hoefde! All, fijne dag! Wij gaan zo eerst uitgebreid boodschappen doen voor het etentje morgen, dan vanmiddag weer schilderen en vanavond hebben we een bruiloft (onze buren trouwen vandaag, helaas is het erg somber weer hier). Fijne dag allemaal!
Hier nog een superlekker currypasta recept: 1 middelgrote gehakte bruine ui 2 uitgeperste teentjes knoflook 1 stuk gember van 3 cm geschild en geraspt 2 stengels citroengras (sereh), alleen het lichte deel in plakjes 8 macadamianoten 1 tl garnalenpasta (trassie) 1 el vissaus (of naar smaak) 1 el sambal oelek (of naar smaak) 1 el citroensap 1 tl gemalen komijn (djinten) t tl gemalen koriander (ketoembar) Alles in de keukenmixer gooien, net zo lang tot het een gladde pasta is. Deze currypasta is genoeg voor 4 p. en te gebruiken als andere currypasta's. Ik vind het vooral met vis, kokosmelk en roerbakgroente erg lekker. Maar kan ook met kip.
@afrola; heerlijk curry receptje! Helaas heeft pookman last van maagzuur en zit hij aan de maagtabletten dus tegenwoordig durven we de curry nog niet aan @mosa; druk programma weer vandaag. Hier is het weer ook nog somber hoor. Hopelijk voorlopig nog geen regen! Zo jammer als bruiloft in het water valt........ @loe; 3 x maar vannacht. AB slaat gelukkig aan @djaar; 26 C!!! Hier is het heerijk 21C ...........maar helaas niet echt vakantiehuisjes weer..... We weten dus niet of we dit weekend wel heen gaan. Jammer dat vorig weekend pookmans ouders toch naar hun huisje wilden Zo nu ff kijken of de bieb al open is dan hoop ik nog ff een droge wandeling te kunnen maken met Yoon.
hmmmmm bieb is vanaf 12 uur open. gelukkig de buienradar laat de komende 2 uur nog geen regen zien........ ik vraag mij serieus af of die slechte voorspellingen voor vandaag gaan uitkomen. Misschien toch maar een nachtje naar huisje toe????