hallo meiden!! Na weer een drukke dag ben ik er weer eens. @Sanne; klinkt alsof je toch nog een leuke middag hebt gehad. Hopelijk gaat feli zo slapen of slaapt in elk geval de nacht goed door. @Loe; mooie buik hoor (lekker groot ook al hahaha) @melisa; even volhouden nog en dan vakantie!! @Pookie; knappe meid zeg die Yuna. @Liesben; welkom terug hier. Ik hoop dat je genoten hebt. Nog even en je krijgt weer wat meer zekerheid. @Tijgertje; red je het nog een beetje meid @All; zoals gezegd weer een druk dagje vandaag en ik geloof dat dat toch echt minder gaat worden. Heb bij thuiskomst dan ook goed last gehad van gerommel(kramp) in de onderbuik. Waarschijnlijk meer het spierpijn gevoel dan wat anders hahaha. Morgen maar weer een beetje rustdag houden (alleen stoffen, stofzuigen en dweilen). Maandag weer naar de VK dus ben benieuwd. Weet niet of ik het al gezegd had maar onze GI-Jane wordt geschat op 7,5 pond (of meer) bij geboorte!! Zo nu ben ik weer een beetje bij, tot de volgende keer!!
Pookie, wat een schattige foto's!!! En eh.......dat zwart-witte op de eerste foto, is dat 'een echte'?????? Djaar, zo hee, 7.5 pond of zwaarder, da's niet niks! Dat je dat nog een rustdagje noemt, stoffen dweilen en stofzuigen haha. Nou heb ik geen gezond hart, maar poe hee, volgens mij is een rustdagje nog iets minder hihi.
eigenlijk heb je wel gelijk Loe, maar mijn appartement is maar 90 m2 ( en met een beetje geluk krijg ik hulp van Djaarman) Mijn doel is om gewoon die laatste 3 weken de was en het huis aan kant te houden en dan is het goed genoeg.
@loe; Ja dat is een "echte" Arctic Adam copy wij werken helaas te veel voor een echte. Maar ik ben zwaar fan, als ik op show ben moet ik altijd met mijn favorietjes knuffelen.
hoii dames @djaar zzoo druk geweest hoor! en wow 7,5 pond dat word een flinke dan maar pin je er niet op vast, ze kunnen soms erg verkeerd inschatten hoor! en gerommel in je buik..pfoe.. tzou ook iets anders kunnen beteken natuurlijk, zie dat je morgen 37 weken bent! wou je nou thuisbevallen of in het ziekenhuis?? vanaf morgen mag je gewoon bevallen he! @pookie haha dat is toch die knuffel waar yuna zo'n fan van is??, en wat een heerlijk poppetje zeg, zo lekker aan het spelen!
meiden, het gaat niet goed met mijn voetbalpool. Tot nu toe nog maar 1 toto goed rest niet Dat gaat hem dit jaar niet worden.........................
Liesben, kan me goed voorstellen dat je onzeker bent. Was ik ook, zonder ooit een mk te hebben gehad, dat versterkt de onzekerheid denk ik heel erg... En knap dat je hebt besloten te wachten tot na 8 weken Mosa, oooo jaloers op jouw nachtrust (niet afgunstig hoor ). En leuk Veda aan de schuif! Loe, mooi buikje zeg! En M vindt de onderbroek prachtig: ze is gek op stipjes . Omvang buik hoeft niets te zeggen over de omvang van de baby. Sanne, was het gezelliug in de stad? Geslaagd voor papadag? O jee wat stom van m ... papadagcadeautjes maar weer terugbrengen . Geen optie om samen met Feli te gaan? Ik denk dat Feli idd oververmoeid of overprikkeld was. T heeft dat ook na een drukke middag, dan valt ie moeilijker in slaap. Misschien dat even knuffelen of zingen helpt? AFrola, leuk ballonvaart ... maar niets voor mij (vliegangst ) Pookie, wat een mooi poppetje! en Jan is ook al de pottenbak in met voetbalpool ... Djaar, idd rustig aan doen hoor! Nu kan het nog . En 7-8 pond is mooi hoor. Ik was zo blij dat T 7 pond was ipv 6 (M). Extra reserve voor die eerste dagen van wennen aan het drinken ed. Ik merkte er bij het bevallen in ieder geval niets van: T was er sneller uit, persen duurde geloof ik 6 minuten ofzo ... Weet je al of je borst of fles wil geven? En schoonmaken deed ik nauwelijks meer ... of nou ja ... meer ... *ahum* *** Nachten gaan hier weer iets beter, behalve dan dat ik zo moe ben dat ik in slaap val als T bij me drinkt en dus duurt het voeden zo een uur ... Rond middernacht en rond 3u. Rond 5u werd ie wakker, enorm geklets en gegil, maar we zijn allemaal weer in slaap gevallen. Pas rond kwart voor 7 kwam M de kamer in en toen was het uit met de pret voor mij. Jan mag lekker uitslapen vandaag
En de meeting, hopelijk echt niet op de 11de, want dan kan ik hoe dan ook niet: ons allereerste weekend samen weg zonder kind(eren). Dus in ruim 2,5 jaar . Maar 1 nachtje hoor. Mijn ouders komen dan hier slapen zodat M en T wel in hun eigen bedje kunnen liggen. De bedoeling is een romantisch weekend, maar als de nachten hier zo blijven denk ik dat we om 22u liggen te ronken tot de volgende dag check-out tijd
Goedemorgen, Maar eigenlijk niet leuk Hopelijk wordt dat snel iets beter! En ik hoop nog wat reacties van anderen te krijgen op de data van de meeting, dan kunnen we een uiteindelijke datum prikken. Maar tot nu toe kwam de 25e het beste uit voor de meesten. Ik heb gisteren helemaal over Afrola's ballonvaart heengelezen, maar wat gaaf zeg!! Ik ben érg benieuwd hoe het was Sanne, leuk dat het gezellig was in de stad! En dat Hai zegt dat jij niet mee hoeft naar zijn ouders, vind ik te makkelijk Maar lastig hoor! Maar ik zou idd lekker vandaag zelf gaan! Hopelijk heeft Feli verder gisteren wel goed geslapen! Pookie, wat een knap fijn poppetje is Yuna toch! Dat tongetje ook op de tweede foto, heel lief! En ik zag de dalmatiër ook gelijk, pas schreef je daar iets over Jammer van je voetbalpool! Djaar, doe vandaag (en de rest van de dagen vanaf nu) idd maar een beetje rustig aan! Alhoewel het ook wel fijn is om een beetje bezig te zijn hè? Anders ben je echt zo aan het wachten. Maar 7,5 pond had je idd al geschreven, maar dat is best flink Hopelijk niet veel zwaarder, maar ik vraag me af of dat voor de bevalling echt uitmaakt. Veda was uiteindelijk 3950 gram (ze schatten iets van 3250 gram ), maar of dat invloed op de bevalling heeft gehad weet ik niet. Wel 2,5 uur geperst, maar ik denk niet dat dat met Veda's gewicht te maken had. Maar in ieder geval succes bij de vk morgen! Sterre, hoe was het gisteren?? Laat geworden? En wat hebben jullie gedaan? Hanna, hoe is het met jou? All, gisterenavond een hele gezellige avond gehad, alleen veel te laat geworden (3 uur ), dus nu nog aardig duf. En kom ik weer aan, maar ik vind het niet normaal hoe hard Veda ineens ontwikkelt. Buiten het schuiven (gaat ook nog steeds heel hard vooruit), gaat ze nu ineens ook op haar handen en knietjes zitten Ook heeft ze veel en ontzettend zure poep, dus ik heb het idee dat er weer iets van een tandje aan zit te komen. Maar tot nu toe gelukkig nog geen last ervan. Straks gaan we even langs mijn schoonouders, en daarna gaan we de kast in de kamer zetten
Hoi meiden, Vanmorgen heerlijk geslapen tot 8 uur. Toen werd Svinthe pas wakker Super hoor. Wat een mooie Yuna-foto's zeg! Echt een prachtig meisje! Djaar, is de kramp weer wat weggetrokken? Het wordt nu wel spannend hoor. Pookie, ach joh het WK is nog maar net begonnen... Je hebt nog alle kansen met die poule Afrola, hoe was de ballonvaart. Lijkt me erg gaaf om te doen! Liesben, goed dat je kan wachten tot na de 8 weken vor de echo. Ik had er toen al heel wat gehad. Wanneer heb je hem nu? Salapio, fijn dat T toch nog even ging slapen. 5 uur is wel erg vroeg he? Mosa, zo zeg Veda gaat zeker snel nu in haar ontwikkeling. Leuk hoor! Svinthe is nog steeds geen steek vooruit gekomen in de laatste weken qua grove motoriek. D fijne daarentegen gaat steeds beter en kletsen doet ze nu ook veel meer. Daarnet ons eerste echte "gesprekje" gehad samen. Hahahah! Ze zag iets en wilde het een beetje vertellen en was erg blij dat ik haar "begreep" Morgen ben ik heerlijk vrij. Wat fijn zeg dat ik daar toch voor gekozen heb. 's Morgens eerst maar eens uitgebreid in de oranje kleren. Ik heb een leuk shirtje voor Svinthe gekregen op mijn verjaardag op school. Die krijgt ze morgen naturlijk aan Heerlijk al dat voetbal op tv!
MEETING TEMPMEIDEN 11 september Mosa Sterre Afrola Djaar Loe Hanna 18 september Mosa Sterre Afrola Salapio (ov) 25 september Mosa Sterre Afrola Djaar (heeft een voorkeur voor deze datum) Pookie Salapio (ov) Hanna
Eindelijk ook even gereageerd op de meeting datum. Het ziet er naar uit dat de meesten kunnen op de 25e.... En dan ook nog beslissen waar het dan is he? Ik heb wel iets van ... ik ga niet weer 2 uur in de auto.... Zo alleen met Svinthe is dat niet echt te doen. Op de terugweg de vorige meeting viel ik bijna in slaap en moest ik echt even stoppen .... Dus geen Limburg he???
Hanna, heerlijk dat je hebt kunnen slapen tot 8 uur! En leuk dat Svinthe steeds meer gaat kletsen en dat jullie al een echt gesprekje hebben gevoerd En idd heerlijk, morgen vrij! Ik dus niet, en het is dus even afwachten of de mensen met wie ik afspraken heb, wel op komen dagen Maar ja, de volgende wedstrijden kan ik wel zien gelukkig Op Loe na kan idd iedereen die gereageerd heeft de 25e. We zouden de meeting eventueel bij Afrola doen, als zij hun nieuwe huis op orde hebben dan (dus Utrecht), maar het zou ook bij mij kunnen, maar ik denk niet dat dat zo gunstig voor jou ligt of wel? Ik woon ongeveer 45 minuten rijden ten noorden van Utrecht (P utten). Een andere optie was naar het strand, maar dat ligt ook aan het weer. En dat is voor in ieder geval mij ook een eind rijden. Maar voor jou denk ik weer gunstiger?
Goedemorgen!! Djaar meld zich weer hahaha. Zal me maar braaf elke dag gaan melden vanaf nu want het wordt toch wel spannend. Zal proberen om dit dan ook voor 12.00 te doen dagelijks (hoewel morgen al lastig wordt) @Sanne; ik ga voor de ziekenhuisbevalling. Gek genoeg moet ik er helemaal niet aan denken om het thuis te doen hihi Ook mijn mannetje wil graag naar het ziekenhuis toe. Hij heeft geloof ik de meeste angst voor de bevalling (tot nu toe dan) en hij heeft wat last van smetvrees dus dan hebben we thuis toch een probleem vrees ik. @Salapio; mijn keuze is borstvoeding 100%!!! Met een schoonzus als lactatiekundige wordt ik natuurlijk ook flink gemotiveerd en straks geholpen als het moet, maar het is net als de ziekenhuisbevalling nooit een vraag geweest bij ons. Ik kan nu alleen maar hopen dat er ook genoeg voeding zal zijn en dat het ook gaat lukken. Wel hebben we duidelijk afgesproken dat het niet ten koste moet gaan van alles en dat we kijken naar moeder en kind. Ik besef me wel dat het zeker de eerste weken niet altijd even fijn hoeft te zijn en best een strijd kan worden. Maar we gaan ervoor! @Hanna; net als jij ben ik ook al aan het genieten van het voetbal!! Dus helemaal geweldig dat het morgen dan echt zo ver is. @Mosa; zozo nachtbraker geweest hihi, dan moet het toch helemaal leuk zijn geweest. En dat Veda zo snel gaat is helemaal geweldig. Misschien haalt ze Noah nog wel in en hebben we tijdens de volgende meeting lopende kinderen. @Meeting; zoals al aangegeven gaat mijn voorkeur dan uit naar 25e. Omdat mijn meisje dan bijna 3 maanden is lijkt het mij niet zo handig dat ik ver moet rijden. Dus centraal lijkt me handig. Wel wil ik al melden dat ik ook Djaarman mee zal gaan nemen. Want ook ik ben niet van plan om alleen in de auto te zitten met een misschien overstuur kind. Dus ik wacht af. @All; inmiddels ben ik al klaar met stoffen en stofzuigen en heb ik besloten dat het dweilen maar een andere keer gedaan wordt. Mijn meisje heeft gisteravond (tussen 21.00 en 0.00) geloof ik nog even engeland-amerika herhaald hahaha, het was erg druk. Vanmorgen heb ik haar alleen om 9.00 even een paar minuten gevoeld toen ze geloof ik de hik had. Nu zal ze wel weer aan het rusten zijn na een drukke ochtend. Zelf heb ik nergens last van gehad en voel me eigenlijk niet anders dan voor de zwangerschap (natuurlijk heel ongemakkelijk zo'n buik en het vocht vasthouden, maar niets pijnlijks). Meiden ik wens jullie weer een mooie zondag en tot de volgende keer!
Hanna, Utrecht is dan wel te doen toch? Of vind je dat ook te lang? Het blijft toch lastig om een goede plek te vinden hè, wat voor de één ver weg is, is voor de ander weer dichterbij en andersom. Djaar, fijn dat je iedere dag even wat van je laat horen En lekker toch dat je verder weinig last hebt van je zwangerschap!!
Ja hoor Utrecht zou nog wel kunnen en P utten waarschijnlijk ook wel. 1,5 uur vind ik goed te doen. Langer lukt op het moment duidelijk niet. Te gevaarlijk op een op andere manier... ik heb je trouwens de foto's van de meeting net gestuurd. Sorry van het late opsturen, maar ik heb het het te druk gehad en nu weer meer tijd gelukkig om dit soort zaken te regelen.