Mogguh meiden! Ik ben weer terug in het land. Heerlijk 5 dagen weg geweest. Het weer is 100 % meegevallen! Met mij alles goed. Bij vlagen enorm onzeker, mede door de wisselende kwalen. Maar ik heb me laten vertellen dat dat toch echt normaal is. Maar de vorige keer was dit ook de periode dat het, achteraf gezien, mis ging. Dus dat versterkt het alleen maar. je denkt er toch aan. Maar...over iets minder dan 2 weken eerste echo. dat gaat me echt zekerheid geven
Goedemorgen, Liesben, fijn dat het heerlijk was en dat het weer is meegevallen Wisselende kwaaltjes is idd heel normaal, maar ook heel goed voor te stellen dat het bij jou ook wel tot onzekerheid leidt. Maar gelukkig begint nu het aftellen naar de echo! Maar als je heel erg onzeker bent, dan zou je ook kunnen bellen of je de echo iets eerder zou kunnen krijgen? Met een MA doen ze dat vaak, en vanaf nu zou het hartje toch zo'n beetje moeten kloppen. Maar aan de andere kant, over twee weken is er net iets meer te zien natuurlijk. Maar alles komt vast goed! Sterre, veel plezier op het vrijgezellenfeestje! All, heerlijk geslapen vannacht, wat kan dat een mens soms goed doen hè?! Straks nog even wat boodschappen doen en wat dingen in huis doen en dan komen rond 4 uur vrienden langs die ook blijven eten. Gezellig dus Fijne dag allemaal!
Mosa, ik had ook eerder voor een echo gemogen. Maar dat wilde ik juist niet. Ik wilde die termijn van 8 weken "ruim" voorbij zijn, anders weet ik dat het geen zekerheid geeft voor mij. Dus ik bijt nog wel even op mijn nagels tot de 23e
Goedemorgen! Liesben, wat ontzettend knap dat je dat zelf uitstelt. Nou is iedereen ook weer anders natuurlijk maar toch vind ik t knap. Komt vast allemaal helemaal goed! Heb vanochtend weer foto gemaakt, poe poe was mijn eerste reactie haha. Let niet op mijn charmante onderhose....
Goedemorgen, @ Loe, wow mooi buikie hoor , dat wordt wel echt een grote @ Liesben, heerlijk 5 dagen er tussenuit geweest. En nu nog ff nagels bijten tot de echo. Duim voor je dat alles goed blijft gaan hoor! @ Mosa, leuke avond gehad en vandaag ook weer een gezellige dag Veel plezier! @ Sterre, veel plezier met je vrijgezellendag! @ Sanne, lastig hoor dat feli het moeilijk heeft op t kdv. Kan me voorstellen dat je haar dan liever thuis hebt. Maar is lastig he?! @ MP, ik kan je niet zo goed helpen met schema's. Rond die tijd volgde ik vooral Josien en die zat toen nog zeker op 7 voedingen. Wel super dat ze zo gericht gaat lachen. Heerlijk is dat @ all, oven piept dat de broodjes klaar zijn. Lekker smullen. Heb vanochtend nog heerlijk kunnen uitslapen tot 9:15 uur . Josien had om 6 uur honger, maar sliep daarna gelijk weer in
hoi hoi @mp sorry ik zat ff verkeerd te lezen gister, ik d8 ineens dat je kleintje 5 maanden, was maar dat kan natuurlijk nog helemaal niet!! hahaha dom dom! maar toen had ik totaal geen ritme, nix daar van, ik voede ook op verzoek ik gaf toen denk ik nog half bv en half flesvoeding maar gewoon op verzoek, soms dus ook ech wel 7 voedingen, ik weet nog wel dat ze dan echt wel 2x snachts kwam. kijk gewoon wat je kleintje wilt/nodig heeft komt allemaal goed! @loe WOW!! hahaha dat word zeker een flinke buik haha wel mooi hoor!! @all mennn ik ben moe.. pfffffffff om kwart over 7 met feli op gestaan, maar om 9 u toen ze weer naar bed ging ben ik ook weer lekker terug bij hai in bed gekropen en geslapen tot net 11 uur.. maar ben dus Nog moe... poeh poeh. wij gaan dalijk even gezellig naar de stad met zn 3tjes (voor de 2ex sinds feli er is nog maar) dus erg leuk kwil ff vaderdag cadeautje kopen, ik weet al wat ik ga halen, kijken of ze bij de v&d nog een leuke pet hebben voor um, hij wou graag een nieuwe, en een badjas hij had ooit gezegt dat hij dat wel makkelijk vond... duss dat komt wel goed feli dr knutsel vant kdv ligt ook al thuis haha het zonnetje schijnt hier ook flink, dus dat is wel lekker kga nu ff wasje ophangen groetjes!
oeps ja.......zou ie echt zo groot worden? Gelukkig ben ik de laatste twee weken niet echt meer aangekomen. Als ik 's ochtends mijn buik voel, voel ik precies de afscheiding van de baarmoeder en is t best een lief, klein bolletje. Maar dan ga ik staan..............poe hee. En 's avonds lijkt t nog bigger haha. He Sanne, zo moe? Misschien vandaag moe door de lange dag van gisteren? Tis niet niets, zo lang werken en een klein kindje. De zon scheen hier tot 10 minuten geleden ook en nu is ie weg, er komen steeds meer wolken, bah. Mosa, leuke bruiloft gehad? En de kast nu helemaal klaar? Sterre, veel plezier! Afrola, lekkerrrrrrrrr broodjes uit de oven. Dat brood ruikt dan ook altijd zo lekker he! Eet smakelijk!
@ Loe, ja hoor, die buik wordt nog flink groter Bij mij was de buik 's avonds ook altijd groter dan 's ochtends. Trouwens nu nog steeds @ all, ik kwam de volgende namen tegen: De Schaamnaam van 2009 - Nieuws - 3FM - Serious Radio je zou maar zo heten , maar t is wel lachen
hoi hoi @afrola hmm lekker broodjes uit de oven ik moest het doen met een kop cornflake's hahaa, er moet nodig boodschappen gedaan worden hier! en whaha sorry moest ff lachen om het zinnetje, mn buik is nu nog steeds s'avonds groter dan s'ochtends haha hier eigenlijk geen verschil..gewoon altijd groot hahaha. @loe ja pff was wel erg lange dag ja, en wat afrola zeg haha die buik word nog groter! @afrola whaha wat een namen wil krikke hahaha en lieve billekes hahaha @all ff klagen over vriend, wil ik een keer naar mijn stiefmoeder, gweoon gezellig daar eten(doen we dus echt zowat nooit!) en mn broer uit utrecht is dr ook dus dan kan die gelijk feli weer een xtje zien is lang geleden, maar nee hoor dat kan niet want hij wilt voetbal kijken, logisch maar dat word daar ook zowiso gekeken! en aangezien we zowat elk weekend bij vriend zn ouders eten, vond ik wel dat hij dit voor mij ook eens kon doen.. maar nee hoor.
wha sanne! Als daar ook wordt gekeken, vind ik eerlijk gezegd dat ie 'geen poot heeft om op te staan hoor'! Komt beetje flauw over. Mijn vriend gaat ook niet graag op bezoek, maar die gaat gelukkig wel gewoon mee. Afrola, die met Constant Lam vond ik wel apart, want da's de voornaam van mijn vriend hihi.
@ Sanne, als vriendlief ook bij stiefmam voetbal kan kijken heeft ie geen poot om op te staan. Gewoon zeggen dat jullie wel gaan. Of vriend in z'n sop gaar laten koken voor de tv en gewoon met feli naar stiefmam en Broer (is ook heel belangrijk) gaan! @ all, vanavond gaan we ballonvaren . Zojuist gebeld en het gaat ook gewoon door Superveel zin in!
Sanne: ik zou toch echt naar je stiefmoeder gaan hoor. Dan gaat Hai toch lekker bij zijn ouders voetbal kijken? Mannen! All: de oogjes van Chelsey zien er al veel een veel beter uit. Gelukkig maar. Ik ga zo lekker werken, nog 3 dagen en dan heb ik vakantie!!!!!
Loe: mooi buikje hoor. En je ondergoed haha, die hipsters zitten nu lekker he? Ik had er denk ik ook een stuk of 10.
Liesben, oke, begrijpelijk dan je dan liever even wacht met de echo, dus sterkte met wachten! Loe, zo zo, wat een buik Idd een grote! De kast is idd klaar, morgen zetten we hem in de kamer Afrola, lekker dat je hebt kunnen uitslapen! En leuk, die namen Constant L am is idd grappig, wij grapten ook weleens dat we een jongetje zo zouden noemen, aangezien mijn vriend (en Veda dus ook) die achternaam hebben Sanne, gezellig, met z'n drietjes naar de stad, veel plezier! Jammer dat Hai niet bij je stiefmoeder wil eten vanwege voetbal Maar als jij tegen hem zegt dat jullie ieder weekend bij zijn ouders eten en jij dit een keertje wil, wat zegt hij dan? En anders idd maar zelf gaan! Melisa, wat fijn dat het nu al beter gaat met de oogjes van Chelsey! Werkse, maar lekker vooruitzicht dan, vakantie! All, druk geweest, en nu beginnen met het voorbereiden van het eten. Maar het is echt apart om te zien hoe Veda nu al de hele kamer doorschuift, als ze eenmaal iets doorhebben, dan gaat het hard hè?!
hoii dames @afrola wauw gaaf ballonvaren! ik zou het nooit durven, heb hoogtevrees maar toch lijkt t me mooi @loe je hebt pb @all stad was wel gezellig, hai heeft het nog lang volgehouden voor zijn doen zelfs nog wat gedronken opt teras (jaja dat is al heel wat) en veel gekocht, een babybadje bij de etos, zooo leuk! niet zo groot maar wel heel leuk lijkt me, bij het volgende lekkere weer kan ie getest worden, en van die raamdingen tegen de zon, veel luiers(heb nu ook eens die van de aldi gekocht, ff kijken of dat wat is, en nog veel meer allemaal haha. als ik tegen hai zegt van ja ik ga ook altijd mee naar jou fam, dan zegt ie ja maar dat hoeft toch ook niet van mij, je hoeft daar toch niet mee als je dat niet wilt, ik zo ja maar ik doe het voor jou, zegt ie ja maar het hoeft niet.(...daar kan ik dan dus weer nix mee...) nu ga ik zelf ook niet meer,misschien dat ik morgen langs ga, want dan heeft hij een voetbal toernooi. pff die kleine meid he, die had dus vanmiddag niet geslapen, meestal gaat ze anders om half 2 naar bed, maar nu waren we dus nog in de stad, en ze vond het allemaal prima, wou ook niet in de wagen slapen, nu dus thuis om 16.00 haar groente gegeven en sap, en dan gaat ze normaal rond half 5 weer naar bed. nu ligt ze dr dus vanaf half 5 in.. en ze slaapt nog niet!.. ga dr zo maar ff uit halen, want dit werkt natuurlijk ook niet echt.. ze is niet aan het huilen ofso maar steeds keiharde gillen aan het geven en spelen... ze zal misschien oververmoeid zijn? of over haar moe heid heen? ik weet het ook niet.. naja, komkt wel weer goed! groetjes!